Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлімі

    7.3В Python тілінде алгоритмдерді программалау

    Педагогтың аты-жөні

    Жубандыков Ахан Куанышевич

    Күні

    02.02.2024

    Сынып 7

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Кіріктірілген шарттарды программалау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар : Python-да кіріктірілген шарттардың қолдану ерекшеліктерін, синтаксисін біледі;

    Көптеген оқушылар: Кіріктірілген шарттарды пайдаланып, теңдеу жүйесін шешудің блок- сызбасын қолданып, бағдарламалау тіліне салады;

    Кейбір оқушылар: Кіріктірілген шарттарды пайдаланып, Python программалау тілінде жазылған есепті шешуде қажетті амалдарды талдайды, қолданады;

    Ерекше білімді қажетететін оқушылар үшін

    - Берілген блок-сызбаны дұрыс құра біледі;

    -Өрнектің жазылуын дұрыс жазады;

    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин




    1. 1 Ұйымдастырушылық сәт:

    Оқушылармен амандасу.

    Журнал бойынша сабаққа қатысушыларды тексеру. Сыныптағы тәртіп, қауіпсіздік ережесімен танысу.

    1. «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызу арқылы әзірленген гүлді бір-біріне силайды. Сол гүлдер арқылы екі топқа бөлінеді.

    1- топ «сызықтық алгоритм»

    2-топ «Тармақталу алгоритм»


    1.Мұғаліммен амандасады.




    Психологиялық дайындық Оқушылар орындарынан тұрады, жағымды ахуал туғызады. Гүл силап топқа бөлінеді.



    гүлдер

    Үй тапсырмасын тексеру

    5 мин

    2. Үй тапсырмасын тексеру

    «Миға шабуыл» әдісі бойынша

    Wordwall программасында жасалған “Ғажайып алаң” ойынын шешеді. Ойынға https://wordwall.net/ru/resource/32492009 сылкасымен кіреді



    Дескриптор: -Python программалау тілінің функцияларының қызыметін біледі; -анықтамаларды дұрыс ажырата біледі;


    Ұялы телефон, ноутбук


    https://wordwall.net/ru/resource/32492009



    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақ

    15 мин

    3.Білімдерін тексеріп өмірмен байланысты жағдайларды шешу арқылы сабақ тақырыбын ашу:

    Тапсырма 1. «Ойлан тап» әдісі Шартты операторды қолданып Мараттың іс-әрекетінің алгоритімін құрамыз. Анасы Маратты дүкенге өзіне аяқ киім сатып алуға жіберді. Егер 37 размерлі қара туфли болса ал, әйтпесе алмай үйге қайт. Осы алгоритмді құра отырып сабақтың тақырыбын шығарады.

    4. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Жаңа тақырыпты түсіндіру. 1.Кіріктірілген шарт дегеніміз не? 2.Кіріктірілген шарттарды қолданудың нұсқалары.

    Логикалық өрнек ақиқат болса бір нұсқа орындалады. Ал жалған болса басқа нұсқау орындалады.Міне осы жағдайда

    if-else құрылымы қолданылады.Мұндай жағдайда шартты оператордың екі бағыты да орындалады.

    Логикалық өрнек жалған болаған жағдайда, ақиқат жағдайда орындалатын кодтан бөлек кіріктірілген программа кодына өтеді.

    DrawObject1

    DrawObject2

    DrawObject3


    DrawObject7 DrawObject6 DrawObject5 DrawObject4 True false

    DrawObject13 DrawObject12 DrawObject11 DrawObject10 DrawObject9 DrawObject8


    Осылайша толық тармақталу жүзеге асады. Python тілінде толық тармақталу else болгының құрылыуымен жүзеге асады.

    if-else синтаксисі төмендегідей:


    if логикалық өрнек:

    1. өрнек

    2. өрнек

    ...

    n-өрнек

    else

    1. өрнек

    2. өрнек

    ...

    n-өрнек


    Дескриптор: -тармақталу алгоритмін дұрыс құрады; -ондағы қолданылған қызметші сөздерді анықтайды;

    1-тапсырманы орындайды.


    Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    Сабақтың мақсатымен танысады.


    ҚБ

    Стикер

    4 балл



    Жұмыс дәптері


    Компьютер, интерактивті тақта, слайд


    Оқулық Информатика 7 сынып

    «Арман ПВ» 155 бет


    3 мин

    1.Жеке жұмыс: «Кім жылдам?» Ширату жаттығуы топта орындайды.

    Егер а- ның мәні 4 - ке тең болса К- ның мәнін тап және блок-сызбасын сыз.

    a= int(input())

    If a>0:

    K=a**2

    else:

    k=a**3

    Print (k)

    ;



    Дескриптор:

    -Есептің типін анықтап блок-сызба құрады;

    -Python программалау тілінде к- ның мәнін таба алады;

    Есепті шешеді

    К мәнін табады



    ҚБ

    Стикер

    2 ұпай



    А4 парағы, маркер, тартпа карточка



    5мин

    2. «Конверттегі сұрақтар» әдісімен топ мүшелері жеке орындайды.

    а) ЕБҚ (ІІ топ барлық оқушымен бірге оқытылады) оқитын оқушы үшін Конвертке тармақталу алгоритіміне блок сызба жазылып жеке-жеке қиылып әзірленген. Оқушы соны құрастырып бок-сызба құрастырады. Сызбада жазылған өрнекті дұрыс жазады.

    Теңдеулер жүйесін шешіп у мәнін тап. Егер х>2 у=6*x+4*x әйтпесе y=3*x+4

    Мұндағы x=3

    Дескриптор: - Берілген блок-сызбаны дұрыс құрады; -өрнектің жазылуын дұрыс жазады;

    Блок-сызбаны қима қағаздарды қолданып

    құрады. Есеп шығарылады


    ҚБ

    Тақтамен салыстырып «өзін-өзі бағалау»



    Конвертке салынған блок-сызба элементтерін дайындау. Компьютер, интерактивті тақта


    Қима қағаздар




    2.ә)Тапсырма Теңдеулер жүйесін шеш:

    у мәнін тап. Егер х>0 у=4*x+8*x әйтпесе y=2x 2

    б)Тапсырма Жалпы оқушыларға таратылып беріледі, конверттен шыққан карточканы қолданып блок-сызбаны құрастырады.

    а-ның мәнін тап. Егер х>2 болса a=x**2/5*x. Әйтпесе a=1/ x+7



    Дескриптор: - Берілген блок-сызбаны дұрыс құрады; -өрнектің жазылуын қатесіз жазады; -кіріктірілген функцияны дұрыс қолданып программа құрады;

    Блок-сызбаны қима қағаздарды қолданып

    құрады. Есеп шығарылады


    ҚБ

    Тақтамен салыстырып «өзін-өзі бағалау»



    Конвертке салынған блок-сызба элементтерін дайындау. Компьютер, интерактивті тақта


    Қима қағаздар




    2.Тапсырма: «Ойлар ағыны» әдісі Дарнынды оқушыға Кез –келген үш санның қосындысы және көбейтіндісі бір-біріне тең болса «тең», әйтпесе «тең емес»сөзі шығатын программа құр.

    a=int(input())

    b=a//100

    c=a//10

    h=c%10

    m=a%10

    if b+h+m==b*h*m:

    print (‘ten’)

    else:

    print (‘ten emes’)



    Дескриптор:

    -саның бүтін, бөлшек бөлігін дұрыс анықтайды; -программаны дұрыс құрып, шешімін табады;


    Сөздік бағалау

    Конвертке салынған сұрақ

    2 мин

    Сергіту сәті: Дене- көз жаттығулары






    3. Топтық жұмыс «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен тапсырманы орындайды.

    Екі топқа тапсырма

    Перне тақтадан енгізілген сан жұп немесе тақ екенін анықтайтын программа құр.

    a=int(input())

    If a%2==0:

    print(‘жұп’)

    else:

    print(‘тақ’)

    Дескриптор:

    -Кіріктірілген функциялардың мағынасын танып,дұрыс жазады;

    - Python программалау тілінде программа құрып , есептің шешімін

    көрсете алады;


    ҚБ

    Екі жұлдыз бір тілек




    5 мин

    Функционалдық сауаттылық тапсырмасы

    Сынып бөлмесінің ұзындығы (а) , ені (в). Осы бөлменің ауданы мен

    периметрін есептейтін программа құр.

    a=int(input())

    b=int(input())

    P=2*(a+b)

    S=a*b

    print(‘Perimetr=’, P)

    print(‘audan=’,S)



    Дескриптор:

    -ауанды есептейтін формуланы дұрыс қолданады;

    -периметрді есептейтін формуланы қолданады;

    - Python программалау тілінде программа құрып , есептің шешімін

    көрсете алады;


    Үш шапалақ әдісі

    Дәптер , компьютер

    Сабақтың соңы

    5 мин

    Кері байланыс

    «Борт журналы» оқушылар сабақтан алған әсерін кестеге түсіреді.

    Берілген тақырып бойынша маған не белгілі?

    Мен не білдім?

    Сабақтан қандай жаңалық білдім?





    Рефлексия https://www.menti.com/bqje96z8dt сілтемесі арқылы Mentimeter сервистік желісіне қосылып оқушылар сабақтан әсері бойынша кері байланыс жасайды

    Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критерийлері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау

    Алған білімін қорытындылайды

    Өзін-өзі бағалау.

    Үлестірмелі парақ













    https://www.menti.com/bqje96z8dt

    Үй тапсырмасы 2 мин

    Оқулықтағы 161 беттегі Үй тапсырмасы бөліміндегі тапсырманы орындау



    Қосымша 1



    Инфоратика 7 сынып

    Бөлімі

    Python тілінде алгоритмдерді программалау


    Тақырыбы

    Кіріктірілген шарттарды программалау

    Оқу мақссаты

    7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану;

    ойлау дағдыларының деңгейлері

    Түсіну,талдау, қолдану, жинақтау

    Бағалау критерийі

    Python-да кірістірілген шарттардың қолдану ерекшеліктерін, синтаксисін түсінеді;

    Кіріктірілген шарттарды пайдаланып, теңдеу жүйесін шешудің блок- сызбасын қолданып, бағдарламалау тіліне салып есептейді;

    Кіріктірілген шарттарды пайдаланып, Python программалау тілінде жазылған есепті шешуде қажетті амалдарды талдайды, қолданады;

    Тапсырма 1 (Түсіну,талдау)

    Wordwall программасында жасалған “Ғажайып алаң” ойынын шешеді. Ойынға https://wordwall.net/ru/resource/32492009 сылкасымен кіреді



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Ойын арқылы алгоритм және оның түрлеріне, Python программалау тілінің функц

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жубандыков Ахан Куанышевич
    02 Ақпан 2024
    389
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Кіріктірілген шарттарды программалау

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Кіріктірілген шарттарды программалау

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Кіріктірілген шарттарды программалау. . 7 сынып ашық сабақ ретінде қолдануға болады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлімі

    7.3В Python тілінде алгоритмдерді программалау

    Педагогтың аты-жөні

    Жубандыков Ахан Куанышевич

    Күні

    02.02.2024

    Сынып 7

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Кіріктірілген шарттарды программалау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар : Python-да кіріктірілген шарттардың қолдану ерекшеліктерін, синтаксисін біледі;

    Көптеген оқушылар: Кіріктірілген шарттарды пайдаланып, теңдеу жүйесін шешудің блок- сызбасын қолданып, бағдарламалау тіліне салады;

    Кейбір оқушылар: Кіріктірілген шарттарды пайдаланып, Python программалау тілінде жазылған есепті шешуде қажетті амалдарды талдайды, қолданады;

    Ерекше білімді қажетететін оқушылар үшін

    - Берілген блок-сызбаны дұрыс құра біледі;

    -Өрнектің жазылуын дұрыс жазады;

    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин




    1. 1 Ұйымдастырушылық сәт:

    Оқушылармен амандасу.

    Журнал бойынша сабаққа қатысушыларды тексеру. Сыныптағы тәртіп, қауіпсіздік ережесімен танысу.

    1. «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызу арқылы әзірленген гүлді бір-біріне силайды. Сол гүлдер арқылы екі топқа бөлінеді.

    1- топ «сызықтық алгоритм»

    2-топ «Тармақталу алгоритм»


    1.Мұғаліммен амандасады.




    Психологиялық дайындық Оқушылар орындарынан тұрады, жағымды ахуал туғызады. Гүл силап топқа бөлінеді.



    гүлдер

    Үй тапсырмасын тексеру

    5 мин

    2. Үй тапсырмасын тексеру

    «Миға шабуыл» әдісі бойынша

    Wordwall программасында жасалған “Ғажайып алаң” ойынын шешеді. Ойынға https://wordwall.net/ru/resource/32492009 сылкасымен кіреді



    Дескриптор: -Python программалау тілінің функцияларының қызыметін біледі; -анықтамаларды дұрыс ажырата біледі;


    Ұялы телефон, ноутбук


    https://wordwall.net/ru/resource/32492009



    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақ

    15 мин

    3.Білімдерін тексеріп өмірмен байланысты жағдайларды шешу арқылы сабақ тақырыбын ашу:

    Тапсырма 1. «Ойлан тап» әдісі Шартты операторды қолданып Мараттың іс-әрекетінің алгоритімін құрамыз. Анасы Маратты дүкенге өзіне аяқ киім сатып алуға жіберді. Егер 37 размерлі қара туфли болса ал, әйтпесе алмай үйге қайт. Осы алгоритмді құра отырып сабақтың тақырыбын шығарады.

    4. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Жаңа тақырыпты түсіндіру. 1.Кіріктірілген шарт дегеніміз не? 2.Кіріктірілген шарттарды қолданудың нұсқалары.

    Логикалық өрнек ақиқат болса бір нұсқа орындалады. Ал жалған болса басқа нұсқау орындалады.Міне осы жағдайда

    if-else құрылымы қолданылады.Мұндай жағдайда шартты оператордың екі бағыты да орындалады.

    Логикалық өрнек жалған болаған жағдайда, ақиқат жағдайда орындалатын кодтан бөлек кіріктірілген программа кодына өтеді.

    DrawObject1

    DrawObject2

    DrawObject3


    DrawObject7 DrawObject6 DrawObject5 DrawObject4 True false

    DrawObject13 DrawObject12 DrawObject11 DrawObject10 DrawObject9 DrawObject8


    Осылайша толық тармақталу жүзеге асады. Python тілінде толық тармақталу else болгының құрылыуымен жүзеге асады.

    if-else синтаксисі төмендегідей:


    if логикалық өрнек:

    1. өрнек

    2. өрнек

    ...

    n-өрнек

    else

    1. өрнек

    2. өрнек

    ...

    n-өрнек


    Дескриптор: -тармақталу алгоритмін дұрыс құрады; -ондағы қолданылған қызметші сөздерді анықтайды;

    1-тапсырманы орындайды.


    Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    Сабақтың мақсатымен танысады.


    ҚБ

    Стикер

    4 балл



    Жұмыс дәптері


    Компьютер, интерактивті тақта, слайд


    Оқулық Информатика 7 сынып

    «Арман ПВ» 155 бет


    3 мин

    1.Жеке жұмыс: «Кім жылдам?» Ширату жаттығуы топта орындайды.

    Егер а- ның мәні 4 - ке тең болса К- ның мәнін тап және блок-сызбасын сыз.

    a= int(input())

    If a>0:

    K=a**2

    else:

    k=a**3

    Print (k)

    ;



    Дескриптор:

    -Есептің типін анықтап блок-сызба құрады;

    -Python программалау тілінде к- ның мәнін таба алады;

    Есепті шешеді

    К мәнін табады



    ҚБ

    Стикер

    2 ұпай



    А4 парағы, маркер, тартпа карточка



    5мин

    2. «Конверттегі сұрақтар» әдісімен топ мүшелері жеке орындайды.

    а) ЕБҚ (ІІ топ барлық оқушымен бірге оқытылады) оқитын оқушы үшін Конвертке тармақталу алгоритіміне блок сызба жазылып жеке-жеке қиылып әзірленген. Оқушы соны құрастырып бок-сызба құрастырады. Сызбада жазылған өрнекті дұрыс жазады.

    Теңдеулер жүйесін шешіп у мәнін тап. Егер х>2 у=6*x+4*x әйтпесе y=3*x+4

    Мұндағы x=3

    Дескриптор: - Берілген блок-сызбаны дұрыс құрады; -өрнектің жазылуын дұрыс жазады;

    Блок-сызбаны қима қағаздарды қолданып

    құрады. Есеп шығарылады


    ҚБ

    Тақтамен салыстырып «өзін-өзі бағалау»



    Конвертке салынған блок-сызба элементтерін дайындау. Компьютер, интерактивті тақта


    Қима қағаздар




    2.ә)Тапсырма Теңдеулер жүйесін шеш:

    у мәнін тап. Егер х>0 у=4*x+8*x әйтпесе y=2x 2

    б)Тапсырма Жалпы оқушыларға таратылып беріледі, конверттен шыққан карточканы қолданып блок-сызбаны құрастырады.

    а-ның мәнін тап. Егер х>2 болса a=x**2/5*x. Әйтпесе a=1/ x+7



    Дескриптор: - Берілген блок-сызбаны дұрыс құрады; -өрнектің жазылуын қатесіз жазады; -кіріктірілген функцияны дұрыс қолданып программа құрады;

    Блок-сызбаны қима қағаздарды қолданып

    құрады. Есеп шығарылады


    ҚБ

    Тақтамен салыстырып «өзін-өзі бағалау»



    Конвертке салынған блок-сызба элементтерін дайындау. Компьютер, интерактивті тақта


    Қима қағаздар




    2.Тапсырма: «Ойлар ағыны» әдісі Дарнынды оқушыға Кез –келген үш санның қосындысы және көбейтіндісі бір-біріне тең болса «тең», әйтпесе «тең емес»сөзі шығатын программа құр.

    a=int(input())

    b=a//100

    c=a//10

    h=c%10

    m=a%10

    if b+h+m==b*h*m:

    print (‘ten’)

    else:

    print (‘ten emes’)



    Дескриптор:

    -саның бүтін, бөлшек бөлігін дұрыс анықтайды; -программаны дұрыс құрып, шешімін табады;


    Сөздік бағалау

    Конвертке салынған сұрақ

    2 мин

    Сергіту сәті: Дене- көз жаттығулары






    3. Топтық жұмыс «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен тапсырманы орындайды.

    Екі топқа тапсырма

    Перне тақтадан енгізілген сан жұп немесе тақ екенін анықтайтын программа құр.

    a=int(input())

    If a%2==0:

    print(‘жұп’)

    else:

    print(‘тақ’)

    Дескриптор:

    -Кіріктірілген функциялардың мағынасын танып,дұрыс жазады;

    - Python программалау тілінде программа құрып , есептің шешімін

    көрсете алады;


    ҚБ

    Екі жұлдыз бір тілек




    5 мин

    Функционалдық сауаттылық тапсырмасы

    Сынып бөлмесінің ұзындығы (а) , ені (в). Осы бөлменің ауданы мен

    периметрін есептейтін программа құр.

    a=int(input())

    b=int(input())

    P=2*(a+b)

    S=a*b

    print(‘Perimetr=’, P)

    print(‘audan=’,S)



    Дескриптор:

    -ауанды есептейтін формуланы дұрыс қолданады;

    -периметрді есептейтін формуланы қолданады;

    - Python программалау тілінде программа құрып , есептің шешімін

    көрсете алады;


    Үш шапалақ әдісі

    Дәптер , компьютер

    Сабақтың соңы

    5 мин

    Кері байланыс

    «Борт журналы» оқушылар сабақтан алған әсерін кестеге түсіреді.

    Берілген тақырып бойынша маған не белгілі?

    Мен не білдім?

    Сабақтан қандай жаңалық білдім?





    Рефлексия https://www.menti.com/bqje96z8dt сілтемесі арқылы Mentimeter сервистік желісіне қосылып оқушылар сабақтан әсері бойынша кері байланыс жасайды

    Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критерийлері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау

    Алған білімін қорытындылайды

    Өзін-өзі бағалау.

    Үлестірмелі парақ













    https://www.menti.com/bqje96z8dt

    Үй тапсырмасы 2 мин

    Оқулықтағы 161 беттегі Үй тапсырмасы бөліміндегі тапсырманы орындау



    Қосымша 1



    Инфоратика 7 сынып

    Бөлімі

    Python тілінде алгоритмдерді программалау


    Тақырыбы

    Кіріктірілген шарттарды программалау

    Оқу мақссаты

    7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану;

    ойлау дағдыларының деңгейлері

    Түсіну,талдау, қолдану, жинақтау

    Бағалау критерийі

    Python-да кірістірілген шарттардың қолдану ерекшеліктерін, синтаксисін түсінеді;

    Кіріктірілген шарттарды пайдаланып, теңдеу жүйесін шешудің блок- сызбасын қолданып, бағдарламалау тіліне салып есептейді;

    Кіріктірілген шарттарды пайдаланып, Python программалау тілінде жазылған есепті шешуде қажетті амалдарды талдайды, қолданады;

    Тапсырма 1 (Түсіну,талдау)

    Wordwall программасында жасалған “Ғажайып алаң” ойынын шешеді. Ойынға https://wordwall.net/ru/resource/32492009 сылкасымен кіреді



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Ойын арқылы алгоритм және оның түрлеріне, Python программалау тілінің функц

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Информатика Ашық сабақ 7 сынып
    02.02.2024
    389
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жубандыков Ахан Куанышевич
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации