Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні | Ергубекова Бакытгүл Козыбайқызы | 2 «Г» сыныбыОқушының саны -31 | №169 жалпы орта мектеп |
Күні: 11.12.2018жПәні: Әдебиеттік оқу |
| 3-ші сабақ
|
Сабақтың тақырыбы | Кімнің мекені жақсы? Сәкен Жүнісов. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 2.1.1.1.Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау,сахналау.
|
Сабақ мақсаты |
|
Жетістік критерилері | Суреттерді пайдалана отырып, сөйлем қарапайым постерлер құрастыра алады
|
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе суреттер қағаздар және слайд, топтық тапсырмалар.
|
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі , жаратылыстану |
Алдыңғы оқу | шапшаң оқуын, жылдамдығын байланыстыра отырып сөйлеу дағдысын дамыту |
АКТ қолдану дағдылары |
|
Тілдік құзырет | Көде-далалы жерде өсетін шөп, жердің миы шығып-балшық болды, жарықшақ-жердің тілінген жерлері |
Сабақтың барысы: |
Сабақты жоспарлау кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер | Ресурстар |
Басталуы
2 мин
10мин | Ынтымақтастық атмосфераны туғызу. Алдағы Тәуелсіздік мерекесінің келуіне орай отшашуҮй тапсырмаТопқа бөлу(2 минут)
1 топ «Туған тілім» өлеңін кезбе тілші әдісі арқылы айту 2топ «Туған өлкем, туған жер, отан» тақырыбында мақал-мәтел жатқа айту. 3топ «Туған өлкем » тақырыбында эссе жазу.4 топ «Туған өлкем » тақырыбында ребус.
|
|
3мин
5 мин |
АКТДәптермен жұмыс.Сәкен Жүнісов 1934 жылы 11 ақпанда Көкшетау облысы, Қызылтау ауданы, Кішкене көл ауылында дүниеге келген. Қазақстанның Халық жазушысы . Балаларға арналған алғашқы кітапшасы "Сонарда" шықты.Бұдан соң жас жеткіншектер үшін "Әжем мен емші және дәрігер" , "Сақау бәтеңке" "Кімнің мекені жақсы? т.б. кітаптары жарық көрді. -Балалар бүгін сабақта «Кімнің мекені жақсы?» туралы мәтінмен танысамыз.
Қызығушылығын ояту. Жұмбақтар таратылады, шешеді. Сол жұмбақ бойынша өздері жаңа тақырыптың кейіпкерін табады. Сөздік (ағылшын, орысша)2 (мин)І топЕкі басы жұдырықтай,Ортасы қылдырықтай (құмырсқа)ІІ топ Қос мекенді жануар (құрбақа)ІІІ топЖыл басы қай жануар? (тышқан)IIII топКөденнің түбінде мекен етеді (көкқұтан) Әр топ жауаптарындағы жәндіктері туралы әңгімелейді |
Сұрақтарға жауап береді
Дәптермен жұмыс
|
Ортасы« Кімнің мекені жақсы» Сәкен Жұнісов.Оқулықпен жұмыс10мин
| 4-бөлімнен тұрады. Мәтіннің соңында сұрақтары болады. І топ – 1-ші бөлімІІ топ – 2-ші бөлімІІІ топ – 3-ші бөлімIIII топ – 4-ші бөлім | Сұрақ-жауапБармақ арқылы бағалау
|
Сергіту сәті
2мин | Әнмен қимыл- қозғалыс арқылы сергіту жасау.Қайда жүрсем АтамекенКөкейіңде жатады екенКүннің көзі үясына,Қимай оны батады екен
| Сергіту сәтіне арналған жинақ |
3мин
Аяқталуы
3 мин
| Сөздік жұмысы:көз жеткісіз – шексіз созылып жатыр.таңдайы кепті – шөлдеді.көде – далалы жерде өсетін шөп.үйіріліп – аспанды жапты.жердің миы шығып – балшы болды. деп қамықты — уайымдады. жарықшақ – жердің тілінген жерлері.
Бүгінгі сабақтан нені білдік? не жайлы үйрендік? қоныс мекен сөздерін қалай түсіндіңдер? Мәтінде берілген кейіпкерлеріміз жайлы қоныс тапты ма? Сонымен кімнің мекені жақсы екен?
Үйге тапсырмаОқу, дәптермен жұмыс. «Кімнің мекені жақсы» жайлы оқып келу және сурет салып келеміз
| Дәптермен жұмыс
|
Сабақтың соңы2 минут | Рефлексия Сабақта болған көңіл- күйді смайлик стикер арқылы бағалау
| смайлик стикер арқылы бағалау
|