Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
Сабақтың тақырыбымен,
мақсатымен таныстыру.
Үй тапсырмасын
тексеру: Jeopardylabs.com платформасы арқылы үйге
берілген есептерді шығарады:
|
Мұғаліммен амандасады,
сабақта жоқ оқушыларды және үйге берілген тапсырманы айтады.
Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады.
Jeopardylabs.com платформасында
дайындалған тапсырмаларды қол көтеру арқылы
орындайды.
|
Мұғалім ұйымдастыру
кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Дескриптор:
-
Көпмүшелерді қосу ережесін
қолданады;
-
Көпмүшелерді азайту ережесін
қолданады;
-
Ұқсас мүшелерді біріктіреді;
-
Есептің жауабын табады;
|
Jeopardylabs.com платформасы https://jeopardylabs.com/play/30580c2770
|
Негізгі
бөлім Тақырыпты
ашу
10
минут
|
Көпмүшелерді қосу және
азайтуға арналған есептер шығару.
І тапсырма: Бургер
әдісі арқылы әр оқушыға жеке
орындауға тапсырмалар береді:
(a3 –a2+6)-(4a3+8a2-11)
(11x4+21x3-43)+(60-19x3-7x4)
(30b5-15b+16)-(17+17b+44b5)
(-73+17x+19x3)+(-18x3-39x+50)
(5a2-4x+25)+(-31+ 9а2 -3х);
(17y+8b2-11)-(70-9b2+18y);
(2,3c-9,1z3-4)-(10z3-3c+5,9);
(0,8t2-20m+5)-(41-3m-2,4t2);
(xy+6a)+(6a-z)-(8x+10xy);
(4b-3cd)-(11b+20k)+(23k-19cd) ;
(2t-mn)+(8nm-9k)-(-10k+15t);
(1,8a-bc)+(7,7bc-d)-(10,1d-a);
Дескриптор:
-
Көпмүшелерді қосу ережесін
қолданады;
-
Көпмүшелерді азайту ережесін
қолданады;
-
Ұқсас мүшелерді біріктіреді;
-
Есептің жауабын табады;
|
Оқушылар тақырыпты
түсініп алады. Оқушылар берілген тапсырмаларды
орындайды.
Қол көтерген оқушылар
тақтаға шығып есептер шығарады
Берілген тапсырма
бойынша есепті жеке орындайды.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Бағалау сызғышы арқылы
оқушылар өздерін бағалайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
15 мин
|
ІІ тапсырма: Тарсия
әдісі арқылы топтық жұмыс, әр
топқа қиылған фигуралардан жасалған есептер
беріледі:
(4х+8у)+(23х+5у);
(83а-91b)-(89a-100b);
(1.5m-4.2n)-(2m+3n);
(5k+6t)+(2.8t-3.1k);
(5+4a3)+(a+2a3);
(y-7x4)-(2.3-9x4);
(9b+7c2)-(14b-10c2);
(39n2-2m)+(5m-44n2);
Дескриптор:
-
Көпмүшелерді қосу ережесін
қолданады;
-
Көпмүшелерді азайту ережесін
қолданады;
-
Ұқсас мүшелерді біріктіреді;
-
Есептің жауабын табады;
-
Жауаптары арқылы берілген фигураны
құрастырады;
|
Оқушылар көпмүшелерге
амалдар қолданады. Ұқсас мүшелерді біріктіреді. Есептердің
жауаптарын табу арқылы үлкен фигура құрастырады.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Бағалау
сызғышы арқылы оқушылар өздерін бағалайды.
|
Оқулық,
жұмыс дәптері
|
10
мин
|
Бекіту тапсырмасы:
Бомба викторинасы
Дескриптор:
-
Көпмүшелерді қосу ережесін
қолданады;
-
Көпмүшелерді азайту ережесін
қолданады;
-
Ұқсас мүшелерді біріктіреді;
-
Есептің жауабын табады;
-
Жауаптарын дұрыс табу арқылы жарылғышты
залалсыздандырады.
|
Оқушылар есептерді
шығару арқылы жарылғыш затты залалсыздандырады.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Бағалау сызғышы арқылы
оқушылар өздерін бағалайды.
|
АКТ, Интерактивті
панель
https://view.genial.ly/65300f1ccb816500111a4fb9/interactive-content-bomb-quiz
|
Соңы
5 минут
|
Сабақты
қорытындылау
Кері
байланыс
«Кері байланыс
билеті»
|
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты
бекіту, қорытындылау.
Оқушылар сабақ бойынша өз-өздерін
бағалайды.
|
Оқушылар бір-бірінің
сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!, Керемет!,
Жақсы!, Талпын!,.
|
|