Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Маженбаева Э.А.

    Пән: Жаратылыстану

    Сынып: 4 Д

    Табиғат физикасы.

    Мектеп: 141 ЖББ мектеп

    Мұғалімнің аты-жөні: Еменакынова Шынарай

    Қатысқандар саны:

    Қатыспаған оқушылар:

    Күні 17.01


    Тақырыбы

    Көлеңкені өзгертуге бола ма?

    Оқу мақсаты

    • көлеңкенің кедергі өлшеміне және жарық көзінен кедергіге дейінгі қашықтыққа тәуелділігін зерттеу және түсіндіру;

    • зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу;

    • алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы:

    Суретке қарап дене көлеңкесін сәйкестендіре алады.

    Оқушылардың көбі:

    Дене көлеңкесі дене өлшеміне сай болмауы мүмкін екендігін біледі.

    Оқушылардың кейбірі:

    Дене көлеңкесі қандай шамаларға тәуелді екендігін анықтап қорытынды жасайды.

    Бағалау критерийі

    Дене көлеңкесін сәйкестендіреді;

    Дене көлеңкесі не үлкен не кіші бола алатындығын түсінеді;

    Дене көлеңкесін кішірейту және үлкейту жолдарын анықтап, қорытынды жасайды;

    Тілдік мақсат


    Тақырып бойынша әңгімелегенде, жауап бергенде терминдерді пайдаланады.

    Пәндік терминология мен тірек сөздер

    жарық көзі

    кедергі

    Құндылықтар

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас мәдениеті, тіршілік қауіпсіздігін сақтау

    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану, көркем еңбек ,математика

    Алдыңғы меңгерілген білім

    3-ші сыныпта оқыған көлеңке тақырыбы.

    Сабақ барысы


    Жоспарланған уақыт


    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі .

    Психалогиялық ахуал қалыптастыру.


    Жаратылыстану сабағын ,

    Жақсылап ұғып аламыз.

    Сәулесі деп сананың ,

    Бәрін зерттеп табамыз


    «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы топқа бөлу

    І топ «Жасанды жарық»

    ІІ топ «Табиғи жарық»

    ІІІ топ « Көлеңке»


    Топ ережесі

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


    «БАҒАЛАУ» парағы


    №

    Оқушы

    ның аты

    №1

    №2

    №3

    №4

    №5

    Қорытынды

    1








    2








    3








    4








    5








    6








    7








    8









    Бөлімге кіріспе.

    Қолдарына берілген жарық көздерін және көлеңкені топқа жіктейді.

    Суретте: жетіқарақшы, поляр шұғыласы, ай, жанып жатқан ағаш, майшам, жарқырауық қоңыз, үстел шамы, қол шам, неон шамы, шам, жанып тұрған сіріңке шиі, күн сәулесі, жануарлардың көлеңкесі .

    (Табиғи жарық көздері дегеніміз – ол өздігінен сәуле шығаратын денелер; жасанды жарық көзі – адамның арнайы іс-әрекетінің нәти­жесінде жарық шығаратын қолдан жасалатын денелер. Көлеңке дегеніміз- Жарық денеге келіп түскен кезде дененің келесі жағында пайда болатын қа­раңғы дақ. )







    “ЛОТО” ойыны

      1. Жарық көзі дегеніміз не ?

      2. Жауын шашын дегеніміз не?

    Жауын шашынның түрлері .

      1. Ауа қалай ластанады?

      2. Ауаның қасиеттерін ата ?

      3. Желдің пайдасы қандай ?

      4. Желдің зияны қандай ?

      5. Зәр шығару мүшелеріне не жатады ?


    Дескрипторлар:

    • Өткен тақырыпты еке түсіреді.

    • Өз ойларын толық жеткізеді .

    • Бір –бірін толықтырып отырады .


    Өткенді еске түсіру.

    “ЛОТО” ойынын ойната отырып «көлеңке» сөзін шығару .

    • Демек, біздің бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ?

    Сабақтың мақсатын және тақырыбын айту.


    Кіріспе тапсырма.

    1) Жарық сәулесі қалай таралады?

    2) Көлеңке дегеніміз не?

    (Жарық денеге келіп түскен кезде дененің келесі жағында пайда болатын қа­раңғы дақ)

    3) Көлеңкесін тап.

    4) Неліктен бұлардың көлеңкесі өзінен өте үлкен, екіншісінікі керісінше кішкентай?

    Бұл суретшінің қателігі ме?

    Шынайы өмірде көлеңкенің өте үлкен болуымен кездестіңдер ме?

    Қай кезде көлеңке үлкен болады?

    .

    ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы.


    Зерттеу жұмысы «Көлеңкенің өлшемі қандай шамаларға тәуелді?»

    Барлық балалар үшін



    Жарық көзі мен доптың арасындағы арақашықтық .

    Көлеңкенің шамамен өлшемі

    150 см


    100 см


    50 см



    Дескриптор


    • Қолда бар ресурстармен тәжірибие жасайды.

    • Қорытындылап айтады.

    • Нәтижелерді кестеге толтырады .


    Дәптермен жұмыс

    Оқушылар өзара бір-бірін тексереді.



    1 тапсырма (Ә дұрыс)

    1 тапсырма (В дұрыс)

    1 тапсырма (Ә дұрыс)


    Жұппен бағалау



    Слайд









    Слайд




    Оқушыларды топтарға бөлу


    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.






























    ҚБ


    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
























    Метрлік таспа, кішкене доп, жарық





















    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.







    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Сабақтың ортасы



    <
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Еменакынова Шынарай Намазбаевна
    09 Мамыр 2020
    4470
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Көлеңкені өзгертуге болама? 4 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Көлеңкені өзгертуге болама? 4 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4 сынып ЖАРАТЫЛЫСТАНУ пәні
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Маженбаева Э.А.

    Пән: Жаратылыстану

    Сынып: 4 Д

    Табиғат физикасы.

    Мектеп: 141 ЖББ мектеп

    Мұғалімнің аты-жөні: Еменакынова Шынарай

    Қатысқандар саны:

    Қатыспаған оқушылар:

    Күні 17.01


    Тақырыбы

    Көлеңкені өзгертуге бола ма?

    Оқу мақсаты

    • көлеңкенің кедергі өлшеміне және жарық көзінен кедергіге дейінгі қашықтыққа тәуелділігін зерттеу және түсіндіру;

    • зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу;

    • алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы:

    Суретке қарап дене көлеңкесін сәйкестендіре алады.

    Оқушылардың көбі:

    Дене көлеңкесі дене өлшеміне сай болмауы мүмкін екендігін біледі.

    Оқушылардың кейбірі:

    Дене көлеңкесі қандай шамаларға тәуелді екендігін анықтап қорытынды жасайды.

    Бағалау критерийі

    Дене көлеңкесін сәйкестендіреді;

    Дене көлеңкесі не үлкен не кіші бола алатындығын түсінеді;

    Дене көлеңкесін кішірейту және үлкейту жолдарын анықтап, қорытынды жасайды;

    Тілдік мақсат


    Тақырып бойынша әңгімелегенде, жауап бергенде терминдерді пайдаланады.

    Пәндік терминология мен тірек сөздер

    жарық көзі

    кедергі

    Құндылықтар

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас мәдениеті, тіршілік қауіпсіздігін сақтау

    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану, көркем еңбек ,математика

    Алдыңғы меңгерілген білім

    3-ші сыныпта оқыған көлеңке тақырыбы.

    Сабақ барысы


    Жоспарланған уақыт


    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі .

    Психалогиялық ахуал қалыптастыру.


    Жаратылыстану сабағын ,

    Жақсылап ұғып аламыз.

    Сәулесі деп сананың ,

    Бәрін зерттеп табамыз


    «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы топқа бөлу

    І топ «Жасанды жарық»

    ІІ топ «Табиғи жарық»

    ІІІ топ « Көлеңке»


    Топ ережесі

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


    «БАҒАЛАУ» парағы


    №

    Оқушы

    ның аты

    №1

    №2

    №3

    №4

    №5

    Қорытынды

    1








    2








    3








    4








    5








    6








    7








    8









    Бөлімге кіріспе.

    Қолдарына берілген жарық көздерін және көлеңкені топқа жіктейді.

    Суретте: жетіқарақшы, поляр шұғыласы, ай, жанып жатқан ағаш, майшам, жарқырауық қоңыз, үстел шамы, қол шам, неон шамы, шам, жанып тұрған сіріңке шиі, күн сәулесі, жануарлардың көлеңкесі .

    (Табиғи жарық көздері дегеніміз – ол өздігінен сәуле шығаратын денелер; жасанды жарық көзі – адамның арнайы іс-әрекетінің нәти­жесінде жарық шығаратын қолдан жасалатын денелер. Көлеңке дегеніміз- Жарық денеге келіп түскен кезде дененің келесі жағында пайда болатын қа­раңғы дақ. )







    “ЛОТО” ойыны

      1. Жарық көзі дегеніміз не ?

      2. Жауын шашын дегеніміз не?

    Жауын шашынның түрлері .

      1. Ауа қалай ластанады?

      2. Ауаның қасиеттерін ата ?

      3. Желдің пайдасы қандай ?

      4. Желдің зияны қандай ?

      5. Зәр шығару мүшелеріне не жатады ?


    Дескрипторлар:

    • Өткен тақырыпты еке түсіреді.

    • Өз ойларын толық жеткізеді .

    • Бір –бірін толықтырып отырады .


    Өткенді еске түсіру.

    “ЛОТО” ойынын ойната отырып «көлеңке» сөзін шығару .

    • Демек, біздің бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ?

    Сабақтың мақсатын және тақырыбын айту.


    Кіріспе тапсырма.

    1) Жарық сәулесі қалай таралады?

    2) Көлеңке дегеніміз не?

    (Жарық денеге келіп түскен кезде дененің келесі жағында пайда болатын қа­раңғы дақ)

    3) Көлеңкесін тап.

    4) Неліктен бұлардың көлеңкесі өзінен өте үлкен, екіншісінікі керісінше кішкентай?

    Бұл суретшінің қателігі ме?

    Шынайы өмірде көлеңкенің өте үлкен болуымен кездестіңдер ме?

    Қай кезде көлеңке үлкен болады?

    .

    ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы.


    Зерттеу жұмысы «Көлеңкенің өлшемі қандай шамаларға тәуелді?»

    Барлық балалар үшін



    Жарық көзі мен доптың арасындағы арақашықтық .

    Көлеңкенің шамамен өлшемі

    150 см


    100 см


    50 см



    Дескриптор


    • Қолда бар ресурстармен тәжірибие жасайды.

    • Қорытындылап айтады.

    • Нәтижелерді кестеге толтырады .


    Дәптермен жұмыс

    Оқушылар өзара бір-бірін тексереді.



    1 тапсырма (Ә дұрыс)

    1 тапсырма (В дұрыс)

    1 тапсырма (Ә дұрыс)


    Жұппен бағалау



    Слайд









    Слайд




    Оқушыларды топтарға бөлу


    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.






























    ҚБ


    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
























    Метрлік таспа, кішкене доп, жарық





















    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.







    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Сабақтың ортасы



    <
    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ 4 сынып
    09.05.2020
    4470
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Еменакынова Шынарай Намазбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации