Сабақтың басы
|
1 Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
сәлемдесу. Сәлемдесу барысында оқушылардың зейінін ашу мақсатында
«үш тілде» амандасу (қазақ, орыс, ағылшын) ойынын ұйымдастыру.
Түгендеу.
Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.
«Суреттер» әдісі арқылы топқа
бөлу.
І-топ «Модем
», ІІ-топ
«
WI-FI», Топ атаулары мен
бағалау критерийлері таныстырылып өтеді. Өзара топ мүшелеріне
бағалау парағы таратылып беріледі. Бағалау критериіне сәйкес топтар
бір-бірін өзара бағалайды.
Оқушылардың
өткен тақырыпты «Ой
қозғау» әдісі арқылы үй
тапсырмасын Wordwall платформасы арқылы
пысықтаймын.
1.Процессор
жартылай өткізгішті .... болып табылады.
2.Процессордың қысқаша ағылшынша атауы.
3.Метрдің
миллиардтан бір бөлігі.
4.Процессор
қандай өнімнен жасалған корпусқа орналастырылады?
5.10-6 м.
тең ұзындық өлшем бірлігінің атауы.
6. Процессордағы
транзистор өлшемі.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
Үш тілде
амандасады
Модем және WI-FI
суреттері арқылы топқа бөлу
Сұрақтарға жауап
береді
-
Кристалл
-
CPU
-
Нанометр
-
Керамика
-
Микрон
-
Техпроцесс
|
|
https://wordwall.net/ru/resource/58555529/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%BE%D1%80
|
Сабақтың ортасы
|
«
Геймификация
технологиясы»
«4 сурет,
1 сөз» арқылы сабақтын
тақырыбын ашу.
Сабақтың
тақырыбы мен мақсатын айтылады
Жасанды
интеллект арқылы сабақты
түсіндіремін.
1
тапсырма. Топтық жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс»
әдісін пайдалана отырып,
оқушылар топпен жұмыс жасайды. 2 топқа әр түрлі есептер беріледі,
топтар бір-бірімен біріге отырып есептердің шешімін тауып, 2-ші
топпен бөліседі.
1
топ
Желі арқылы
225 Кбайт ақпарат 14400 бит/с сыймдылықпен жіберіледі. Ақпаратты
тасмалдау уақытын анықтаңыз.
t=V/q
2
топ
Модем
жылдамдығы 28800 бит/с хабарламаны неше секундта жібере алады? 30
жолдан тұратын 200 беттік мәтінді жіберу керек. Бір жолда 60 таңба
бар. Әр таңба 1 байтпен кодталған.
t=V/q
2
тапсырма. Жеке жұмыс. «Ойлан да,
тап» әдісін пайдалана
отырып, оқушыларға https://learningapps.org/
платформасы арқылы 2
топқа тапсырма беріледі.
1 топ. Сәйкестігін тап.
Терминдермен анықтамаларды сәйкестендіреді.
2 топ. Желі түрлерін,
топологиясын, браузерлерді және интернет қызметтерін
топтастыру.
3
тапсырма. Жеке жұмыс. Практикалық жұмыс
www.sbeedtest.net
веб сайтын
пайдаланып интернеттің жылдамдығын тексеру және дәптерге жазып
алу.
Quizizz платформа арқылы
тест
|
Оқушылар сабақтың
тақырыбын табады .
Жауабы:
ЖЕЛІ
Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
1-тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
1 топ
жауабы
Берілгені:
Ақпарат көлемі
V=225кб
Өткізу қаблеті
q=14400бит/с
Уақытты t -
?
Шешуі
V=225кб
=225*1024*8=1843200 бит
t=1843200 бит/14400
бит/с=128с
Жауабы:128с
2 топ
жауабы
Берілгені:
q-28800
бит/с
Табу керек: V-?,
t-?
Шешуі:
V=
30*200*60*8бит=2880000бит
t=
2880000бит/28800бит/с=100с
жауабы:100с
2-тапсырманы
орындайды.
Дескриптор:
1 топ оқушылары бүгінгі
сабақта қолданылған термидердің анықтамасын
сәкестендіреді.
2 топ оқушылары Желі
түрлерінің, жел топологиясын, браузерлерді және интернет
қызметтерін топтастырады
3 – тапсырманы
орындайды компьютерде орындайды.
Дескриптор:
|
Стикер
5балл
Стикер
3балл
Стикер
2 балл
|
Оқулық
Жұмыс
дәптері
https://learningapps.org/display?v=pwk9gtjr324
https://quizizz.com/join?gc=70567089
|
Сабақтың соңы
|
С абақ соңында оқушылар «Блоб» ағашы арқылы кері
байланыс жүргізіледі.
«Блоб
ағашы»
Бұл сабаққа дейін ____ нөмірлі
адамның орнында едім. Өйткені:
___________________________
Жұмыс барысында____ нөмірлі
адамның орнына жеткенімді байқадым.
Себебі:
________________________________
Сабақ
соңында____ нөмірлі адамның орнында тұрғанымды білдім. Оның мынандай
дәлелдері бар:
_____________________________________
|
Өзін-өзі
бағалау.
Оқушылар «БЛОБ» ағашы
арқылы сабаққа кері байланыс береді.
|
|
|