Материалдар / Ашық сабақ "Киімдер"

Ашық сабақ "Киімдер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Киімдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2018
615
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2-сабақ
Сабақ тақырыбы:Мен сегіздемін
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)2.1.3.1. Тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация\суреттер\сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру.


2.2.2.1. сюжетті сурет негізінде өз ойын айту.


2.3.1.1. мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқу.
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: қарапайым сұрақтарға жауап береді.


Көбі: мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқиды.


Кейбірі: сюжетті сурет негізінде өз ойын айтады.
Күтілетін нәтижеСурет бойынша әңгімелеуді үйренеді. Достарымен сөйлеседі.
Жаңа сөздер:Нешедесің, жетідемін, сегіздемін, жақсы көремін
Сабақта қолданылатын материалдар:Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі – түсті суреттер, кестелер, маркер.

Оқыту әдістері:Түсіндіру, сұрақ – жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Ішкі және сыртқы шеңбер » техникасы, топтық жұмыс сергіту жаттығуы.
Дереккөздері:Әдістемелік кұрал, дидактикалық материалдар, сөздік.


Тапсырмалар: Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс- әрекеті:
ТапсырмаМұғалімнің іс - әрекетіОқушының іс - әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызуМұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне тұрғызады», сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді. Өлеңді мәнерлеп оқиды. Оқушыларға қайталайды.Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Мұғаліммен бірге өлеңді қайталайды. Бір – біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады.
Өткен сабақты тексеруӨткен сыныптан өткен тақырыптарды қайталатады. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
ТапсырмаМұғалімнің іс - әрекетіОқушының іс - әрекеті
I.Қызығушылықты оятуОқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратып береді. Оқушылардан жіктік жалғауының бірінші жағын пайдаланып (мен оқушымын, мен алтыдамын...), өзі туралы кластер құрауларын сұрайды.Кластер құрайды.
II. Мағынаны тану
  • Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
  • Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды, оқиды.


    Ә) «Дұрыс айт» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады. Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.


  • Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатады. Сөздердің мағынасын түсіндіреді.
  • Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды. Жаңа сөздерді қайталайды.


  • Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1 – тапсырманы орындатады.
  • Айтылым. Суретке қарап айтады.


    Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2 – тапсырманы орындатады.Жазылым. Сөйлемдерді толықтырып жазады.


  • Мәнерлеп оқу. «Кел, жаттығайық!» айдарымен берілген өлеңді мәнерлеп оқиды. Оқушыларға өлеңді жаттатады, мәнерлеп оқуға машықтандырады.
  • Тыңдалым. Айтылым. Тыңдайды,мәнерлеп оқуға машықтанады, жаттайды.


  • Сергіту сәті.Мұғалім оқушылардың бой жазуы үшін орындарынан тұрғызып, сергіту жаттығуын жасатады.
  • Ал, балалар, тұрайық!Алақанды ұрайық!Оңға қарай бұрылып,Солға қарай бұрылып,Бір отырып, бір тұрып,Бой сергітіп алайық!
    Орындарынан тұрып, сергіту жаттығуын жасайды, мұғаліммен бірге тақпақты қайталайды.
    III. ОйтолғанысОқулықтағы 4 – тапсырманы орындатады. Айтылым. Досымен сөйлеседі.
    IV. БекітуА) Жаңа тақырыпты бекіту үшін мұғалім «Сен нешедесің» ойынының шартын (5- тапсырма) орындатады.Айтылым. Ойын шартын орындайды.


    Ә) «Есте сақта!» айдарында берілген сөздерді жаттатады.Берілген сөздерді жаттайды. Қайталайды.
    V. БағалауФормативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзара бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды.«Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы бойынша өзара бір – бірін бағалайды.
    VI. Үйге тапсырмаОқулықтағы 3 – тапсырманы орындатады.

    VII. РефлексияМұғалім түрлі смайликтер таратып береді.Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсетуу арқылы көңіл күйлерін білдіреді.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ