Материалдар / Ашық сабақ Компьютерді пайдаланудың кері аспектілері 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Компьютерді пайдаланудың кері аспектілері 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен ашық сабақ 8 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2021
767
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: № 49 ЖОББМ

Денсаулық және қауіпсіздік.

Күні: 06.10.2020 Мұғалімнің аты-жөні: Қозыкеева Гүлнұр Бекжасарқызы

Сынып: 8 «Ә» Қатысқандар: 15 Қатыспағандар: 0

Сабақтың тақырыбы

Компьютерді пайдаланудың кері аспектілері.

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

8.4.1.1 адам ағзасына түрлі электронды құрылғылардың кері әсері туралы мысал келтіріп, тәсілдерін тиімді қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Адам ағзасына электронды құрылғылардың әсері туралы мысал келтіріп, қорғану тәсілдерін қолданады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Электронды құрылғылардан бөлінетін электромагниттік сәулелердің адам ағзасына зияндығы мен алдын алу шараларын біледі.

Кейбір оқушылар:

Түрлі электронды құрылғылардың адам ағзасына тигізетін зиянды факторларды талдайды.

Бағалау критерийі

- оқушы компьютердің өз ағзасына қаншалықты әсер ететінін біледі.

- компьютердің адам ағзасына тигізетін кері әсерінен қорғану тәсілдерін түсінеді.

- өмір қауіпсіздігін сақтап, компьютерде жұмыс істеуді жалғастырады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану,жинақтау

Тілдік мақсаттар

Лексика мен терминология:

Компьютердің әсері, электромагниттік сәуленің әсері, монитордың әсері, адам анатомиясы.

Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

  1. Компьютерде ұзақ отыру сіз үшін қаншалықты дұрыс және бұрыс?

Оның ішінде:

- көру қабілетіне қалай әсер етеді?

- түрлі электромагниттік сәуленің зияны қандай ?

- жүйке жүйесі мен адам психикасына әсері қандай?

Құндылықтарға баулу

Жаңа тақырыпты мұқият тыңдап, түсіну.

Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды орындау.

Топтық тапсырмаларды орындауда белсенділік таныту.


Пəнаралық байланыс

Адам анатомиясы, адам қаңқасы.

Өмір қауіпсіздігі мен техника қауіпсіздік ережесі.

Физика (электр құралдары мен электромагниттік сәуле шығару)

Алдыңғы білім

Компьютерлік техниканы пайдалануда денсаулықты сақтаудың қаншалықты маңызды екенін біледі.


Сабақ барысы



Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы





10 мин

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

І. Психологиялық ахуалды қалыптастыру.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.

«Ақылды стикерлер» арқылы 2 топқа бөлінеді.

1 топ «Алғырлар»

2 топ «Тапқырлар»

  1. Үй тапсырмасы (тарауды қайталау).

Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары» тарауы бойынша Kahoot бағдарламасында онлайн тест жұмысын орындау.

ҚБ смаликтер арқылы бағалау.

Стикерлер, жақсы тілектер






Сабақтың ортасы



5 мин





5 мин

































5 мин


















7 мин










4 мин

Жаңа сабақтың тақырыбы мен

мақсатын таныстыру.

Жаңа сабақты түсіндіру үшін бейнебаяан көрсету. Оқушылардың бейнебаяаннан көруде негізгі түйінді ойларын дәптерлеріне түртіп отыру


1-тапсырма. Топтық жұмыс

Суреттегі баланың іс- әрекетін дұрыс немесе бұрыс екенін көрсетіп, түсініктеме беру


Жағдай

Түсініктеме

Жағдай

Түсініктеме










Дескриптор:

- Оқушылар суреттегі жағдайдың дұрыс немесе бұрыс екендігін ажыратады;

- Суреттегі жағдайды түсіндіреді;

- Ережелерді сақтамау салдарын біледі.

ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы топтық бағалау.


2-тапсырма. Жұптық жұмыс

Оқушылар Адам ағзасына компьютерді пайдаланудың жағымсыз аспектілерін анықтау мақсатында 10 сұрақтан тұратын сауалнама дайындап ұсынады.

Дескриптор:

  • Оқушылар файлдарды көшіреді, орналастырады және өзгертеді.

  • Сұрақтарда компьютердің адам ағзасына кері әсері көрсетіледі.

  • Тапсырмада компьютердің адам ағзасына кері әсері, салдары, қорғану тәсілдері толық қамтылады.

ҚБ. Балл қою арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды.

Сергіту сәтін ұйымдастыру.

Көз жаттығулары.


3-тапсырма. Жеке жұмыс

«Ізден тап» әдісі арқылы оқушылар өз қабілетін тексеріп кореді.

Оқушылар интернетті пайдаланып компьютердің адам ағзасына кері әсерін жинақтау?

Дискриптор:

  • Компьютерде ұзақ отыру остехандроз, жүйке, көз ауруларына шалдықтыратынын біледі.

  • Компьютерді ережесіз қолдану зиян екенін біледі.

ҚБ бойынша оқушыларды мұғалім ауызша мадақтау сөздері арқылы бағалау.


Сабақты қорытындылау.

«Кубизм» әдісі арқылы оқушыларға сұрақ қоямын.

1.Не себепті компьютерде ұзақ отыратын адам остехондроз ауруына шалдығады?

1.Компьютер алдында көп уақыт отыру көз ауруына шалдықтырады. Неліктен?

1.Неге компьютерде көп жұмыс жасайтын адамда жүйке және жүрек аурулары пайда болады?

1.Компьютерді ережесіз қолданудың зиянын біле тұра сақтамайтын адамға не айтуға болады?

ҚБ. Оқушылар әрбір жауабы үшін асықпен бағаланады.

А 4 қағазы, маркер, слайд

интерактивті тақта, суреттер, плакат.


Информатика оқулығы. 8 сынып. Арман ПВ баспасы.



Үлестірме материалдар




















































Интерактивті тақта





Интерактивті тақта








Сабақтың соңы




4 мин

Үй тапсырмасы.

Жас досқа кеңес! Өтілген тақырыптан түйген ойыңызды кеңес ретінде жазып келіңіз!

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!