Материалдар / ашық сабақ "Климаттың адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне әсері" 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ "Климаттың адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне әсері" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қазақстанның физикалық географиясы" 8-сынып бойынша "Климаттың адам өмірі мен шаруашылық әрекетіне әсері" тақырыбына құрастырылған қысқа мерзімді сабақ жоспары. Ұсынылып отырған ашық сабақ география пәнінен сабақ беретін жас мамандарға сабақ өткізу барысында қажетті әдіс-тәсілдерді және осы тақырыпты осындай жолмен өтуге болады деген пікірмен жүктедім
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
666
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тексерілді:

ДОІЖО Н.Сынабаев

Мектеп: М.Шаханов атындағы жом КММ

Күні: 14.12.2017ж Мұғалімнің аты-жөні:Жарасбаев А

Сынып: 8 «А» Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Климаттың адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекеттеріне тигізетін әсері

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

Климаттың адам өміріне, шаруашылық іс-әрекеттеріне маңызын түсінеді

Сабақтың мақсаты

Барлығы:

Климаттың адам өміріне маңызын біледі





Басым бөлігі:

Табиғаттың қолайсыз атмосфералық жағдайларының туындау себебін түсіндіре алады

Кейбірі:

Климаттың адам өміріне әсері туралы баға бере алады, қолайсыз құбылыстардан сақтану жолдарын ұсына алады.

Бағалау критерйиі

Қолайлы атмосфералық құбылыстарды атайды

Жаңа тақырыпта кездесетін түйінді сөздерді атайды

Термин сөздерді түсіндіреді

Тақырып бойынша сұрақтар құрастырады

Тілдік мақсаттар

Тыңдалым- айтылым:Бейнероликті көріп және әтінді оқи отырып климаттың адамға тигізер әсері туралы білімін кеңейтіп, өз сөзімен жеткізеді

Айтылым-жазылым: Берілген мәтінді, суреттерді қолдана отырып, қолайсыз атмосфералық құбылыстарды ауызша және жазбаша сипаттайды;

Пән бойынша сөздер мен терминдер: атмосфералық құбылыс, тұман, мұнар, тұмша (смог), түнек, қылау, қырау, көкмұз, көктайғақ, мұздану, найзағай, күннің күркіреуі.

Құндылықтарға баулу

Топтық жұмыста ұжымшылдық, ортақ істің нәтижесіне жауапкершілікпен қарау;

Жеке жұмыс-тәжірибеде қолдана алу, өзін-өзі реттеу;

Адам өмірі мен денсаулығына қауіп келтіретін бүкіләлемдік өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуға баулу.

Пәнаралық байланыс

Химия-атмосфераны ластаушы химиялық заттар;

Биология-жасыл желек;

Физика-судың үш күйі.

Алдыңғы білім

Атмосфералық құбылыстар. Қолайсыз атмосфералық құбылыстар


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған сабақ түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин












Ұйымдастыру кезеңі:

А) Сабаққа оқушылардың қатысуын тексеру .

Ә) Көңіл – күйлерін анықтау. Сергіту сәті. «Қошемет» әдісі

Термин сөздер арқылы және оқушы санына байланысты сыныпты 4 топқа бөлу. Әр топ өз топбасшысын сайлайды. Топбасшыға бағалау парақшасы таратылады.

«Еркін айналым» әдісі бойынша үй тапсырмасына шолу жасау

1-сұрақ: Қазақстан жерінде жауын-шашынның аз түсуі мен әркелкі түсу себептері.

2-сұрақ: Қазақстанда жауын-шашынның орташа жылдық мөлшері.

3-сұрақ: Қазақстанда жауын-шашынның ең көп және ең аз жауатын аймағы.

4-сұрақ: Ылғалдану коэффициенті дегеніміз не?



Оқулық,

қима қағаздар

стикер






Сабақтың ортасы

30 мин


Ой қозғау. «Кинометафора» әдісі арқылы оқушыларға Климат туралы бейнеролик көрсету.

Көрсетілген бейнесюжет туралы сұрап, бүгінгі өтілетін сабақтың тақырып туралы түсіндіріп, өтілетін сабақтың мақсат-міндеттерімен түсіндіру.

Әр топқа БББ кестесін тарату.


«Білемін»

«Білгім келеді»

«Білдім»

Х


Х



Оқушылар алдымен «Білемін» кестесіне осы тақырыпқа байланысты не білетіндерін жазып шығады.

Уақыт аяқталған соң жазғандарын оқып шығады

«Білгім келеді» кестесіне «Климаттың адам өмірі мен шаруашылық әрекетіне әсері» жайында не білгілері келетіндерін жазады.

Әр топ кестені толтырған соң кезегімен оқып шығады.

Оқыған топты мадақтап отырамыз.


Оқушылар нені білгісі келетінін оқып шыққан соң,

оқулықтан «Климаттың адам өмірі мен шаруашылық әрекетіне әсері» тақырбын оқып шығуды тапсырамын.


Топтарға тапсырмалар беру


  1. Топ тапсырмасы. Сызбамен жұмыс Қолайлы атмосфералық құбылыстарға талдау


Дескриптор

Балл

Қолайлы атмосфералық құбылыстарды атайды

1

Құбылыстардың қолайлы тұстарын жіктейді

1

Шаруашылыққа тигізер оң әсерін талдайды, сызбаға түсіреді

1


  1. Топ тапсырмасы. Сызбамен жұмыс Қолайсыз атмосфералық құбылыстарға талдау жасау

Дескриптор

Балл

Атмосфералық құбылыстың қолайсыз тұстарын талдайды, аралайды

2

оларды шешу жолдарын қарастырады және сызбаға түсіреді

1


  1. Топ тапсырмасы «Түйінді сөздер» әдісі

Дескриптор

Балл

Жаңа тақырыпта кездесетін түйінді сөздерді атайды


Термин сөздерді түсіндіреді



  1. Топ тапсырмасы Тақырып бойынша сұрақтар құрастыру

Дескриптор Балл

Тақырып бойынша сұрақтар құрастырады

1

Топтарға сұрақтармен алмасады

1



Бейнеролик

Кесте

Флипчарт, үлестірмелі карталар, стикер, маркер, бағалау парақшалары






























































Сабақтың соңы

10 минут


Бағалау

Кері байланыс.

Мағынаны танып білгеннен кейін «Білдім» кестесін әр топ жаңа тақырып бойынша білгендерін толтырады

«Білемін»

«Білгім келеді»

«Білдім»



Х


Рефлексия «Эмоция аралдары» әдісі арқылы оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып аралдарға жапсырып кетеді





Саралау –

Бағалау –

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану

1.Мұғалімнің қолдауын қажет етпейтін, өз бетінше берілген тапсырманы орындай алатын аса қабілетті оқушыларға Қолайлы және қолайсыз атмосфералық құбылыстарды анықтау кезінде қосымша сұрақтар қою арқылы білімдерін жетілдіре түсемін

2. Мұғалімнің көмегіне аздап сүйенетін өзіндік білімге құштары бар оқушыларға «Түйінді сөздер» әдісінде термин сөздерді анықтау кезінде тірек сөздер арқылы көмек көрсетемін

3. Мұғалімнің қолдауынсыз тапсырманы орындай алмайтын білімге құштарлығы баяу оқушыларғаСұрақтар құрастыру кезінде топ мүшелерімен пікірлерін талқылау арқылы орындайды

Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді.

Бағалау кезінде оқушылар нақты, әділ, шынайы бағаланады.

Бағалаудың міндеттері:

  • Қалыптастыру

  • Ынталандыру

  • Уәждеу


Оқушыларға жағымды орта әзірлеу, сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру,техникалық қауіпсіздік ережелерінің орындалуын бақылауда ұстау.

АКТ тиімділігін қолдануға жағдай жасау.

техника қауіпсіздігін ескеру.

Мағынаны танып білгеннен кейін «Білдім» кестесін 4топ тапсырма бойынша толтырады

Сабақ бойынша рефлексия

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз

Сабақтың мақсаттары, немесе оқу мақсаттары шынайы және қол жетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?




Қорытынды бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты.)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері / қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарды не нәрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!