Сертификат алу үшін



Ашық сабақ "Кітапханада" 4- сынып
Автор: Конисбаева Мирамгул Аралбаевна
Бағыты: Қазақ тілі Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 4 сынып
Жарияланған уақыты: 2018-05-16





Материал туралы қысқаша түсінік

Материал оырс тілінде оқыталатын қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерінің мұғалімдері үшін пайдалы. Себебі аталған материалда 4- сыныпқа арналған сабақ жарияланған.Сабақ жаңартылған бағдарлама бойынша жоспарланған.Сабақ жоспарында түрлі жаңашыл әдіс-тәсілдер тиімді қолданылған,көрсетілген.








Бекітемін:

ӘЖ бойынша дир. орынбасары

Мухамбетова З.К

_____________

Сабақ жоспары


САБАҚ: қазақ тіліМектеп: №26 орта мектебі
Күні: 13.01.2017Мұғалімнің аты-жөні: Есбусинова Гүлмира Бөкенбайқызы

СЫНЫП: 4 «А»Қатысқандар:Қатыспағандар:
Тақырыбы:Кітапханада

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыТілдік қарым-қатынас барысында өзінің мектебіндегі кітапхана туралы толық ақпарат бере білуге машықтандыруӘртүрлі тілдік тапсырмалар арқылы оқушылардың байланыстырып сөйлеу дағдысын қалыптастыру.Қысқа мәтіндер арқылы арқылы сыныптастарымен, үлкендермен ынтымақтастық қарым-қатынас қалыптастыруға тәрбиелеу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: Тақтада жазылған сөздерді жүргізіп оқи алады. Сурет бойынша сөз тіркестерін құрай алады. Өзінің мектебі, мектеп кітапханасы туралы айта алады, таныстыра аладыОқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтінді жүргізіп оқып, сұрақтарға жауап бере алады. Қарапайым сөйлемдермен , сөз тіркестері арқылы кітапхананы сипаттай алады.Кейбір оқушылар орындай алады: Сөздерді септеп, септік жалғауларын ажырата алады. Тақырып аясында сыныптастарымен тілдесе алады, қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы диологтасады
Тілдік мақсат





































Сабақта қолданылатын материалдар:
Оқушылар орындай алады: Мәтіннен тақырып бойынша сұрақтарға жауап бере алады.


Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Жиі-частоНеге?- почему?Оқырман залы-читателский залОқу залы-читальный залТыныштық сақтау- соблюдать тишину



Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Үлкен кітапхана, жарық кітапхана, кең кітапханаЖиі барамын, жиі оқимынОқу залында отырамынТыныштық сақтаймын


Талқылауға арналған сұрақтар:Кітапхана қандай?Онда нелер болады?Қандай кітаптар болады?Қандай ертегілер болады?



Слайдтар, А3 парағы, маркерлер, плакат, дөңгелек жасыл, сары, қызыл қағаздар,



Алдыңғы оқуӘр топтан бір оқушыдан тақтаға шығады, сұрақ қоямын, оқушылар сөздерді аударып, қойылған сұрақтарға жауап береді.



Жоспар
Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Басы



























Қызығушылықты ояту





















































































































Сергіту сәті.
  • Оқушылармен амандаса отырып, көңіл-күйлерін анықтау
  • Сәлеметсіздер ме, оқушылар. Көңіл –күйлеріңіз қалай? Бізде бүгін қонақтарымыз бар, сондықтан білгенімізді қысылмай айтып, дауысымызды шығарып, сабаққа қатысып отырамыз.
  • Ынтымақтастық атмосферасын құру мақсатында «Мен саған ... тілеймін» тренингі. Оқушылар бір-бірімен амандаса отырып, жақсы тілектер тілейді. Оқушылар суреттер таңдау арқылы топқа бөлу, топ аттарын айту. Сабақтың тақырыбын, мақсатын айту
  • Үй тапсырмасы. Әр топтан бір оқушыдан тақтаға шығады, сұрақ қоямын, оқушылар сөздерді аударып, қойылған сұрақтарға жауап береді.
  • Қазір қай жыл мезгілі?
  • Бүгін аптаның қай күні?
  • Бұл нешінші сабақ?
  • Қазақ тілі аптасына неше рет болады?
  • Дүйсенбі күнгі сабақ кестесі қандай?
  • Демалыс сөзі қалай аударылады?
  • Қане, балалар әр топтан шыққан оушыларды бағалаймыз. Оқушылар «Бағдаршам» әдісімен бағалайды. Өткен сабақты бекіту. Сонымен біз менің сабақ кестем, мектепте оқитын пәндеріміз туралы айттық, сөздер жатадық.
  • Ал, балалар, жаңа сабақты бастамас бұрын мына видеоны қарап шығайықшы...
  • Бейнеролик көрсету.
  • Не көрдік балалар, не туралы?
  • Кітапхана дегенде сіздер қандай ассосация бере аласыңдар ?
  • Кітап оқимыз, оқырман залы болады, оқу залында кітап оқиды, кітап көрмесі өткізіледі, кітапханашы, әртүрлі тақырыптардағы кітаптар болады, картатека, газет-журналдар,
  • Әр мектепте мектеп кітапханасы болады. Онда біз әртүрлі тақырыптардағы кітаптарды тауып, газет-журналдардан өзімізге керекті мәліметтермен таныса аламыз. Сөздікпен жұмыс. Оқушылар сөздерді оқиды, қайталайды. Жуан, жіңішке сөздерді ажыратады. Буынға бөледіЖиі-частоОқырман залы-читателский залОқу залы-читальный залТыныштық сақтау- соблюдать тишинуЖиі. (часто)Жиі барамын.Кітапханаға жиі барамын.Мен кітапханаға жиі барамын.Мен тыныштық сақтаймын.Сен тыныштық сақтайсың.Сіз тыныштық сақтайсыз.Ол тыныштық сақтайды.1-тапсырма. Оқылым1топ. Түсіп қалған сөздерге септік жалғауларын жалғап жазып, мәтінді оқы: Біздің кітапхана.... екінші қабатта орналасқан. Кітапхана.... ағылшын, қазақ, орыс тіліндегі кітаптар бар. Біз күнде кітапхана... барамыз. Кітапхана... кітапханашы жұмыс істейді. Ол- мейірімді, жақсы адам.

    2топ. Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерге сұрақ қой, қай септікте тұрғанын ажырат:Бұл-кітапхана. Кітапханадан кітаптар алып, оқимын. Маған суретті кітаптар ұнайды. Мен кітапты таза ұстаймын және уақытында өткіземін. Кітапханада тыныштық сақтаймын

    3-топ. Ақпараттың дұрыстығын тексер:Кітапханада журналдар, газеттер көп. Бұрыс. Дұрыс.Кітапханаға оқушылар бармайды. Бұрыс. Дұрыс.Кітапханада тыныштық сақтау керек. Бұрыс. Дұрыс.Кітапханада шулауға, тарсылдатуға болады. Бұрыс. Дұрыс.Кітапханада сүт, шар, алма сатады. Бұрыс. Дұрыс.











































    Бағалау парағы













    Бейнеролик



    Кеспе қағаздар















































    Мәтін жазылған сөздер


    «Қара жорға» би.Жаңылмай айт.Доп, доп, доп екен,Доп қуғандар көп екен.Допты тепті Төлеген,Төлеген тым тебеген.

    Ортасы





    Мағынаны тану
    1-тапсырма. Жұптық жұмыс. Жазылым дағдыларын қалыптастыруға тапсырмалар: Кітапхана, кітапханашы, оқушылар сөздерін септеу.Оқушылар бір- бірін тексеру арқылы бағалайды.2-тапсырма«Мен кітаппын» деген тақырыпта эссе жазамыз. Сіздер кітап болаңыздар балаларға, адамдарға не айтар едіңіздер.3-тапсырма.Кәне, балалар буындарды еске түсірейік, келесі тапсырмада сөздер жазамыз.Ендеше, алдарыңдағы мәтіннен 2 буыннан тұратын 2 сөз, 3 буыннан тұратын 2сөз , 4 буыннан келетін 2 сөз жазасыңдар







    Бағалау парағы









    Кеспе қағаздар
    Соңы Бекіту. Тақтаға сөздер жазып қоямын, оқушылар тақырып бойынша өтілген сөздерді айтады.Кері байланыс. «Бағдаршам » әдісі арқылы кері байланыс орнатамын.Рефлексия. Оқушылар сабақ туралы ойларын смайликтерге өз стикерлерін жапсырып көрсетедіҮй тарсырмасы.Сөздер жаттау. 198 бет 6-тапсырма. Өлеңді жаттауБағалау . Оқушылар бағаланады.Қиылған іздер

    Түстерден домалақтар

    смайликтер
    Қосымша ақпарат






    Саралау – оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс –Денсаулық жəне қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс(тəрбие элементі).

    Ақпараттың дұрыстығын тексер



    Бағдаршам















    Әдебиет тарих өнер
    РефлексияСабақтың мақсатымен оқуміндеттеріорындалды ма?Бүгін оқушыларне үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?Жоспарланғансаралау жақсыіске асты ма?(тапсырмаларсəйкес болды ма?)Уақытты қалайпайдаландым?Жоспарымақандай өзгерісенгіздім жəненеге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақтаберілген сұрақтарға жауап беріңіз.Осы әдіс арқылы тиімділігін айту




    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1: кері байлааныс2:Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?1: тапсырмалар 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесісабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1: 2:


    Дополнительная информация

    Дифференциация.Как вы планируетеподдерживать учащихся?Как вы планируетестимулировать способныхучащихся?

    Оценивание.Как вы планируете увидетьприобретенные знанияучащихся?

    Межпредметные связисоблюдение СанПиНИКТ компетентностьСвязи с ценностями







    РефлексияБыли ли целиобученияреалистичными?Что учащиесясегодня изучили?На что быланаправленообучение?Хорошо лисработалазапланированнаядифференциация?Выдерживалось ливремя обучения?Какие изменения изданного плана яреализовал ипочему?

    Используйте пространство ниже, чтобы подвести итоги урока.Ответьте на самые актуальные вопросы об уроке из блока слева.





    Итоговая оценка

    Какие два аспекта в обучении прошли очень хорошо (с учетом преподавания и учения)?1:

    2:

    Какие два обстоятельства могли бы улучшить урок (с учетом преподавания и учения)?1:

    2:

    Что узнал об учениках в целом или отдельных лицах?



















    1-тапсырма. Оқылым

    Түсіп қалған сөздерге септік жалғауларын жалғап жазып, мәтінді оқы:

    Біздің

    кітапхана

    .... екінші қабатта орналасқан.

    К

    ітапхана

    .... ағылшын, қазақ, орыс тіліндегі кітаптар бар. Біз күнде

    кітапхана

    ... барамыз. Кітапхана...

    кітапханашы

    жұмыс істейді. Ол- мейірімді, жақсы адам.




    1-тапсырма. Оқылым

    Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерге сұрақ қой, қай септікте тұрғанын ажырат:

    Бұл-

    кітапхана.

    Кітапханадан

    кітаптар алып, оқимын. Маған суретті кітаптар ұнайды. Мен

    кітапты

    таза ұстаймын және уақытында өткіземін.

    Кітапханада

    тыныштық сақтаймын



    1-тапсырма. Оқылым

    Ақпараттың дұрыстығын тексер:

    Кітапханада журналдар, газеттер көп. Бұрыс. Дұрыс.

    Кітапханаға оқушылар бармайды. Бұрыс. Дұрыс.

    Кітапханада тыныштық сақтау керек. Бұрыс. Дұрыс.

    Кітапханада шулауға, тарсылдатуға болады. Бұрыс

    .

    Дұрыс.

    Кітапханада сүт, шар, алма сатады. Бұрыс. Дұрыс.

    Кітап оқимыз

    оқырман залы

    оқу залы

    кітап көрмесі өткізіледі кітапханашы

    картатека газет-журналдар

    әртүрлі тақырыптар

    дағы кітаптар

    болады


    гүл өседі

    адамдар

    ұйықтайды

    оқу құралдарын саламыз

    балалар әдебиеті ертегі кітаптар








    Материалды сайттан тегін жүктеу


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.