|
Педагогтіңаты-жөні |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтыңтақырыбы |
|
||||
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
Қазақстанның табиғаты Кеңістік перспективалы пейзаж саламыз. Түс қанықтығы. |
||||
|
Сабақтың барысы. |
4.2.2.2 – жұмысты орындауда және материалдарды қолдануда тиімді шешімдер қабылдау |
||||
|
Сабақтыңкезең уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Дос достыққа» сергіту ойыны (5
минут) |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) «Көршіңе әңгімелеп бер» Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз. Талқылауға арналған сұрақтар мен оған берілетін жауаптар: 1. Туған жер деген не? Жауап. Туған жер – адамның туып-өскен жері. 2. Ата-анаң, өзің дүниеге келген жер туралы айтып бер. Жауап. Оқушылар ата-аналарының және өздерінің туған жерлері туралы айтып береді. 3. Қазақстанның табиғаты бай ма? Жауап. Иә. Қазақстанда таулар, теңіздер, өзен-көлдер, жазық далалар, шөл дала мен қорықтар бар Одан әрі мұғалім оқулықтағы «Пейзаждағы кеңістік перспективасы» тақырыбындағы материалдарды пайдаланады. Мұғалім тақтада оқулықтағы сызықтық перспективасының мысалдарын сызып көрсетсе тіпті жақсы (оқулықтың 6-беті). Оқушыларға: «Суретші алыстағы заттар алдыңғы қатардағы заттардан үлкен болып көрінсе, кеңістік перспективасын қалай көрсетеді?» деген сұрақ қоюға болады. Ондай жағдайлар жиі болып тұрады. Бұл сұраққа жауап беру үшін кеңістік перспективасы анық көрінетін пейзаж фотосуреттерін көрсету керек (оқулықтағы суреттерді пайдаланып немесе көлемі үлкенірек суреттерді таңдап алуға болады). Бәлкім, балалардың ішінде кейбірі алдыңғы және артқы қатардағы суреттердің айырмашылығын анықтап қалар. Егер балалар сұраққа жауап беруге қиналса, онда мұғалім түс үйлесімі туралы сұрақ қояды, ал балалар алдыңғы және артқы қатардағы заттардың түсін анықтайды. . ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларын орындау |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау |
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) О
|
Сабақтаналғанәсерлерінстикергежазып, суретін жібереді. |
«Ашық микро фон» |
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Кеңістік перспективалы пейзаж саламыз. Түс қанықтығы. 4-сынып
Ашық сабақ Кеңістік перспективалы пейзаж саламыз. Түс қанықтығы. 4-сынып
|
Педагогтіңаты-жөні |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтыңтақырыбы |
|
||||
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
Қазақстанның табиғаты Кеңістік перспективалы пейзаж саламыз. Түс қанықтығы. |
||||
|
Сабақтың барысы. |
4.2.2.2 – жұмысты орындауда және материалдарды қолдануда тиімді шешімдер қабылдау |
||||
|
Сабақтыңкезең уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Дос достыққа» сергіту ойыны (5
минут) |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) «Көршіңе әңгімелеп бер» Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз. Талқылауға арналған сұрақтар мен оған берілетін жауаптар: 1. Туған жер деген не? Жауап. Туған жер – адамның туып-өскен жері. 2. Ата-анаң, өзің дүниеге келген жер туралы айтып бер. Жауап. Оқушылар ата-аналарының және өздерінің туған жерлері туралы айтып береді. 3. Қазақстанның табиғаты бай ма? Жауап. Иә. Қазақстанда таулар, теңіздер, өзен-көлдер, жазық далалар, шөл дала мен қорықтар бар Одан әрі мұғалім оқулықтағы «Пейзаждағы кеңістік перспективасы» тақырыбындағы материалдарды пайдаланады. Мұғалім тақтада оқулықтағы сызықтық перспективасының мысалдарын сызып көрсетсе тіпті жақсы (оқулықтың 6-беті). Оқушыларға: «Суретші алыстағы заттар алдыңғы қатардағы заттардан үлкен болып көрінсе, кеңістік перспективасын қалай көрсетеді?» деген сұрақ қоюға болады. Ондай жағдайлар жиі болып тұрады. Бұл сұраққа жауап беру үшін кеңістік перспективасы анық көрінетін пейзаж фотосуреттерін көрсету керек (оқулықтағы суреттерді пайдаланып немесе көлемі үлкенірек суреттерді таңдап алуға болады). Бәлкім, балалардың ішінде кейбірі алдыңғы және артқы қатардағы суреттердің айырмашылығын анықтап қалар. Егер балалар сұраққа жауап беруге қиналса, онда мұғалім түс үйлесімі туралы сұрақ қояды, ал балалар алдыңғы және артқы қатардағы заттардың түсін анықтайды. . ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларын орындау |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау |
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) О
|
Сабақтаналғанәсерлерінстикергежазып, суретін жібереді. |
«Ашық микро фон» |
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|
шағым қалдыра аласыз

қушыларға












