Сабақтың тақырыбы:
Көліктер
Абдреева Лаура
Нурболатовна,
№ 3 облыстық балалар
оңалту орталығы,
дефектолог-логопед,
Қызылорда облысы,
Шиелі
кенті
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік: балаларды көліктермен
таныстыра отырып, танымдық деңгейін
көтеру.
Түзете-дамытушылық: балалардың ой өрісін, ұсақ
моторикасын дамыту.
Тәрбиелік: балаларды мейірімділікке
тәрбиелеу.
Сабақ
көрнекілігі: машина, поезд, трактор, жедел
жәрдем көлігі, полиция көлігі ойыншықтары,құрастырғыштар,фетр мата,
ермексаз, сюжетті суреттер, машина жолы,
мозайка.
Сабақ
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Арайлап таң
атты
Алтын сәуле
таратты
Жарық болсын
жүзіміз
Жарқын болсын
күніміз.
- Балалар, қазір барлық
адамдар бір жерге жету үшін көлікке мінеді. Яғни, жұмысқа,
балабақшаға, базарға бару үшін біз машинаға немесе автобусқа
мінеміз. Айтыңдаршы, бүгін сендер орталыққа қандай көлікпен
келдіңдер?
-
Машинамен.
-
Автобуспен.
Ал енді балалар біз алыс
қалаларға немен барамыз?
-Поезбен.
-Ал, ендеше балалар мұнда
қарайық. Бұл - машина, мынау- трактор,
мынау – автобус, жедел жәрдем
көлігі, полиция көлігі, поезд. Бұларды біз көліктер деп атаймыз.
Бұл көліктердің әрқайсысының өзінің атқаратын жұмысы бар. Мысалы:
автобус. Автобустың әрқайсысы белгілі бір бағытпен жүреді, оған
адамдар жұмысқа, базарға немесе тағы да басқа жерлерге бару үшін
мінеді. Трактор – құм, топырақ , түрлі жүктер тасу үшін арналған.
Поезд – ұзақ жол жүрушілерге арналған. Полиция көлігі – полиция
қызметкерлеріне арналған көлік. Жедел жәрдем көлігі – дәрігерлер
шұғыл дәрігер көмегін қажет ететін науқастар шақыртқанда осы
көлікпен барады.
Бұл-ұшақ балалар. Ұшақпен
аспанға ұшып , алыс жерлерге барамыз , Бұл – кеме . Кемемен суда
жүзу арқылы да алыс жерлерге барамыз .
Ойын
мақсаты: Ойын арқылы баланың зейінін
,қимыл-қозғалысын дамыту.
Балалар қазір мен мына көлік
түрлерін айтамын. Сол кезде сендер сол көлікті
бейнелейсіңдер.
Поезд дегенде, поезд боп
жүреміз. Автобус дегенде, отырып жүреміз. Ал машина дегенде
қолымызды машина рульін айналдырған секілді қимыл
жасаймыз.
Тапсырма
мақсаты: балалардың ұсақ қол
моторикасын , сенсорлық танымын дамыту .
05.02.2019
ж
Ойынның
мақсаты: балалардың ойлау қабілетін
дамыту .
Ойын
шарты: балалар машинаның сәйкес
келетін оймасына қоян, аю, піл ойыншығын салыстыру арқылы салу
.
Сергіту
сәті
Поезд
ойыны.
Қане кімнің бойы
ұзын?
Паровозы ол
поездың,
Тук –тук баста
алға
Қарап қалма
аспанға
Гу-гу-гуілде
Қалып қойма
бәріңде.
Тапсырманың
шарты: ермексазбен балалар көліктер
жасау .
Тапсырманың
мақсаты: балалардың қиялын , ұсақ қол
моторикасын дамыту.
06.02.2019
ж
Ойын
мақсаты: баланың ойлау қабілетін
дамыту.
Ойын
шарты: балалар алдына үш түрлі көлік
түрлері және бір зат қойылады. Мысалы : машина, трактор, автобус,
балапан.Балалар осы ойыншықтар ішіндегі төртінші артық затты табуы
қажет.
Тапсырманың
шарты: ермексазбен балалар көліктер
жасау .
Тапсырманың
мақсаты: балалардың қиялын , ұсақ қол
моторикасын дамыту.
Ойын
шарты: Ұшатын заттарды айтқанда балалар қолдарын
жоғары көтереді.Ұша алмайтын заттарды айтқанда аяқтарын
топылдатады.
Ойын
мақсаты: балалардың ойлау қабілетін
дамыту .
07.02.2019
ж
«Поезд
құрастыру»
Тапсырма
шарты: фетр мата бөліктерінен поезд
құрастыру
Тапсырма
мақсаты: балалардың ойлау қабілетін ,
ұсақ қол моторикасын дамыту .
Тіл ұстарту
жаттығуы
На-на-на бұл қызыл
машина
Ақ-ақ-ақ аспандағы
ұшақ
Ме-ме-ме судағы
кеме
Езд –езд-езд гуілдеген
поезд
Тапсырма
шарты: сюжетті суреттерге әңгіме
құрау.
Тапсырма
мақсаты: балалардың сөйлеу тіліндамыту
.
08.02.2019
ж
Ойын
шарты: Балалар алдына көліктер суреті
қойылады.Бала алдымен суреттермен танысады. Бала танысып болғаннан
кейін педагог суретті жинап алып, баладан қандай көлік түрлерімен
танысқаны сұралады.
Сергіту
сәті.
«Бип – бип, бип»-
дейді,
«Жолдан былай кет»-
дейді,
Күшікті
басуға,
Болмайды
машина.
Ойын
шарты: құрастырғышпен машина жолын
құрастыру
Ойын
мақсаты: баланың ұсақ қол маторикасын
дамыту
Қорытындылау: балаларды мақтап,
мадақтау.