Ашық сабақ: Конус, цилиндр және сфера құру 6 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ: Конус, цилиндр және сфера құру 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Конус, цилиндр және сфера құру 6 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Компьютерлік графика

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Конус, цилиндр және сфера құру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.4 айналу денелерін құру және оларды түрлендіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: SketchUp программасында объектілердің үшөлшемді моделін құрастыруды біледі

Көптеген оқушылар: SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, конус, цилиндр, сфера моделін құрастырады

Кейбір оқушылар: SketchUp программасының құралдарын пайдалана алады


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2. Психологиялық ахуал

Психологиялық ахуал.

Оқушылар өзінің бас әріпіне байланысты компьютерге қатысты сөздерді тауып айтады. Мысалы: Есімім Арман – Ақпарат, Есімім Мадина – Монитор.

Сотканың артына есептерді жазып салып қоямын.

Топқа бөлу: «Есептеу» әдісі. Сотканы алады сотка артында есептер бар сол есепті шығарып өз топтарына жайғасады. Есептердің жауабында 0,1 сандары шығады.


І топ: «Тик ток» 20+5-24=

1 шықса осы топқа отырады

ІІ топ: «Инстаграмм» 20+5-25=

0 шықса осы топқа отырады


Үй тапсырмасын сұрау

«Поп корн әдісі»

  1. Қандай 3д моделдерді білесің?

  2. Олардың мүмкіндіктері қандай?

  3. Өзара айырмашылықтары бар ма?

  4. SketchUp программасын қалай іске қосамыз?

  5. SketchUp программасының құралдарын ата

  6. Линия қызметі қандай?

  7. SketchUp программасының құралдары қандай бөліктерден тұрады?

  8. Негізгі құралдарды ата?

  9. Сызу құралдарына қандай құралдар жатады?

  10. Орындалатын жұмыс құралдары қандай?

(жауап берген оқушыларға лайк беру)

Сұрақтарды поп корннан алып жауап береді.

Үй тапсырмасын бекіту:

https://learningapps.org/28126232

орындау. Оқушылар орнында айтады

1.Мұғаліммен амандасады. 2. Оқушылар өздерінің есіміне байланысты компьютерге байланысты сөздер айтады.




1 саны шықса тик ток тобына отрады

0 саны шықса тик ток тобына отрады





Поп корннан сұрақтар алып жауап береді.












Ауызщша орындайды


Бағалау парағын























Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып. Басқа модельдеу программаларындағы сияқты SketchUp программасында жасалып жатқан модельді жақындатуға немесе алыстатуға, бұрын басқа қырынан қарап шығуға мүмкіндік беретін навигациялық құралдар бар. Көрсетілім. Навигациялық құралдар мәзірдің «Camera» бөлімінде орналасқан. Құралдардың батырмалары Құралдар тақтасында орналасқан.

«Терминдер кестесі » әдісі.

Дәптерлеріне терминдерді жазып алу.

Қазақша

орысша

ағылшынша

Конус

Конус

Cone

Цилиндр

Цилиндр

Cylinder

Сфера

Сфера

Sphere

айналу денелері

Создание тел вращения

Create bodies of revolution


Таныс емес, нақты білмеймін деген терминдер бойынша жаңа сабаққа кіріспе жасау. Терминдерді тақтадан көрсету Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау, дәптерлеріне жаздыру.

Конус, Цилиндр, Сфера – дегенді қалай түсінесіңдер?


«Кадр» әдісі. бейне материал көрсету.



І топ: «Тик ток»

Конус туралы айтады және қолмен плакатқа салады

ІІ топ: «Инстаграмм»

Цилиндр туралы айтады және қолмен плакатқа салады

(А4 қағазына жазып мұғалімге тапсырады)



Сергіту сәті: Видеороликпен қайталайды.



Практикалық тапсырма алдында техникалық қауіпсіздік ережесін меңгереміз: https://learningapps.org/27800234


«Білімді қолданайық» әдісі .

SketchUp программасының құралдарын пайдаланып

І топ: «Тик ток» цилиндр моделін жаса.


ІІ топ: «Инстаграмм» сфера моделін жаса.


«Венн диаграммасы»


І топ: «Тик ток» сфера мен шеңбер

ІІ топ: «Инстаграмм» конус және үш бұрыш



«Тобықтай түйін» әдісі

https://learningapps.org/27672415

Мұғалімді тыңдайды









Терминдерді дәптерлеріне түсіреді
















Бейнематериал көреді.




тапсырманы орындайды
















SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, пішіндердің моделін құрастырады



Топтар өз ойларын баяндайды.


Жалпы жауап береді













Стикер

1балл








Стикер

1 балл






Стикер

1 балл







Стикер

1 балл







Стикер

1 балл






Интербелсенді тақта/

Компьютер











Плакат

маркер





































Сабақтың соңы

Кері байланыс: «смс» әдісі

Оқушылар сабақтағы алған әсерлерін мұғалімге смс жазу арқылы хабарлайды және сол соткаға алған смайликтерін соткаға салып аты жөнін жазып мұғалімге тапсырады

Өзін-өзі бағалау.



Бағалау

Мұғалім берген смайликтерді санайды




Үй тапсырмасы

1. Оқулық бойынша үй тапсырмасын орындау

2. Оқулық бойынша анықтамаларды дәптерге жазу

3. Онлайн мектеп тапсырмаларын орында





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2025
127
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі