Жаңа тақырыпқа
кіріспе:
Проблема
сұрақ:
• Компьютерде модельдеуді жүргізуде
электронды кестелерді қалай тиімді қолдануға
болады?
• Тірі табиғат мүшелерінің техникадағы қандай
модельдерін атай аласыңдар?
Дескриптор Әр топ берілген сұраққа өз ойларын айтып,
жауап береді.
«Жіктеу»
тәсілі бойынша оқушылар жеке ойланып, топта
пікір -алмасып, ортақ тұжырымға
келеді.
Қалыптастырушы бағалау:
«Смайлик» арқылы өзара
бағалау
Жаңа тақырыпты
игеру:
Мұғалімнің
түсіндіруі.
Динамикалық
модельдер-бұл өзгеру процестерін және жүйелердің
дамуын сипаттайтын модельдер
Статистикалық
модельдер-жүйені белгілі бір уақытта сипаттайтын
модельдер
Пәні
|
Статистикалық
модельдер
|
Динамикалық
модельдер
|
Физика
|
Қарапайым
механизмдер
|
Дене
қозғалысы
|
Биология
|
Жануарлар әлемін
жіктеу
|
Ағзалардың
дамуы
|
Химия
|
молекулалардың
құрылымы
|
Химиялық реакциялар шығарылған
процестер
|
№1.Жұптық
жұмыс
Төмендегі модельдердің қайсысы динамикалық,
ал қайсысы статикалық болып
табылады:
Химиялық қосылыстың формуласы; Ом заңының
формуласы; химиялық реакция формуласы; бүкіл әлемдік тартылыс заңы;
бірқалыпты қозғалыс формулалары, химиялық рекция формуласы,
Ньютонның екінші заңы.
Дескриптор:
Білім алушы
-Динамикалық және статикалық модельдерді
ажыратады
Қалыптастырушы бағалау: Жұппен бағалау
жүргізіледі.
№2.Жеке
жұмыс
Практикалық
тапсырма.
Компьютерлік модельдеу үшін
Excel электрондық кестесін таңдаңдар.
В5; В18 ұяшықтарының диапозоны
санаты ретінде, ал С5; С18 ұяшықтарының диапазоны мәндері
қолданылатын График түріндегі диаграмма
құрыңдар

Дескриптор:
Үлгіні пайдалана отырып, қарапайым
модельдерді компьютерде құрады
Сергіту сәті: Көзге
жаттығу
3-тапсырма.
Топтық жұмыс. Мәтінмен
танысу.
Жаңа ақпаратты топта бірін – бірі үйретіп,
түсіну үшін «Ойлан, жұптас,
бөліс» мәтінді әдісі арқылы
талдайды.
Оқулықтан оқушылар мәтінмен танысып, постерге
өз ойларын түсіреді.
1 топ -"Ақпараттық модель" – «Компьютерде
модельдеу кезеңдері»
2 топ - "Компьютерлік модель" – «Қарапайым
есептерді Excel электрондық кестелерде
модельдеу»
2 топқа берілген тақырыпты
постер қорғауды ұсынамын.
Керекті мағлұматтарды
дәптерлеріне жазады.
Оқушылар берілген тақырыпты
оқиды. Топтың ішінде оқушылар өзара бір-біріне
түсіндіріп, көмек береді. Топқа түсініксіз болған ақпараттарды
талдау үшін мұғалім көмек береді.
Постер
қорғайды
Өзгелерді тыңдай отырып, өз
білімін толықтырады.
Дескриптор: - мәтінге байланысты өз көзқарасын
білдіреді;
- модельдеу кезеңдерін
көрсетеді;
- модельдер кезеңін жоспарлай отырып,
компьютерде өз бетінше модельдер
құрады.
Қалыптастырушы бағалау:Өқушылар өз-ара бағалау
жүргізеді.
|