Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Көне ескерткіштер"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
Уақыт(минут) |
Оқытушының іс - әрекеттері |
Студенттердің іс-әрекеттері |
Оқу ресурстары |
||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||||||||||||||||||
1.Ұйымдастыру кезеңі (Организационный этап) |
3 |
Студенттерді түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал туғызу. |
Сабаққа дайындық |
|
||||||||||||||||||||
2.Үй жұмысының орындауын тексеру. (Проверка выполнения домашнего задания) |
5 |
«Киіз үй» тақырыбына байланысты қайталауға арналған тапсырма сұрақ-жауап |
Студенттер суретпен жұмыс жасайды |
Суреттер |
||||||||||||||||||||
3.Білім алушыларды жұмыстың негізгі кезеңіне дайындау. (Подготовка обучающихся к работе на основном этапе) |
7 |
Қызығушылықты ояту Сынып молекула ойыны арқылы 3 топқа бөлінеді. Екі рет шапалақтағанда оқушылар жұптасады, 3 рет шапалақтағанда 3 оқушы бірігеді, 4 рет шапалақтағанда 4 оқушы бірігеді, дәл осы әдіспен оқушылар 3 топқа теңдей бөлінулері қажет.
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. Бағалау критерийлері:
мәтінді конспектілейді. |
Студенттер сурет арқылы ортақ сөзді анықтайды.
Студенттер сөздерді оқып, аударып ретімен қояды.
Студенттер сөзжұмбақты шешеді. |
Суреттер. Презентация сөзжұмбақ |
||||||||||||||||||||
4..Жаңа білім мен іс-әрекет тәсілдерін қалыптастыру. ( Формирование новых знаний и способов деятельности) |
20 |
Мағынаны тану Жазылымға дайындық тапсырма
Берілген сөздердің синонимдерін мәтіннен тауып жазыңыз.
Жұпта, топта талқылайды. Дескрипторлар:
|
Өз ойларын айтады. Сұрақтарға жауап береді https://massaget.kz/okushyilarga/mektep_omiri/26771/
|
Сұрақтар тізімі |
||||||||||||||||||||
5.. Жаңа білімді ұғынудағы бастапқы тексеру. (Первичная проверка понимания изученного материала) |
10 |
Мұғалім оқушыларға конспект жазудың 3 тәсілін ұсынады.
Дұрыс конспектілеудің 3 әдісі:
Оқушыларға мәтін таратылады. |
Жауап береді |
Дайын мәтін, экранда көрсету. |
||||||||||||||||||||
6. Жаңа білім мен іс-әрекет тәсілдерін бекіту. (Закрепление новых
знаний |
22 |
Әсем Астана Тамыры тереңде жатқан сәулет өнерінің орта ғасырларда Орта Азия мен Қазақстан жерінде де пайда болуы мәдениетіміздің озық үлгісі болып танылды. Орта ғасырда сәулет өнері дамыды. Төрт қабырғалы, өзіне тән ою - өрнектерімен безендірілді. Мысалы, «Айша Бибі» кесенесі Тараз қаласы маңында. Көшпенді халық өзіндік сәулет ағымын өмірге әкелген. 9 – 14 ғ. Ғажайып қала құрылысын жаппай өркендетті. Кезінде шартарапқа әйгілі болған Сауран, Отырар, Тараз, Баласағұн қалалары Жібек жолының бойында бой көтеріп, талай ел саяхатшыларының таңдайын қақтырған. Ірі мәдени орталықтары болған қазақ жері сәулет өнерімен де әлемге белгілі болып отыр. 1994 жылы 6 шілде- астананы Алматыдан Ақмолаға көшіруге шешім қабылданды. Қазақстанның бас қаласы Астананың көрікті жерлері өте көп. Солардың бірі, 2002 жылы Еуразияның кіндігі-Астананың төрінде Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың идеясымен Елорданың символына айналған “Астана-Бәйтерек” монументі салынды. Бұл монумент қазақ елі тамырын мәуелі бәйтеректей тереңге жіберген ел екенінің дәлелі іспеттес, монументтің биіктігі 105 метр. Мұнда көркем галерея, үлкен аквариум, мейрамхана және 97 метр биіктікте қаланы жоғарыдан тамашалауға болатын обсерватория –алаң бар. “Хан Шатыры” сауда ойын-сауық орталығы 2010 жылы шілденің 5-ші жұлдызында ашылды. Президент сарайынан бастау алған Бас қаланың ғажайып ғимараты Астана қаласының жаңа орталығының кіндігінде орналасқан. “Хан Шатыры” бірегей кешені жобасының авторы-танымал, ағылшын сәулетшісі Норман Фостер. Жобаның ерекшелігі оның ішкі климаты ғимараттағы қазіргі заманғы автоматикалық құралдар арқылы қадағаланатынында болып отыр. «Нұр-Астана» орталық мешіті 2005жылы 22 наурыздан бастап Астананың сол жағалауының ғажайып келбетіне,жаңа бір көз тартатын ғимаратына айналды. Ұзындығы 63 метр 4 мұнарадан құрылған. 5 мың адамға арнап салынған. Алтынмен апталған Нұр Астана мешіті ислам дінін уағыздаумен қатар барша Астаналықтарды татулыққа, ізгілікке шақырумен келеді”. К.Байсейітова атындағы ұлттық опера және балет театры”. Бұл ғимарат XIX ғасыр соңындағы классикалық стиль сәулетінің үлгісі бойынша болып табылады. Қайта жаңғыртылған Целиноград теміржолшылар сарайы осыдан алты жыл бұрын бүгінгі күні К.Байсейітова атындағы ұлттық опера және балет театры деп аталатын тамаша ұжымға берілді. Қазіргіі уақытта ол еліміздің ең жас музыкалық театры болып саналады. Ұлттық театр сахнада түрлі дәуір мен стильдердің қойылымдарын қояды. Есілдің сол жағалауына сыртқы көрінісі “ұшатын тарелкаға” ұқсас цирк ғимараты салынған. Ең басты жетістік – алғаш рет цирк ұжымы құрылды. Мұнда акробаттар, эквилибристтер, үйретушілер, аттағы жігіттер, өнер көрсететін гимнасттар, сайқымазақтар адамның көңіл күйін көтерсе, адамдармен бірге Африка арыстандары Шотланд понилері, түйелер, аюлар, есектер, маймылдар, иттер, түрлі жануарлар да өнер көрсетеді. |
Тапсырмалар орындайды |
Презентация арқылы көрсету |
||||||||||||||||||||
7.
Жаңа білім м Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |