Материалдар / Ашық сабақ "Киімдер, Ұлттық киімдер"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Киімдер, Ұлттық киімдер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Киімдер, Ұлттық киімдер"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2018
333
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3 - сабақ
Сабақ тақырыбы:Cен нешедесің?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)2.1.3.1. Тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация\суреттер\сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру.


2. 3. 2.1. Таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну.


2.5.1.1. мұғалімнің көмегімен заттың атын\сынын\санын\ іс – қимылын білдіретін сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолданады.
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: қарапайым сұрақтарға жауап береді.


Көбі: қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсінеді.


Кейбірі: заттың атын\сынын\санын\ іс – қимылын білдіретін сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолданады.
Күтілетін нәтижеТыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, сәйкес суреттер таңдай алады.
Жаңа сөздер:Нешедесің, жетідемін, сегіздемін, жақсы көремін
Сабақта қолданылатын материалдар:Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі – түсті суреттер, кестелер, желімқағаздар, (стикерлер).
Оқыту әдістері:Түсіндіру, сұрақ – жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Қарындашты алу» тренингі, «Жалғасын тап» дидактикалық ойыны, «Ішкі және сыртқы шеңбер » техникасы, топтық жұмыс, сергіту жаттығуы.
Дереккөздері:Әдістемелік кұрал, дидактикалық материалдар, сөздік.


Тапсырмалар: Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс- әрекеті:
ТапсырмаМұғалімнің іс - әрекетіОқушының іс - әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызуМұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне тұрғызады», сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді. Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір – біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады.
Өткен сабақты тексеруӨткен сыныптан өткен тақырыптарды қайталатады. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
ТапсырмаМұғалімнің іс - әрекетіОқушының іс - әрекеті
I.Қызығушылықты оятуОқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Қарындашты алу» тренингін ұйымдастырады. Мұғалім оқушыларға үстел үстінде жатқан түрлі - түсті қарындаштардың біреуін таңдап алуды ұсынады. Ол қарындашты неліктен таңдағанын және сол түстің оқушы үшін қаншалықты маңызды екендігін сұрайды.Оқушылар жауап береді. Өздерінің қарындашты неліктен таңдап алғанын түсіндіреді.
II. Мағынаны тану
  • Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
  • Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды, оқиды.


    Ә) «Дұрыс айт» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады. Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.


  • Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатады. Сөздердің мағынасын түсіндіреді.
  • Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды. Жаңа сөздерді қайталайды.


  • Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 2,3 – тапсырманы орындатады.
  • Айтылым. Балалардың жасы нешеде екенін айтады.


  • Сергіту сәті.Мұғалім оқушыларды сергіту үшін «Жалғасын тап!» дидактикалық ойынын ойнатады. Ойынның шарты бойынша бастауышы бала сөйлемді бастайды, қалғандары аяқтайды.


  • Менің жасым...\сегізде\.
  • Мен келесі жылы...\толамын\тоғызға.


  • III. ОйтолғанысОқулықтағы 3 – тапсырманы орындатады. Айтылым. Үлгі бойынша диалог құрады.
    IV. БекітуА) Жаңа тақырыпты бекіту үшін мұғалім оқулықтағы 4 – тапсырманы орындатады.Айтылым.Суреттерді сәйкестендіреді, сол бойынша айтады..
    V. БағалауФормативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды.Оқушыларға аты – жөндері жазылған өзара бағалау парағын береді.Оқушылар әр аттың тұсына өз бағаларын қояды.

    VI. Үйге тапсырмаОқулықтағы 5тапсырманы орындатады.

    VII. РефлексияМұғалім түрлі смайликтер таратып береді.Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсетуу арқылы көңіл күйлерін білдіреді.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!