Ашық сабақ "Киімдер, Ұлттық киімдер"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Киімдер, Ұлттық киімдер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Киімдер, Ұлттық киімдер"
Материалдың қысқаша нұсқасы

3 - сабақ

Сабақ тақырыбы:

Cен нешедесің?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.3.1. Тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация\суреттер\сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру.

2. 3. 2.1. Таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну.

2.5.1.1. мұғалімнің көмегімен заттың атын\сынын\санын\ іс – қимылын білдіретін сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолданады.

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: қарапайым сұрақтарға жауап береді.

Көбі: қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсінеді.

Кейбірі: заттың атын\сынын\санын\ іс – қимылын білдіретін сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолданады.

Күтілетін нәтиже

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, сәйкес суреттер таңдай алады.

Жаңа сөздер:

Нешедесің, жетідемін, сегіздемін, жақсы көремін

Сабақта қолданылатын материалдар:

Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі – түсті суреттер, кестелер, желімқағаздар, (стикерлер).

Оқыту әдістері:

Түсіндіру, сұрақ – жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Қарындашты алу» тренингі, «Жалғасын тап» дидактикалық ойыны, «Ішкі және сыртқы шеңбер » техникасы, топтық жұмыс, сергіту жаттығуы.

Дереккөздері:

Әдістемелік кұрал, дидактикалық материалдар, сөздік.



Тапсырмалар:

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс- әрекеті:

Тапсырма

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Мұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне тұрғызады», сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді.

Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір – біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады.

Өткен сабақты тексеру

Өткен сыныптан өткен тақырыптарды қайталатады. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.

Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

Тапсырма

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

I.Қызығушылықты ояту

Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Қарындашты алу» тренингін ұйымдастырады. Мұғалім оқушыларға үстел үстінде жатқан түрлі - түсті қарындаштардың біреуін таңдап алуды ұсынады. Ол қарындашты неліктен таңдағанын және сол түстің оқушы үшін қаншалықты маңызды екендігін сұрайды.

Оқушылар жауап береді. Өздерінің қарындашты неліктен таңдап алғанын түсіндіреді.

II. Мағынаны тану

  1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды, оқиды.

Ә) «Дұрыс айт» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады.

Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.

  1. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатады. Сөздердің мағынасын түсіндіреді.

Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды. Жаңа сөздерді қайталайды.

  1. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 2,3 – тапсырманы орындатады.

Айтылым. Балалардың жасы нешеде екенін айтады.

  1. Сергіту сәті.Мұғалім оқушыларды сергіту үшін «Жалғасын тап!» дидактикалық ойынын ойнатады. Ойынның шарты бойынша бастауышы бала сөйлемді бастайды, қалғандары аяқтайды.


  • Менің жасым...\сегізде\.

  • Мен келесі жылы...\толамын\тоғызға.


III. Ойтолғаныс

Оқулықтағы 3 – тапсырманы орындатады.

Айтылым. Үлгі бойынша диалог құрады.

IV. Бекіту

А) Жаңа тақырыпты бекіту үшін мұғалім оқулықтағы 4 – тапсырманы орындатады.

Айтылым.Суреттерді сәйкестендіреді, сол бойынша айтады..

V. Бағалау

Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды.

Оқушыларға аты – жөндері жазылған өзара бағалау парағын береді.

Оқушылар әр аттың тұсына өз бағаларын қояды.

Оқушы аты – жөні

Баға

1.

Асқар

4

2.

Аружан

5

3.

Әлібек

3

4.

Денис

4

5

Лана

5


VI. Үйге тапсырма

Оқулықтағы 5 – тапсырманы орындатады.


VII. Рефлексия

Мұғалім түрлі смайликтер таратып береді.

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсетуу арқылы көңіл күйлерін білдіреді.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.10.2018
567
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі