Ашық сабақ "Киім кию мәдениеті"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Киім кию мәдениеті"

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған, ҚМЖ, алып қолдансаңыздар болады. Өте ыңғайлы, сабақ тартымды тартыста өткізілді. қосымша материалдармен алмастыруға болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Киім кию мәдениеті

Мұғалімнің аты-жөні: Басжанова М.Д.

Күні:

СЫНЫП: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Жұрнақ арқылы жасалған негізгі және туынды сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану (5.ӘТН4.1)

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Сән және талғам

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу.

Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.

Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда сары, жасыл, қызыл заттар (аксессуарлар) болу керек.

Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.


Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Сурете байланысты тілек» тренинг

Оқушыларды шеңберге шақыру,амандасу. Стикерлерге салынған әртүрлі суреттерді ұсыну. Суретті не үшін таңдағанын білу. Оқушылар таңдаған суретке байланысты тілектер айтады.




1-топ: сары

2-топ: жасыл

3-топ: қызыл





Суреттер


Үй жұмысын тексеру: 4-жаттығу 27 бет

Дұрыс орналастыр: (сөйлемдерді дұрыс құрастыру.)


Жаңа білім

3 минут



3 минут




8 минут



Білу және түсіну

Киім киюдің құпиясы- бейне ролик көрсету


Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

«Стикердегі диалог» әдісі

(Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі, кейін жауап береді.)


Топтарға тапсырма: Футболка жарнасы

Түрлі-түсті қағаздан ұлттық үлгідегі футболка жасап, жарнамалаңдар.



Оқулық. Кеспе мәтіндер.





Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.

Әр топ қорғап, жарнамалайды

Ортасы

7 минут










Қолдану

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

Ортақ тапсырма: «Джигсо» парағы әдісі

  1. Қалай киінген дұрыс?

1-топ:сары

Жауабын жазады.

2-топ: қызыл

Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады.

3-топ: жасыл

Ұсыныс жазады.


«Джигсо» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар, қалам.




Сергіту сәті

2 минут

https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs

Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут

Синтез


«Карточкадағы сұрақ» әдісі

Тапсырма: карточкадағы сұрақты әр қайсысы түсіндіріп береді.


Карточкада жазылған терминдер



Бағалау


5 минут











Кері байланыс

2 минут


Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


Оқушының аты-жөні

Үй жұмысы

«Стикер

дегі диалог» әдісі

Футболка жарнасы

«Пікірлер» парағы әдісі

«Карточкадағы сұрақ» әдісі

Балл












































Рефлексия парағы


Кері байланыс парағына бүгінгі сабақ бойынша ойларын жинақтайды


Бағалау парақшасы













Қағаз қиындылары.

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.04.2019
976
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі