Тапсырма | Мұғалімнің іс - әрекеті | Оқушының іс - әрекеті |
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | Мұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне тұрғызады», сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді. Өлеңді мәнерлеп оқиды. Оқушыларға қайталайды. | Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Мұғаліммен бірге өлеңді қайталайды. Бір – біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады. |
Өткен сабақты тексеру | Өткен сыныптан өткен тақырыптарды қайталатады. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. | Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Тапсырма | Мұғалімнің іс - әрекеті | Оқушының іс - әрекеті |
I.Қызығушылықты ояту | Оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратып береді. Оқушылардан жіктік жалғауының бірінші жағын пайдаланып (мен оқушымын, мен алтыдамын...), өзі туралы кластер құрауларын сұрайды. | Кластер құрайды. |
II. Мағынаны тану | Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. | Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды, оқиды. |
| Ә) «Дұрыс айт» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады. | Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды. |
| Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатады. Сөздердің мағынасын түсіндіреді. | Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды. Жаңа сөздерді қайталайды. |
| Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1 – тапсырманы орындатады. | Айтылым. Суретке қарап айтады. |
| Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2 – тапсырманы орындатады. | Жазылым. Сөйлемдерді толықтырып жазады. |
| Мәнерлеп оқу. «Кел, жаттығайық!» айдарымен берілген өлеңді мәнерлеп оқиды. Оқушыларға өлеңді жаттатады, мәнерлеп оқуға машықтандырады. | Тыңдалым. Айтылым. Тыңдайды,мәнерлеп оқуға машықтанады, жаттайды. |
| Сергіту сәті.Мұғалім оқушылардың бой жазуы үшін орындарынан тұрғызып, сергіту жаттығуын жасатады.Ал, балалар, тұрайық!Алақанды ұрайық!Оңға қарай бұрылып,Солға қарай бұрылып,Бір отырып, бір тұрып,Бой сергітіп алайық! | Орындарынан тұрып, сергіту жаттығуын жасайды, мұғаліммен бірге тақпақты қайталайды. |
III. Ойтолғаныс | Оқулықтағы 4 – тапсырманы орындатады. | Айтылым. Досымен сөйлеседі. |
IV. Бекіту | А) Жаңа тақырыпты бекіту үшін мұғалім «Сен нешедесің» ойынының шартын (5- тапсырма) орындатады. | Айтылым. Ойын шартын орындайды. |
| Ә) «Есте сақта!» айдарында берілген сөздерді жаттатады. | Берілген сөздерді жаттайды. Қайталайды. |
V. Бағалау | Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзара бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды. | «Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы бойынша өзара бір – бірін бағалайды. |
VI. Үйге тапсырма | Оқулықтағы 3 – тапсырманы орындатады. |
|
VII. Рефлексия | Мұғалім түрлі смайликтер таратып береді. | Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсетуу арқылы көңіл күйлерін білдіреді. |