|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: ІІІ. Мамандықтар әлемі Мектеп: «Қожагелді батыр атындағы орта мектебі» КММ Күні: 04.12.2020 жыл Мұғалімнің аты-жөні: Талғатбекова А.Т. Сынып: 4 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кім болам? |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан ойлау |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Мамандық атауларын біледі және оларға анықтама береді. Оқушылардың басым бөлігі: Мамандықтардың ерекшеліктері мен маңыздылығын ажырата алады. Кейбір оқушылар: Әртүрлі мамандықтардың атауларын үш тілде айта алады, мамандықтардың маңыздылығы бойынша қазіргі таңдағы жаңа мамандықтарды тынап біледі. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Мамандық атауларын біледі және оларға анықтама береді. Әртүрлі мамандықтардың ерекшеліктері мен маңыздылығын ажырата алады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Мамандық тақырыбы бойынша ойларын айтып жеткізеді, түсіндіреді. Терминдерді үш тілде аударып айтады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Әртүрлі мамандық атаулары; Мамандықтардың ерекшеліктері; Мамандықтардың қоғамдағы маңыз мен рөлі Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: Әртүрлі мамандық атауларын жазады; Тапсырмадағы жоспар бойынша әр бал өз ойын жазады. |
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құрмет құндылығын бір-бірін тыңдау, түсіну, ой бөлісу арқылы, ынтымақтастық құндылығын қалыптастырады; ал еңбек және шығармашылық құндылығын өздігімен жұмыс жасау, басқалардың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асыру. |
||||
|
Алдыңғы білім |
Ата-баба мұрасын құрметтейміз |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы (7 мин) |
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Біз – қазақ баласы» өлеңін жатқа айтады. «Сиқырлы қалпақ» әдісі арқылы оқушыларды таңдап алу |
|
|||
|
Сабақтың ортасы (26 мин) |
І. Жаңа тақырыпты ашу. «Әдеби жұмбақ» әдісі Асанның атасы – қой баққан, ал әжесі ауыл адамдарының сұранысы бойынша әртүрлі киім тіккен. Әкесі болса дәнді-дақылдар түрлерін өсірген, ал анасы ауыл балаларының сауатты болуына өз үлесін қосқан адам. Ағасы болашақта адамдардың денсаулығын жақсартуға үлес қосуды армандайды. -Отбасы мүшелерінің атқаратын жұмыстарына қарай қандай мамандық иесі деп ойлайсыңдар? -Мамандық дегеніміз не, ойланып көріңдерші? -Мамандық иесі болу үшін не істеу керек деп ойлайсыңдар? ІІ. Жаңа тақырып: «Кім болам?» Оқулықпен жұмыс: 1-тапсырма: Оқулықтағы тапсырманы оқып, ауызша жауап береді. 3 жақта жіктеу (ортақ жұмыс) Дескриптор:
2-тапсырма: «Азамат бол!» өлеңін мәнерлеп оқу. Авторымен таныстыру Өлең бойынша 4 ұяшықта тапсырма беріледі. Дескриптор:
Сергіту сәті: «арараеаенаеаекар» 3-тапсырма: Тапсырмадағы жоспар бойынша әр бал өз ойын жазады, талдау жасайды. (Тапсырманың жауабын оқушылардың туған күндері бойынша сұрау) Дескриптор:
4-тапсырма: «Аудио-жұмбақ» Оқушыларға әртүрлі мамандық атаулары бойынша аудио жазба түрінде жұмбақтар жасырылады. Дескриптор:
|
Үш тілділік Әдебиеттік оқу, 4-сынып 2-бөлім, «Алматыкітап» 2019, З.Мүфтибекова, Ә.Рысқұлбекова Флипчарт Жапсырма қағаздар Ақпараттық технология, калонкалар
|
|||
|
Сабақтың соңы (7 мин) |
Кері байланыс: Білім қоржыны арқылы жүзеге асады (әр оқушы осы сабақта өзінің жеткен жетістіктері мен нәтижелерін стикерге жазып, сәйкес қоржынға салады. Оқушыларды бағалау, сабақ нәтижесін шығару. Үйге тапсырма: 7 және 9-тапсырмалар |
Үлестірмелер Қоржын Әдебиеттік оқу, 4-сынып 2-бөлім, «Алматыкітап» 2019, З.Мүфтибекова, Ә.Рысқұлбекова
|
|||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
|
Саралау тәсілдері: тапсырма, диалогқа түсу, қолдау, жіктеу және қарқын. Оқушыларды мақсатқа жеткізу барысында әртүрлі тапсырмалар тәсілін қолданамын. Дереккөздер. Қарқын арқылы саралау (қолдауды қажет етпейтін оқушыларға қосымша тапсырма беру, қолдауды қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беру) |
Дескрипторлары бар тапсырмалар. |
Оқушыларды сергіту сәтін өткізу кезінде қауіпсіздік ережесін сақтаймын. |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||
|
|
|||||
|
Жалпы бағалау: Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1) 2) Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1) 2) Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақта не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Кім болам? 4 сынып
Ашық сабақ Кім болам? 4 сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: ІІІ. Мамандықтар әлемі Мектеп: «Қожагелді батыр атындағы орта мектебі» КММ Күні: 04.12.2020 жыл Мұғалімнің аты-жөні: Талғатбекова А.Т. Сынып: 4 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кім болам? |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан ойлау |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Мамандық атауларын біледі және оларға анықтама береді. Оқушылардың басым бөлігі: Мамандықтардың ерекшеліктері мен маңыздылығын ажырата алады. Кейбір оқушылар: Әртүрлі мамандықтардың атауларын үш тілде айта алады, мамандықтардың маңыздылығы бойынша қазіргі таңдағы жаңа мамандықтарды тынап біледі. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Мамандық атауларын біледі және оларға анықтама береді. Әртүрлі мамандықтардың ерекшеліктері мен маңыздылығын ажырата алады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Мамандық тақырыбы бойынша ойларын айтып жеткізеді, түсіндіреді. Терминдерді үш тілде аударып айтады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Әртүрлі мамандық атаулары; Мамандықтардың ерекшеліктері; Мамандықтардың қоғамдағы маңыз мен рөлі Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: Әртүрлі мамандық атауларын жазады; Тапсырмадағы жоспар бойынша әр бал өз ойын жазады. |
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құрмет құндылығын бір-бірін тыңдау, түсіну, ой бөлісу арқылы, ынтымақтастық құндылығын қалыптастырады; ал еңбек және шығармашылық құндылығын өздігімен жұмыс жасау, басқалардың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асыру. |
||||
|
Алдыңғы білім |
Ата-баба мұрасын құрметтейміз |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы (7 мин) |
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Біз – қазақ баласы» өлеңін жатқа айтады. «Сиқырлы қалпақ» әдісі арқылы оқушыларды таңдап алу |
|
|||
|
Сабақтың ортасы (26 мин) |
І. Жаңа тақырыпты ашу. «Әдеби жұмбақ» әдісі Асанның атасы – қой баққан, ал әжесі ауыл адамдарының сұранысы бойынша әртүрлі киім тіккен. Әкесі болса дәнді-дақылдар түрлерін өсірген, ал анасы ауыл балаларының сауатты болуына өз үлесін қосқан адам. Ағасы болашақта адамдардың денсаулығын жақсартуға үлес қосуды армандайды. -Отбасы мүшелерінің атқаратын жұмыстарына қарай қандай мамандық иесі деп ойлайсыңдар? -Мамандық дегеніміз не, ойланып көріңдерші? -Мамандық иесі болу үшін не істеу керек деп ойлайсыңдар? ІІ. Жаңа тақырып: «Кім болам?» Оқулықпен жұмыс: 1-тапсырма: Оқулықтағы тапсырманы оқып, ауызша жауап береді. 3 жақта жіктеу (ортақ жұмыс) Дескриптор:
2-тапсырма: «Азамат бол!» өлеңін мәнерлеп оқу. Авторымен таныстыру Өлең бойынша 4 ұяшықта тапсырма беріледі. Дескриптор:
Сергіту сәті: «арараеаенаеаекар» 3-тапсырма: Тапсырмадағы жоспар бойынша әр бал өз ойын жазады, талдау жасайды. (Тапсырманың жауабын оқушылардың туған күндері бойынша сұрау) Дескриптор:
4-тапсырма: «Аудио-жұмбақ» Оқушыларға әртүрлі мамандық атаулары бойынша аудио жазба түрінде жұмбақтар жасырылады. Дескриптор:
|
Үш тілділік Әдебиеттік оқу, 4-сынып 2-бөлім, «Алматыкітап» 2019, З.Мүфтибекова, Ә.Рысқұлбекова Флипчарт Жапсырма қағаздар Ақпараттық технология, калонкалар
|
|||
|
Сабақтың соңы (7 мин) |
Кері байланыс: Білім қоржыны арқылы жүзеге асады (әр оқушы осы сабақта өзінің жеткен жетістіктері мен нәтижелерін стикерге жазып, сәйкес қоржынға салады. Оқушыларды бағалау, сабақ нәтижесін шығару. Үйге тапсырма: 7 және 9-тапсырмалар |
Үлестірмелер Қоржын Әдебиеттік оқу, 4-сынып 2-бөлім, «Алматыкітап» 2019, З.Мүфтибекова, Ә.Рысқұлбекова
|
|||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
|
Саралау тәсілдері: тапсырма, диалогқа түсу, қолдау, жіктеу және қарқын. Оқушыларды мақсатқа жеткізу барысында әртүрлі тапсырмалар тәсілін қолданамын. Дереккөздер. Қарқын арқылы саралау (қолдауды қажет етпейтін оқушыларға қосымша тапсырма беру, қолдауды қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беру) |
Дескрипторлары бар тапсырмалар. |
Оқушыларды сергіту сәтін өткізу кезінде қауіпсіздік ережесін сақтаймын. |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||
|
|
|||||
|
Жалпы бағалау: Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1) 2) Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1) 2) Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақта не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||
шағым қалдыра аласыз













