Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Компьютерді пайдаланудың кері аспектілері 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: № 49 ЖОББМ Денсаулық және қауіпсіздік. Күні: 06.10.2020 Мұғалімнің аты-жөні: Қозыкеева Гүлнұр Бекжасарқызы Сынып: 8 «Ә» Қатысқандар: 15 Қатыспағандар: 0 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Компьютерді пайдаланудың кері аспектілері. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.1.1 адам ағзасына түрлі электронды құрылғылардың кері әсері туралы мысал келтіріп, тәсілдерін тиімді қолдану. |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Адам ағзасына электронды құрылғылардың әсері туралы мысал келтіріп, қорғану тәсілдерін қолданады. Оқушылардың басым бөлігі: Электронды құрылғылардан бөлінетін электромагниттік сәулелердің адам ағзасына зияндығы мен алдын алу шараларын біледі. Кейбір оқушылар: Түрлі электронды құрылғылардың адам ағзасына тигізетін зиянды факторларды талдайды. |
Бағалау критерийі |
- оқушы компьютердің өз ағзасына қаншалықты әсер ететінін біледі. - компьютердің адам ағзасына тигізетін кері әсерінен қорғану тәсілдерін түсінеді. - өмір қауіпсіздігін сақтап, компьютерде жұмыс істеуді жалғастырады. |
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану,жинақтау |
Тілдік мақсаттар |
Лексика мен терминология: Компьютердің әсері, электромагниттік сәуленің әсері, монитордың әсері, адам анатомиясы. Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
Оның ішінде: - көру қабілетіне қалай әсер етеді? - түрлі электромагниттік сәуленің зияны қандай ? - жүйке жүйесі мен адам психикасына әсері қандай? |
Құндылықтарға баулу |
• Жаңа тақырыпты мұқият тыңдап, түсіну. • Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды орындау. • Топтық тапсырмаларды орындауда белсенділік таныту.
|
Пəнаралық байланыс |
Адам анатомиясы, адам қаңқасы. Өмір қауіпсіздігі мен техника қауіпсіздік ережесі. Физика (электр құралдары мен электромагниттік сәуле шығару) |
Алдыңғы білім |
Компьютерлік техниканы пайдалануда денсаулықты сақтаудың қаншалықты маңызды екенін біледі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10 мин |
І. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады. «Ақылды стикерлер» арқылы 2 топқа бөлінеді. 1 топ «Алғырлар» 2 топ «Тапқырлар»
Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары» тарауы бойынша Kahoot бағдарламасында онлайн тест жұмысын орындау. ҚБ смаликтер арқылы бағалау. |
Стикерлер, жақсы тілектер
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 5 мин 7 мин 4 мин |
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Жаңа сабақты түсіндіру үшін бейнебаяан көрсету. Оқушылардың бейнебаяаннан көруде негізгі түйінді ойларын дәптерлеріне түртіп отыру
1-тапсырма. Топтық жұмыс Суреттегі баланың іс- әрекетін дұрыс немесе бұрыс екенін көрсетіп, түсініктеме беру
Дескриптор: - Оқушылар суреттегі жағдайдың дұрыс немесе бұрыс екендігін ажыратады; - Суреттегі жағдайды түсіндіреді; - Ережелерді сақтамау салдарын біледі. ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы топтық бағалау.
2-тапсырма. Жұптық жұмыс Оқушылар Адам ағзасына компьютерді пайдаланудың жағымсыз аспектілерін анықтау мақсатында 10 сұрақтан тұратын сауалнама дайындап ұсынады. Дескриптор:
ҚБ. Балл қою арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды. Сергіту сәтін ұйымдастыру. Көз жаттығулары.
3-тапсырма. Жеке жұмыс «Ізден тап» әдісі арқылы оқушылар өз қабілетін тексеріп кореді. Оқушылар интернетті пайдаланып компьютердің адам ағзасына кері әсерін жинақтау? Дискриптор:
ҚБ бойынша оқушыларды мұғалім ауызша мадақтау сөздері арқылы бағалау.
Сабақты қорытындылау. «Кубизм» әдісі арқылы оқушыларға сұрақ қоямын. 1.Не себепті компьютерде ұзақ отыратын адам остехондроз ауруына шалдығады? 1.Компьютер алдында көп уақыт отыру көз ауруына шалдықтырады. Неліктен? 1.Неге компьютерде көп жұмыс жасайтын адамда жүйке және жүрек аурулары пайда болады? 1.Компьютерді ережесіз қолданудың зиянын біле тұра сақтамайтын адамға не айтуға болады? ҚБ. Оқушылар әрбір жауабы үшін асықпен бағаланады. |
А 4 қағазы, маркер, слайд интерактивті тақта, суреттер, плакат.
Информатика оқулығы. 8 сынып. Арман ПВ баспасы.
Үлестірме материалдар
Интерактивті тақта
Интерактивті тақта
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
4 мин |
Үй тапсырмасы. Жас досқа кеңес! Өтілген тақырыптан түйген ойыңызды кеңес ретінде жазып келіңіз! 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |