Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Маженбаева Э.А.
|
Пән: Жаратылыстану Сынып: 4 Д Табиғат физикасы. |
Мектеп: 141 ЖББ мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Еменакынова Шынарай Қатысқандар саны: Қатыспаған оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні 17.01 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы |
Көлеңкені өзгертуге бола ма? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Суретке қарап дене көлеңкесін сәйкестендіре алады. Оқушылардың көбі: Дене көлеңкесі дене өлшеміне сай болмауы мүмкін екендігін біледі. Оқушылардың кейбірі: Дене көлеңкесі қандай шамаларға тәуелді екендігін анықтап қорытынды жасайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Дене көлеңкесін сәйкестендіреді; Дене көлеңкесі не үлкен не кіші бола алатындығын түсінеді; Дене көлеңкесін кішірейту және үлкейту жолдарын анықтап, қорытынды жасайды; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Тақырып бойынша әңгімелегенде, жауап бергенде терминдерді пайдаланады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәндік терминология мен тірек сөздер жарық көзі кедергі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас мәдениеті, тіршілік қауіпсіздігін сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану, көркем еңбек ,математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
3-ші сыныпта оқыған көлеңке тақырыбы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі . Психалогиялық ахуал қалыптастыру.
Жаратылыстану сабағын , Жақсылап ұғып аламыз. Сәулесі деп сананың , Бәрін зерттеп табамыз
«Сиқырлы сандық» әдісі арқылы топқа бөлу І топ «Жасанды жарық» ІІ топ «Табиғи жарық» ІІІ топ « Көлеңке»
Топ ережесі
«БАҒАЛАУ» парағы
Бөлімге кіріспе. Қолдарына берілген жарық көздерін және көлеңкені топқа жіктейді. Суретте: жетіқарақшы, поляр шұғыласы, ай, жанып жатқан ағаш, майшам, жарқырауық қоңыз, үстел шамы, қол шам, неон шамы, шам, жанып тұрған сіріңке шиі, күн сәулесі, жануарлардың көлеңкесі . (Табиғи жарық көздері дегеніміз – ол өздігінен сәуле шығаратын денелер; жасанды жарық көзі – адамның арнайы іс-әрекетінің нәтижесінде жарық шығаратын қолдан жасалатын денелер. Көлеңке дегеніміз- Жарық денеге келіп түскен кезде дененің келесі жағында пайда болатын қараңғы дақ. )
“ЛОТО” ойыны
Жауын шашынның түрлері .
Дескрипторлар:
Өткенді еске түсіру. “ЛОТО” ойынын ойната отырып «көлеңке» сөзін шығару .
Сабақтың мақсатын және тақырыбын айту. Кіріспе тапсырма. 1) Жарық сәулесі қалай таралады? 2) Көлеңке дегеніміз не? (Жарық денеге келіп түскен кезде дененің келесі жағында пайда болатын қараңғы дақ) 3) Көлеңкесін тап. 4) Неліктен бұлардың көлеңкесі өзінен өте үлкен, екіншісінікі керісінше кішкентай? Бұл суретшінің қателігі ме? Шынайы өмірде көлеңкенің өте үлкен болуымен кездестіңдер ме? Қай кезде көлеңке үлкен болады? . ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы. Зерттеу жұмысы «Көлеңкенің өлшемі қандай шамаларға тәуелді?» Барлық балалар үшін
Дескриптор
Дәптермен жұмыс Оқушылар өзара бір-бірін тексереді.
1 тапсырма (Ә дұрыс) 1 тапсырма (В дұрыс) 1 тапсырма (Ә дұрыс) Жұппен бағалау |
Слайд Слайд
Оқушыларды топтарға бөлу
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. ҚБ Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Метрлік таспа, кішкене доп, жарық Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
<
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Еменакынова Шынарай Намазбаевна Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Көлеңкені өзгертуге болама? 4 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Көлеңкені өзгертуге болама? 4 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
4 сынып ЖАРАТЫЛЫСТАНУ пәні
Материалдың қысқаша нұсқасы Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Маженбаева Э.А.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















