Сабақ
тақырыбы:
|
Cен
нешедесің?
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
2.1.3.1. Тыңдаған
мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация\суреттер\сызбалар таңдау
және қарапайым сұрақтарға жауап
беру.
|
2. 3. 2.1. Таныс
сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын
түсіну.
|
2.5.1.1. мұғалімнің
көмегімен заттың атын\сынын\санын\ іс – қимылын білдіретін сөздерді
ауызша және жазбаша тілде
қолданады.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: қарапайым
сұрақтарға жауап береді.
|
Көбі: қарапайым
сөйлемдердің мағынасын түсінеді.
|
Кейбірі: заттың
атын\сынын\санын\ іс – қимылын білдіретін сөздерді ауызша және
жазбаша тілде қолданады.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Тыңдалған мәтіннің
мазмұнын түсінеді, мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, сәйкес
суреттер таңдай алады.
|
Жаңа
сөздер:
|
Нешедесің, жетідемін,
сегіздемін, жақсы көремін
|
Сабақта қолданылатын
материалдар:
|
Интерактивті тақта,
слайдтар, түрлі – түсті суреттер, кестелер, желімқағаздар,
(стикерлер).
|
Оқыту
әдістері:
|
Түсіндіру, сұрақ –
жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Қарындашты алу» тренингі,
«Жалғасын тап» дидактикалық ойыны, «Ішкі және сыртқы шеңбер »
техникасы, топтық жұмыс, сергіту
жаттығуы.
|
Дереккөздері:
|
Әдістемелік кұрал,
дидактикалық материалдар, сөздік.
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің іс -
әрекеті
|
Оқушының іс -
әрекеті
|
Оқушыларға
психологиялық ахуал туғызу
|
Мұғалім оқушыларды
«шаттық шеңберіне тұрғызады», сәлемдеседі, жоқ оқушыларды
түгендейді.
|
Оқушылар «шаттық
шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір – біріне
сәттілік, жақсы тілектер
айтады.
|
Өткен сабақты
тексеру
|
Өткен сыныптан өткен
тақырыптарды қайталатады. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
|
Тапсырманы айтады,
тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді.
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің іс -
әрекеті
|
Оқушының іс -
әрекеті
|
I.Қызығушылықты
ояту
|
Оқушылардың жаңа
сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Қарындашты алу»
тренингін ұйымдастырады. Мұғалім оқушыларға үстел үстінде жатқан
түрлі - түсті қарындаштардың біреуін таңдап алуды ұсынады. Ол
қарындашты неліктен таңдағанын және сол түстің оқушы үшін
қаншалықты маңызды екендігін
сұрайды.
|
Оқушылар жауап береді.
Өздерінің қарындашты неліктен таңдап алғанын
түсіндіреді.
|
II. Мағынаны
тану
|
-
Сөздікпен жұмыс. А)
Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен
таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға
қайталатады.
|
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа
сөздерді тыңдайды, қайталайды, оқиды.
|
Ә) «Дұрыс айт»
айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше
рет қайталатады.
|
Айтылым. Сөздерді дұрыс
айтуға жаттығады, қайталайды.
|
-
Мәтінмен жұмыс.
Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатады.
Сөздердің мағынасын түсіндіреді.
|
Тыңдалым. Мәтінді
мұқият тыңдайды. Жаңа сөздерді
қайталайды.
|
-
Оқулықтағы
тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы
2,3 – тапсырманы
орындатады.
|
Айтылым. Балалардың
жасы нешеде екенін айтады.
|
-
Сергіту сәті.Мұғалім оқушыларды сергіту үшін «Жалғасын
тап!» дидактикалық ойынын ойнатады. Ойынның шарты бойынша бастауышы
бала сөйлемді бастайды, қалғандары
аяқтайды.
|
|
III.
Ойтолғаныс
|
Оқулықтағы 3 – тапсырманы
орындатады.
|
Айтылым. Үлгі бойынша
диалог құрады.
|
IV.
Бекіту
|
А) Жаңа тақырыпты
бекіту үшін мұғалім оқулықтағы 4 – тапсырманы
орындатады.
|
Айтылым.Суреттерді
сәйкестендіреді, сол бойынша
айтады..
|
V.
Бағалау
|
Формативті бағалау.
Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды
бағаны өзі қояды.
|
Оқушыларға аты – жөндері жазылған өзара бағалау парағын
береді.
Оқушылар әр аттың тұсына өз бағаларын
қояды.
№
|
Оқушы аты –
жөні
|
Баға
|
1.
|
Асқар
|
4
|
2.
|
Аружан
|
5
|
3.
|
Әлібек
|
3
|
4.
|
Денис
|
4
|
5
|
Лана
|
5
|
|
VI. Үйге тапсырма
|
Оқулықтағы 5 – тапсырманы
орындатады.
|
|
VII. Рефлексия
|
Мұғалім түрлі смайликтер таратып
береді.
|
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсетуу
арқылы көңіл күйлерін білдіреді.
|