Ашық сабақ Көбейту және бөлу 4-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Көбейту және бөлу 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал бастауыш сынып яғни 4-сынып мұғалімдеріне арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ тақырыбы: Көбейту және бөлу

263 . 20, 5260 :20

Мектеп: №48 Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп

Күні: 12.11.2017 ж

Мұғалімнің есімі: Туребекова М.Ж.

СЫНЫП: 4 «А»

Қатысқандар саны: 24

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

 263*20, 5260: 20 түріндегі есептеулерді орындау тәсілімен оқушыларды таныстыру,есептеудің тиімді тәсілін таңдай білуге үйрету.

Сабақ мақсаттары

Оқушылар 1000 көлемінде берілген есептерді шығарады, ауызша есептейді, талдайды

Барлық оқушылар:

Мың көлеміндегі сандарды қайталайды

Оқушылардың басым бөлігі:

Оқушылардың есеп шығару дағдылары жетіледі, сыни тұрғыдан ойлай білуге дағдыланады

Кейбір оқушылар:

Қозғалыс есептері туралы мағлұмат алады;

Алдыңғы оқу

ой қозғау, сұрақ – жауап Миға шабуыл «Мен саған, сен маған » ойыны


Жоспарланған уақыт 40минут

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы 5-7 мин
















Ортасы

негізгі бөлім






































































Аяқталуы

10 мин


І.Ұйымдастыру кезеңі .

Сыныпты топқа бөлу. «Өрнектің мәнін тап»

1 топ: «100»

2 топ: «150»

3 топ: «200»

4 топ: «250»


2.«Өз орнын тап» ойыны

Үй тапсырмасын тексеру . №9 Теңдеулерді шеш:

Х+150*3=1080 х*(16:8) =80 х-450:9=1004

х= 1080-450 х=80:2 х=1004+50

х=630 х=40 х=1054


3.Миға шабуыл

«Мен саған, сен маған » ойыны Жасырын сөзді табу

(Математикалық диктант)

182 және 30 сандарының көбейтіндісіне 7640 және 20 сандарының бөліндісін қосу

182 *30 + 7640:20= 5842

382 және 20 сандарының көбейтіндісінен 5460-тың 30-ға бөліндісін азайту

382 * 20 – 5460:30=7458

Жасырын сөз «Көбейту және бөлу»

ІІІ . Жаңа сабақ

Мағынаны тану. 1және 2 тапсырмалар түсіндірме мәтіні

1 Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу:

263*20=263 * (2*10)= (263*2) * 10= 526 *10=5260

5260 : 20 = 5260 : (10*2) =5260:2=263

2 Жазбаша көбейту және бөлу тәсілі:

Shape1 263 5260 20

ХShape2 20 - 40 263

Shape4 Shape3 -126

Shape5 5260 120

60

Shape6 -60

0

Тақтамен жұмыс:

3 Амалдарды түсіндіре отырып ,жазбаша орында:

182*30=5460 5460: 30=18 382*20= 7640 7640:20= 382

231*40=9240 9240:40=231 121*70=8470 8470: 70=121



Сәйкестендіру. Өз бетінше орындап, жұптасып тексереді

4 Қалдықпен бөлуді орында және тексер :

5Shape8 Shape7 489: 30= 181(29) 149*30+19=5489

5Shape9 459:30= 182(қ20) 181*30+29=5459

5480:30= 149(қ19) 182*30+20= 5480

Сергіту сәті :

«Таңбалар» ойыны


Топтық жұмыс:

Дескриптор

  1. Шартын құру

  2. Теңдеу құру

  3. Шешуін қолайлы тәсілмен есептеу


1 топ 5 мысал

2 топ 5 мысал

Сатып алды- 8 ойыншық Ш: 2400+1600=4000

Төледі Әсем – 2400 теңге 4000: 8=500

Дастан – 1600 теңге Ж: Ойыншықтың бағасы 500 теңге

Бағасы-?

3 топ 6 мысал

4 топ 6 мысал

Сатты 2күнде – 8 костюм Ш : 30000+50000=80000

1-ші күні – 30 000 теңге 80000:8=10000

2-ші күні – 50 000 теңге 30000:10000=3

Әр күні -? Костюм сатылды 50000:10000=5

Ж: 1-ші күні3 костюм,екінші күні 5 костюм сатылды

Геомериялық мазмұнды тапсырма

7 тапсырма

а=10м ,

в=5м ,

с=2м

1/4 –су

Vсу =?

10*5*2 =100 м/куб 100:4=25м/куб


Шығармашылық тапсырма

V=3*3*3=27м/куб немесе 10м /куб=1000дм/куб

27м/куб=27000дм/куб

1л=1дм/куб

27000дм/куб=27000л

Ж: 27м/куб немесе 27000 л

Сабақты бекіту: «Қар лақтыру» ойыны

  1. Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу тәсілі қолайлы ма?

  2. Саған жазбаша көбейту және бөлу тәсілі қолайлы ма?

  3. Көбейтудің қандай қасиеттерін білесің?

  4. Қанша амал таңбалары бар? Ата

5.120 мен 60-тың бөліндісін 7 есе арттырсақ 14 шығады (ия)

6.Тік төртбұрыштың ауданын табу үшін ұзындығымен биіктігін бір-біріне көбейтеміз (жоқ)

7.Жылдамдықты табу үшін қашықтықты уақытқа бөлеміз (ия)

8.Тік бұрышты параллелепипедтің көлемін табу үшін ұзындығын еніне көбейтеміз (жоқ)

9.Тәтті нан 90 теңге тұрады .360 теңгеге осындай 5 нан сатып алуға болады (жоқ)


Үй тапсырмасы: 128 бет 9 тапсырма

Кері байланыс:

Оқушылардың сабақтан алған әсерлері туралы ой бөлісуі

Қандай жаңа білім алдың?

Алған біліміңді қолдана аласың ба?

Саған сабақ ұнады ма несімен?

Немесе ұнамады ма?








1 слайд












2 слайд









3 слайд



4 слайд



5 слайд

























Өз бетінше орындап, жұптасып тексереді

6 слайд



Маркер, А3 қағаз

















7 слайд















8 слайд








Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?


Бүгін оқушылар не білді?


Сыныптағы ахуал қандай болды?


Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?


Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?


Мен өз жоспарыма қандай

түзетулер енгіздім ж/е неліктен?






Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.01.2019
700
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі