Ашық сабақ Керемет күмбез 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Керемет күмбез 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ беретін бастауыш сынып мұғалімдері үшін қажет материал
Материалдың қысқаша нұсқасы

«СӘУЛЕТ ӨНЕРІ» БӨЛІМІ БОЙЫНША ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп:№120 Б.Момышұлы атындағы ЖОМ

Күні:04.12.2018 жыл

Мұғалімнің аты-жөні:Елтай Нағима Алсейтқызы

Сынып: 3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Сәулет өнері

39-сабақтың тақырыбы

Керемет күмбез

Оқу бағдарламасына сілтеме

1.3 Шығармадағы оқиғаны болжау.

Осы сабақта қол жеткізі летін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқын ажыратады.

Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды, іс-әрекеттеріне баға береді.

Кейбір оқушылар: оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Құндылық

Өнерді бағалай отырып мақсатқа жету

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

АКТ-ны қолдану дағдылары

Видео проектор, презентация, үнтаспа

Алдыңғы білім

«Уақыт» бөлімі

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың

Қызығушылықты ояту.

Слайд 2

басы

Сыныпты қалыпқа келтіру.


Ойсергек:

Аспанға қараймын айды көремін,

Төменге қараймын жерді көремін.

Оңға бұрыламын, солға бұрыламын,

Егеменді елді көремін.


«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар қою

  1. Қой жүнінен жасайды, жүнді бояп ою өрнек салады, қайнаған су құйып шиге орайды. Аяқпен тепкілейді, әйелдер қолмен білектейді (текемет)

  2. Ағаштан жасайды, ою өрнекті қорап. Ішіне құрт, мейіз, дәмді асты сақтайды. (кебеже)

  3. Киіз үй бөлігінің бірі, ол жоғарыда тұрады. Ер бала соның иесі болады.(шаңырақ)
    - осы ерекшеленген әріптерден сөз құра

Сабақтың ортасы

Мағынаны ажырату.

Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен таныстыру.

1 -тапсырма. Сөзжұмбақты шеш. Ол үшін берілген мақал- мәтелдегі көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қой.

  1. ... – ортақ, ай – ортақ, Жақсы –ортақ.

  2. Жақсылардың ... – Жанып тұрған шамдай.

  3. Ырыс алды – ....

  4. Әдепті ... – арлы бала.

  5. Еріншектің ...бітпес.

  6. ... теңгең болғанша, жүз досыңболсын.



Мақал-мәтелдер жинағы



Күмбездің суреті






Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі).

Керемет күмбез

«Балалар философиясы» әдісі. Тақырыпты болжау.

Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.

Дескриптор: оқушылар мәтінді болжай алады


Тыңдалым. 2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. «Керемет күмбез»

ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Мәтін бойынша кестені толтыр.

Түсіну.


Негізгі ақпараттар Қосымша ақпараттар







Үнтаспа


Қожа Ахмет Ясауи кесенесінің суреті







Қолдану. Оқылым. Жұптық жұмыс (тауып оқу).

3-тапсырма. Мәтіннен қандай ақпарат алдың? Сызбаға түсір.

ҚБ ретінде: дәптердегі

2-тапсырма. Мәтіннен нақты ақпаратты тауып, себебін түсіндір.

«Мен үшін нақты ақпарат

,себебі

».

Сергіту сәті:

«Ұлы даланың жеті қыры» елбасымыздың мақаласы бойынша мұғалім түсіндірмесі

Қазақстанда тағы қандай сәулетті ғимараттар бар?

Шығармашылық жұмыс: (топпен) «345 стратегия»

Мәтіндегі оқиғалардан дәлелдер келтіре отырып, кейіпкерлерді сипатта (5 сөйлемнен кем емес).

Бағалау критерийі: Шығармадағы кейіпкерлердің мінез- құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжай алады.




Сызба




Бағалау парағы



Слайд

Слайд

Слайд

3 топ 4 минутта 5 сөйлем жазады

1 – топ «Ат өнері»

2 топ «Қожа Ахмет Иассауи кесенесі туралы аңыз»

3 топ «Алтын адам»

Shape1 Shape2 Shape3 Shape4

Бағалау. БК бойынша бағаланады.

Тайқазан

Сабақтың соңы

Кері байланыс. Ауызша.

Рефлексия. Бес саусақ

Мен бүгін ... білдім. Мен ... үйрендім. Менің көңіл күйім қазір қандай?

Бүгінгі мақсатымызға жеттік пе? Жетсек, қалай жеттік, не істедік?


Қосымша мағлұматтар

Дифференциация –

Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты

меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Ойлану: Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

  1. 2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?








1

К

ү

н








2

Ү

л

г

і

л

і

3

ы

н

т

ы

М

а

қ








4

Б

а

л

а







5

Е

р

т

е

ң

і



6

ж

ү

З







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.01.2019
3256
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі