Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім |
5.7 Көлік және жол белгілері |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Сураган А. |
|||||
|
Күні: |
08.02.2023 |
|||||
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысушылар саны: 19 |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Көлік түрлері. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.4.4.3 сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану. |
|||||
|
Сабақтың барысы. |
||||||
|
Сабақтың кезеңдері/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы 5-7 мин Ортасы 30 мин |
Ұйымдастыру Сәлемдесу, түгендеу Психологиялық ахуал «Антижалқаулық» әдісі Балаларға антижалқаулық таблеткасы таратылады. Таблетканың (шоколад) екінші жағындағы көліктердің суретіне қарай топқа бөлінеді. |
Амандасады, сабаққа назарын аударады.
|
«Ынталандыру сөздері» |
Шоколад пен көлік суреттері Слайд |
||
|
Қызығушылықты ояту. Тыңдалым. Сабақтың тақырыбын ашу «Болжау» сұрақтары:
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді; Өз ойларын ортаға салып айтады |
Топта талқылайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Бір-бірін бағалау «Шапалақ» әдісі
|
|
|||
|
1-тапсырма. Оқылым. Айтылым. «Джигсо» әдісі Топтық жұмыс. Пазл жинау. Суреттті мәтіндерін келесі топқа түсіндіреді. Бірінші топ: «Ұшақ» Көлік пайдасы Екінші топ: «Кеме» Көліктің зияны Үшінші топ: «Машина» Болашақтың көлігі Төртінші топ: «Тұлпар» Көліктің түрлері Дескрипттор: Пазл құрастырады Мәтінді оқиды Топта талқылайды Басқа топтарға айтып береді. Тілдік бағдар! Сын есімнің шырайлары. Суреттерді салыстыру арқылы ережені өздері шығарады. Дескриптор: Суреттерді салыстырады Ойын ортаға салады Ереже шығарады |
Суретті мәтін берілген пазлды жинайды. Мәтінді оқиды. Талқылайды басқа топтарға айтып береді. Мысалдарды салыстырады. Ереже шығаруға тырысады. |
«Смарт сағаттар» әдісі Бір-бірін бағалау |
Бағалау парағы Пазл Слайд |
|||
|
2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Learningapps» қосымшасында. Сөздерді шырай түріне қарай ажыратып, бағандарға бөліп жаз. Дескриптор: Шырай түрін ажырады Параққа екі бағанға бөліп жазады. Жазылым. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Дәптермен жұмыс жеке жұмыс. 3-тапсырма Сөйлемдерге тиісті шырай жалғауларын жалға. Шырай түрін ажырат. Дәптерге жаз. Дескриптор: Дәптерге көшіріп жазады. Шырай жұрнақтарын жалғайды.
3-тапсырма. Топтық жұмыс (10 минут) «Жасырын бейне» әдісі Көршілес топтың бір мүшесінің порттерін жаз. Шырай түрлерін қолдан. Дескриптор: Портретін жазады; Шырай жұрнақтарын қолданады |
Сөздерді оқиды. Шырай түрін ажыратады. Берілген параққа жазады жазады. Сөйлемдерді оқиды. Дәптерге тиісті жалғауларды қойып жазып алады Портрет жазады. Шырай түрлерін қолданады. |
Бірін-бірі бағалау Өз-өзін бағалау Бірін-бірі бағалау «Робот» әдісі Бір-бірін бағалау Жасыл – «Өте жақсы» Сары – «жақсы» Қызыл – «Орташа» |
https://learningapps.org/display?v=p2drbf3ut23 Слайд https://learningapps.org/display?v=pnq7y8hnt23 Слайд |
|||
|
Сабақты қорытындылау 5 мин |
«Банкомат» әдісі арқылы сабақты қорытындылау (5 минут)
|
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. |
Бір-бірін бағалау «Шапалақ» әдісі
|
Интербелсенді тақта |
||
|
Соңы 3-5 мин |
Рефлексия «Инстаграм» әдісі (3 мин) «Сабақты түсіндім» «Сұрақтарым бар» «Түсінгеніммен бөлісе аламын» |
Оқушылар көңіл-күйіне сай қағаз қиындыларына пікірін жазып орналастырады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы |
Карточкалар |
||
|
Үй жұмысы |
137 бет 6-тапсырма |
Күнделікке жазып алады |
Ынталандыру сөздерін қолдану |
Слайд |
||
|
Бөлім |
5.7 Көлік және жол белгілері |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Сураган А. |
|||||
|
Күні: |
08.02.2023 |
|||||
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысушылар саны: 19 |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Көлік түрлері. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.4.4.3 сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану. |
|||||
|
Сабақтың барысы. |
||||||
|
Сабақтың кезеңдері/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы 5-7 мин Ортасы 30 мин |
Ұйымдастыру Сәлемдесу, түгендеу Психологиялық ахуал «Антижалқаулық» әдісі Балаларға антижалқаулық таблеткасы таратылады. Таблетканың (шоколад) екінші жағындағы көліктердің суретіне қарай топқа бөлінеді. |
Амандасады, сабаққа назарын аударады.
|
«Ынталандыру сөздері» |
Шоколад пен көлік суреттері Слайд |
||
|
Қызығушылықты ояту. Тыңдалым. Сабақтың тақырыбын ашу «Болжау» сұрақтары:
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді; Өз ойларын ортаға салып айтады |
Топта талқылайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Бір-бірін бағалау «Шапалақ» әдісі
|
|
|||
|
1-тапсырма. Оқылым. Айтылым. «Джигсо» әдісі Топтық жұмыс. Пазл жинау. Суреттті мәтіндерін келесі топқа түсіндіреді. Бірінші топ: «Ұшақ» Көлік пайдасы Екінші топ: «Кеме» Көліктің зияны Үшінші топ: «Машина» Болашақтың көлігі Төртінші топ: «Тұлпар» Көліктің түрлері Дескрипттор: Пазл құрастырады Мәтінді оқиды Топта талқылайды Басқа топтарға айтып береді. Тілдік бағдар! Сын есімнің шырайлары. Суреттерді салыстыру арқылы ережені өздері шығарады. Дескриптор: Суреттерді салыстырады Ойын ортаға салады Ереже шығарады |
Суретті мәтін берілген пазлды жинайды. Мәтінді оқиды. Талқылайды басқа топтарға айтып береді. Мысалдарды салыстырады. Ереже шығаруға тырысады. |
«Смарт сағаттар» әдісі Бір-бірін бағалау |
Бағалау парағы Пазл Слайд |
|||
|
2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Learningapps» қосымшасында. Сөздерді шырай түріне қарай ажыратып, бағандарға бөліп жаз. Дескриптор: Шырай түрін ажырады Параққа екі бағанға бөліп жазады. Жазылым. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Дәптермен жұмыс жеке жұмыс. 3-тапсырма Сөйлемдерге тиісті шырай жалғауларын жалға. Шырай түрін ажырат. Дәптерге жаз. Дескриптор: Дәптерге көшіріп жазады. Шырай жұрнақтарын жалғайды.
3-тапсырма. Топтық жұмыс (10 минут) «Жасырын бейне» әдісі Көршілес топтың бір мүшесінің порттерін жаз. Шырай түрлерін қолдан. Дескриптор: Портретін жазады; Шырай жұрнақтарын қолданады |
Сөздерді оқиды. Шырай түрін ажыратады. Берілген параққа жазады жазады. Сөйлемдерді оқиды. Дәптерге тиісті жалғауларды қойып жазып алады Портрет жазады. Шырай түрлерін қолданады. |
Бірін-бірі бағалау Өз-өзін бағалау Бірін-бірі бағалау «Робот» әдісі Бір-бірін бағалау Жасыл – «Өте жақсы» Сары – «жақсы» Қызыл – «Орташа» |
https://learningapps.org/display?v=p2drbf3ut23 Слайд https://learningapps.org/display?v=pnq7y8hnt23 Слайд |
|||
|
Сабақты қорытындылау 5 мин |
«Банкомат» әдісі арқылы сабақты қорытындылау (5 минут)
|
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. |
Бір-бірін бағалау «Шапалақ» әдісі
|
Интербелсенді тақта |
||
|
Соңы 3-5 мин |
Рефлексия «Инстаграм» әдісі (3 мин) «Сабақты түсіндім» «Сұрақтарым бар» «Түсінгеніммен бөлісе аламын» |
Оқушылар көңіл-күйіне сай қағаз қиындыларына пікірін жазып орналастырады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы |
Карточкалар |
||
|
Үй жұмысы |
137 бет 6-тапсырма |
Күнделікке жазып алады |
Ынталандыру сөздерін қолдану |
Слайд |
||
















