«Компьютерлік желілер»
тақырыбындағы бейнеролик көрсету. Оқушыларға «Миға шабуыл»
әдісімен бейнеақпаратқа
байланысты сұрақтар қою:
-
Бейнероликтен не
көрдік?
-
Компьютерлік желі
туралы қандай мағлұматтар алдық?
«Сиқырлы қорапша»
әдісі. Топтық жұмыс.
Алдын ала дайындалған 2
қорапша 2 топқа беріледі. Қорапшалардың ішінде 5 компьютер суреті
беріледі. Қорапша сыртына келесі жұмбақтар беріледі, жұмбақтың
жауабы топтың атауы болады
1-топ:
«Әшекей бұйым болып
табылады,
Арудың саусағына
салынады» «САҚИНА»
2-топ:
«Көп моншақ үй үстінде
қойдым шашып
Қарасам толып жатыр
көзін ашып
Үйіме сәулеленіп түссе
жарық
Кетеді әлгі моншақ бәрі
қашып» «ЖҰЛДЫЗ»
-
Жұмбақты шешіп топ атын
анықтау.
-
Қорапшаны ашып ішіндегі
заттарды көріп, топ атына сәйкес топология моделін
жасау.
Бағалау: Топтар бірін – бірі
«Бас бармақ» әдісі арқылы өзара бағалайды.
Жаңа сабақты
түсіну.
«Инсерт» (түртіп алу)
әдісі
Оқушыларға оқу
материалы беріледі, мәтінді оқып отырып кесте түрінде жазылады:
«V» - білемін «+» мен үшін жаңа «-» басқаша ойлаймын «?» -
түсінбедім, тереңірек білгім келеді
Барлық оқушылар жаңа
тақырып тұрғысынан (ұғымдар) толық ақпарат
жинайды.
Жұптық
жұмыс.
«Flippity» онлайн
ресурсы арқылы жұпқа бөлу. (Интернет істемей қалса
оқушылардан бір-бір заттарын алып, сол заттар бойынша жұптарға
бөлемін) Оқушылар жұп болып жұмыс жасап оқушылар арасында достық
қарым-қатынасы орнайды.
1-топ:
1-жұп: бос сызбаның
ішіне желілер жайлы схеманы толтырыңыз
2-жұп: Желі атауларын
жазыңыз
3
Тиістілігіне қарай
бөлінуі
-жұп: Сәйкестендіру
Ведомстволық
желі
Мемлекеттік желі
Бағалау:
смайлик арқылы
бағалау.
2-топ:
Компьютердегі
жұмыс
мектептегі, үйдегі, компьютерлік сыныптағы
компьютерлердің желіге қосудың түрлі тәсілдерін ойластырып,
схемасын мәтіндік редакторда сыз.
Бағалау:
стикерлер
беру арқылы бағалау
Қосымша
тапсырма:
Тапсырманы жылдам
орындайтын оқушыларға:
Шағын зерттеу жаса. Әуежайда, ірі
супермаркеттерде, үйде және сыныпта қандай желілер топологиясы
қолданылатынын ойлан, интернет желісінен ақпараттар
ізде.
|
Бейнеақпарат
көріп, соған қатысты өз ойларын айтады.
Жұмбақтың
жауабын табады, модель жасайды. Бірін-бірі
бағалайды.
Оқулықтан
тақырып мазмұнын оқып, танысады.
Жұптасып
тапсырма орындайды
Практикалық
тапсырма орындайды
|