Ашық сабақ. "Көліктің қандай түрлері бар" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. "Көліктің қандай түрлері бар" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал бастпауыш сыныпқа жаңартылған бағдардалама бойынша сабақ беретін барша мұғалімдерге қажет деп есептеймін. Жоспар жаңа бағдарламаның кестесі бойынша құрылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ:

Қандай көлік түрлері бар?

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің есімі:


СЫНЫП: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: 0

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.4.3көлік түрлерін, олардыңқажеттілігін ажырату

2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі,тарих.

Жоспарланған

Уақыт 30мин

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Басталуы 2минут



6минут




2минут





1минут

. І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесіп, сыныпты түгендеймін.

ә) құрал - жабдықтарын тексер
б) назарларын сабаққа аударамын

в) Оқушылардан үй тапсырмасын сұрақ қою арқылы тексеру.

1) Ауыл дегеніміз не?

2) Қаланың қандай айырмашылығы бар?

3) Өлкетану мұражайы туралы не білеміз?

ІІ. Оқушылардан үй тапсырмасын сұрап болған соң,топқа бөлемін.



Психологиялық ахуал қалыптастыру:

1 минут

Табиғатқа баламыз,

Табиғатты қорғайтын,

Біз әдепті баламыз.

Жер байлығы көп екен,

Меңгеруді қалайды.

Осының бәрін меңгертер,

Дүниетану сабағы

)Ауылдың ерекшелігі туралы баяндайды

2)Қалада көптеген заттарға қол жеткізуге болады.

3)Сол жердің мәдениеті мен әдебиеті жинақталған.

1-топ «Ұшақ»

2-топ «Кеме»

3-топ «Метро»


Табиғатқа баламыз,

Табиғатты қорғайтын,

Біз әдепті баламыз.

Жер байлығы көп екен,

Меңгеруді қалайды.

Осының бәрін меңгертер,

Дүниетану сабағы.

Миға шабул

10минут


Бейнежазбадан көргендерін өз тілдерімен мазмұндайды.

Ортасы 20 минут

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға бейнебаян көрсетемін.

Бейнебаян бойынша сұрақтар.

Олай болса, балалар бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Көлік түрлері»Жалпы көлік түрлерін 5топқа бөліп қарастырамыз.

КӨЛІК ТҮРЛЕРІ

Shape7 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2

ӘУЕ ЖЕРҮСТІ ЖЕРАСТЫ


СУ СУАСТЫ

Олай болса топ атауларыңыз қай көлік түріне жатады?

Ертеде адамдар бар ауыр жүкті өздері арқаларына салып баратын жерлеріне жаяу барған. Содан адамдар көлік ретінде ең алғаш үй жануарларын пайдаланған. Қазақ халқы ат,түйені көлік қылып мінсе,үндістер пілді,ал кейбір шығыс халқы есек,бұқаларды көлік қылған екен.

Содан кейін адамдар ең алғаш көлікті ойлап тапқан оған күйме-онымен адамдар баратын жерлеріне барған,ат арба онымен адамдар шөп,ауыр жүк тасыған. Қазіргі таңда бұл көліктердің маңызы төмендеді.

Қазір көліктердің түрлері өте көп оларды бірнеше топқа бөлуге болады мысалы:суда жүзетін,жерде жүретін,әуеде ұшатын және жер асты көліктері.

Топтық жұмыс:

Жерде жүретін көліктерге:

Жеңіл көлік,велосипед, пойыз,

автобус,троллейбус, жүк көлігі.

Әуеде ұшатын көлік түрлеріне:

Ұшақ,тік ұшақ,зымыран.

Суда жүзетін көлік  түрлеріне:

Кеме,қайық жатады.

Жер  асты көліктеріне: метро.

Топтық жұмыс:

  • Көлік түрлерін адамдар не үшін қолданады?



Сергіту сәті

2 минут

Қадамдау әдісі бойынша: Тез –тез көлік түрлерін атау


Аяқталуы минут

Бекіту сұрақтары.

  1. Қандай көлік түрлерімен таныстық?

  2. Ертедегі көлік түрлері?

  3. Бүгінгі көлік түрлері?







Үйге тапсырма: мазмұндау.


Рефлексия


«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2017
537
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі