Материалдар / Ашық сабақ Көлеңкені өзгертуге болама? 4 сынып

Ашық сабақ Көлеңкені өзгертуге болама? 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып ЖАРАТЫЛЫСТАНУ пәні
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Мамыр 2020
4021
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Маженбаева Э.А.

Пән: Жаратылыстану

Сынып: 4 Д

Табиғат физикасы.

Мектеп: 141 ЖББ мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Еменакынова Шынарай

Қатысқандар саны:

Қатыспаған оқушылар:

Күні 17.01


Тақырыбы

Көлеңкені өзгертуге бола ма?

Оқу мақсаты

  • көлеңкенің кедергі өлшеміне және жарық көзінен кедергіге дейінгі қашықтыққа тәуелділігін зерттеу және түсіндіру;

  • зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу;

  • алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы:

Суретке қарап дене көлеңкесін сәйкестендіре алады.

Оқушылардың көбі:

Дене көлеңкесі дене өлшеміне сай болмауы мүмкін екендігін біледі.

Оқушылардың кейбірі:

Дене көлеңкесі қандай шамаларға тәуелді екендігін анықтап қорытынды жасайды.

Бағалау критерийі

Дене көлеңкесін сәйкестендіреді;

Дене көлеңкесі не үлкен не кіші бола алатындығын түсінеді;

Дене көлеңкесін кішірейту және үлкейту жолдарын анықтап, қорытынды жасайды;

Тілдік мақсат


Тақырып бойынша әңгімелегенде, жауап бергенде терминдерді пайдаланады.

Пәндік терминология мен тірек сөздер

жарық көзі

кедергі

Құндылықтар

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас мәдениеті, тіршілік қауіпсіздігін сақтау

Пәнаралық байланыс

Дүниетану, көркем еңбек ,математика

Алдыңғы меңгерілген білім

3-ші сыныпта оқыған көлеңке тақырыбы.

Сабақ барысы


Жоспарланған уақыт


Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі .

Психалогиялық ахуал қалыптастыру.


Жаратылыстану сабағын ,

Жақсылап ұғып аламыз.

Сәулесі деп сананың ,

Бәрін зерттеп табамыз


«Сиқырлы сандық» әдісі арқылы топқа бөлу

І топ «Жасанды жарық»

ІІ топ «Табиғи жарық»

ІІІ топ « Көлеңке»


Топ ережесі

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


«БАҒАЛАУ» парағы


Оқушы

ның аты

1

2

3

4

5

Қорытынды

1








2








3








4








5








6








7








8









Бөлімге кіріспе.

Қолдарына берілген жарық көздерін және көлеңкені топқа жіктейді.

Суретте: жетіқарақшы, поляр шұғыласы, ай, жанып жатқан ағаш, майшам, жарқырауық қоңыз, үстел шамы, қол шам, неон шамы, шам, жанып тұрған сіріңке шиі, күн сәулесі, жануарлардың көлеңкесі .

(Табиғи жарық көздері дегеніміз – ол өздігінен сәуле шығаратын денелер; жасанды жарық көзі – адамның арнайы іс-әрекетінің нәти­жесінде жарық шығаратын қолдан жасалатын денелер. Көлеңке дегеніміз- Жарық денеге келіп түскен кезде дененің келесі жағында пайда болатын қа­раңғы дақ. )







ЛОТО” ойыны

    1. Жарық көзі дегеніміз не ?

    2. Жауын шашын дегеніміз не?

Жауын шашынның түрлері .

    1. Ауа қалай ластанады?

    2. Ауаның қасиеттерін ата ?

    3. Желдің пайдасы қандай ?

    4. Желдің зияны қандай ?

    5. Зәр шығару мүшелеріне не жатады ?


Дескрипторлар:

  • Өткен тақырыпты еке түсіреді.

  • Өз ойларын толық жеткізеді .

  • Бір –бірін толықтырып отырады .


Өткенді еске түсіру.

ЛОТО” ойынын ойната отырып «көлеңке» сөзін шығару .

  • Демек, біздің бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ?

Сабақтың мақсатын және тақырыбын айту.


Кіріспе тапсырма.

1) Жарық сәулесі қалай таралады?

2) Көлеңке дегеніміз не?

(Жарық денеге келіп түскен кезде дененің келесі жағында пайда болатын қа­раңғы дақ)

3) Көлеңкесін тап.

4) Неліктен бұлардың көлеңкесі өзінен өте үлкен, екіншісінікі керісінше кішкентай?

Бұл суретшінің қателігі ме?

Шынайы өмірде көлеңкенің өте үлкен болуымен кездестіңдер ме?

Қай кезде көлеңке үлкен болады?

.

ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы.


Зерттеу жұмысы «Көлеңкенің өлшемі қандай шамаларға тәуелді?»

Барлық балалар үшін



Жарық көзі мен доптың арасындағы арақашықтық .

Көлеңкенің шамамен өлшемі

150 см


100 см


50 см



Дескриптор


  • Қолда бар ресурстармен тәжірибие жасайды.

  • Қорытындылап айтады.

  • Нәтижелерді кестеге толтырады .


Дәптермен жұмыс

Оқушылар өзара бір-бірін тексереді.



1 тапсырма (Ә дұрыс)

1 тапсырма (В дұрыс)

1 тапсырма (Ә дұрыс)


Жұппен бағалау



Слайд









Слайд




Оқушыларды топтарға бөлу


Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.






























ҚБ


Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
























Метрлік таспа, кішкене доп, жарық





















Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.







Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Сабақтың ортасы



<
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ