Ашық сабақ "Киімдер"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Киімдер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Киімдер
Материалдың қысқаша нұсқасы

2-сабақ

Сабақ тақырыбы:

Мен сегіздемін

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.3.1. Тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация\суреттер\сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру.

2.2.2.1. сюжетті сурет негізінде өз ойын айту.

2.3.1.1. мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқу.

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: қарапайым сұрақтарға жауап береді.

Көбі: мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқиды.

Кейбірі: сюжетті сурет негізінде өз ойын айтады.

Күтілетін нәтиже

Сурет бойынша әңгімелеуді үйренеді. Достарымен сөйлеседі.

Жаңа сөздер:

Нешедесің, жетідемін, сегіздемін, жақсы көремін

Сабақта қолданылатын материалдар:

Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі – түсті суреттер, кестелер, маркер.


Оқыту әдістері:

Түсіндіру, сұрақ – жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Ішкі және сыртқы шеңбер » техникасы, топтық жұмыс сергіту жаттығуы.

Дереккөздері:

Әдістемелік кұрал, дидактикалық материалдар, сөздік.



Тапсырмалар:

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс- әрекеті:

Тапсырма

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Мұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне тұрғызады», сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді. Өлеңді мәнерлеп оқиды. Оқушыларға қайталайды.

Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Мұғаліммен бірге өлеңді қайталайды. Бір – біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады.

Өткен сабақты тексеру

Өткен сыныптан өткен тақырыптарды қайталатады. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.

Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

Тапсырма

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

I.Қызығушылықты ояту

Оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратып береді. Оқушылардан жіктік жалғауының бірінші жағын пайдаланып (мен оқушымын, мен алтыдамын...), өзі туралы кластер құрауларын сұрайды.

Кластер құрайды.

II. Мағынаны тану

  1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды, оқиды.

Ә) «Дұрыс айт» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады.

Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.

  1. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатады. Сөздердің мағынасын түсіндіреді.

Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды. Жаңа сөздерді қайталайды.

  1. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1 – тапсырманы орындатады.

Айтылым. Суретке қарап айтады.

Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2 – тапсырманы орындатады.

Жазылым. Сөйлемдерді толықтырып жазады.

  1. Мәнерлеп оқу. «Кел, жаттығайық!» айдарымен берілген өлеңді мәнерлеп оқиды. Оқушыларға өлеңді жаттатады, мәнерлеп оқуға машықтандырады.

Тыңдалым. Айтылым. Тыңдайды,мәнерлеп оқуға машықтанады, жаттайды.

  1. Сергіту сәті.Мұғалім оқушылардың бой жазуы үшін орындарынан тұрғызып, сергіту жаттығуын жасатады.

Ал, балалар, тұрайық!

Алақанды ұрайық!

Оңға қарай бұрылып,

Солға қарай бұрылып,

Бір отырып, бір тұрып,

Бой сергітіп алайық!

Орындарынан тұрып, сергіту жаттығуын жасайды, мұғаліммен бірге тақпақты қайталайды.

III. Ойтолғаныс

Оқулықтағы 4 – тапсырманы орындатады.

Айтылым. Досымен сөйлеседі.

IV. Бекіту

А) Жаңа тақырыпты бекіту үшін мұғалім «Сен нешедесің» ойынының шартын (5- тапсырма) орындатады.

Айтылым. Ойын шартын орындайды.

Ә) «Есте сақта!» айдарында берілген сөздерді жаттатады.

Берілген сөздерді жаттайды. Қайталайды.

V. Бағалау

Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзара бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды.

«Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы бойынша өзара бір – бірін бағалайды.

VI. Үйге тапсырма

Оқулықтағы 3 – тапсырманы орындатады.


VII. Рефлексия

Мұғалім түрлі смайликтер таратып береді.

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсетуу арқылы көңіл күйлерін білдіреді.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.10.2018
764
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі