Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Сандық технологияны пайдаланудағы
теңсіздік |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Айтаева Меруерт
Маханбетовна |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 10 Б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.5.1 пікірталастың
«пікірталас-монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог»
түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Пікірталастың «пікірталас-монолог»,
«пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және
еркін сөйлейді |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдесу |
Сәлемдесу
|
|
|
|
Сабақтың басы 2
минут |
Ой шақыру. Видеоролик
көрсетемін. Сабақтың тақырыбын анықтауды
ұсынамын. |
Видеоролик
тамашалайды. Сабақтың
тақырыбын анықтайды. |
|
/watch?v=kXZayYrD3Zc |
|
2 минут |
«Сендер қаншалықты ғаламторды қолданып жүрсіңдер?» |
Өз ойларымен бөліседі. |
|
|
|
3 минут |
Сабақтың мақсатымен таныстырамын. Бүгінгі сабағымыз дебат түрінде өтеді. Қазір ғаламторды пайдалы деп есептейтіндерің оң жақтағы үстелге, зиянды дейтіндер сол жақтағы үстелге жайғасуды сұраймын. Дебаттың шартымен таныстырып өтемін. |
Дебаттың шартымен танысады. |
|
Интерактивті тақта слайд |
|
Сабақтың ортасы 2 минут |
Дебат тақырыбы: «Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны» Тапсырма критерийімен таныстыру |
Жақтаушы және даттаушы топтар өз пікірлерін ұсыну үшін өз көзқарастарын айқындайтын қысқаша тезистер дайындайды. |
|
А3 парағы, маркер |
|
5 минут |
|
Жақтаушы топ өз позициясын білдіреді, түсіндіреді, дәлелдейді. |
ҚБ. «Мадақтау» |
|
|
2 минут |
|
екінші пікірді жақтаушылар сұрақтар қояды да, спикер берілген сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ. «Қолдау» |
|
|
5 минут |
|
Даттаушы топ өз позициясын білдіреді, түсіндіреді, дәлелдейді. |
ҚБ. «Мадақтау» |
|
|
2 минут |
|
Екінші пікірді жақтаушылар сұрақтар қояды да, спикер берілген сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ. «Қолдау» |
|
|
6 минут |
Позицияларды қорытындылаймын |
Қарсы жақтарға соңғы сөз беріледі. Берілген уақыт ішінде (3 минут) әрбір жақ кезекпен өз позициясы бойынша соңғы дәлелдер мен уәждерін келтіреді |
ҚБ. «Мадақтау» |
|
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Пікірталасты қорытындылаймын |
Сарапшылар даудың қалай өткендігі жайлы өз пікірлерін келтіріп, әр жақтың позициясына тоқтап, оларға баға береді. |
Сарапшы бағалауы |
|
|
Рефлексия 3 минут |
«ПОПС» формуласы» әдісімен клишелерді ұсына отырып, рефлексия аламын өз ойларын жазып, «Қос себетке» тастайды. Менің ойымша, … Себебі, мен оны былай түсіндіремін … Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім… |
стикерге пікірін жазып, ғаламторды пайдалы дегендер ақ себетке, зиянды дегендер қара себетке салады. |
|
Клише парақшалар, стикер, себеттер |
|
Кері байланыс |
|
|
|
|
ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны
1.Менің ойымша.....
__________________________________________________________
2.Себебі ....
__________________________________________________________
3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:
__________________________________________________________
4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:
ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны
1.Менің ойымша.....
__________________________________________________________
2.Себебі ....
__________________________________________________________
3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:
__________________________________________________________
4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:
__________________________________________________________
ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны
1.Менің ойымша.....
__________________________________________________________
2.Себебі ....
__________________________________________________________
3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:
__________________________________________________________
4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:
ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны
1.Менің ойымша.....
__________________________________________________________
2.Себебі ....
__________________________________________________________
3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:
__________________________________________________________
4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:
__________________________________________________________
ЖАҚТАУШЫ

ДАТТАУШЫ

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. "Компьютердің пайдасы мен зияны" 10-сынып ҚМЖ
Ашық сабақ. "Компьютердің пайдасы мен зияны" 10-сынып ҚМЖ
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Сандық технологияны пайдаланудағы
теңсіздік |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Айтаева Меруерт
Маханбетовна |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 10 Б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.5.1 пікірталастың
«пікірталас-монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог»
түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Пікірталастың «пікірталас-монолог»,
«пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және
еркін сөйлейді |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдесу |
Сәлемдесу
|
|
|
|
Сабақтың басы 2
минут |
Ой шақыру. Видеоролик
көрсетемін. Сабақтың тақырыбын анықтауды
ұсынамын. |
Видеоролик
тамашалайды. Сабақтың
тақырыбын анықтайды. |
|
/watch?v=kXZayYrD3Zc |
|
2 минут |
«Сендер қаншалықты ғаламторды қолданып жүрсіңдер?» |
Өз ойларымен бөліседі. |
|
|
|
3 минут |
Сабақтың мақсатымен таныстырамын. Бүгінгі сабағымыз дебат түрінде өтеді. Қазір ғаламторды пайдалы деп есептейтіндерің оң жақтағы үстелге, зиянды дейтіндер сол жақтағы үстелге жайғасуды сұраймын. Дебаттың шартымен таныстырып өтемін. |
Дебаттың шартымен танысады. |
|
Интерактивті тақта слайд |
|
Сабақтың ортасы 2 минут |
Дебат тақырыбы: «Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны» Тапсырма критерийімен таныстыру |
Жақтаушы және даттаушы топтар өз пікірлерін ұсыну үшін өз көзқарастарын айқындайтын қысқаша тезистер дайындайды. |
|
А3 парағы, маркер |
|
5 минут |
|
Жақтаушы топ өз позициясын білдіреді, түсіндіреді, дәлелдейді. |
ҚБ. «Мадақтау» |
|
|
2 минут |
|
екінші пікірді жақтаушылар сұрақтар қояды да, спикер берілген сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ. «Қолдау» |
|
|
5 минут |
|
Даттаушы топ өз позициясын білдіреді, түсіндіреді, дәлелдейді. |
ҚБ. «Мадақтау» |
|
|
2 минут |
|
Екінші пікірді жақтаушылар сұрақтар қояды да, спикер берілген сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ. «Қолдау» |
|
|
6 минут |
Позицияларды қорытындылаймын |
Қарсы жақтарға соңғы сөз беріледі. Берілген уақыт ішінде (3 минут) әрбір жақ кезекпен өз позициясы бойынша соңғы дәлелдер мен уәждерін келтіреді |
ҚБ. «Мадақтау» |
|
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Пікірталасты қорытындылаймын |
Сарапшылар даудың қалай өткендігі жайлы өз пікірлерін келтіріп, әр жақтың позициясына тоқтап, оларға баға береді. |
Сарапшы бағалауы |
|
|
Рефлексия 3 минут |
«ПОПС» формуласы» әдісімен клишелерді ұсына отырып, рефлексия аламын өз ойларын жазып, «Қос себетке» тастайды. Менің ойымша, … Себебі, мен оны былай түсіндіремін … Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім… |
стикерге пікірін жазып, ғаламторды пайдалы дегендер ақ себетке, зиянды дегендер қара себетке салады. |
|
Клише парақшалар, стикер, себеттер |
|
Кері байланыс |
|
|
|
|
ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны
1.Менің ойымша.....
__________________________________________________________
2.Себебі ....
__________________________________________________________
3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:
__________________________________________________________
4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:
ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны
1.Менің ойымша.....
__________________________________________________________
2.Себебі ....
__________________________________________________________
3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:
__________________________________________________________
4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:
__________________________________________________________
ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны
1.Менің ойымша.....
__________________________________________________________
2.Себебі ....
__________________________________________________________
3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:
__________________________________________________________
4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:
ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны
1.Менің ойымша.....
__________________________________________________________
2.Себебі ....
__________________________________________________________
3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:
__________________________________________________________
4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:
__________________________________________________________
ЖАҚТАУШЫ

ДАТТАУШЫ

шағым қалдыра аласыз













