Тапсырма | Мұғалімнің іс - әрекеті | Оқушының іс - әрекеті |
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | Мұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне тұрғызады», сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді. | Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір – біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады. |
Өткен сабақты тексеру | Өткен сыныптан өткен тақырыптарды қайталатады. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. | Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Тапсырма | Мұғалімнің іс - әрекеті | Оқушының іс - әрекеті |
I.Қызығушылықты ояту | Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Қарындашты алу» тренингін ұйымдастырады. Мұғалім оқушыларға үстел үстінде жатқан түрлі - түсті қарындаштардың біреуін таңдап алуды ұсынады. Ол қарындашты неліктен таңдағанын және сол түстің оқушы үшін қаншалықты маңызды екендігін сұрайды. | Оқушылар жауап береді. Өздерінің қарындашты неліктен таңдап алғанын түсіндіреді. |
II. Мағынаны тану | Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. | Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды, оқиды. |
| Ә) «Дұрыс айт» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады. | Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды. |
| Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатады. Сөздердің мағынасын түсіндіреді. | Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды. Жаңа сөздерді қайталайды. |
| Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 2,3 – тапсырманы орындатады. | Айтылым. Балалардың жасы нешеде екенін айтады. |
| Сергіту сәті.Мұғалім оқушыларды сергіту үшін «Жалғасын тап!» дидактикалық ойынын ойнатады. Ойынның шарты бойынша бастауышы бала сөйлемді бастайды, қалғандары аяқтайды.
Менің жасым...\сегізде\.Мен келесі жылы...\толамын\тоғызға. |
|
III. Ойтолғаныс | Оқулықтағы 3 – тапсырманы орындатады. | Айтылым. Үлгі бойынша диалог құрады. |
IV. Бекіту | А) Жаңа тақырыпты бекіту үшін мұғалім оқулықтағы 4 – тапсырманы орындатады. | Айтылым.Суреттерді сәйкестендіреді, сол бойынша айтады.. |
V. Бағалау | Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды. | Оқушыларға аты – жөндері жазылған өзара бағалау парағын береді.Оқушылар әр аттың тұсына өз бағаларын қояды.
|
VI. Үйге тапсырма | Оқулықтағы 5 – тапсырманы орындатады. |
|
VII. Рефлексия | Мұғалім түрлі смайликтер таратып береді. | Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсетуу арқылы көңіл күйлерін білдіреді. |