Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
Сабақтың
ортасы:
|
І. Ұйымдастыру кезеңі.
- Оқушылармен амандасу;
-Балалардың назарын сабаққа
аудару;
-Оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
(тамаша, керемет, жақсы
т.б) сөздерді қолдану;
-Үй тапсырмасын сұрап
өткенді қайталау.
-Жылқы малы туралы эссе
жазып, септік жалғауларын қатыстыру.
Жаңа сабақ.
Қызығушылықты ояту. Берілген жұмбақтардың
шешімін табу
Жұмбақтар
Төбедегі көзінен,
Күн сәулесі түседі.
Бұрышы жоқ төрінен,
Самал еркін еседі.
(Киіз үй)
Жетпіс екі найзаны,
Біріктіріп ұстап тұр,
Ата-бабаның қай жаны,
Ие болса оған — ұшпақ
бір.
(Шаңырақ)
Көрсең,
Алып тор жолды парақтай,
Жайсаң,
Қатарлап сызған
жолақтай.
(Кереге)
Күннің ретін тақырыпты тақтаға жазып, сабақтың
мақсаты айтылады.
Тыңдалым алды.
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ
Интербелсенді тақтадан киіз үй
туралы видео корсетіледі.
https://www.youtube.com/watch?v=Dkm6Z4k2kCI
1.Мәтінді тыңдаймыз, келесі
тапсырмаларды орындаймыз.
Киіз үй түрлері мен бөліктерін
«Түртіп алу» әдісімен жазып
алады.
2.Мәтінді тыңдап, ұсынылған
деректерге өз көзқарасыңызды білдіріңіз.Көтерілген мәселені
анықтайды.
1-
тапсырма.
Ұсынылған дерек
|
Менің көзқарасым
|
Берік ағаштан 3,4,5,6,8,12,24,30
қанат,
Уақытша пайдалынылған үй түрлері,екі есік
болады,ішкі есік сықырлауық, сыртқы есік, уық, кереге,
шаңырақ,
|
|
Тыңдалымнан кейін оқулықпен
жұмыс.
2-Тапсырма. Мәтінді оқып, әр топ
диалог, монолог, полилог
құрастырады.
1.Журналистер
монолог
жазады.
(Киіз үй түрлерінің көп болуы нені
байқатады?)
2.Ғалымдар
. полилог ( «Киіз үй- көшпенділер өркениеттің
озық үлгісі бола ала ма?
3. Сәулетшілер.
диалог құрастырады. (Қазіргі заманда киіз үй
қолданыла ма? Заманауи құрылыс-сәулет өнерінде киіз үй формасындағы
нысансандардың салынуы немен байланысты деп
ойлайсыңдар?)
ӘТН
Кідіріс деп сөз немесе сөйлем арасындағы
толасты айтады.
(Толасты, немесе, деп, арасындағы сөйлем,
айтады, кідіріс сөз)
Кідіріске қатысты сұрақтарға жауап береді.Үш
топ бір-біріне «қонаққа бару» әдісі арқылы кідірісті түсіндіреді.
Оның белгілері болады. (І) қысқа, (ІІ)орташа, (ІІІ)
қысқа.
2-тапсырма. Кідірістің үш түріне 3
мысал беріледі, кідірстің үш түріне топтастырып орындайды.Ұзақтығын
ажыратады.
(
Тақтаға
орындайды)
Ат- ер
қанаты
Киіз үй — Орталық
және Орта
Азия халықтарының
негізгі баспанасы.
Психологиялық
кідіріс
Алақай!
Алақай!
Шаттанды
балақай!
Күз түсті,
дән пісті.
Айтамыз
алғысты
Логикалық
кідіріс
Қарашы
күз келді,
күз келді. Жапырақ
жауыпты
іздерді. Құс біткен
керуен
тізеді, Қара
бұлт қабағын
түйеді
Бекіту
сұрақтары.
3-тапсырма.
(Еркін микрафон) әдісі.Берілген сөздерді
қолданады ( киіз үй, кідіріс, психологиялық, логикалық, киіз үй
түрлері, бата, грамматикалық , уық,
қанат)
|
Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Оқушылар тақырыпқа байланысты
жұмбақ шешеді.
Сабақтың тақырыбы, мақсатын
түсінеді.
Мәтінді тыңдап, ұсынылған
деректерге өз көзқарасын білдіреді.
Оқушылар грамматикалық
тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық тақырыпқа
тапсырмалар орындайды.
Топпен және жұппен
жұмыс.
•Оқылым мәтініндегі бірнеше
сөйлемге кідіріс белгісін қойып
жазады;
Ойларын
дәлелдейді
Кідіріс түрлерін
ажыратады.
.
Бекіту тапсырмасын орындайды.
Тақырыптарды бекітеді.
|
Дескриптор:2
-үй тапсырмасын
айтады;
-өткен сабақ бойынша
сұрақтарға жауап береді,
Қалыптастыру-шы
бағалау.
«Шапалақ»
әдісі
(Керемет)
«Шаңырақ»
Қалыптастыру-шы бағалау
«Шаңырақ»
Дескриптор;
3
балл
- мәтінді мұқият тыңдайды;
- ұсынылған мәліметті
анықтайды;
- өз көзқарасын
білдіреді.
Дескриптор:2б
-кідіріс туралы
түсіндіреді;
-түрлерін ажыратып
айтады.
Дескриптор:3б
- Сөйлемге кідіріс белгісін қойып
жазады;
-Ойларын
дәлелдейді.
|
7-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
https://www.youtube.com/watch?v=Dkm6Z4k2kCI
«қаза халқы тұмысы мен
мәдениеті» эн циклопедия-
сынан
Тыңдалым
мәтіні.
Оқулықтағы ережеге
сүйенеді.
|