Материалдар / Ашық сабақ. "Компьютердің пайдасы мен зияны" 10-сынып ҚМЖ

Ашық сабақ. "Компьютердің пайдасы мен зияны" 10-сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту орыс тілінде жүретін 10-сыныпқа арналған дебат сабақтың қысқа мерзімді жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
34
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Сандық технологияны пайдаланудағы теңсіздік

Педагогтің аты-жөні

Айтаева Меруерт Маханбетовна

Күні:



Сынып: 10 Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас-монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу

Сабақтың мақсаты

Пікірталастың «пікірталас-монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлейді

     Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны (дебат сабақ)

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі

Сәлемдесу

Сәлемдесу





Сабақтың басы

2 минут

Ой шақыру. Видеоролик көрсетемін. Сабақтың тақырыбын анықтауды ұсынамын.

Видеоролик тамашалайды. Сабақтың тақырыбын анықтайды.



https://www.youtube.com

/watch?v=kXZayYrD3Zc



2 минут

«Сендер қаншалықты ғаламторды қолданып жүрсіңдер?»

Өз ойларымен бөліседі.



3 минут

Сабақтың мақсатымен таныстырамын.

Бүгінгі сабағымыз дебат түрінде өтеді. Қазір ғаламторды пайдалы деп есептейтіндерің оң жақтағы үстелге, зиянды дейтіндер сол жақтағы үстелге жайғасуды сұраймын. Дебаттың шартымен таныстырып өтемін.

Дебаттың шартымен танысады.


Интерактивті тақта

слайд

Сабақтың ортасы

2 минут

Дебат тақырыбы: «Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны»

Тапсырма критерийімен таныстыру

Жақтаушы және даттаушы топтар өз пікірлерін ұсыну үшін өз көзқарастарын айқындайтын қысқаша тезистер дайындайды.


А3 парағы, маркер

5 минут


Жақтаушы топ өз позициясын білдіреді, түсіндіреді, дәлелдейді.

ҚБ. «Мадақтау»


2 минут


екінші пікірді жақтаушылар сұрақтар қояды да, спикер берілген сұрақтарға жауап береді.

ҚБ. «Қолдау»


5 минут


Даттаушы топ өз позициясын білдіреді, түсіндіреді, дәлелдейді.

ҚБ. «Мадақтау»


2 минут


Екінші пікірді жақтаушылар сұрақтар қояды да, спикер берілген сұрақтарға жауап береді.

ҚБ. «Қолдау»


6 минут

Позицияларды қорытындылаймын

Қарсы жақтарға соңғы сөз беріледі. Берілген уақыт ішінде (3 минут) әрбір жақ кезекпен өз позициясы бойынша соңғы дәлелдер мен уәждерін келтіреді

ҚБ. «Мадақтау»


Сабақтың соңы

3 минут

Пікірталасты қорытындылаймын

Сарапшылар даудың қалай өткендігі жайлы өз пікірлерін келтіріп, әр жақтың позициясына тоқтап, оларға баға береді.

Сарапшы бағалауы


Рефлексия

3 минут

«ПОПС» формуласы» әдісімен клишелерді ұсына отырып, рефлексия аламын өз ойларын жазып, «Қос себетке» тастайды.

Менің ойымша, …

Себебі, мен оны былай түсіндіремін …

Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын …

Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім…

стикерге пікірін жазып, ғаламторды пайдалы дегендер ақ себетке, зиянды дегендер қара себетке салады.


Клише парақшалар, стикер, себеттер

Кері байланыс









ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы

Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны

1.Менің ойымша.....

__________________________________________________________

2.Себебі ....

__________________________________________________________

3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:

__________________________________________________________

4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:







ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы

Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны

1.Менің ойымша.....

__________________________________________________________

2.Себебі ....

__________________________________________________________

3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:

__________________________________________________________

4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:

__________________________________________________________

ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы

Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны

1.Менің ойымша.....

__________________________________________________________

2.Себебі ....

__________________________________________________________

3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:

__________________________________________________________

4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:







ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы

Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны

1.Менің ойымша.....

__________________________________________________________

2.Себебі ....

__________________________________________________________

3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:

__________________________________________________________

4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:

__________________________________________________________









ЖАҚТАУШЫ









ДАТТАУШЫ





Shape1

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ