Мектеп
|
Шымкент қаласы №61жалпы орта
білім беретін мектебі
|
Мұғалімнің
аты-жөні
|
Аширбаева Гульжамал
Досалиевна
|
Мерзімі
|
12 қазан
2021
ж.
|
Сынып
|
3 «А»
|
Қатысқаны/Қатыспағаны
|
19/0
|
Бөлімнің
атауы
|
«Ғасырлар даналығы» /І бөлім
/
|
Сабақтың
тақырыбы
|
«Кітап – білім көзі» (№5
сабақ)
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
Еңбек, өзара түсіністік,
ақжарқындық, оптимизм, қайырымдылық, жомарттық, кеңпейілділік
патриотизм, шығармашылық ұғымдарының мәні мен мазмұнын
ұғынады.
|
Құндылығы
|
Дұрыс
әрекет
|
Қасиеттер
|
еңбекқорлық, ізденімпаздық,
табандылық.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Оқушыларға
кітап - білім көзі туралы түсінік
бере отырып, Дұрыс әрекет құндылығының мәнін
ашу.
|
Сабақтың
міндеттері
|
-
кітаптың адам өміріндегі маңыздылығы туралы
түсінік беру;
-
еңбекқорлық,
табандылық қасиеттерін дамыту;
-
кітап оқуға қызығушылығын
арттыру арқылы ізденімпаз болуға
тәрбиелеу.
|
Сабақтың
кезеңдері/ Уақыты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі.(1 мин.)
I.Жағымды
көңіл-күй.
(1-3
мин.)
|
Амандасу.
5 «Т»
ережесін есімізге түсіріп, сыныпта
тәртіп сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып,
тазалықты сақтап, татулықта болу керектігі туралы
айтады.
«Су асты патшалығына
саяхат»
|
Балалар сабаққа дайындықтарын
көрсетеді. 5 «Т» ережесін еске түсіріп, «Су асты патшалығына саяхат» жаттығуын орындай отырып
жағымды күйге келіп, сабаққа зейін
аударады.
|
1.Жалпы білім беретін
мектептің 3 - сыныбына арналған оқулық, мұғалімдерге арналған
әдістемелік құрал/ Ізғұттынова Р.О., Мұратханова Р., Оралбекова
Ә.Қ. – Алматы, 2018.-160 бет
|
II. Үй тапсырмасын
тексеру
(3-5 мин)
|
Құрманбай Толыбаевтың «Жүз
мәрте» мәтінін сұрақтар қою арқылы
талдайды.
-
Кітап адамға қалайша қызмет
етеді?
-
Кітапты бірнеше рет қайталап
оқудың пайдасы қандай?
-
Оқығанын терең түсіну үшін
адамға қандай қасиеттер
керек?
-
Өзіңнің сүйікті кітабың
қайсы?
Мұғалім оқушылардан мәтіннің
мазмұнын қалай түсінгендерін сұрақтар қою арқылы
сұрайды. Сұрақтардың көмегімен
оқушылардың жалпыадамзаттық құндылықтарды түсінуіне
көмектеседі.Сұрақтарға жауап беру арқылы
пікірлерін білдіреді
|
Берілген сұрақтардың негізінде
үйге берілген «Жүз мәрте» мәнінінің мазмұнын ашады. Сұрақтарға
жауап бере отырып оқуға құштарлығы артады. Ізденімпаздылық,
еңбекқорлық, табандылық қасиеттері арқылы, Дұрыс әрекет құндылығын
жарыққа шығарады.
|
Оқулық
23 –
бет.
|
III.Жағымды ой-пікір
(дәйексөз 3-4
мин)
|
Мұғалім оқулықтағы дәйексөзді
ұсынады. 3 рет қайталатады және дәптерге жазуды
ұсынады.
«Кітап – білім бұлағы»
-
Неге кітапты білімнің бұлағына
теңеген?
-
Білімді адам дегенді қалай
түсінесіңдер? Сұрақтарды толықтырыңыз
-
Дәйексөзден не ой
түйдіңдер?
Дәйіксөз мағынасын ашады,
дәптерге жазуды ұсынады.
|
Сұраққа жауап беру арқылы
дәйексөздің мағынасын ашады. Дәйексөзден әр адам еңбекқорлық,
ізденімпаздық қасиеттері арқылы білімді бола алатыны туралы ой
түйеді. Дәйексөзді 3 рет қайталайды және дәптерге
жазады.
|
Жұмыс дәптері. Оқулық 23-
бет.
|
IV. Оқиға айту
(әңгіме)
|
Мұғалім білімді адамның қандай
болуы туралы «Әли мен Айя» бейнетаспадан үзінді көруді
ұсынады. Сұрақтар:
-
Әли үлкенді тыңдамағаны үшін
қандай күйге енді?
-
Атасы туылған күніне қандай
сыйлық жасады?
-
Атасы мен әжесінің сыйлағын
кітабы Әли мен Айяға қандай қасиеттерге
үйретеді?
-
Бақыттың кілті білімде дегенді
қалай түсінесіздер?
-
Білгір, білімді болу үшін
адамның бойында қандай қасиеттер болу керек деп
ойлайсыздар?
-
еңбекқорлық, ізденімпаздық,
табандылық қасиеттер қандай құндылықтың көрініс болып
табылады?
-
Өздеріңізге қандай кітаптар
оқыған ұнайды? Мысал
келтіріңіздер?
Мұғалім оқушылардан сұрақтарды
талдаудың нәтижесінде еңбекқорлық, ізденімпаздық,
табандылық қасиеттер арқылы, дұрыс әрекеті құндылығының
мәнін ашады. Кітапқа деген қызығушылығын
арттырады.
|
Бейнетаспаны
көргеннен кейін, мұғаліммен бірге талдай отырып, адам өміріндегі
кітаптың маңыздылығын ұғынады.
|
Әли мен
Айя
https://youtu.be/EwEXJ1IC-iw
|
V.Шығарма-шылық
жұмыс
|
Үш топқа біріктіріп,
тапсырмалар береді.
1-тапсырмада кітап туралы
нақыл сөздер жазады
2-тапсырмада кітап туралы
мақал-мәтелдер жазады
3-тапсырмада суретте берілген
кітаптарға ат қойып, сұрақтарға өз ойларын
білдіріп постер
жасайды.
|
Оқушылар дәптердегі тапсырманы
орындайды. Кітап пен білім туралы өз ойларын
жазады.
|
Жұмыс дәптері, 16 -
бет.
.
|
VI.
Үй тапсырмасы (1-2 мин.)
|
№ 6 сабақ. Қ. Толыбаевтың
«Қайнар» мәтінін түсініп оқуды ұсынады.
|
Оқушылар үй
тапсырмасын күнделіктеріне жазады.
|
Оқулық, 26-28
беттер.
|
VII.
Топпен ән
айту.(2-3 мин)
|
Әні мен сөзі Ұшқын Жамалбектің «Біз бақытты
баламыз» әнін
орындайды.
|
Оқушылар
мұғаліммен әнді ерекше көңілмен айтып,
сергиді.
|
Ән мәтінін экранда
шығару
|
VIII.
Сабақтың қортынды
сәті
(1 мин.)
|
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы
қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.
Рахмет!
|
Сабақта алған жақсы
қасиеттерді жүректеріне сақтап алады.
|
Баяу, жағымды
әуен
|