Пән:Математика 3
сынып
Күні:9.02.2018
Сабақтың тақырыбы: Көбейтудің
терімділік қасиеті
Мақсаттары:. Тақырыпты түсініп оқып,
талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға
үйренеді
Күтілетін нәтиже : Көбейтудің терімділік
қасиетін амалдарға қолдануды меңгереді, білгенін,
түсінгенін салыстырады, талқылайды, топтасып жұмыс жасауға,
бағалауға дағдыланады.
Модульдері: АКТ (ақпараттық
коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ
(оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды
оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ
(оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық
оқыту)
Бағалау:
Өзін өзі
(ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық
(ЖБағ)
Деректер:
тақта,
стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау
парақтары
Әдіс
тәсілдер:Жигсо,Венн диаграммасы, Венн
диаграммасы
Сабақ
кезеңдері
|
Уақыт
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
|
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
|
2мин
|
Миға
шабуыл әдісің арқылы өткен тапсырманы
қайталау
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға
жауап беру, топпен тапсырманы
орындау
|
Оқушылар топпен ақыладасып
жеке жеке сұраққа жауап береді
|
АКТ
|
Түсіну
|
7мин
|
« Жигсо» әдісі
бойынша «Көбейтудің
ауыстырымдылық қасиеті» тақарыбын өздері талқылап, өздері қайталау мақсатында
қосымша тапсырмалар таратылады
Жаңа тақырыпқа бастама
жасайды
|
Оқушылар көлемді мәтінді
әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын
топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді
оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы
топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін
олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына
кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын
тиянақты түрде жеткізіп, үйрет
керек
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса
білу
Топпен жұмыс
жасау
|
ЖТ
ЖЕ
|
Қолдану
|
10мин
|
Венн
диаграммасы
Пайдалану арқылы жаңа сабақты
түсінеді
|
Диаграмманы
толтыру
Әр топ диаграммнаны толтырып
тексереді
|
Диаграмманы толтыру арқылы
тақырыптың негізгі идеясы мен мазмұнын
ашу
|
СТО
|
Сергіту сәті
|
1 мин
|
«Кірпі биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар
жасайды.
|
АКТ
|
Талдау
|
15мин
|
Топпен жұмыс «Инсерт
әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру арқылы
тақырыпты талдау
Есептер
шығарту
|
Берілген әдіс бойынша оқушылар бүгінгі сабақтан не
үйренгендігін білу үшін оқушылар өз ойларын айтады.
|
Топпен жұмыс «Инсерт
әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру арқылы
тақырыпты талдау
|
|
Жинақтау
|
5мин
|
Венн диаграммасы
арқылы тақырыты
талдау
|
Әр топқа диаграмма таратылады,
сол диаграмманы толтырады, тақырыпты жинақтайды
|
Әр топ өзара тақырыпқа қатысты
диаграмманы толтырып, нәтижесін тақатаға шығып
қорғайды
|
|
Бағалау
|
2 мин
|
Бағалау шкаласы мен бағалау
парақтарын тарату
|
Әр топқа бағалау парақтарын
тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек
|
Әр топ бағалау парақшасын
өздерін бағалайды
|
|
Рефлексия
|
2 мин
|
Стикерлерді
толтыру
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген
ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
ББҮ кестесін
толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді
толтыру
|
|