Қысқа мерзімді жоспар
8– сынып, 2-тоқсан
№3-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Кіріктірілген функциялар
|
Бөлім: |
8.2А бөлім. Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кіріктірілген функциялар |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.3 - электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
|
|||||
|
Сәттілік критерийі: |
Кіріктірілген функцияларды қолданып, шығарылған есептедің қорытындыларынан ұяшықтың мәнін таба біледі. Есептерді шығару үшін формулаларды қолдана біледі. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар істей біледі: Функциялардың қолдану ережелерін түсіндіре біледі, Формула мен функциялардың жазылу синтаксисін түсіндіре алады |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Функция дегеніміз не? Функцияның математикада және адам өміріндегі маңызы қандай? Программаға кіріктірілген функциялар деген не? |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер |
||
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
(ҚБ) Мәтінді жұпта талдау. Оқушылар таратылған мәтінді жұпта талдайды. Қажетті функциялардың қолданылуын дәптерлеріне жазып алады. Бір-біріне сұрақтар қою арқылы келесі ұғымдарды қайталайды:
|
Дескриптор: MS Excel бағдарламасында қажетті есептеулер үшін математикалық функцияларды пайдалана алады. Электрондық кестедегі кіріктірілген функцияларды пайдалану арқылы қарапайым есептеулерді орындайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||
|
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Оқушылар сұраққа жауап береді: |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
|
Үй тапсырмасы |
Қанат 8-сыныпта оқиды. Ол оқитын мектептің 8-сыныбында 8 сынып қатарласа оқиды. Сыныптардағы І тоқсан бойынша білім сапасының қорытындысы. Қанат 8-сыныптар бойынша І тоқсандағы білім сапасына қарап, төмендегі жағдайларды анықтайды. Электронды кестемен жұмыс жасауды үйренуді енді бастаған Қанат сендерден көмек сұрайды. |
|
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Кіріктірілген функциялар"
Ашық сабақ "Кіріктірілген функциялар"
Қысқа мерзімді жоспар
8– сынып, 2-тоқсан
№3-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Кіріктірілген функциялар
|
Бөлім: |
8.2А бөлім. Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кіріктірілген функциялар |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.3 - электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
|
|||||
|
Сәттілік критерийі: |
Кіріктірілген функцияларды қолданып, шығарылған есептедің қорытындыларынан ұяшықтың мәнін таба біледі. Есептерді шығару үшін формулаларды қолдана біледі. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар істей біледі: Функциялардың қолдану ережелерін түсіндіре біледі, Формула мен функциялардың жазылу синтаксисін түсіндіре алады |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Функция дегеніміз не? Функцияның математикада және адам өміріндегі маңызы қандай? Программаға кіріктірілген функциялар деген не? |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер |
||
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
(ҚБ) Мәтінді жұпта талдау. Оқушылар таратылған мәтінді жұпта талдайды. Қажетті функциялардың қолданылуын дәптерлеріне жазып алады. Бір-біріне сұрақтар қою арқылы келесі ұғымдарды қайталайды:
|
Дескриптор: MS Excel бағдарламасында қажетті есептеулер үшін математикалық функцияларды пайдалана алады. Электрондық кестедегі кіріктірілген функцияларды пайдалану арқылы қарапайым есептеулерді орындайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||
|
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Оқушылар сұраққа жауап береді: |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
|
Үй тапсырмасы |
Қанат 8-сыныпта оқиды. Ол оқитын мектептің 8-сыныбында 8 сынып қатарласа оқиды. Сыныптардағы І тоқсан бойынша білім сапасының қорытындысы. Қанат 8-сыныптар бойынша І тоқсандағы білім сапасына қарап, төмендегі жағдайларды анықтайды. Электронды кестемен жұмыс жасауды үйренуді енді бастаған Қанат сендерден көмек сұрайды. |
|
|
|
||
шағым қалдыра аласыз













