Сабақ
тақырыбы:
|
Мен
сегіздемін
|
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
2.1.3.1. Тыңдаған мәтінге
мұғалімнің көмегімен иллюстрация\суреттер\сызбалар таңдау және
қарапайым сұрақтарға жауап
беру.
|
2.2.2.1. сюжетті сурет
негізінде өз ойын айту.
|
2.3.1.1. мәтінді мәнерлеп және
қатесіз дауыстап оқу.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: қарапайым сұрақтарға
жауап береді.
|
Көбі: мәтінді мәнерлеп және
қатесіз дауыстап оқиды.
|
Кейбірі: сюжетті сурет
негізінде өз ойын айтады.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Сурет бойынша әңгімелеуді
үйренеді. Достарымен
сөйлеседі.
|
Жаңа
сөздер:
|
Нешедесің, жетідемін,
сегіздемін, жақсы көремін
|
Сабақта қолданылатын
материалдар:
|
Интерактивті тақта,
слайдтар, түрлі – түсті суреттер, кестелер,
маркер.
|
Оқыту
әдістері:
|
Түсіндіру, сұрақ – жауап,
«Шаттық шеңбері» тренингі, «Ішкі және сыртқы шеңбер » техникасы,
топтық жұмыс сергіту
жаттығуы.
|
Дереккөздері:
|
Әдістемелік кұрал,
дидактикалық материалдар,
сөздік.
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің іс -
әрекеті
|
Оқушының іс -
әрекеті
|
Оқушыларға психологиялық
ахуал туғызу
|
Мұғалім оқушыларды «шаттық
шеңберіне тұрғызады», сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді.
Өлеңді мәнерлеп оқиды. Оқушыларға
қайталайды.
|
Оқушылар «шаттық шеңберіне»
тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Мұғаліммен бірге өлеңді қайталайды.
Бір – біріне сәттілік, жақсы тілектер
айтады.
|
Өткен сабақты
тексеру
|
Өткен сыныптан өткен
тақырыптарды қайталатады. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
|
Тапсырманы айтады, тақырып
бойынша сұрақтарға жауап
береді.
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің іс -
әрекеті
|
Оқушының іс -
әрекеті
|
I.Қызығушылықты
ояту
|
Оқушыларға А4 парағы мен
маркерлер таратып береді. Оқушылардан жіктік жалғауының бірінші
жағын пайдаланып (мен оқушымын, мен алтыдамын...), өзі туралы
кластер құрауларын сұрайды.
|
Кластер
құрайды.
|
II. Мағынаны
тану
|
-
Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім
интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады,
аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға
қайталатады.
|
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа
сөздерді тыңдайды, қайталайды,
оқиды.
|
Ә) «Дұрыс айт» айдарында
берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет
қайталатады.
|
Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға
жаттығады, қайталайды.
|
-
Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым.
Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатады. Сөздердің
мағынасын түсіндіреді.
|
Тыңдалым. Мәтінді мұқият
тыңдайды. Жаңа сөздерді
қайталайды.
|
-
Оқулықтағы тапсырмалармен
жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1 –
тапсырманы орындатады.
|
Айтылым. Суретке қарап
айтады.
|
Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2 –
тапсырманы орындатады.
|
Жазылым. Сөйлемдерді
толықтырып жазады.
|
-
Мәнерлеп оқу. «Кел,
жаттығайық!» айдарымен берілген өлеңді мәнерлеп оқиды. Оқушыларға
өлеңді жаттатады, мәнерлеп оқуға
машықтандырады.
|
Тыңдалым. Айтылым.
Тыңдайды,мәнерлеп оқуға машықтанады,
жаттайды.
|
-
Сергіту сәті.Мұғалім
оқушылардың бой жазуы үшін орындарынан тұрғызып, сергіту жаттығуын
жасатады.
Ал, балалар,
тұрайық!
Алақанды
ұрайық!
Оңға қарай
бұрылып,
Солға қарай
бұрылып,
Бір отырып, бір
тұрып,
Бой сергітіп
алайық!
|
Орындарынан тұрып, сергіту
жаттығуын жасайды, мұғаліммен бірге тақпақты
қайталайды.
|
III.
Ойтолғаныс
|
Оқулықтағы 4 – тапсырманы
орындатады.
|
Айтылым. Досымен
сөйлеседі.
|
IV.
Бекіту
|
А) Жаңа тақырыпты бекіту үшін
мұғалім «Сен нешедесің» ойынының шартын (5- тапсырма)
орындатады.
|
Айтылым. Ойын шартын
орындайды.
|
Ә) «Есте сақта!» айдарында
берілген сөздерді жаттатады.
|
Берілген сөздерді жаттайды.
Қайталайды.
|
V.
Бағалау
|
Формативті бағалау. Мұғалім
оқушылардың өзара бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі
қояды.
|
«Ішкі және сыртқы шеңбер»
техникасы бойынша өзара бір – бірін
бағалайды.
|
VI. Үйге
тапсырма
|
Оқулықтағы 3 –
тапсырманы орындатады.
|
|
VII.
Рефлексия
|
Мұғалім түрлі смайликтер
таратып береді.
|
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін смайликтерді көрсетуу арқылы көңіл күйлерін
білдіреді.
|