|
Сабақтың тақырыбы: Киім кию мәдениеті |
Мұғалімнің аты-жөні: Басжанова М.Д. Күні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Жұрнақ арқылы жасалған негізгі және туынды сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану (5.ӘТН4.1) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Сән және талғам |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда сары, жасыл, қызыл заттар (аксессуарлар) болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Сурете байланысты тілек» тренинг Оқушыларды шеңберге шақыру,амандасу. Стикерлерге салынған әртүрлі суреттерді ұсыну. Суретті не үшін таңдағанын білу. Оқушылар таңдаған суретке байланысты тілектер айтады. |
1-топ: сары 2-топ: жасыл 3-топ: қызыл Суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Үй жұмысын тексеру: 4-жаттығу 27 бет Дұрыс орналастыр: (сөйлемдерді дұрыс құрастыру.) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 3 минут 3 минут 8 минут |
Білу және түсіну Киім киюдің құпиясы- бейне ролик көрсету Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Стикердегі диалог» әдісі (Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі, кейін жауап береді.) Топтарға тапсырма: Футболка жарнасы Түрлі-түсті қағаздан ұлттық үлгідегі футболка жасап, жарнамалаңдар. |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Әр топ қорғап, жарнамалайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 7 минут |
Қолдану Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Ортақ тапсырма: «Джигсо» парағы әдісі
1-топ:сары Жауабын жазады. 2-топ: қызыл Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады. 3-топ: жасыл Ұсыныс жазады. |
«Джигсо» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар, қалам. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs
|
Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Синтез
«Карточкадағы сұрақ» әдісі Тапсырма: карточкадағы сұрақты әр қайсысы түсіндіріп береді. |
Карточкада жазылған терминдер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 2 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия парағы
Кері байланыс парағына бүгінгі сабақ бойынша ойларын жинақтайды |
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Киім кию мәдениеті"
Ашық сабақ "Киім кию мәдениеті"
|
Сабақтың тақырыбы: Киім кию мәдениеті |
Мұғалімнің аты-жөні: Басжанова М.Д. Күні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Жұрнақ арқылы жасалған негізгі және туынды сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану (5.ӘТН4.1) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Сән және талғам |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда сары, жасыл, қызыл заттар (аксессуарлар) болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Сурете байланысты тілек» тренинг Оқушыларды шеңберге шақыру,амандасу. Стикерлерге салынған әртүрлі суреттерді ұсыну. Суретті не үшін таңдағанын білу. Оқушылар таңдаған суретке байланысты тілектер айтады. |
1-топ: сары 2-топ: жасыл 3-топ: қызыл Суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Үй жұмысын тексеру: 4-жаттығу 27 бет Дұрыс орналастыр: (сөйлемдерді дұрыс құрастыру.) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 3 минут 3 минут 8 минут |
Білу және түсіну Киім киюдің құпиясы- бейне ролик көрсету Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Стикердегі диалог» әдісі (Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі, кейін жауап береді.) Топтарға тапсырма: Футболка жарнасы Түрлі-түсті қағаздан ұлттық үлгідегі футболка жасап, жарнамалаңдар. |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Әр топ қорғап, жарнамалайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 7 минут |
Қолдану Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Ортақ тапсырма: «Джигсо» парағы әдісі
1-топ:сары Жауабын жазады. 2-топ: қызыл Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады. 3-топ: жасыл Ұсыныс жазады. |
«Джигсо» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар, қалам. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs
|
Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Синтез
«Карточкадағы сұрақ» әдісі Тапсырма: карточкадағы сұрақты әр қайсысы түсіндіріп береді. |
Карточкада жазылған терминдер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 2 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия парағы
Кері байланыс парағына бүгінгі сабақ бойынша ойларын жинақтайды |
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














