Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: М.Төрежановтың «Кішкентай бағбан» әңгімесін түсіндіру. Мазмұны бойынша әңгімелесу.
Мақсаты: 1.Әңгіме мазмұнын жүйелі айта білуге,байланыстырып сөйлеуге,әңгімені өз қиялымен шығармашылығымен аяқтауға үйрету, қойылған сұрақтарға жауап беруге дағдыландыру.
2.Ойлау қабілетін, сөйлеу мәдениетін дамыту.
3.Еңбекті бағалап, еңбекті сүйе білуге, адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсіл: Ұйымдастыру, түсіндіру, әнгімелеу, орталықпен жұмысжүргізу, сұрақ-жауап, мадақтау.
Қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Слайдты суреттер, жұмыс дәптерлер, таяқшалар.
Сөздік жұмысы: Бағбан, қыбырлап, жер дегдіді.
Алдын-ала жұмыс: Мақал-мәтел жаттату.
Қос тілділік: Бағбан- садовник, тырма-грабли, күрек-лопата, жеміс-жидектер-фрукты
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы Ұйымдастыру-іздестіру
1.«Әдебиет» орталығы
2. «Өнер» орталығы
3. «Құрылыс» орталы Рефлексивті-түзетушілік |
Балаларды ұйымдастыру. Балалар мен сендерге жұмбақ айтамын сендер шешуін табыңдар.
Дегдіген жерді қопарып, Егін егер ол кісі. Көп жемісті жинайтын, Кім деп сен оны ойлайсың? -Ол біздің бағбан атай. -Кім екен?
Ғажайып сәт: (Бағбан атай кіреді.) Атай: -Сәлеметсіңдер ме? -Сендерді сырттай бақылап отырған едім, сол бағбан атайларың мен боламын, сендердің білімдеріңді тексерейін деп келдім. -Сәлеметсізбе атай, балалар бұл біздің бағбан атайымыз. -Төрлетіңіз атай. Олай болса ата, мен балаларға М.Төрежановтің «Кішкентай бағбан» әңгімесін айтып берейін, мұхият тыңдап отырыңыздар. (мазмұнын, слайд бойынша көрсетіп айтып беру)
-Атай қолыңыздағы не зат? -Бұл менің құралдарым ғой.
-Балалар бағбан атайдың қандай құралдар бар екен? Күрекпен не істейміз? Тырмамен ше? Кетпенмен не істейді?
Сергіту жаттығуы: Күрекпен жерді қазамыз, Тырмамен бетін тегістеп. Егінді де егеміз, Біз бағбан боламыз.
-Балалар біз бүгін үш дамытушы орталықтармен жұмыс жасаймыз, қалған орталықтар жабық. (фишканы таратып, сылдырмақ арқылы балаларды орталыққа жіберу.)
«Әдебиет» «Өнер» және «Құрылыс» орталықтарымен
Мақсаты: а) Берілген екі суретке, қарап әнгіме құрастыру. б)Дидактикалық ойын: «Суретіне қарай сызықпен қосу» в) мақал-мәтел жаттау.
Мақсаты: Тақтаға маркермен, бағбан атайға күректің суретін салып береміз.
Мақсаты: Тяқшалармен тырманы құрастырамыз.
Балармен орталықтарда жеке жұмыс. (Сылдырмақ арқылы балаларды жарты шеңберге шақыру)
Балалар кім қай орталықпен жұмыс жасады? «Әдебиет» орталығында немен айналыстыңдар? «Өнер» орталығында болған балалар ненің суретін салды? «Құрылыс» орталығында болған балалар не жасадыңдар?
-Ендеше «Құралдарды ажырат»ойынын ойнайық. Ойын: «Құралдарды ажырат» Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін жетілдіру, заттарды ажырата білуге үйрету. Шарты: Бағбан құралдары мен басқа да, аспаптарын ажыратып береді.
-Балалар, сендер еңбек туралы қандай мақал-мәтелдер білесіңдер?
-Жарайсыңдар балалар, -Атай сізге біздің балалардың жұмысы ұнады ма? -Жарайсыңдар балалар сендер өте білімді екенсіңдер сендерге риза болдым. Енді мен қайтайын балам іздеп қалған болар, сау болыңдар!
-Балалар бізге қонаққа кім келді? Бағбан атайдың қолында нелер бар екен? Мен сендерге қандай әнгіме айтып бердім? -Әңгіме не туралы? -Садық әкесі екеуі не істеді? -Қалел не деді? -Садық не деп жауап берді? - Сендер Садықтың орнында болсаң, не істер едің? -Садықтың әкесі не айтты? «Кім ойынға елікпей еңбек етсе, жер соны қарқ қылады» - Енді осы мақалды бәріміз жаттап аламыз. -Жарайсыңдар балалар сендер бүгінгі оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстыңдар сендерге рахмет! Балаларды мадақтау. |
Балалар іс-қимылмен көрсетеді. Балалардың жауабы Бағбан атай екен Сәлеметсізбе атай?
Балалар қойылған сұрақтарға әңгіме желісі бойынша жауап береді.
Балалардың жауабы
Жерді қопарамыз Жердің бетін тегістейміз. Шөпті шабады.
Балалар іс-қимылмен жасайды
Балалардың жауабы
1.Еңбек түбі-береке. 2.Еңбек ер атандырады. 3.Еңбекпен тапқан нан тәтті.
Сау болыңыз!
Бағбан атай келді Еңбекке керекті құрал саймандар. Кішкентай бағбан әнгімесін. Әкесі мен Садық туралы. Бақта жұмыс істейді. Кеттік, Садық ойынға. Менің жұмысым көп. Балалардың жауабы.
«Кім ойынға елікпей еңбек етсе, жер соны қарқ қылады» |
Күтілетін нәтиже:
Қайталайды: Әңгімені тыңдап, мазмұнын айта біледі.
Түсінеді: Жұмбақтың шешуін тауып, мақал-мәтел айтады.
Жаңғыртады: Еңбек құралдарымен танысып, орталықта жұмыс жас
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: "Кішкентай бағбан "
Ашық сабақ: "Кішкентай бағбан "
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: М.Төрежановтың «Кішкентай бағбан» әңгімесін түсіндіру. Мазмұны бойынша әңгімелесу.
Мақсаты: 1.Әңгіме мазмұнын жүйелі айта білуге,байланыстырып сөйлеуге,әңгімені өз қиялымен шығармашылығымен аяқтауға үйрету, қойылған сұрақтарға жауап беруге дағдыландыру.
2.Ойлау қабілетін, сөйлеу мәдениетін дамыту.
3.Еңбекті бағалап, еңбекті сүйе білуге, адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсіл: Ұйымдастыру, түсіндіру, әнгімелеу, орталықпен жұмысжүргізу, сұрақ-жауап, мадақтау.
Қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Слайдты суреттер, жұмыс дәптерлер, таяқшалар.
Сөздік жұмысы: Бағбан, қыбырлап, жер дегдіді.
Алдын-ала жұмыс: Мақал-мәтел жаттату.
Қос тілділік: Бағбан- садовник, тырма-грабли, күрек-лопата, жеміс-жидектер-фрукты
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы Ұйымдастыру-іздестіру
1.«Әдебиет» орталығы
2. «Өнер» орталығы
3. «Құрылыс» орталы Рефлексивті-түзетушілік |
Балаларды ұйымдастыру. Балалар мен сендерге жұмбақ айтамын сендер шешуін табыңдар.
Дегдіген жерді қопарып, Егін егер ол кісі. Көп жемісті жинайтын, Кім деп сен оны ойлайсың? -Ол біздің бағбан атай. -Кім екен?
Ғажайып сәт: (Бағбан атай кіреді.) Атай: -Сәлеметсіңдер ме? -Сендерді сырттай бақылап отырған едім, сол бағбан атайларың мен боламын, сендердің білімдеріңді тексерейін деп келдім. -Сәлеметсізбе атай, балалар бұл біздің бағбан атайымыз. -Төрлетіңіз атай. Олай болса ата, мен балаларға М.Төрежановтің «Кішкентай бағбан» әңгімесін айтып берейін, мұхият тыңдап отырыңыздар. (мазмұнын, слайд бойынша көрсетіп айтып беру)
-Атай қолыңыздағы не зат? -Бұл менің құралдарым ғой.
-Балалар бағбан атайдың қандай құралдар бар екен? Күрекпен не істейміз? Тырмамен ше? Кетпенмен не істейді?
Сергіту жаттығуы: Күрекпен жерді қазамыз, Тырмамен бетін тегістеп. Егінді де егеміз, Біз бағбан боламыз.
-Балалар біз бүгін үш дамытушы орталықтармен жұмыс жасаймыз, қалған орталықтар жабық. (фишканы таратып, сылдырмақ арқылы балаларды орталыққа жіберу.)
«Әдебиет» «Өнер» және «Құрылыс» орталықтарымен
Мақсаты: а) Берілген екі суретке, қарап әнгіме құрастыру. б)Дидактикалық ойын: «Суретіне қарай сызықпен қосу» в) мақал-мәтел жаттау.
Мақсаты: Тақтаға маркермен, бағбан атайға күректің суретін салып береміз.
Мақсаты: Тяқшалармен тырманы құрастырамыз.
Балармен орталықтарда жеке жұмыс. (Сылдырмақ арқылы балаларды жарты шеңберге шақыру)
Балалар кім қай орталықпен жұмыс жасады? «Әдебиет» орталығында немен айналыстыңдар? «Өнер» орталығында болған балалар ненің суретін салды? «Құрылыс» орталығында болған балалар не жасадыңдар?
-Ендеше «Құралдарды ажырат»ойынын ойнайық. Ойын: «Құралдарды ажырат» Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін жетілдіру, заттарды ажырата білуге үйрету. Шарты: Бағбан құралдары мен басқа да, аспаптарын ажыратып береді.
-Балалар, сендер еңбек туралы қандай мақал-мәтелдер білесіңдер?
-Жарайсыңдар балалар, -Атай сізге біздің балалардың жұмысы ұнады ма? -Жарайсыңдар балалар сендер өте білімді екенсіңдер сендерге риза болдым. Енді мен қайтайын балам іздеп қалған болар, сау болыңдар!
-Балалар бізге қонаққа кім келді? Бағбан атайдың қолында нелер бар екен? Мен сендерге қандай әнгіме айтып бердім? -Әңгіме не туралы? -Садық әкесі екеуі не істеді? -Қалел не деді? -Садық не деп жауап берді? - Сендер Садықтың орнында болсаң, не істер едің? -Садықтың әкесі не айтты? «Кім ойынға елікпей еңбек етсе, жер соны қарқ қылады» - Енді осы мақалды бәріміз жаттап аламыз. -Жарайсыңдар балалар сендер бүгінгі оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстыңдар сендерге рахмет! Балаларды мадақтау. |
Балалар іс-қимылмен көрсетеді. Балалардың жауабы Бағбан атай екен Сәлеметсізбе атай?
Балалар қойылған сұрақтарға әңгіме желісі бойынша жауап береді.
Балалардың жауабы
Жерді қопарамыз Жердің бетін тегістейміз. Шөпті шабады.
Балалар іс-қимылмен жасайды
Балалардың жауабы
1.Еңбек түбі-береке. 2.Еңбек ер атандырады. 3.Еңбекпен тапқан нан тәтті.
Сау болыңыз!
Бағбан атай келді Еңбекке керекті құрал саймандар. Кішкентай бағбан әнгімесін. Әкесі мен Садық туралы. Бақта жұмыс істейді. Кеттік, Садық ойынға. Менің жұмысым көп. Балалардың жауабы.
«Кім ойынға елікпей еңбек етсе, жер соны қарқ қылады» |
Күтілетін нәтиже:
Қайталайды: Әңгімені тыңдап, мазмұнын айта біледі.
Түсінеді: Жұмбақтың шешуін тауып, мақал-мәтел айтады.
Жаңғыртады: Еңбек құралдарымен танысып, орталықта жұмыс жас
шағым қалдыра аласыз













