Ашық сабақ "Көпмүшелерді қосу және азайту", 7 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ "Көпмүшелерді қосу және азайту", 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Көпмүшелерді қосу және азайту тақырыбы бойынша ашық сабақ 7 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Бөлімі: Көпмүшелер

Мектеп: Б.Қаратаев атындағы ЖОББМ

Педагогтің аты-жөні:

Орынбасар Айнара Жанғабылқызы

Күні:


Сыныбы:7 б

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көпмүшелерді қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.7көпмүшелерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты:

-көпмүшелерді қосу және азайту амалдарын орындап,

ұқсас мүшелерді біріктіру арқылы өрнекті ықшамдай алады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин















10 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

Топқа бөлу

І топ: Натурал сандар

ІІ топ : Бүтін сандар

II.Үй тапсырмасын тексеру

11.4,11.5. есептер









Жаңа сабақты түсіндіру.


Мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді


Оқушылар сәлемедеседі.Сабаққа дайындалады.

Оқушылар рандом арқылы топқа бөлінеді.


Оқушылар жұптасу арқылы үй тапсырмасын тексереді










Ынталандыру Дескриптор

Бағалау критерийі:

- Көпмүшедегі ұқсас мүшелерді дұрыс анықтайды;

- Ұқсас мүшелердің коэффициенттерін дұрыс қосады немесе азайтады;

- Нәтижені ықшамдалған көпмүше түрінде жазады.

Жалпы балл: 2


https://ru.piliapp.com/random/wheel








Оқулық

Дәптер



Интербелсенді тақта

Оқулық

Сабақтың

ортасы

5 мин
















8 мин











Тапсырма 1 . Жеке жұмыс

12.1 есеп







Тапсырма 2. Топтық жұмыс

Гексагон әдісі.№12.3 есеп



Сергіту сәті

МЕМ әрекеттерінқайталау













Ынталандыру Дескриптор:

-Көпмүшедегі ұқсас мүшелерді дұрыс анықтайды;


Ұқсас мүшелердің коэффициенттерін дұрыс қосады немесе азайтады;


Нәтижені ықшамдалған көпмүше түрінде жазады.

Жалпы балл:3 балл


Дескриптор:

Дескриптор:

Көпмүшедегі ұқсас мүшелерді дұрыс анықтайды;


Ұқсас мүшелердің коэффициенттерін дұрыс қосады немесе азайтады;


Нәтижені ықшамдалған көпмүше түрінде жазады.


- Жалпы балл:2 балл


https://learningapps.org/watch?v=pzzpo7jfj25

Оқулық,

дәптер,

стикерлер







8 мин

Тапсырма3. Жұптық тапсырма

12.2 есеп




Ынталандыру Дескриптор:

Көпмүшедегі ұқсас мүшелерді дұрыс анықтайды;


Ұқсас мүшелердің коэффициенттерін дұрыс қосады немесе азайтады;


Нәтижені ықшамдалған көпмүше түрінде жазады.

Жалпы балл:3 балл



Оқулық

Дәптер

Интербелсенді тақта


Сабақтың соңы






5 мин


Бағалау

Оқушылар тапсырмаларды бағалау критерий бойынша бағалау парағына өздерің бағалайды.




Рефлекция

https://teacher.gynzy.com/ платформасында “Бағдаршам” әдісі арқылы кері байланыс береді


Үй тапсырмасы:









https://teacher.gynzy.com/ платформасында “Бағдаршам” әдісі арқылы кері байланыс береді



Бағалау критерийлері бойынша жалпы ұпай есептелінеді.






https://teacher.gynzy.com/en/board/23dda572-4fd4-4361-9418-676219b2b0e2

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені,оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілет- терін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.

Математика кабинетіндегіқауіпсіздікережесіескесалынады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:
















Тапсырма 1

Жалпы балл:3


Тапсырма 2



Тапсырма 3



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.10.2025
166
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі