Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    7.1.В Желі және қауіпсіздік

    Мектеп: Б.Момышұлы атындағы №12 жом

    Күні: 03.10.2022ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Маймакова А.Б.

    Сынып: 7 «а»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Компьютерлік желілер және оның жіктелуі


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.1.3.1-компьютерлік желілерді топтастыру

    Сабақтың мақсаты

    Компьютерлік желілерді топтастырады

    Компьютерлік желі топологиясының ерекшеліктерін сипаттап топтастырады.



    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин

    Ұйымдастыру кезеңі.



    1 мин















    5 мин





































    2 мин














    1. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

    2. Ынтымақтастық ахуал тудыру «Кубизм» әдісі.





    Топқа біріктіру. «Flippity» онлайн ресурсы арқылы топқа бөлу.

    1 -топ

    2-топ









    «Кім жылдам?» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар өткен тақырыптар бойынша слайдта берілген сұрақтарға жауап береді.

    1.Архивтеу деген не? (файлда ақпаратты сығу процесі)

    2. Архивтеу программаларын ата (WinRar, WinZip)

    3.Жаңа файл құру әрекетін ата (Файл-Создать)

    4. Файлды жою әрекетін ата (Файл-Удалить)

    5. Файлдардың форматтарын ата (мәтіндік, графикалық, орындаушы, дыбыс, программалау тілдерінің коды, бейнедеректер)

    6.Файл қалай сипатталады? (атауы мен типі)

    Бағалау: Әр дұрыс жауапқа 1 баллмен бағалау.



    Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін «Ой толғау» әдісі бойынша оқушыларға жетелеу сұрақтарын қоямын:

     1.Презентациядағы сурет нені білдіреді?

     2. Біздің бүгінгі сабағымызға қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар ?

     3.Желі ұғымын қалай түсінеміз?

    Сабақ тақырыбы және сабақ соңында оқушыларға қандай нәтижеге қол жеткізетіндеріне пайымдау жасатып, жаңа сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

    Бағалау: сұрақтарға жауап бергені үшін 1 баллмен бағалау

    Кубикті бір-біріне лақтырып, жылы лебіздерін білдіреді



    Random арқылы топқа бөлінеді.









    Оқушы сұрақты таңдап, жауап береді.






















    Сұрақтарға өз ойларын айтып, жауап береді



    Мадақтау сөздер, тілек

















    Әр дұрыс жауапқа 1 балл

























    Ұтымды жауап бердің!

    Жарайсың!

    https://flippity.net/rp.php?c













    Интербелсенді тақта, презентация






















    Сабақтың ортасы

    5 мин










    5 мин



























    5 мин

































    10 мин

































    «Компьютерлік желілер» тақырыбындағы бейнеролик көрсету. Оқушыларға «Миға шабуыл» әдісімен бейнеақпаратқа байланысты сұрақтар қою:

    1. Бейнероликтен не көрдік?

    2. Компьютерлік желі туралы қандай мағлұматтар алдық?

    «Сиқырлы қорапша» әдісі. Топтық жұмыс.

    Алдын ала дайындалған 2 қорапша 2 топқа беріледі. Қорапшалардың ішінде 5 компьютер суреті беріледі. Қорапша сыртына келесі жұмбақтар беріледі, жұмбақтың жауабы топтың атауы болады

    1-топ:

    «Әшекей бұйым болып табылады,

    Арудың саусағына салынады» «САҚИНА»

    2-топ:

    «Көп моншақ үй үстінде қойдым шашып

    Қарасам толып жатыр көзін ашып

    Үйіме сәулеленіп түссе жарық

    Кетеді әлгі моншақ бәрі қашып» «ЖҰЛДЫЗ»

    • Жұмбақты шешіп топ атын анықтау.

    • Қорапшаны ашып ішіндегі заттарды көріп, топ атына сәйкес топология моделін жасау.



    Бағалау: Топтар бірін – бірі «Бас бармақ» әдісі арқылы өзара бағалайды.

    Жаңа сабақты түсіну.

    «Инсерт» (түртіп алу) әдісі


    Оқушыларға оқу материалы беріледі, мәтінді оқып отырып кесте түрінде жазылады:
    «V» - білемін «+» мен үшін жаңа «-» басқаша ойлаймын «?» - түсінбедім, тереңірек білгім келеді


    «V»

    -

    +

    ?






    Барлық оқушылар жаңа тақырып тұрғысынан (ұғымдар) толық ақпарат жинайды.



    Жұптық жұмыс.

    «Flippity» онлайн ресурсы арқылы жұпқа бөлу. (Интернет істемей қалса оқушылардан бір-бір заттарын алып, сол заттар бойынша жұптарға бөлемін) Оқушылар жұп болып жұмыс жасап оқушылар арасында достық қарым-қатынасы орнайды.

    1-топ:

    1-жұп: бос сызбаның ішіне желілер жайлы схеманы толтырыңыз

    Схема 1


    2-жұп: Желі атауларын жазыңыз

    3Прямоугольник 1

    Тиістілігіне қарай бөлінуі



    -жұп: Сәйкестендіру



    Прямоугольник 2

    Ведомстволық желі



    Прямоугольник 3

    Мемлекеттік желі










    Бағалау: смайлик арқылы бағалау.

    2-топ:

    Компьютердегі жұмыс

    мектептегі, үйдегі, компьютерлік сыныптағы компьютерлердің желіге қосудың түрлі тәсілдерін ойластырып, схемасын мәтіндік редакторда сыз.



    Бағалау: стикерлер беру арқылы бағалау



    Қосымша тапсырма:

    Тапсырманы жылдам орындайтын оқушыларға:

    Шағын зерттеу жаса. Әуежайда, ірі супермаркеттерде, үйде және сыныпта қандай желілер топологиясы қолданылатынын ойлан, интернет желісінен ақпараттар ізде.





    Бейнеақпарат көріп, соған қатысты өз ойларын айтады.

































    Жұмбақтың жауабын табады, модель жасайды. Бірін-бірі бағалайды.



















    Оқулықтан тақырып мазмұнын оқып, танысады.





















    Жұптасып тапсырма орындайды



























































































    Практикалық тапсырма орындайды



    АКТ, ИТ

    Сілтеме:

    http://youtube.com/watch?v=0I--u9COyDQ

























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Маймакова Айгуль Батырхановна
    13 Қаңтар 2024
    377
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Компьютерлік желі" 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Компьютерлік желі" 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Желі түрлері
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    7.1.В Желі және қауіпсіздік

    Мектеп: Б.Момышұлы атындағы №12 жом

    Күні: 03.10.2022ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Маймакова А.Б.

    Сынып: 7 «а»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Компьютерлік желілер және оның жіктелуі


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.1.3.1-компьютерлік желілерді топтастыру

    Сабақтың мақсаты

    Компьютерлік желілерді топтастырады

    Компьютерлік желі топологиясының ерекшеліктерін сипаттап топтастырады.



    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин

    Ұйымдастыру кезеңі.



    1 мин















    5 мин





































    2 мин














    1. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

    2. Ынтымақтастық ахуал тудыру «Кубизм» әдісі.





    Топқа біріктіру. «Flippity» онлайн ресурсы арқылы топқа бөлу.

    1 -топ

    2-топ









    «Кім жылдам?» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар өткен тақырыптар бойынша слайдта берілген сұрақтарға жауап береді.

    1.Архивтеу деген не? (файлда ақпаратты сығу процесі)

    2. Архивтеу программаларын ата (WinRar, WinZip)

    3.Жаңа файл құру әрекетін ата (Файл-Создать)

    4. Файлды жою әрекетін ата (Файл-Удалить)

    5. Файлдардың форматтарын ата (мәтіндік, графикалық, орындаушы, дыбыс, программалау тілдерінің коды, бейнедеректер)

    6.Файл қалай сипатталады? (атауы мен типі)

    Бағалау: Әр дұрыс жауапқа 1 баллмен бағалау.



    Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін «Ой толғау» әдісі бойынша оқушыларға жетелеу сұрақтарын қоямын:

     1.Презентациядағы сурет нені білдіреді?

     2. Біздің бүгінгі сабағымызға қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар ?

     3.Желі ұғымын қалай түсінеміз?

    Сабақ тақырыбы және сабақ соңында оқушыларға қандай нәтижеге қол жеткізетіндеріне пайымдау жасатып, жаңа сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

    Бағалау: сұрақтарға жауап бергені үшін 1 баллмен бағалау

    Кубикті бір-біріне лақтырып, жылы лебіздерін білдіреді



    Random арқылы топқа бөлінеді.









    Оқушы сұрақты таңдап, жауап береді.






















    Сұрақтарға өз ойларын айтып, жауап береді



    Мадақтау сөздер, тілек

















    Әр дұрыс жауапқа 1 балл

























    Ұтымды жауап бердің!

    Жарайсың!

    https://flippity.net/rp.php?c













    Интербелсенді тақта, презентация






















    Сабақтың ортасы

    5 мин










    5 мин



























    5 мин

































    10 мин

































    «Компьютерлік желілер» тақырыбындағы бейнеролик көрсету. Оқушыларға «Миға шабуыл» әдісімен бейнеақпаратқа байланысты сұрақтар қою:

    1. Бейнероликтен не көрдік?

    2. Компьютерлік желі туралы қандай мағлұматтар алдық?

    «Сиқырлы қорапша» әдісі. Топтық жұмыс.

    Алдын ала дайындалған 2 қорапша 2 топқа беріледі. Қорапшалардың ішінде 5 компьютер суреті беріледі. Қорапша сыртына келесі жұмбақтар беріледі, жұмбақтың жауабы топтың атауы болады

    1-топ:

    «Әшекей бұйым болып табылады,

    Арудың саусағына салынады» «САҚИНА»

    2-топ:

    «Көп моншақ үй үстінде қойдым шашып

    Қарасам толып жатыр көзін ашып

    Үйіме сәулеленіп түссе жарық

    Кетеді әлгі моншақ бәрі қашып» «ЖҰЛДЫЗ»

    • Жұмбақты шешіп топ атын анықтау.

    • Қорапшаны ашып ішіндегі заттарды көріп, топ атына сәйкес топология моделін жасау.



    Бағалау: Топтар бірін – бірі «Бас бармақ» әдісі арқылы өзара бағалайды.

    Жаңа сабақты түсіну.

    «Инсерт» (түртіп алу) әдісі


    Оқушыларға оқу материалы беріледі, мәтінді оқып отырып кесте түрінде жазылады:
    «V» - білемін «+» мен үшін жаңа «-» басқаша ойлаймын «?» - түсінбедім, тереңірек білгім келеді


    «V»

    -

    +

    ?






    Барлық оқушылар жаңа тақырып тұрғысынан (ұғымдар) толық ақпарат жинайды.



    Жұптық жұмыс.

    «Flippity» онлайн ресурсы арқылы жұпқа бөлу. (Интернет істемей қалса оқушылардан бір-бір заттарын алып, сол заттар бойынша жұптарға бөлемін) Оқушылар жұп болып жұмыс жасап оқушылар арасында достық қарым-қатынасы орнайды.

    1-топ:

    1-жұп: бос сызбаның ішіне желілер жайлы схеманы толтырыңыз

    Схема 1


    2-жұп: Желі атауларын жазыңыз

    3Прямоугольник 1

    Тиістілігіне қарай бөлінуі



    -жұп: Сәйкестендіру



    Прямоугольник 2

    Ведомстволық желі



    Прямоугольник 3

    Мемлекеттік желі










    Бағалау: смайлик арқылы бағалау.

    2-топ:

    Компьютердегі жұмыс

    мектептегі, үйдегі, компьютерлік сыныптағы компьютерлердің желіге қосудың түрлі тәсілдерін ойластырып, схемасын мәтіндік редакторда сыз.



    Бағалау: стикерлер беру арқылы бағалау



    Қосымша тапсырма:

    Тапсырманы жылдам орындайтын оқушыларға:

    Шағын зерттеу жаса. Әуежайда, ірі супермаркеттерде, үйде және сыныпта қандай желілер топологиясы қолданылатынын ойлан, интернет желісінен ақпараттар ізде.





    Бейнеақпарат көріп, соған қатысты өз ойларын айтады.

































    Жұмбақтың жауабын табады, модель жасайды. Бірін-бірі бағалайды.



















    Оқулықтан тақырып мазмұнын оқып, танысады.





















    Жұптасып тапсырма орындайды



























































































    Практикалық тапсырма орындайды



    АКТ, ИТ

    Сілтеме:

    http://youtube.com/watch?v=0I--u9COyDQ

























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 7 сынып
    13.01.2024
    377
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Маймакова Айгуль Батырхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации