Материалдар / Ашық сабақ. "Кітап білім көзі" 3-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. "Кітап білім көзі" 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Еңбек, өзара түсіністік, ақжарқындық, оптимизм, қайырымдылық, жомарттық, кеңпейілділік патриотизм, шығармашылық ұғымдарының мәні мен мазмұнын ұғынады. Оқушыларға кітап - білім көзі туралы түсінік бере отырып, Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2022
356
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары

Мектеп

Шымкент қаласы №61жалпы орта білім беретін мектебі

Мұғалімнің аты-жөні

Аширбаева Гульжамал Досалиевна

Мерзімі

12 қазан 2021 ж.

Сынып

3 «А»

Қатысқаны/Қатыспағаны

19/0

Бөлімнің атауы

«Ғасырлар даналығы» /І бөлім /

Сабақтың тақырыбы

«Кітап – білім көзі» (№5 сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту

мақсаттары

Еңбек, өзара түсіністік, ақжарқындық, оптимизм, қайырымдылық, жомарттық, кеңпейілділік патриотизм, шығармашылық ұғымдарының мәні мен мазмұнын ұғынады.


Құндылығы

Дұрыс әрекет


Қасиеттер

еңбекқорлық, ізденімпаздық, табандылық.

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға кітап - білім көзі туралы түсінік бере отырып, Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

Сабақтың міндеттері




  • кітаптың адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік беру;

  • еңбекқорлық, табандылық қасиеттерін дамыту;

  • кітап оқуға қызығушылығын арттыру арқылы ізденімпаз болуға тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері/ Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі.(1 мин.)













I.Жағымды көңіл-күй.

(1-3 мин.)

Амандасу.

5 «Т» ережесін есімізге түсіріп, сыныпта тәртіп сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, татулықта болу керектігі туралы айтады.

«Су асты патшалығына саяхат»


Балалар сабаққа дайындықтарын көрсетеді. 5 «Т» ережесін еске түсіріп, «Су асты патшалығына саяхат» жаттығуын орындай отырып жағымды күйге келіп, сабаққа зейін аударады.

1.Жалпы білім беретін мектептің 3 - сыныбына арналған оқулық, мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал/ Ізғұттынова Р.О., Мұратханова Р., Оралбекова Ә.Қ. – Алматы, 2018.-160 бет



II. Үй тапсырмасын тексеру

(3-5 мин)

Құрманбай Толыбаевтың «Жүз мәрте» мәтінін сұрақтар қою арқылы талдайды.

  • Кітап адамға қалайша қызмет етеді?

  • Кітапты бірнеше рет қайталап оқудың пайдасы қандай?

  • Оқығанын терең түсіну үшін адамға қандай қасиеттер керек?

  • Өзіңнің сүйікті кітабың қайсы?

Мұғалім оқушылардан мәтіннің мазмұнын қалай түсінгендерін сұрақтар қою арқылы сұрайды. Сұрақтардың көмегімен оқушылардың жалпыадамзаттық құндылықтарды түсінуіне көмектеседі.Сұрақтарға жауап беру арқылы пікірлерін білдіреді

Берілген сұрақтардың негізінде үйге берілген «Жүз мәрте» мәнінінің мазмұнын ашады. Сұрақтарға жауап бере отырып оқуға құштарлығы артады. Ізденімпаздылық, еңбекқорлық, табандылық қасиеттері арқылы, Дұрыс әрекет құндылығын жарыққа шығарады.

Оқулық

23 – бет.

III.Жағымды ой-пікір (дәйексөз 3-4 мин)


Мұғалім оқулықтағы дәйексөзді ұсынады. 3 рет қайталатады және дәптерге жазуды ұсынады.

«Кітапбілім бұлағы»

  • Адам білімді қайдан меңгереді?

  • Білімді болу үшін адам не істеу керек?

  • Неге кітапты білімнің бұлағына теңеген?

  • Білімді адам дегенді қалай түсінесіңдер? Сұрақтарды толықтырыңыз

  • Дәйексөзден не ой түйдіңдер?

Дәйіксөз мағынасын ашады, дәптерге жазуды ұсынады.


Сұраққа жауап беру арқылы дәйексөздің мағынасын ашады. Дәйексөзден әр адам еңбекқорлық, ізденімпаздық қасиеттері арқылы білімді бола алатыны туралы ой түйеді. Дәйексөзді 3 рет қайталайды және дәптерге жазады.







Жұмыс дәптері. Оқулық 23- бет.

IV. Оқиға айту (әңгіме)



Мұғалім білімді адамның қандай болуы туралы «Әли мен Айя» бейнетаспадан үзінді көруді ұсынады.
Сұрақтар:

  • Әли үлкенді тыңдамағаны үшін қандай күйге енді?

  • Атасы туылған күніне қандай сыйлық жасады?

  • Атасы мен әжесінің сыйлағын кітабы Әли мен Айяға қандай қасиеттерге үйретеді?

  • Бақыттың кілті білімде дегенді қалай түсінесіздер?

  • Білгір, білімді болу үшін адамның бойында қандай қасиеттер болу керек деп ойлайсыздар?

  • еңбекқорлық, ізденімпаздық, табандылық қасиеттер қандай құндылықтың көрініс болып табылады?

  • Өздеріңізге қандай кітаптар оқыған ұнайды? Мысал келтіріңіздер?

Мұғалім оқушылардан сұрақтарды талдаудың нәтижесінде еңбекқорлық, ізденімпаздық, табандылық қасиеттер арқылы, дұрыс әрекеті құндылығының мәнін ашады. Кітапқа деген қызығушылығын арттырады.

Бейнетаспаны көргеннен кейін, мұғаліммен бірге талдай отырып, адам өміріндегі кітаптың маңыздылығын ұғынады.

Әли мен Айя

https://youtu.be/EwEXJ1IC-iw

V.Шығарма-шылық жұмыс



Үш топқа біріктіріп, тапсырмалар береді.

1-тапсырмада кітап туралы нақыл сөздер жазады

2-тапсырмада кітап туралы мақал-мәтелдер жазады

3-тапсырмада суретте берілген кітаптарға ат қойып, сұрақтарға өз ойларын білдіріп постер жасайды.


Оқушылар дәптердегі тапсырманы орындайды. Кітап пен білім туралы өз ойларын жазады.



Жұмыс дәптері, 16 - бет.





.

VI. Үй тапсырмасы (1-2 мин.)




6 сабақ. Қ. Толыбаевтың «Қайнар» мәтінін түсініп оқуды ұсынады.


Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.

Оқулық, 26-28 беттер.

VII. Топпен ән айту.(2-3 мин)

Әні мен сөзі Ұшқын Жамалбектің «Біз бақытты баламыз» әнін орындайды.

Оқушылар мұғаліммен әнді ерекше көңілмен айтып, сергиді.

Ән мәтінін экранда шығару

VIII. Сабақтың қортынды сәті

(1 мин.)

Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Рахмет!

Сабақта алған жақсы қасиеттерді жүректеріне сақтап алады.

Баяу, жағымды әуен


















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!