Материалдар / Ашық сабақ Кіріктірілген циклдерді ұйымдастыру 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Кіріктірілген циклдерді ұйымдастыру 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Кіріктірілген циклдерді ұйымдастыру 8 сынып ҚМЖ информатика пәнін қостілде , яғни ағылшын тілінде оқытатын мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2024
162
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі М.Әуезов атындағы мектеп- гимназия_


Бөлім:

Long term plan unit: Python тілінде алгоритмдерді программалау

Мектеп:

School: M.Auezov


Күні:

Date:

Мұғалімнің аты-жөні:

Teacher name: Batyrkhankyzy Aissulu

Сынып:

Grade: 8



Қатысқан оқушы саны:

Number of participating students:

Қатыспаған оқушы саны:

Number of absent students:

Сабақтың тақырыбы

Theme of the lesson:

Кіріктірілген циклдерді ұйымдастыру

Organization of built-in loops

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Learning objectives


8.3.3.2- for цикл операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда пайдалану

Сабақтың мақсаты

Lesson objectives:


Кірістірілген цикл,күрделі цикл ұғымын анықтау;

Сабақ барысы

The course of the lesson

Lesson period / time

Педагогтің әрекеті

Teacher's action

Оқушының әрекеті

Student action

Бағалау

Evaluation

Ресурстар

Resources

Introduction part (Сабаққа кіріспе бөлімі)

5 minute

Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

Greeting students, enumeration of students.

- The teacher will greet the learners and try to create a positive learning atmosphere: Good afternoon, good afternoon to you, Good afternoon, good afternoon,Tell me how are you?

- Who is not in today's lesson?

- What day is it today?

- What a day?

«Шеринг» әдісі арқылы өткен сабақты қайталау.

Қойылатын сұрақ:

what is a cycle?

- Everyone is present (... is not here today)

Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек.

Өткен тақырып бойынша ойларын жинақтайды, пікір алмасады.

Сұрақтарға дұрыс жауап берген оқушылар бағаланады.

Презентация 2-слайд

2 minute

Сұрақ қою:

  • «Кірістірілген цикл» дегеніміз не?

  • Екі for циклін бір-біріне кірістіріп пайдалансақ, қандай нәтиже алуымыз мүмкін?

Кірістірілген циклдер қандай есептерд ішешуде қолданылуы мүмкін деп ойлайсың?

Оқушылар өз мүмкіндіктерін шектемей, ойын еркін айтып, өзгенің ойын, пікірін тыңдайды.


Слайд 3

1 minute

Оқушыларды сабақ мақсатарымен таныстыру

Сабақ мақсатымен танысады


Слайд 4

Explanation part (Негізгі бөлімі)

Басы

5 минут

Мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді.

Python ті лін де бір цикл ді екін ші цикл дің ішін де пай да ла ну ға бо лады. Ішкі цикл – бас қа цикл дің ішін де кез де се тін цикл. Python ті лін де ішкі цикл синтак си сі мынадай:

Прог рам ма ал ды мен сырт қы цикл ді орын дай ды. Сыр тқы цикл дің бі рін ші ите ра ция сын да ішкі цикл орын да ла ды. Со дан кей ін прог рам ма сырт қы цикл дің ба сы на ора ла ды, екін ші ите ра ция ны аяқ тай ды жә не қай та дан ішкі цикл ді ша қы ра ды. Ішкі цикл ді аяқ та ған нан кей ін програм ма сырт қы цикл дің ба сы на ора ла ды. Бұл тіз бек аяқ талған ша не ме се үзіл ген ше жал ға са ды. Ішкі цикл дің ерек ше лі гі – кез кел ген цикл тү рін бас қа цикл дің ішін де пай да ла ну ға бо ла тыны. Мы са лы, for цик лін while цик лін де жә не ке рі сін ше пай да ла ну ға бо ла ды.


7,8,9,10-ші слайдта оқушылар ақпарат жинақтап тәжірибеде қолданады

сұрақтарға жауап береді.


  1. Берілген ақпаратты орта деңгейде меңгерді;


  1. Берілген ақпаратты жоғары деңгейде меңгерді.




Practice part (Практиқалық бөлімі)


5 minute



Жақсы жауап берген оқушылар бағаланады


Conclusion part (Қортындылау бөлімі)

5 minute

Жеке жұмыс . Қалыптастырушы бағалау жұмысы

Дәптерге орындау. Execute in the notebook.

1-9 дейінгі көбейту кестесін программалау

Оқушылар өз пікірін дәптерге жазады

Оқушылар өздерін бағалайды.

Слайд 5

5 minute

Literacy

1. How do nested loops differ from simple loops?

2. How to calculate the execution time of nested loops?



Оқушылар сұрақтарға жауап береді

  1. Кірістірілген циклдердің жай циклдерден қандай айырмашылығы бар?

  2. Кірістірлген циклдердің орындалу уақытын қалай есептеуге болады?

Бірнеше циклд ікірістіріп пайдаланудың программа жұмысына кері әсері қандай?































Информатика пәні

Батырханқызы Айсұлу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!