Ашық сабақ. "Компьютердің пайдасы мен зияны" 10-сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. "Компьютердің пайдасы мен зияны" 10-сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту орыс тілінде жүретін 10-сыныпқа арналған дебат сабақтың қысқа мерзімді жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Сандық технологияны пайдаланудағы теңсіздік

Педагогтің аты-жөні

Айтаева Меруерт Маханбетовна

Күні:



Сынып: 10 Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас-монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу

Сабақтың мақсаты

Пікірталастың «пікірталас-монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлейді

     Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны (дебат сабақ)

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі

Сәлемдесу

Сәлемдесу





Сабақтың басы

2 минут

Ой шақыру. Видеоролик көрсетемін. Сабақтың тақырыбын анықтауды ұсынамын.

Видеоролик тамашалайды. Сабақтың тақырыбын анықтайды.



https://www.youtube.com

/watch?v=kXZayYrD3Zc



2 минут

«Сендер қаншалықты ғаламторды қолданып жүрсіңдер?»

Өз ойларымен бөліседі.



3 минут

Сабақтың мақсатымен таныстырамын.

Бүгінгі сабағымыз дебат түрінде өтеді. Қазір ғаламторды пайдалы деп есептейтіндерің оң жақтағы үстелге, зиянды дейтіндер сол жақтағы үстелге жайғасуды сұраймын. Дебаттың шартымен таныстырып өтемін.

Дебаттың шартымен танысады.


Интерактивті тақта

слайд

Сабақтың ортасы

2 минут

Дебат тақырыбы: «Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны»

Тапсырма критерийімен таныстыру

Жақтаушы және даттаушы топтар өз пікірлерін ұсыну үшін өз көзқарастарын айқындайтын қысқаша тезистер дайындайды.


А3 парағы, маркер

5 минут


Жақтаушы топ өз позициясын білдіреді, түсіндіреді, дәлелдейді.

ҚБ. «Мадақтау»


2 минут


екінші пікірді жақтаушылар сұрақтар қояды да, спикер берілген сұрақтарға жауап береді.

ҚБ. «Қолдау»


5 минут


Даттаушы топ өз позициясын білдіреді, түсіндіреді, дәлелдейді.

ҚБ. «Мадақтау»


2 минут


Екінші пікірді жақтаушылар сұрақтар қояды да, спикер берілген сұрақтарға жауап береді.

ҚБ. «Қолдау»


6 минут

Позицияларды қорытындылаймын

Қарсы жақтарға соңғы сөз беріледі. Берілген уақыт ішінде (3 минут) әрбір жақ кезекпен өз позициясы бойынша соңғы дәлелдер мен уәждерін келтіреді

ҚБ. «Мадақтау»


Сабақтың соңы

3 минут

Пікірталасты қорытындылаймын

Сарапшылар даудың қалай өткендігі жайлы өз пікірлерін келтіріп, әр жақтың позициясына тоқтап, оларға баға береді.

Сарапшы бағалауы


Рефлексия

3 минут

«ПОПС» формуласы» әдісімен клишелерді ұсына отырып, рефлексия аламын өз ойларын жазып, «Қос себетке» тастайды.

Менің ойымша, …

Себебі, мен оны былай түсіндіремін …

Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын …

Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім…

стикерге пікірін жазып, ғаламторды пайдалы дегендер ақ себетке, зиянды дегендер қара себетке салады.


Клише парақшалар, стикер, себеттер

Кері байланыс









ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы

Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны

1.Менің ойымша.....

__________________________________________________________

2.Себебі ....

__________________________________________________________

3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:

__________________________________________________________

4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:







ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы

Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны

1.Менің ойымша.....

__________________________________________________________

2.Себебі ....

__________________________________________________________

3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:

__________________________________________________________

4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:

__________________________________________________________

ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы

Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны

1.Менің ойымша.....

__________________________________________________________

2.Себебі ....

__________________________________________________________

3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:

__________________________________________________________

4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:







ПОПС (П – позиция, О – обоснование, объяснение, П – примеры, С – следствие) формуласы

Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен зияны

1.Менің ойымша.....

__________________________________________________________

2.Себебі ....

__________________________________________________________

3.Мына фактілермен , мысалдармен дәлелдей аламын:

__________________________________________________________

4.Осыған байланысы мен мынадай қорытынды шешімге келдім:

__________________________________________________________









ЖАҚТАУШЫ









ДАТТАУШЫ





Shape1

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2024
177
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі