Ашық сабақ: Кітапхана - кемел дос

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ: Кітапхана - кемел дос

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ 6 сыныпта "Кітапхана - кемел дос" тақырыбы бойынша өткізілді. Оқушыларға қызықты болу үшін, сабақты кітапханада өткізуге ұсыныс берер едім.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚМЖ 6 сынып қазақ тілі мен әдебиеті

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім:2.Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі. Ә.Дүйсенбиев «Бәтеңке, Шұжық, Балқаймақ» өлеңі

Күні :

Педагогтің аты-жөні: Каиргожина Л.П.

Сынып: 6

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 14. Кітапхана- кемел дос

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау

6.5.1.1 - мәтіндерден сын есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану

Сабақтың мақсаты :





«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы:

Барлық оқушылар: мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстырады;

жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазады;



Тілдік мақсаттар

Кітап оқу, білім деңгейі, бәсекеге қабілетті, дамытады, ой- өрісін кеңейтеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин




4 мин

«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

Психологиялық дайындық. «Шаттық шеңбері» арқылы бір-біріне тілек айт

Үй жұмысын тексеру

Мақсаты: оқушылардың алдыңғы білетін тақырыптары бойынша алған білімдерін тексеру, кері байланыс жасау. Берілген тапсырма жауап алу. (мақал-мәтелдер)

«Стикерлер»



«Өзін-өзі бағалау»

(балдық жүйемен)


Біртұтас тәрбие бағдарламасы: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік


Сабақтың ортасы



























Жаңа тақырыпқа шығу

(бұлттардың көмегімен жаңа тақырыпты анықтау)










Сұрақ-жауап:

  • Кітапхана туралы не білесіңдер?

  • Кітапты неден жасайды?

  • Біздің ауылда кітапхана бар ма?

  • Сен жазда кітап оқыдың ба?


1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.


Оқылым

1- тапсырма

Топтық жұмыс

Әр топқа мәтін беріледі. Мәтінмен жұмыс


Тілдік бағдар

2-тапсырма

«Спиральдік мәтін» әдісі арқылы сын есімдерді ажырату




Сергіту сәті



3-тапсырма


Айтылым

Жұптық тапсырма

Диалог «Кітапханада»



4-тапсырма


«Өрмекші торы» әдісі арқылы сабақты бекіту






Бұлттарда жазылған сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты анықтайды

  • Қазақтың ұлы ақыны кім?

  • «Абай жолы» романының авторы кім?

  • М.Әуезов қайда дүниеге келді?

  • Абайдың әкесі кім?

  • Абайдың шын есімі қалай?

  • Абайдың әжесі мен анасы?







Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.



Айтылым Жазылым

Мәтінді оқып, топтық тапсырмаларды орындау (топтық жұмыс).

Әр топ мәтін ақпараты негізінде постер жасайды және қорғайды





Әр топға спитальдік мәтін беріледі, мәтінді оқып, сын есімдерді тауып, сұрақ қояды. Сын есімдерді қатыстырып сөз тіркестерді құрастырып жазады.





Сергіту сәтін орындайды.



Айтылым


«Кітапхана да » тақырыбына диалог құру

1. Қалада қандай кітапханалар бар?

2. Кітапханада нелер болады?

3. Қандай кітаптарды білесің?

4. Қандай кітаптарды оқуды жақсы көресің?




Айтылым

Тордағы араларды таңдап, сұрақтарға жауап беру.




«Өзін-өзі бағалау»

(балдық жүйемен)





























Дескриптор

  1. балл

-Топтастырады





Дескриптор

  1. балл

- сын есімдерді ажыратады 1 балл

- сұрақ қояды 1 балл

- Сөз тіркесін құрастырады 1 балл




Дескриптор

  1. балл

- тақырыпқа сәйкес диалог құрастырады 1 балл

- сұрақ қояды 1 балл

- сұрақтарға дұрыс жауап береді 1 балл



Дескриптор

3 балл

-Сұрақты оқиды

-Топтастырады

- Сұрақтарға жауап береді




Бұлттар суреті(бұлттардың 2 жағына сұрақтар орналасқан, сол сұрақтарға жауап беріп жаңа тақырыпты ашатын сурет шығады)









сөздік


































Тордағы өрмекші мен аралар





Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 28 бет 3 - тапсырма


Кері байланыс



 Өз деңгейлерін анықтайды.

Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.





























Өзін-өзі бағалау парағы

Аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті


Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз

жоғары – 3; орта – 2; төмен – 1

Үй жұмысы


1- тапсырма:


2- тапсырма:


3- тапсырма:


4- тапсырма:


Бағалау шкаласы:

10 баллдан жоғары – “жетті

10 баллдан төмен – “талпынады”





Өзін-өзі бағалау парағы

Аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті


Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз

жоғары – 3; орта – 2; төмен – 1

Үй жұмысы


1- тапсырма:


2- тапсырма:


3- тапсырма:


4- тапсырма:


Бағалау шкаласы:

10 баллдан жоғары – “жетті

10 баллдан төмен – “талпынады”





Өзін-өзі бағалау парағы

Аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті


Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз

жоғары – 3; орта – 2; төмен – 1

Үй жұмысы


1- тапсырма:


2- тапсырма:


3- тапсырма:


4- тапсырма:


Бағалау шкаласы:

10 баллдан жоғары – “жетті

10 баллдан төмен – “талпынады”





Өзін-өзі бағалау парағы

Аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті


Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз

жоғары – 3; орта – 2; төмен – 1

Үй жұмысы


1- тапсырма:


2- тапсырма:


3- тапсырма:


4- тапсырма:


Бағалау шкаласы:

10 баллдан жоғары – “жетті

10 баллдан төмен – “талпынады”


  • Қазақтың ұлы ақыны кім?



  • «Абай жолы» романының авторы кім?




  • М.Әуезов қайда дүниеге келді?



  • Абайдың әкесі кім?



  • Абайдың шын есімі қалай?



  • Абайдың әжесі мен анасы?








Диалог №1


  • Сәлем, ............!

  • Сәлем,..........! Қалың қалай?

  • Жақсы! Сен кітапханаға барасың ба?

  • Иә, барамын! Сен ше?

  • Мен де барамын. Саған қандай кітап керек?

  • Маған Абайдың қара сөздері керек!

  • Не үшін ?

  • Үй жұмысына 17 қара сөзін берді

  • Керемет.

  • Ал сен не үшін барасың?

  • Маған Мұхтар Әуезов туралы ақпарат қажет.

  • Жақсы, сау бол!

  • Сау бол!


Диалог №2

  • Сәлем, ...........!

  • Сәлем, ............!

  • Сен қандай ақпарат іздеп отырсың?

  • Маған ірі кітапханалар туралы ақпарат керек.

  • Осы энциклопедияда көп ақпарат бар екен.

  • Ал, сен не үшін келдің?

  • Қазақ тілі сабағына реферат қажет.

  • Қандай тақырыпта?

  • Абай Құнанбаевтың өмірбаяны.

  • Керемет тақырып екен.

  • Иә, рахмет

  • Сау бол!

  • Сау бол!


Кітап қоры – книжный фонд


Орналасқан жері – место расположения


Ұлттық – национальный(-ая)

Мәртебе – статус


Қоғамдық – общественный


Ғимарат – здание


Тарихи – историческое








Қазақстан Республикасының ұлттық кітапханасы





Құрылған уақыты: 1910 жыл
Кітап қоры: 7 млн
Орналасқан жері: Алматы қаласы
ҚР Ұлттық кітапханасы 1910 жылы 31 желтоқсанда құрылған. Бұрынғы Верный, қазіргі Алматы қаласында шағын оқу залы ретінде ашылып, 1931 жылы Қазақ ССР-нің Мемлекеттік көпшілік кітапханасы болып құрылып, мемлекеттік мәртебе алады.
Ал 1991 жылы Қазақстан тәуелсіздік алғаннан кейін кітапханаға "Ұлттық" атауы беріліп, ерекше құнды мәдениет объектісі ретінде мемлекеттік және қоғамдық маңызға ие болды.
Жалпы кітапхананың қазіргі ғимараты 1970 жылы салынған. Ал 2015 жылы еліміздегі маңызды мәдени ескерткіштердің тізіміне енді.
Қазіргі уақытта кітапханаға жылына 1 миллион адам келеді, жылына 2 млн дана кітап беріледі. Келушілерге 1,5 мың орындық, сондай-ақ арнайы 14 оқу залы қызмет көрсетеді.
Кітапхананың жеке ғаламтор ресурсы бар. Электрон каталог пен ақпараттық ресурсқа кіріп, кітап қорын, мерзімді басылымдар тізімін іздеуге болады.

Мемлекеттік балалар кітапханасы





Құрылған уақыты: 1971 жылы
Кітап қоры: 500 мың
Орналасқан жері: Алматы қаласы
С.Бегалин атындағы балалар кітапханасы 1951 жылы құрылған. Кейін Қазақстанның Мемлекеттік балалар кітапханасы мәртебесі беріліп, Алматы қаласының тарихи ғимараттарының бірінде орналасты. 1996 жылы қазақ балалар әдебиетінің классигі Сапарғали Бегалин есімі берілді.
Кітапхана алғаш ашылғанда 16 мың кітап қоры мен 5 бөлімі болған. Қазір қоры 500 мыңға жеткен. Мектеп бағдарламасына көмекші құралдар, ғылыми және анықтамалық әдебиеттер, әлемдік классика және балаларға арналған қазіргі көркем әдебиеттер жинақталған. Қазақ, орыс және шет тіліндегі кітаптар.










Сөздік:


Кітап қоры – книжный фонд

Орналасқан жері – место расположения

Ұлттық – национальный(-ая)

Шағын оқу залы – малый зал

Мәртебе – статус

Қоғамдық – общественный

Ғимарат – здание

Келушілер – посетители

Ғаламтор – интернет

Ақпараттық – информационный














Сөздік:


Кітап қоры – книжный фонд

Орналасқан жері – место расположения

Мәртебе – статус

Тарихи – историческое

Ғимарат – здание

алғаш ашылғанда – когда впервые открылась

бағдарлама – программа

көмекші құралдар – вспомогательные пособия

ғылыми – научные

анықтамалық – справочные

шет тіліндегі – на иностранном языке













  1. 1910 жылы құрылған кітапхана?

  2. 500 мың кітап қоры бар кітапхана?

  3. 1991 жылы «Ұлттық» атауы берілген кітапхана?

  4. Келушілерге 1,5 мың орындық, сондай-ақ арнайы 14 оқу залы қызмет көрсететін кітапхана?

  5. Балалар кітапханасына Сапарғали Бегалин есімі қашан берілді?

  6. Мемлекеттік балалар кітапханасы қай жылы құрылды?

  7. Қазақстан Республикасының ұлттық кітапханасының кітап қоры қандай?

  8. Мемлекеттік балалар кітапханасы қай қалада орналасқан?






























Shape1

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.10.2025
55
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі