2-сабақ
|
Сабақ тақырыбы: |
Мен сегіздемін |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.3.1. Тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация\суреттер\сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру. |
|
2.2.2.1. сюжетті сурет негізінде өз ойын айту. |
|
|
2.3.1.1. мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқу. |
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: қарапайым сұрақтарға жауап береді. |
|
Көбі: мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқиды. |
|
|
Кейбірі: сюжетті сурет негізінде өз ойын айтады. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Сурет бойынша әңгімелеуді үйренеді. Достарымен сөйлеседі. |
|
Жаңа сөздер: |
Нешедесің, жетідемін, сегіздемін, жақсы көремін |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі – түсті суреттер, кестелер, маркер. |
|
Оқыту әдістері: |
Түсіндіру, сұрақ – жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Ішкі және сыртқы шеңбер » техникасы, топтық жұмыс сергіту жаттығуы. |
|
Дереккөздері: |
Әдістемелік кұрал, дидактикалық материалдар, сөздік. |
Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс- әрекеті:
|
Тапсырма |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Оқушының іс - әрекеті |
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Мұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне тұрғызады», сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді. Өлеңді мәнерлеп оқиды. Оқушыларға қайталайды. |
Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Мұғаліммен бірге өлеңді қайталайды. Бір – біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады. |
|
Өткен сабақты тексеру |
Өткен сыныптан өткен тақырыптарды қайталатады. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. |
Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
|
Тапсырма |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Оқушының іс - әрекеті |
|
I.Қызығушылықты ояту |
Оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратып береді. Оқушылардан жіктік жалғауының бірінші жағын пайдаланып (мен оқушымын, мен алтыдамын...), өзі туралы кластер құрауларын сұрайды. |
Кластер құрайды. |
|
II. Мағынаны тану |
|
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды, оқиды. |
|
Ә) «Дұрыс айт» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады. |
Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды. |
|
|
Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды. Жаңа сөздерді қайталайды. |
|
|
Айтылым. Суретке қарап айтады. |
|
|
Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2 – тапсырманы орындатады. |
Жазылым. Сөйлемдерді толықтырып жазады. |
|
|
Тыңдалым. Айтылым. Тыңдайды,мәнерлеп оқуға машықтанады, жаттайды. |
|
Ал, балалар, тұрайық! Алақанды ұрайық! Оңға қарай бұрылып, Солға қарай бұрылып, Бір отырып, бір тұрып, Бой сергітіп алайық! |
Орындарынан тұрып, сергіту жаттығуын жасайды, мұғаліммен бірге тақпақты қайталайды. |
|
|
III. Ойтолғаныс |
Оқулықтағы 4 – тапсырманы орындатады. |
Айтылым. Досымен сөйлеседі. |
|
IV. Бекіту |
А) Жаңа тақырыпты бекіту үшін мұғалім «Сен нешедесің» ойынының шартын (5- тапсырма) орындатады. |
Айтылым. Ойын шартын орындайды. |
|
Ә) «Есте сақта!» айдарында берілген сөздерді жаттатады. |
Берілген сөздерді жаттайды. Қайталайды. |
|
|
V. Бағалау |
Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзара бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды. |
«Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы бойынша өзара бір – бірін бағалайды. |
|
VI. Үйге тапсырма |
Оқулықтағы 3 – тапсырманы орындатады. |
|
|
VII. Рефлексия |
Мұғалім түрлі смайликтер таратып береді. |
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсетуу арқылы көңіл күйлерін білдіреді. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Киімдер"
Ашық сабақ "Киімдер"
2-сабақ
|
Сабақ тақырыбы: |
Мен сегіздемін |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.3.1. Тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация\суреттер\сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру. |
|
2.2.2.1. сюжетті сурет негізінде өз ойын айту. |
|
|
2.3.1.1. мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқу. |
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: қарапайым сұрақтарға жауап береді. |
|
Көбі: мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқиды. |
|
|
Кейбірі: сюжетті сурет негізінде өз ойын айтады. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Сурет бойынша әңгімелеуді үйренеді. Достарымен сөйлеседі. |
|
Жаңа сөздер: |
Нешедесің, жетідемін, сегіздемін, жақсы көремін |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі – түсті суреттер, кестелер, маркер. |
|
Оқыту әдістері: |
Түсіндіру, сұрақ – жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Ішкі және сыртқы шеңбер » техникасы, топтық жұмыс сергіту жаттығуы. |
|
Дереккөздері: |
Әдістемелік кұрал, дидактикалық материалдар, сөздік. |
Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс- әрекеті:
|
Тапсырма |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Оқушының іс - әрекеті |
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Мұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне тұрғызады», сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді. Өлеңді мәнерлеп оқиды. Оқушыларға қайталайды. |
Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Мұғаліммен бірге өлеңді қайталайды. Бір – біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады. |
|
Өткен сабақты тексеру |
Өткен сыныптан өткен тақырыптарды қайталатады. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. |
Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
|
Тапсырма |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Оқушының іс - әрекеті |
|
I.Қызығушылықты ояту |
Оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратып береді. Оқушылардан жіктік жалғауының бірінші жағын пайдаланып (мен оқушымын, мен алтыдамын...), өзі туралы кластер құрауларын сұрайды. |
Кластер құрайды. |
|
II. Мағынаны тану |
|
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды, оқиды. |
|
Ә) «Дұрыс айт» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады. |
Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды. |
|
|
Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды. Жаңа сөздерді қайталайды. |
|
|
Айтылым. Суретке қарап айтады. |
|
|
Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2 – тапсырманы орындатады. |
Жазылым. Сөйлемдерді толықтырып жазады. |
|
|
Тыңдалым. Айтылым. Тыңдайды,мәнерлеп оқуға машықтанады, жаттайды. |
|
Ал, балалар, тұрайық! Алақанды ұрайық! Оңға қарай бұрылып, Солға қарай бұрылып, Бір отырып, бір тұрып, Бой сергітіп алайық! |
Орындарынан тұрып, сергіту жаттығуын жасайды, мұғаліммен бірге тақпақты қайталайды. |
|
|
III. Ойтолғаныс |
Оқулықтағы 4 – тапсырманы орындатады. |
Айтылым. Досымен сөйлеседі. |
|
IV. Бекіту |
А) Жаңа тақырыпты бекіту үшін мұғалім «Сен нешедесің» ойынының шартын (5- тапсырма) орындатады. |
Айтылым. Ойын шартын орындайды. |
|
Ә) «Есте сақта!» айдарында берілген сөздерді жаттатады. |
Берілген сөздерді жаттайды. Қайталайды. |
|
|
V. Бағалау |
Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзара бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды. |
«Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы бойынша өзара бір – бірін бағалайды. |
|
VI. Үйге тапсырма |
Оқулықтағы 3 – тапсырманы орындатады. |
|
|
VII. Рефлексия |
Мұғалім түрлі смайликтер таратып береді. |
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсетуу арқылы көңіл күйлерін білдіреді. |
шағым қалдыра аласыз













