Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сартбаева Кенжегүл,
Медеуова Улболсын
|
Пән/Сынып:
|
Өзін –өзі тану .
Жаратылыстану 4 «Г» сынып
|
Күні
|
12.04.2022.
|
Ұзақ
мерзімді жоспар бөлімі:
|
Жер және ғарыш . Әсемдік
әлемінде.
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Жер ғаламшары
қандай?
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты
|
4.4.1.1жер бетінің ірі
элементтерін атау және сипаттау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы
таңдаған формада ұсыну
Өзін-өзі тану
бойынша:
Жердің адам
өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік
құндылығының мәнін ашу
|
Сабақ
мақсаты:
|
-
Жердің қабықтарын зерттеу және
түсіндіріп, алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсына
алады.
-
Жер ананы сүюге қадірлеп,
қастерлеуге тәрбиелеу.
|
Сабақ
барысы
|
Кезеңдері
,
уақыты
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Өзін-өзі
тану
|
|
|
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Жағымды көңіл –
күй
3минут
|
5 Т –
ережесі:
1.
Тәртіп.
2.
Талап.
3.
Тыныштық.
4.
Тазалық.
5.
Татулық.
* Жағымды
көңіл-күй «Нұрға
бөлену»
|
5Т ережесін еске
түсіреді
Жағымды
ахуал
|
Ауызша
мадақтау
|
5 Т –
ережесі
|
Негізгі
бөлім
15минут
|
«Дыбыстау»
әдісі арқылы оқушыларға түрлі
дыбыстар тыңдату. Осы керемет патшалықта кімдер тіршілік ететінін
білу үшін, мен сендерге үнтаспадан түрлі дыбыстар естіртемін.
Сендер ол дыбыстан ненің дыбысы екенін айтып, құпия патшалықтың
тіршілік иесін табасыңдар.
-Осы тіршіліктің иелері қай
жерде, қай патшалықта мекендейді деп
ойлайсыңдар?
-Оқушылар ,неліктен адамдар
жерді анаға теңейді?
«Елестету
көрінісі» әдісі арқылы Оқушыларға
қысқаша әңгіме оқу. Бүгін сіздермен құпия патшалық туралы
әңгімелескім келіп тұр. Бұл патшалық ақиқатты , сүйіспеншілікті,
дұрыс әрекетті, тыныштықты, қиянат жасамауды, тазалықты, сұлулықты
жақсы көреді екен.
|
Тыңдалым
Айтылым
сұраққа жауап
беру
|
Ауызша
мадақтау
|
Аудио
жазба
|
Сабақтың
дәйексөзі
|
Бұл
сұрақтың жауабын біз дәйексөзден
іздейміз.
Дәйексөз: «Жер ана жомарт, мықты болсаң жердей бол»
халық даналығы.
Ой
қозғау сұрақтары
1.Ана
мен жердің қандай ұқсастықтары бар?
2.
Неліктен адамдарды жерді анаға
теңейді.
Оқушылардың жауаптарын тыңдай отырып, сабақтың құндылығын
ашу.
1.Жер
ананың бойынан қандай құндылықты көріп
тұрмыз?
2. Жер
анадан қандай қасиеттерді алуға, үйренуге
болады?
-
Оқушылар, енді біз «Жер ғаламшары қандай екенін ғылыми тұрғыдан
танысайық.
|
Оқушылар сұрақтарға
өз ойларын айтып жауап береді, түйіндейді.
|
басбармақ
|
Дәйексөз
|
|
Жаратылыстану
|
|
|
|
12минут
|
- Бүгін біз жер ғаламшары
қандай болатынын туралы анықтауды үйренетін
боламыз.
«Жедел
жауап»
-«Сұрақ- жауап»
әдісі
-Жердің қандай
қабықтарын білесің?
-Биосфераға не
кіреді?
-Гидросфераны не
құрайды?
-Литосфера қабығы неден
тұрады?
- Сабақтың
тақырыбы,мақсатымен таныстыру :
|
Жауаптарын
айтады.
Оқушылар сабақ тақырыбымен,
мақсатымен танысады.
|
Қб
Мадақтау
|
Географиялық карта,
глобус
Оқулық
https://bilimland.kz/kk/courses/zharatylystanu/zher-halamshary/lesson/zherding-magnit-orisi
|
Топтық
жұмыс
10минут
|
Топтық
тапсырма (дескриптормен
таныстыру)
1.Кескін картамен
жұмыс
2. Диаграмма
құрастыр
3. Жерді қорғауға арналған
ережелер
4. Коллаж жасау. «Құдыретті
жер ана»
Саралау: диалог және
қолдау
|
Топқа
жұмылу
Дескриптор
мен
танысу
Тапсырманы
орындау
|
Қб
|
Кескін
карта
Диаграмма
Суретті
парақ
Коллаж
|
Рефлексия
3минут
|
-Жарайсыздар, балалар,
бүгінгі сабақта керемет жетістіктерге жете
алдыңыздар!
- Жерге не тілер
едіңіздер?
Барлықтарыңызға
үлкен алғыс білдіре отырып, бүгінгі сабақты
аяқтаймыз.
|
Бүгінгі сабақта не
білгенін, үйренгенін, түсінгені туралы
бөліседі.
|
тілектерін стикермен жапсыру
|
глобус
|
Қорытынды
бөлім
2минут
|
Ән «Туған
жер»
|
Бірге
орындау
|
Мадақтау
|
Караоке
|