|
САБАҚ: Қандай көлік түрлері бар? |
Мектеп: |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі:
|
||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.4.3көлік түрлерін, олардыңқажеттілігін ажырату 2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіру |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||
|
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||
|
|||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||
|
|||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
||||
|
Жоспарланған Уақыт 30мин |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
Басталуы 2минут 6минут 2минут 1минут |
.
І. Ұйымдастыру
кезеңі: ә) құрал - жабдықтарын
тексер в) Оқушылардан үй тапсырмасын сұрақ қою арқылы тексеру. 1) Ауыл дегеніміз не? 2) Қаланың қандай айырмашылығы бар? 3) Өлкетану мұражайы туралы не білеміз? ІІ. Оқушылардан үй тапсырмасын сұрап болған соң,топқа бөлемін. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 1 минут Табиғатқа баламыз, Табиғатты қорғайтын, Біз әдепті баламыз. Жер байлығы көп екен, Меңгеруді қалайды. Осының бәрін меңгертер, Дүниетану сабағы |
)Ауылдың ерекшелігі туралы баяндайды 2)Қалада көптеген заттарға қол жеткізуге болады. 3)Сол жердің мәдениеті мен әдебиеті жинақталған. 1-топ «Ұшақ» 2-топ «Кеме» 3-топ «Метро» Табиғатқа баламыз, Табиғатты қорғайтын, Біз әдепті баламыз. Жер байлығы көп екен, Меңгеруді қалайды. Осының бәрін меңгертер, Дүниетану сабағы. |
|||
|
Миға шабул 10минут |
|
Бейнежазбадан көргендерін өз тілдерімен мазмұндайды. |
|||
|
Ортасы 20 минут |
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға бейнебаян көрсетемін. Бейнебаян бойынша сұрақтар. Олай болса, балалар бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Көлік түрлері»Жалпы көлік түрлерін 5топқа бөліп қарастырамыз. КӨЛІК ТҮРЛЕРІ
ӘУЕ ЖЕРҮСТІ ЖЕРАСТЫ СУ СУАСТЫ Олай болса топ атауларыңыз қай көлік түріне жатады? Ертеде адамдар бар ауыр жүкті өздері арқаларына салып баратын жерлеріне жаяу барған. Содан адамдар көлік ретінде ең алғаш үй жануарларын пайдаланған. Қазақ халқы ат,түйені көлік қылып мінсе,үндістер пілді,ал кейбір шығыс халқы есек,бұқаларды көлік қылған екен. Содан кейін адамдар ең алғаш көлікті ойлап тапқан оған күйме-онымен адамдар баратын жерлеріне барған,ат арба онымен адамдар шөп,ауыр жүк тасыған. Қазіргі таңда бұл көліктердің маңызы төмендеді. Қазір көліктердің түрлері өте көп оларды бірнеше топқа бөлуге болады мысалы:суда жүзетін,жерде жүретін,әуеде ұшатын және жер асты көліктері. Топтық жұмыс: Жерде жүретін көліктерге: Жеңіл көлік,велосипед, пойыз, автобус,троллейбус, жүк көлігі. Әуеде ұшатын көлік түрлеріне: Ұшақ,тік ұшақ,зымыран. Суда жүзетін көлік түрлеріне: Кеме,қайық жатады. Жер асты көліктеріне: метро. Топтық жұмыс:
|
|
|||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Қадамдау әдісі бойынша: Тез –тез көлік түрлерін атау |
|
|||
|
Аяқталуы минут |
Бекіту сұрақтары.
|
|
|||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау.
|
|||||
|
Рефлексия
|
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. "Көліктің қандай түрлері бар" 2 сынып
Ашық сабақ. "Көліктің қандай түрлері бар" 2 сынып
|
САБАҚ: Қандай көлік түрлері бар? |
Мектеп: |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі:
|
||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.4.3көлік түрлерін, олардыңқажеттілігін ажырату 2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіру |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||
|
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||
|
|||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||
|
|||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
||||
|
Жоспарланған Уақыт 30мин |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
Басталуы 2минут 6минут 2минут 1минут |
.
І. Ұйымдастыру
кезеңі: ә) құрал - жабдықтарын
тексер в) Оқушылардан үй тапсырмасын сұрақ қою арқылы тексеру. 1) Ауыл дегеніміз не? 2) Қаланың қандай айырмашылығы бар? 3) Өлкетану мұражайы туралы не білеміз? ІІ. Оқушылардан үй тапсырмасын сұрап болған соң,топқа бөлемін. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 1 минут Табиғатқа баламыз, Табиғатты қорғайтын, Біз әдепті баламыз. Жер байлығы көп екен, Меңгеруді қалайды. Осының бәрін меңгертер, Дүниетану сабағы |
)Ауылдың ерекшелігі туралы баяндайды 2)Қалада көптеген заттарға қол жеткізуге болады. 3)Сол жердің мәдениеті мен әдебиеті жинақталған. 1-топ «Ұшақ» 2-топ «Кеме» 3-топ «Метро» Табиғатқа баламыз, Табиғатты қорғайтын, Біз әдепті баламыз. Жер байлығы көп екен, Меңгеруді қалайды. Осының бәрін меңгертер, Дүниетану сабағы. |
|||
|
Миға шабул 10минут |
|
Бейнежазбадан көргендерін өз тілдерімен мазмұндайды. |
|||
|
Ортасы 20 минут |
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға бейнебаян көрсетемін. Бейнебаян бойынша сұрақтар. Олай болса, балалар бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Көлік түрлері»Жалпы көлік түрлерін 5топқа бөліп қарастырамыз. КӨЛІК ТҮРЛЕРІ
ӘУЕ ЖЕРҮСТІ ЖЕРАСТЫ СУ СУАСТЫ Олай болса топ атауларыңыз қай көлік түріне жатады? Ертеде адамдар бар ауыр жүкті өздері арқаларына салып баратын жерлеріне жаяу барған. Содан адамдар көлік ретінде ең алғаш үй жануарларын пайдаланған. Қазақ халқы ат,түйені көлік қылып мінсе,үндістер пілді,ал кейбір шығыс халқы есек,бұқаларды көлік қылған екен. Содан кейін адамдар ең алғаш көлікті ойлап тапқан оған күйме-онымен адамдар баратын жерлеріне барған,ат арба онымен адамдар шөп,ауыр жүк тасыған. Қазіргі таңда бұл көліктердің маңызы төмендеді. Қазір көліктердің түрлері өте көп оларды бірнеше топқа бөлуге болады мысалы:суда жүзетін,жерде жүретін,әуеде ұшатын және жер асты көліктері. Топтық жұмыс: Жерде жүретін көліктерге: Жеңіл көлік,велосипед, пойыз, автобус,троллейбус, жүк көлігі. Әуеде ұшатын көлік түрлеріне: Ұшақ,тік ұшақ,зымыран. Суда жүзетін көлік түрлеріне: Кеме,қайық жатады. Жер асты көліктеріне: метро. Топтық жұмыс:
|
|
|||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Қадамдау әдісі бойынша: Тез –тез көлік түрлерін атау |
|
|||
|
Аяқталуы минут |
Бекіту сұрақтары.
|
|
|||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау.
|
|||||
|
Рефлексия
|
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
||||
шағым қалдыра аласыз














