Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Компьютерлік желі" 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1.В Желі және қауіпсіздік |
Мектеп: Б.Момышұлы атындағы №12 жом |
||
Күні: 03.10.2022ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Маймакова А.Б. |
||
Сынып: 7 «а» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Компьютерлік желілер және оның жіктелуі |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.3.1-компьютерлік желілерді топтастыру |
||
Сабақтың мақсаты |
Компьютерлік желілерді топтастырады Компьютерлік желі топологиясының ерекшеліктерін сипаттап топтастырады. |
|
|
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы 2 мин Ұйымдастыру кезеңі.
1 мин
5 мин
2 мин
|
Топқа біріктіру. «Flippity» онлайн ресурсы арқылы топқа бөлу. 1 -топ 2-топ
«Кім жылдам?» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар өткен тақырыптар бойынша слайдта берілген сұрақтарға жауап береді. 1.Архивтеу деген не? (файлда ақпаратты сығу процесі) 2. Архивтеу программаларын ата (WinRar, WinZip) 3.Жаңа файл құру әрекетін ата (Файл-Создать) 4. Файлды жою әрекетін ата (Файл-Удалить) 5. Файлдардың форматтарын ата (мәтіндік, графикалық, орындаушы, дыбыс, программалау тілдерінің коды, бейнедеректер) 6.Файл қалай сипатталады? (атауы мен типі) Бағалау: Әр дұрыс жауапқа 1 баллмен бағалау.
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін «Ой толғау» әдісі бойынша оқушыларға жетелеу сұрақтарын қоямын: 1.Презентациядағы сурет нені білдіреді? 2. Біздің бүгінгі сабағымызға қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар ? 3.Желі ұғымын қалай түсінеміз? Сабақ тақырыбы және сабақ соңында оқушыларға қандай нәтижеге қол жеткізетіндеріне пайымдау жасатып, жаңа сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау: сұрақтарға жауап бергені үшін 1 баллмен бағалау |
Кубикті бір-біріне лақтырып, жылы лебіздерін білдіреді Random арқылы топқа бөлінеді. Оқушы сұрақты таңдап, жауап береді. Сұрақтарға өз ойларын айтып, жауап береді |
Мадақтау сөздер, тілек
Әр дұрыс жауапқа 1 балл
Ұтымды жауап бердің! Жарайсың! |
Интербелсенді тақта, презентация
|
||||||||||
Сабақтың ортасы 5 мин
5 мин
5 мин 10 мин
|
«Компьютерлік желілер» тақырыбындағы бейнеролик көрсету. Оқушыларға «Миға шабуыл» әдісімен бейнеақпаратқа байланысты сұрақтар қою:
«Сиқырлы қорапша» әдісі. Топтық жұмыс. Алдын ала дайындалған 2 қорапша 2 топқа беріледі. Қорапшалардың ішінде 5 компьютер суреті беріледі. Қорапша сыртына келесі жұмбақтар беріледі, жұмбақтың жауабы топтың атауы болады 1-топ: «Әшекей бұйым болып табылады, Арудың саусағына салынады» «САҚИНА» 2-топ: «Көп моншақ үй үстінде қойдым шашып Қарасам толып жатыр көзін ашып Үйіме сәулеленіп түссе жарық Кетеді әлгі моншақ бәрі қашып» «ЖҰЛДЫЗ»
Бағалау: Топтар бірін – бірі «Бас бармақ» әдісі арқылы өзара бағалайды. Жаңа сабақты түсіну. «Инсерт» (түртіп алу) әдісі Оқушыларға оқу
материалы беріледі, мәтінді оқып отырып кесте түрінде жазылады:
Барлық оқушылар жаңа тақырып тұрғысынан (ұғымдар) толық ақпарат жинайды.
Жұптық жұмыс. «Flippity» онлайн ресурсы арқылы жұпқа бөлу. (Интернет істемей қалса оқушылардан бір-бір заттарын алып, сол заттар бойынша жұптарға бөлемін) Оқушылар жұп болып жұмыс жасап оқушылар арасында достық қарым-қатынасы орнайды. 1-топ: 1-жұп: бос сызбаның ішіне желілер жайлы схеманы толтырыңыз
2-жұп: Желі атауларын жазыңыз
3 Тиістілігіне қарай бөлінуі
Ведомстволық желі
Мемлекеттік желі
Бағалау: смайлик арқылы бағалау. 2-топ: Компьютердегі жұмыс мектептегі, үйдегі, компьютерлік сыныптағы компьютерлердің желіге қосудың түрлі тәсілдерін ойластырып, схемасын мәтіндік редакторда сыз.
Бағалау: стикерлер беру арқылы бағалау
Қосымша тапсырма: Тапсырманы жылдам орындайтын оқушыларға: Шағын зерттеу жаса. Әуежайда, ірі супермаркеттерде, үйде және сыныпта қандай желілер топологиясы қолданылатынын ойлан, интернет желісінен ақпараттар ізде. |
Бейнеақпарат көріп, соған қатысты өз ойларын айтады.
Жұмбақтың жауабын табады, модель жасайды. Бірін-бірі бағалайды.
Оқулықтан тақырып мазмұнын оқып, танысады.
Жұптасып тапсырма орындайды
Практикалық тапсырма орындайды |
|
АКТ, ИТ Сілтеме: http://youtube.com/watch?v=0I--u9COyDQ
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |