Бөлім:
Long term plan
unit: Python тілінде алгоритмдерді программалау
|
Мектеп:
School: M.Auezov
|
Күні:
Date:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Teacher
name: Batyrkhankyzy
Aissulu
|
Сынып:
Grade: 8
|
Қатысқан оқушы
саны:
Number of participating
students:
|
Қатыспаған оқушы
саны:
Number of absent
students:
|
Сабақтың
тақырыбы
Theme of the
lesson:
|
Кіріктірілген циклдерді
ұйымдастыру
Organization of built-in
loops
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
Learning
objectives
|
8.3.3.2-
for цикл операторларын программаны
өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда
пайдалану
|
Сабақтың
мақсаты
Lesson
objectives:
|
Кірістірілген цикл,күрделі
цикл ұғымын анықтау;
|
Сабақ
барысы
The course of the
lesson
|
Lesson period /
time
|
Педагогтің
әрекеті
Teacher's
action
|
Оқушының әрекеті
Student
action
|
Бағалау
Evaluation
|
Ресурстар
Resources
|
Introduction part
(Сабаққа кіріспе бөлімі)
|
5 minute
|
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу.
Greeting students, enumeration
of students.
-
The teacher will greet the
learners and try to create a positive learning atmosphere: Good
afternoon, good afternoon to you, Good afternoon, good
afternoon,Tell me how are you?
- Who is not in today's
lesson?
-
What day is it
today?
- What a
day?
«Шеринг» әдісі арқылы өткен сабақты
қайталау.
Қойылатын
сұрақ:
what is a
cycle?
|
- Everyone is present
(... is not here today)
Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен
барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар
қайталанбау керек.
Өткен тақырып бойынша ойларын жинақтайды, пікір
алмасады.
|
Сұрақтарға дұрыс жауап берген
оқушылар бағаланады.
|
Презентация
2-слайд
|
2 minute
|
Сұрақ
қою:
-
«Кірістірілген цикл» дегеніміз
не?
-
Екі for циклін бір-біріне кірістіріп пайдалансақ,
қандай нәтиже алуымыз мүмкін?
Кірістірілген циклдер қандай есептерд ішешуде
қолданылуы мүмкін деп ойлайсың?
|
Оқушылар өз мүмкіндіктерін
шектемей, ойын еркін айтып, өзгенің ойын, пікірін
тыңдайды.
|
|
Слайд
3
|
1 minute
|
Оқушыларды сабақ мақсатарымен
таныстыру
|
Сабақ мақсатымен танысады
|
|
Слайд 4
|
Explanation part (Негізгі
бөлімі)
|
Басы
5
минут
|
Мұғалім жаңа тақырыпты
түсіндіреді.
Python ті лін де бір цикл ді
екін ші цикл дің ішін де пай да ла ну ға бо лады. Ішкі цикл – бас
қа цикл дің ішін де кез де се тін цикл. Python ті лін де ішкі цикл
синтак си сі мынадай:
Прог рам ма ал ды мен сырт қы цикл ді орын дай
ды. Сыр тқы цикл дің бі рін ші ите ра ция сын да ішкі цикл орын да
ла ды. Со дан кей ін прог рам ма сырт қы цикл дің ба сы на ора ла
ды, екін ші ите ра ция ны аяқ тай ды жә не қай та дан ішкі цикл ді
ша қы ра ды. Ішкі цикл ді аяқ та ған нан кей ін програм ма сырт қы
цикл дің ба сы на ора ла ды. Бұл тіз бек аяқ талған ша не ме се
үзіл ген ше жал ға са ды. Ішкі цикл дің ерек ше лі гі – кез кел ген
цикл тү рін бас қа цикл дің ішін де пай да ла ну ға бо ла тыны. Мы
са лы, for цик лін while цик лін де жә не ке рі сін ше пай да ла ну
ға бо ла ды.
|
7,8,9,10-ші слайдта оқушылар
ақпарат жинақтап тәжірибеде қолданады
сұрақтарға жауап
береді.
|
-
Берілген ақпаратты орта
деңгейде меңгерді;
-
Берілген ақпаратты жоғары
деңгейде меңгерді.
|
|
Practice part (Практиқалық
бөлімі)
|
5
minute
|
|
|
Жақсы жауап берген оқушылар
бағаланады
|
|
Conclusion part (Қортындылау
бөлімі)
|
5 minute
|
Жеке жұмыс . Қалыптастырушы
бағалау жұмысы
Дәптерге орындау. Execute in
the notebook.
1-9 дейінгі көбейту кестесін
программалау
|
Оқушылар өз пікірін дәптерге
жазады
|
Оқушылар өздерін
бағалайды.
|
Слайд
5
|
5
minute
|
Literacy
1. How do nested loops differ
from simple loops?
2. How to calculate the
execution time of nested loops?
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
-
Кірістірілген циклдердің жай
циклдерден қандай айырмашылығы бар?
-
Кірістірлген циклдердің
орындалу уақытын қалай есептеуге болады?
Бірнеше циклд ікірістіріп
пайдаланудың программа жұмысына кері әсері
қандай?
|
|
|