|
Сабақ тақырыбы: Көбейту және бөлу 263 . 20, 5260 :20 |
Мектеп: №48 Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп |
|||||||||||
|
Күні: 12.11.2017 ж |
Мұғалімнің есімі: Туребекова М.Ж. |
|||||||||||
|
СЫНЫП: 4 «А» |
Қатысқандар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
263*20, 5260: 20 түріндегі есептеулерді орындау тәсілімен оқушыларды таныстыру,есептеудің тиімді тәсілін таңдай білуге үйрету. |
|||||||||||
|
Сабақ мақсаттары Оқушылар 1000 көлемінде берілген есептерді шығарады, ауызша есептейді, талдайды |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||
|
Мың көлеміндегі сандарды қайталайды |
||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||
|
Оқушылардың есеп шығару дағдылары жетіледі, сыни тұрғыдан ойлай білуге дағдыланады |
||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||
|
Қозғалыс есептері туралы мағлұмат алады; |
||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
ой қозғау, сұрақ – жауап Миға шабуыл «Мен саған, сен маған » ойыны |
|||||||||||
|
|
||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт 40минут |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||
|
Басталуы 5-7 мин
Ортасы негізгі бөлім Аяқталуы 10 мин
|
І.Ұйымдастыру кезеңі . Сыныпты топқа бөлу. «Өрнектің мәнін тап» 1 топ: «100» 2 топ: «150» 3 топ: «200» 4 топ: «250»
2.«Өз орнын тап» ойыны Үй тапсырмасын тексеру . №9 Теңдеулерді шеш: Х+150*3=1080 х*(16:8) =80 х-450:9=1004 х= 1080-450 х=80:2 х=1004+50 х=630 х=40 х=1054 3.Миға шабуыл «Мен саған, сен маған » ойыны Жасырын сөзді табу (Математикалық диктант) 182 және 30 сандарының көбейтіндісіне 7640 және 20 сандарының бөліндісін қосу 182 *30 + 7640:20= 5842 382 және 20 сандарының көбейтіндісінен 5460-тың 30-ға бөліндісін азайту 382 * 20 – 5460:30=7458 Жасырын сөз «Көбейту және бөлу» ІІІ . Жаңа сабақ Мағынаны тану. 1және 2 тапсырмалар түсіндірме мәтіні №1 Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу: 263*20=263 * (2*10)= (263*2) * 10= 526 *10=5260 5260 : 20 = 5260 : (10*2) =5260:2=263 №2 Жазбаша көбейту және бөлу тәсілі:
Х
60
0 Тақтамен жұмыс: №3 Амалдарды түсіндіре отырып ,жазбаша орында: 182*30=5460 5460: 30=18 382*20= 7640 7640:20= 382 231*40=9240 9240:40=231 121*70=8470 8470: 70=121
Сәйкестендіру. Өз бетінше орындап, жұптасып тексереді №4 Қалдықпен бөлуді орында және тексер :
5
5 5480:30= 149(қ19) 182*30+20= 5480 Сергіту сәті : «Таңбалар» ойыны Топтық жұмыс: Дескриптор
1 топ 5 мысал 2 топ 5 мысал Сатып алды- 8 ойыншық Ш: 2400+1600=4000 Төледі Әсем – 2400 теңге 4000: 8=500 Дастан – 1600 теңге Ж: Ойыншықтың бағасы 500 теңге Бағасы-? 3 топ 6 мысал 4 топ 6 мысал Сатты 2күнде – 8 костюм Ш : 30000+50000=80000 1-ші күні – 30 000 теңге 80000:8=10000 2-ші күні – 50 000 теңге 30000:10000=3 Әр күні -? Костюм сатылды 50000:10000=5 Ж: 1-ші күні3 костюм,екінші күні 5 костюм сатылды Геомериялық мазмұнды тапсырма 7 тапсырма а=10м , в=5м , с=2м 1/4 –су Vсу =? 10*5*2 =100 м/куб 100:4=25м/куб Шығармашылық тапсырма V=3*3*3=27м/куб немесе 10м /куб=1000дм/куб 27м/куб=27000дм/куб 1л=1дм/куб 27000дм/куб=27000л Ж: 27м/куб немесе 27000 л Сабақты бекіту: «Қар лақтыру» ойыны
5.120 мен 60-тың бөліндісін 7 есе арттырсақ 14 шығады (ия) 6.Тік төртбұрыштың ауданын табу үшін ұзындығымен биіктігін бір-біріне көбейтеміз (жоқ) 7.Жылдамдықты табу үшін қашықтықты уақытқа бөлеміз (ия) 8.Тік бұрышты параллелепипедтің көлемін табу үшін ұзындығын еніне көбейтеміз (жоқ) 9.Тәтті нан 90 теңге тұрады .360 теңгеге осындай 5 нан сатып алуға болады (жоқ)
Үй тапсырмасы: 128 бет 9 тапсырма Кері байланыс: Оқушылардың сабақтан алған әсерлері туралы ой бөлісуі
|
1 слайд 2 слайд
3 слайд
4 слайд
5 слайд
Өз бетінше орындап, жұптасып тексереді 6 слайд
Маркер, А3 қағаз
7 слайд
8 слайд
|
||||||||||
|
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім ж/е неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||
|
|
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Көбейту және бөлу 4-сынып
Ашық сабақ Көбейту және бөлу 4-сынып
|
Сабақ тақырыбы: Көбейту және бөлу 263 . 20, 5260 :20 |
Мектеп: №48 Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп |
|||||||||||
|
Күні: 12.11.2017 ж |
Мұғалімнің есімі: Туребекова М.Ж. |
|||||||||||
|
СЫНЫП: 4 «А» |
Қатысқандар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
263*20, 5260: 20 түріндегі есептеулерді орындау тәсілімен оқушыларды таныстыру,есептеудің тиімді тәсілін таңдай білуге үйрету. |
|||||||||||
|
Сабақ мақсаттары Оқушылар 1000 көлемінде берілген есептерді шығарады, ауызша есептейді, талдайды |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||
|
Мың көлеміндегі сандарды қайталайды |
||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||
|
Оқушылардың есеп шығару дағдылары жетіледі, сыни тұрғыдан ойлай білуге дағдыланады |
||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||
|
Қозғалыс есептері туралы мағлұмат алады; |
||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
ой қозғау, сұрақ – жауап Миға шабуыл «Мен саған, сен маған » ойыны |
|||||||||||
|
|
||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт 40минут |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||
|
Басталуы 5-7 мин
Ортасы негізгі бөлім Аяқталуы 10 мин
|
І.Ұйымдастыру кезеңі . Сыныпты топқа бөлу. «Өрнектің мәнін тап» 1 топ: «100» 2 топ: «150» 3 топ: «200» 4 топ: «250»
2.«Өз орнын тап» ойыны Үй тапсырмасын тексеру . №9 Теңдеулерді шеш: Х+150*3=1080 х*(16:8) =80 х-450:9=1004 х= 1080-450 х=80:2 х=1004+50 х=630 х=40 х=1054 3.Миға шабуыл «Мен саған, сен маған » ойыны Жасырын сөзді табу (Математикалық диктант) 182 және 30 сандарының көбейтіндісіне 7640 және 20 сандарының бөліндісін қосу 182 *30 + 7640:20= 5842 382 және 20 сандарының көбейтіндісінен 5460-тың 30-ға бөліндісін азайту 382 * 20 – 5460:30=7458 Жасырын сөз «Көбейту және бөлу» ІІІ . Жаңа сабақ Мағынаны тану. 1және 2 тапсырмалар түсіндірме мәтіні №1 Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу: 263*20=263 * (2*10)= (263*2) * 10= 526 *10=5260 5260 : 20 = 5260 : (10*2) =5260:2=263 №2 Жазбаша көбейту және бөлу тәсілі:
Х
60
0 Тақтамен жұмыс: №3 Амалдарды түсіндіре отырып ,жазбаша орында: 182*30=5460 5460: 30=18 382*20= 7640 7640:20= 382 231*40=9240 9240:40=231 121*70=8470 8470: 70=121
Сәйкестендіру. Өз бетінше орындап, жұптасып тексереді №4 Қалдықпен бөлуді орында және тексер :
5
5 5480:30= 149(қ19) 182*30+20= 5480 Сергіту сәті : «Таңбалар» ойыны Топтық жұмыс: Дескриптор
1 топ 5 мысал 2 топ 5 мысал Сатып алды- 8 ойыншық Ш: 2400+1600=4000 Төледі Әсем – 2400 теңге 4000: 8=500 Дастан – 1600 теңге Ж: Ойыншықтың бағасы 500 теңге Бағасы-? 3 топ 6 мысал 4 топ 6 мысал Сатты 2күнде – 8 костюм Ш : 30000+50000=80000 1-ші күні – 30 000 теңге 80000:8=10000 2-ші күні – 50 000 теңге 30000:10000=3 Әр күні -? Костюм сатылды 50000:10000=5 Ж: 1-ші күні3 костюм,екінші күні 5 костюм сатылды Геомериялық мазмұнды тапсырма 7 тапсырма а=10м , в=5м , с=2м 1/4 –су Vсу =? 10*5*2 =100 м/куб 100:4=25м/куб Шығармашылық тапсырма V=3*3*3=27м/куб немесе 10м /куб=1000дм/куб 27м/куб=27000дм/куб 1л=1дм/куб 27000дм/куб=27000л Ж: 27м/куб немесе 27000 л Сабақты бекіту: «Қар лақтыру» ойыны
5.120 мен 60-тың бөліндісін 7 есе арттырсақ 14 шығады (ия) 6.Тік төртбұрыштың ауданын табу үшін ұзындығымен биіктігін бір-біріне көбейтеміз (жоқ) 7.Жылдамдықты табу үшін қашықтықты уақытқа бөлеміз (ия) 8.Тік бұрышты параллелепипедтің көлемін табу үшін ұзындығын еніне көбейтеміз (жоқ) 9.Тәтті нан 90 теңге тұрады .360 теңгеге осындай 5 нан сатып алуға болады (жоқ)
Үй тапсырмасы: 128 бет 9 тапсырма Кері байланыс: Оқушылардың сабақтан алған әсерлері туралы ой бөлісуі
|
1 слайд 2 слайд
3 слайд
4 слайд
5 слайд
Өз бетінше орындап, жұптасып тексереді 6 слайд
Маркер, А3 қағаз
7 слайд
8 слайд
|
||||||||||
|
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім ж/е неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||
|
|
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














