Материалдар / Ашық сабақ Кино және музыка
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Кино және музыка

Материал туралы қысқаша түсінік
Кино және музыка 6 сынып қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2023
459
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: №7 жалпы орта білім беру мектебі

Күні: 08.11.2022 Мұғалім: Г.Р. Нуралинова

Сынып: 6 Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ тақырыбы:

Кино және музыка

Оқу мақсатына арналған сілтеме

6.1.1.1 – тыңдаған музыкалық шығарманы талдау, стилі және жанрларын, сонымен қатар, өнердің өзге түрлерімен байланысын анықтау;

6.1.2.3 – көркем бейнені құруда музыка және өнердің басқа түрлерінін көркемдеуші құралдарын салыстыру;

6.1.3.1 – әуеннің көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізе отырып, әртүрлі стильдегі және жанрдағы әндерді орындау;

Сабақ мақсаты

Оқушылар:

  • тыңдаған музыкалық шығарманы талдап, өнердің өзге түрлерімен байланысын анықтайды;

  • музыка және өнердің басқа түрлерінін көркемдеуші құралдарын салыстырады;

  • әннің көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізе отырып, орындайды.

Бағалау критерийлері

Оқушы:

  • фильмдегі музыканы пәндік терминолоогияны қолдана отырып, талдайды;

  • музыкадағы көркемдеуші құралдар мен жанрды анықтайды;

  • көркемдік бейнені құрастыруда музыка мен кинодағы көркемдеуші құралдарды салыстырады;

  • «Туған ел» әнінің көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізе отырып, орындайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

- бейнелеу өнері мен поэзияны, театрлық және кинематографиялық қойылымдарды тілдік терминологияны қолдану арқылы талдау.

Пәндік лексика және терминология:

Өнер түрі, актер, дыбыстық әсерлер, фондық музыка.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Әуеннің көңіл-күйі қандай?

  • Музыкалық жанрын анықтаңыз?

Пәнаралық байланыс

АҚТ қолдану

Алдыңғы білімдері

Оқушыларда көркемдеуші құралдар жөнінде алдыңға білімдері бар. Сонымен қатар кино туралы білімдері бар.

Құндылық

Кино өнеріне деген қызығушылығымен қатар, оның мазмұнындағы тәрбиелік мәнін түсінуге үйрету. Сонымен қатар, қазақ мәдениетіне деген сыйластық сезімін ояту.











Жоспар

Жоспраланған сабақ барысы

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақ басы

2 мин.


5 мин.






5 мин.


Ұйымдастыру кезеңі. Сабақ тақырыбы, мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру.

Тапсырма. Сыныпта талқылау.

  • Экранда бейнерөлік ұсынылған, видеоні сипаттау.

  • Екі видеоның айырмашылығы қандай?

Сыныпты топтарға бөлу.


Тапсырма. Ақпарат іздеу. Топтық жұмыс.

1 топ - киноның шығу тарихы, режиссерін, түсірілген жері мен жылын анықтау.

2 топ - киноның шығу тарихы, режиссерін, түсірілген жері мен жылын анықтау.

Өз ақпаратыңызбен сыныпта бөлісіңіз.



Сабаққа арналған презентация, бейнерөлік




Топтық тапсырмалар













Сабақ ортасы


5 мин.

5 мин.






5 мин.





10 мин.

Тапсырма. Тыңдау және талдау.

1-2 топ - Киноның режиссерін, түсірілген жері мен жылын анықтау.

Бағалауға арналған критерийлер:

  • Терминологияны қолдана отырып, талдайды;

  • Сұрақтарға толық жауап анықтайды;

  • Кино үзіндісіне талдау жасайды.

Топтарда өзара бағалау жүргізу.

Тапсырма. Әнді үйрену және орындау.

Н. Тілендиевтің «Туған ел» әнін орындау.

  • Әуеннің көңіл-күйі қандай?

  • Музыкалық жанрын анықтаңыз?

Әнді топпен сыныппен орындаңыз.

Чарли Чаплиннің фильмінан үзінді

Чарли Чаплин - бессмысленная песня (Новые времена) - YouTube




муз.Н.Тілендиев,

сөзі. Т.Молдағалиев

«Туған ел» әні

Туған ел. Менің атым Қожа - YouTube

Сабақ соңы

3 мин.

Оқушылардан кері байланыс алу.

Рефлексия орындау үшін мұғалім стикер қағаз беттерін таратып, мынадай ұсыныс жасауы тиіс:

Мен бүгін сабақта үйренгенім…

Сабақта қандай әсер алғаным…

Сабақта алған көңіл-күйім…

Стикермен жұмыс

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдаукөрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Коммуникативтік дағдысы жоғары дамыған оқушылар, кино үзіндісіндегі музыканы пәндік терминологияны қолдана отырып, талдау жасай алады.

Кейбір оқушылар кино өнері жөнінде қосымша ақпараттар айта алады.


Кино үзіндісін талдау баысындағы тапсырма бойынша бағалау критерийлері;

Кері байланыс;

Бір бірін бағалау.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.






































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!