Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс
ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара,
қимыл арқылы жеткізу;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап
оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен
мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем
жазу
|
Сабақ
тың
басы
3
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Бекіту.
Кері
байланыс
5
минут
|
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Қуанамын мен
де
Қуанасың
сенде.
Қуанайық
,дотарым!
Арайлап атқан
күнге!
Өткенді
пысықтау
К» дыбысының таңбасы – оның
әрпін пысықтау,үнтаспадан
тыңдау.
1 қатар:
«Бес
қадам» әдісі арқылы к дыбысынан
келетін сөздерді
атайды.Мысалы:
Кеше кеме керек кем
келу
Кешен кесе кезек көз
кету
2 қатар:
Тізбектеп
оқу
Мәтінді тізбектеп
оқиды.
Кеме
Анау-кеме.Ол суда тұр.Кеме
жүзді.
Айдын кемемен қыдыруды
армандайды.Оны алыс аралдар
қызықтырады.
3 қатар: «Артығын тап»
ойыны
Суреттен артығын
тауып,дыбыстық талдау
жасайды.
К дыбысы бар суреттердің атын
атап,дыбыстық талдау
жасайды.
Тақырыпты
ашу
«Ой қозғау» жұмбақ
жасыру.
Аспанда бір айна
бар
Әлемді көріп айналар.
(Күн)
Дыбыстық жинақтау дағдысын
дамыту жұмысы.
Оқылым.
1-тапсырма.
1. Оқулықтың 57-бетінде оқуға
берілген сөздерді оқушылардың буындап, тұтас оқуына қолдау
жасау.
2.Сұрақтар мен суреттер арқылы
қосымшаның жалғану ерекшеліктеріне назар
аудару.
-Мыныау –не?
–Мынау-нелер?
Н е?
Нелер?
терек –
теректер
керуен –
керуендер
кесте –
кестелер
3. Сөздікпен жұмыс
ұйымдастыру.
Жаңа
тақырып
Жазылым
1-тапсырма.Дәптермен
жұмыс.
2-тапсырма. «Адасқан сөздер»
ойыны
Топтық
жұмыс.
1.Сөздерді сызбаға сәйкес
орналастырып, үш сөйлем құрап
оқу.
1 қатар:Текемет екеу екен.
.
2 қатар:Мынау кесте ме?
?
3 қатар:Мереке құтты
болсын!
«Көжек»
өлеңін іс қимылмен
көрсетеді.
Ұзын құлақ ,сұр
қоян,
Естіп қалып
сыбдырды.
Ойлы қырлы
жерлермен
Ытқып-ытқып
секірдіт.
Қарап еді
артына,
Қиығын салып көзінің
.
Келе жатқан
томпаңдап
Көжегі екен
өзінің.
Оқылым
3-тапсырма.. «Орнын тап»
ойыны
Жұптық
жұмыс
Оқулықтағы орны ауыстырылып
берілген
сөйлемдерді ретімен
орналастырып, мәтін құрау.
Мынау – ескек. Ескек ұзын.
Олар – екеу.
Ескек туралы ақпаратты
сөздіктен тауып, сыныпта
бөлісу.
ЕБҚ
Керуен деген
не?
Өз ойыңды әңгімелеп
бер
ЕҚБ
Терек қандай
ағаш?
Ол туралы не айта
аласың?
Теректі
сипатта
ФС
тапсырмасы
Бекіту және
саралау
Саралау тапсырмасымен жұмыс
ұйымдастыру:
1деңгей:
Бос ұяшықтарға тиісті
әріптерді орналастырып оқы.
2-деңгей:
«Текемет» сөзінің мағынасын
анықта.
3-деңгей:
«текемет» сөзіне дыбыстық
талдау жаса,буынға бөл.
«Көбелекті гүлге қондырайық»
әдісі.
Сұрақ –жауап арқылы
қорытындылау.
«Бағдаршам»
әдісі
|
Шеңберге тұрып,психологиялық
дайындық жасайды.
Өткенді
пысықтайды
Әр қатар берілген
тапсырмалар
ды
орындайды.
Сөздерді атайды,мәтінді
тізбектеп оқиды,дыбыстық талдау
жасайды.
Жұмбақты
шешеді.
Оқушылар жазу дәптеріндегі
тапсырмалар
ды
орындайды
Сөздерден сөйлем
құрастырады,ережелерді
айтады.
Жаттығу
жасайды
Сөйлемдерді ретімен
орналастырады, оқиды
Жеке жұмыс
жасайды
Оқушылар өздеріне берілген
саралау тапсырмала
рын
орындайды.
Көркем жазу жұмысын
істейді
Сұрақ –жауап арқылы
көбелектерді гүлге
қондырады.
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Әрбір дыбысты естіп, әріпті
көріп, өздігінен саналы
оқыды
К дыбысына байланысты сөздерді
біледі,дыбыстық талдау
жасайды.
Дескриптор:
Буындарды жеке тұтас сөздегі
айтылуымен оқыды.
Әрбір дыбысты естіп, әріпті
көріп, өздігінен саналы
оқыды.
Оқыған сөздердегі «к» әрпінің
орналасу орнын анықтап, дыбыстық талдау
жасады.
Дескриптор:
Үлгі бойынша сөздер мен
сөйлемдерді жазды.
Оқулықтан көшіріп жазуға
берілген тапсырманы
орындады.
Дескриптор:
Сөйлемдерді түсініп оқып,
мағынасына қарай
орналастырды.
Құраған шағын мәтінді
оқыды
Мынау – ескек. Ескек ұзын.
Олар – екеу.
Мақтануға тұрарлық
оқушысың!
Дескриптор:
1-деңгей
Бос ұяшықтарға
тиісті әріптерді қойып,«шелек», «бота», «текемет», «қобыз» сөздерін
оқыды.
2-деңгей
«текемет» сөзінің мағынасын
анықтады.
3-деңгей
«текемет» сөзіне
дыбыстық талдау
жасайды.
«Бағдаршам »
әдісі
|
Суреттер
оқулық
оқулық
оқулық
Жұмыс
дәптері
Суреттер
Оқулық
Суреттер
Суреттер
Оқулық
Дәптер
Оқулық
Кесте
|