Материалдар / Ашық сабақ Кесінді, сәуле, бұрыш 7-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Кесінді, сәуле, бұрыш 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал геометриядан 7-сыныпқа ашық сабақ ретінде ұсынылып отыр.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2019
1606
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспарыӘлжанова Б.Қ._____________


Ақтөбе қаласындағы физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі
Пән: МатематикаМұғалімнің аты-жөні: Жолмағанбет А.Ә
Күні: 31.10.17Класс: 7СОқушы саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі7.2А Алғашқы геометриялық мәліметтер (14 сағ)
Сабақтың тақырыбыКесінді, сәуле, бұрыш
Мұғалімнің жеке даму жоспарыОқушылардың математикалық сауаттылығын құрылымдық тапсырмалар арқылы дамыту
Бастапқы білім5-6 класстағы фигуралар туралы білім
Оқыту мақсаттары 7.3.1.3кесінді, сәуле, бұрыш анықтамаларын біледі;
Сабақтың мақсаттары- негізгі геометриялық ұғымдары; планиметрияның аксиомаларын үйрену дағдылары қалыптасады;-кесінді, түзу, бұрыш анықтамаларын меңгеріп, есептер шығару арқылы оқушылардың танымдық белсенділігі дамиды.
Бағалау критерийлері Оқушы төмендегі критерийлерді орындаса, оқу мақсаттарына жетеді:есінді, сәуле, бұрыш анықтамаларын тұжырымдай білсе;-кесінді, сәуле, бұрыш тақырыбына берілген есептерді шығара білсе;
Тілдік мақсаттарГеометриялық ұғымдардың ағылшынша аудармаларын біледі. Геометриялық сөз тіркестерін ағылшынша оқи біледі.Пәнге қатысты лексика мен терминология:Геометрия - geometryНүкте – pointТүзу – straightСәуле – rayКесінді – segmentКеңістік – spaceФигура – figureБұрыш – angleДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Түзу бойындағы нүктелер жиыны, кеңістіктегі фигура, түзулер қиылысу нүктесі, түзу бойындағы кесінді, түзу бойынан тыс жатқан нүкте
Құндылықтарды дарытуҰлтжандылыққа, Отанды сүюге, шығармашылықпен оқуға және еңбек етуге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстарБейнелеу өнері
ДифференциацияСОР бойынша жоғары көрсеткіш көрсеткен оқушылар Разаков Амир, Нұржанова Айнұр, Туремуратова Айдана
АКТ қолдану дағдыларыPowerPoint
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуыЕкі сабақ арасындағы үзілісте кабинетті желдету;Дабыл бола қалған мезгілде ережеге сәйкес іс-әрекетке көшу.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы3 мин Амандасу. Оқушыларды планиметрия фигураларының пішін суреттері арқылы топқа бөлу (кесінді, сәуле, бұрыш). Сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтау.Үлестірме қағаздар
Сабақтың ортасы12 мин































































































10 мин































































10 мин
Топтық жұмыс. Әр топтан көшбасшыны сайлау. Оқу материалымен танысу. №1 тапсырма. Сәйкестікті табыңыз:

Жауабы:Топтық жұмысты бағалау. Топтар сағат тілінің бағыты бойынша жұмыстарын ауыстырып, критерийлер бойынша жұмыстарын тексереді.Жеке жұмыс. №1Дескриптор:
  • сәулелер санын анықтайды;
  • нүктені бейнелейді;
  • сәулелердің санын анықтайды.
  • №2Дескриптор:
  • бұрышты дұрыс бейнелейді;
  • ВЕ сәулесін дұрыс жүргізеді;
  • толықтауыш ВК сәулесін жүргізеді;
  • пайда болған бұрыштарды анықтайды;
  • пайда болған бұрыштар санын жазады.
  • №3 Дескриптор:
  • түзу жүргізеді;
  • түзуде нүктелерді дұрыс бейнелейді;
  • PQ сәулесін жүргізеді;
  • PQ сәулесінде R нүктесін белгілейді;
  • сәулелер санын анықтайды;
  • қосымша сәулелер жұптарын анықтайды;
  • жазыңқы бұрыш санын анықтайды.
  • Топ көшбасшылары топ мүшелерін бағалайды.Жұптық жұмыс1. Кесінді, сәуле және бұрыштың ұғымдарына есеп құрастырыңыз. Тапсырманы жұбыңызбен алмастырып, көршіңіздің есебін шығарыңыз. Дескриптор:-Кесіндінің анықтамасын дұрыс тұжырымдайды;-Сәуленің анықтамасын дұрыс тұжырымдайды;-Бұрыштың анықтамасын дұрыс тұжырымдайды; -Кесінді, сәуле және бұрыш ұғымдары бар мысалдар келтіреді;- Жұптық жұмыста көршісі құрастырған есепті шығарады.

    Үлестірме қағаздар

























































































































































    Математика Назарбаев Зияткерлік мектептерінің 7-сыныбына арналған оқулық































































    Сабақтың соңы5 минРефлексия. «Екі жұлдыз, бір тілек». Топ көшбасшыларын бағалау. Үй тапсырмасы: Геометрия 7 класс. Ә. Н. Шыныбеков: 23

    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім?



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!