Орта білім беру ұйымдарының педагогіне
арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
|
Сандық технологияны пайдаланудағы
теңсіздік
|
Педагогтің аты-жөні
|
Айтаева Меруерт
Маханбетовна
|
Күні:
|
|
Сынып: 10 Б
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Компьютер мен ғаламтордың
пайдасы мен зияны
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
10.2.5.1 пікірталастың
«пікірталас-монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог»
түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу
|
Сабақтың мақсаты
|
Пікірталастың «пікірталас-монолог»,
«пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және
еркін сөйлейді
|
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен
зияны (дебат сабақ)
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Сәлемдесу
|
Сәлемдесу
|
|
|
Сабақтың
басы
2
минут
|
Ой шақыру. Видеоролик
көрсетемін. Сабақтың тақырыбын анықтауды
ұсынамын.
|
Видеоролик
тамашалайды. Сабақтың
тақырыбын анықтайды.
|
|
https://www.youtube.com
/watch?v=kXZayYrD3Zc
|
2 минут
|
«Сендер қаншалықты ғаламторды
қолданып жүрсіңдер?»
|
Өз ойларымен
бөліседі.
|
|
|
3 минут
|
Сабақтың
мақсатымен таныстырамын.
Бүгінгі сабағымыз дебат
түрінде өтеді. Қазір ғаламторды пайдалы деп есептейтіндерің оң
жақтағы үстелге, зиянды дейтіндер сол жақтағы үстелге жайғасуды
сұраймын. Дебаттың шартымен таныстырып өтемін.
|
Дебаттың шартымен
танысады.
|
|
Интерактивті тақта
слайд
|
Сабақтың
ортасы
2 минут
|
Дебат
тақырыбы: «Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен
зияны»
Тапсырма критерийімен
таныстыру
|
Жақтаушы және даттаушы топтар
өз пікірлерін ұсыну үшін өз көзқарастарын айқындайтын қысқаша
тезистер дайындайды.
|
|
А3 парағы,
маркер
|
5 минут
|
|
Жақтаушы топ өз позициясын
білдіреді, түсіндіреді, дәлелдейді.
|
ҚБ.
«Мадақтау»
|
|
2 минут
|
|
екінші пікірді жақтаушылар
сұрақтар қояды да, спикер берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ. «Қолдау»
|
|
5 минут
|
|
Даттаушы топ өз позициясын
білдіреді, түсіндіреді, дәлелдейді.
|
ҚБ.
«Мадақтау»
|
|
2 минут
|
|
Екінші пікірді жақтаушылар
сұрақтар қояды да, спикер берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ. «Қолдау»
|
|
6 минут
|
Позицияларды
қорытындылаймын
|
Қарсы жақтарға соңғы сөз
беріледі. Берілген уақыт ішінде (3 минут) әрбір жақ кезекпен өз
позициясы бойынша соңғы дәлелдер мен уәждерін
келтіреді
|
ҚБ.
«Мадақтау»
|
|
Сабақтың
соңы
3 минут
|
Пікірталасты
қорытындылаймын
|
Сарапшылар даудың қалай
өткендігі жайлы өз пікірлерін келтіріп, әр жақтың позициясына
тоқтап, оларға баға береді.
|
Сарапшы
бағалауы
|
|
Рефлексия
3 минут
|
«ПОПС»
формуласы» әдісімен клишелерді ұсына отырып, рефлексия аламын өз
ойларын жазып, «Қос себетке» тастайды.
Менің
ойымша, …
Себебі,
мен оны былай түсіндіремін …
Оны мен
мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын …
Осыған байланысты мен мынадай
қорытынды шешімге келдім…
|
стикерге пікірін жазып,
ғаламторды пайдалы дегендер ақ себетке, зиянды дегендер қара
себетке салады.
|
|
Клише парақшалар, стикер,
себеттер
|
Кері
байланыс
|
|
|
|
|
ПОПС (П – позиция, О – обоснование,
объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен
зияны
1.Менің
ойымша.....
__________________________________________________________
2.Себебі
....
__________________________________________________________
3.Мына
фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:
__________________________________________________________
4.Осыған
байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:
ПОПС (П – позиция, О – обоснование,
объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен
зияны
1.Менің
ойымша.....
__________________________________________________________
2.Себебі
....
__________________________________________________________
3.Мына
фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:
__________________________________________________________
4.Осыған
байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:
__________________________________________________________
ПОПС (П – позиция, О – обоснование,
объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен
зияны
1.Менің
ойымша.....
__________________________________________________________
2.Себебі
....
__________________________________________________________
3.Мына
фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:
__________________________________________________________
4.Осыған
байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:
ПОПС (П – позиция, О – обоснование,
объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен
зияны
1.Менің
ойымша.....
__________________________________________________________
2.Себебі
....
__________________________________________________________
3.Мына
фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:
__________________________________________________________
4.Осыған
байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:
__________________________________________________________
ЖАҚТАУШЫ
ДАТТАУШЫ