Материалдар / Ашық сабақ "Киім кию мәдениеті"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Киім кию мәдениеті"

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған, ҚМЖ, алып қолдансаңыздар болады. Өте ыңғайлы, сабақ тартымды тартыста өткізілді. қосымша материалдармен алмастыруға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2019
893
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Киім кию мәдениеті

Мұғалімнің аты-жөні: Басжанова М.Д.

Күні:

СЫНЫП: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Жұрнақ арқылы жасалған негізгі және туынды сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану (5.ӘТН4.1)

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Сән және талғам

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу.

Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.

Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда сары, жасыл, қызыл заттар (аксессуарлар) болу керек.

Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.


Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Сурете байланысты тілек» тренинг

Оқушыларды шеңберге шақыру,амандасу. Стикерлерге салынған әртүрлі суреттерді ұсыну. Суретті не үшін таңдағанын білу. Оқушылар таңдаған суретке байланысты тілектер айтады.




1-топ: сары

2-топ: жасыл

3-топ: қызыл





Суреттер


Үй жұмысын тексеру: 4-жаттығу 27 бет

Дұрыс орналастыр: (сөйлемдерді дұрыс құрастыру.)


Жаңа білім

3 минут



3 минут




8 минут



Білу және түсіну

Киім киюдің құпиясы- бейне ролик көрсету


Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

«Стикердегі диалог» әдісі

(Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі, кейін жауап береді.)


Топтарға тапсырма: Футболка жарнасы

Түрлі-түсті қағаздан ұлттық үлгідегі футболка жасап, жарнамалаңдар.



Оқулық. Кеспе мәтіндер.





Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.

Әр топ қорғап, жарнамалайды

Ортасы

7 минут










Қолдану

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

Ортақ тапсырма: «Джигсо» парағы әдісі

  1. Қалай киінген дұрыс?

1-топ:сары

Жауабын жазады.

2-топ: қызыл

Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады.

3-топ: жасыл

Ұсыныс жазады.


«Джигсо» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар, қалам.




Сергіту сәті

2 минут

https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs

Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут

Синтез


«Карточкадағы сұрақ» әдісі

Тапсырма: карточкадағы сұрақты әр қайсысы түсіндіріп береді.


Карточкада жазылған терминдер



Бағалау


5 минут











Кері байланыс

2 минут


Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


Оқушының аты-жөні

Үй жұмысы

«Стикер

дегі диалог» әдісі

Футболка жарнасы

«Пікірлер» парағы әдісі

«Карточкадағы сұрақ» әдісі

Балл












































Рефлексия парағы


Кері байланыс парағына бүгінгі сабақ бойынша ойларын жинақтайды


Бағалау парақшасы













Қағаз қиындылары.

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!