Материалдар / Ашық сабақ "Көпмүшелерге амалдар қолдану" 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Көпмүшелерге амалдар қолдану" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Көпмүшелерге амалдар қолдану" тақырыбына ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Наурыз 2024
61
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: Б.Қаратаев атындағы ЖОББМ

Педагогтің аты-жөні:

Айтқалиев Бекежан

Күні:

19.10.2023

Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көпмүшелерге амалдар қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.7 көпмүшелерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты:

  • Көпмүшелерді қосу және азайтуды орындауға есептер шығарады




Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру: Jeopardylabs.com платформасы арқылы үйге берілген есептерді шығарады:

Мұғаліммен амандасады, сабақта жоқ оқушыларды және үйге берілген тапсырманы айтады. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады. Jeopardylabs.com платформасында дайындалған тапсырмаларды қол көтеру арқылы орындайды.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Дескриптор:

  • Көпмүшелерді қосу ережесін қолданады;

  • Көпмүшелерді азайту ережесін қолданады;

  • Ұқсас мүшелерді біріктіреді;

  • Есептің жауабын табады;





Jeopardylabs.com платформасы https://jeopardylabs.com/play/30580c2770


Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

10 минут


Көпмүшелерді қосу және азайтуға арналған есептер шығару.

І тапсырма: Бургер әдісі арқылы әр оқушыға жеке орындауға тапсырмалар береді:


(a3 –a2+6)-(4a3+8a2-11)

(11x4+21x3-43)+(60-19x3-7x4)

(30b5-15b+16)-(17+17b+44b5)

(-73+17x+19x3)+(-18x3-39x+50)

(5a2-4x+25)+(-31+ 2 -3х);

(17y+8b2-11)-(70-9b2+18y);

(2,3c-9,1z3-4)-(10z3-3c+5,9);

(0,8t2-20m+5)-(41-3m-2,4t2);

(xy+6a)+(6a-z)-(8x+10xy);

(4b-3cd)-(11b+20k)+(23k-19cd) ;

(2t-mn)+(8nm-9k)-(-10k+15t);

(1,8a-bc)+(7,7bc-d)-(10,1d-a);

Дескриптор:

  • Көпмүшелерді қосу ережесін қолданады;

  • Көпмүшелерді азайту ережесін қолданады;

  • Ұқсас мүшелерді біріктіреді;

  • Есептің жауабын табады;

Оқушылар тақырыпты түсініп алады. Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды.






Қол көтерген оқушылар тақтаға шығып есептер шығарады


Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды.








«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»





Picture 2





Бағалау сызғышы арқылы оқушылар өздерін бағалайды.


Оқулық, жұмыс дәптері



15 мин

ІІ тапсырма: Тарсия әдісі арқылы топтық жұмыс, әр топқа қиылған фигуралардан жасалған есептер беріледі:

(4х+8у)+(23х+5у);

(83а-91b)-(89a-100b);

(1.5m-4.2n)-(2m+3n);

(5k+6t)+(2.8t-3.1k);

(5+4a3)+(a+2a3);

(y-7x4)-(2.3-9x4);

(9b+7c2)-(14b-10c2);

(39n2-2m)+(5m-44n2);

Дескриптор:

  • Көпмүшелерді қосу ережесін қолданады;

  • Көпмүшелерді азайту ережесін қолданады;

  • Ұқсас мүшелерді біріктіреді;

  • Есептің жауабын табады;

  • Жауаптары арқылы берілген фигураны құрастырады;

Оқушылар көпмүшелерге амалдар қолданады. Ұқсас мүшелерді біріктіреді. Есептердің жауаптарын табу арқылы үлкен фигура құрастырады.


«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Picture 2





Бағалау сызғышы арқылы оқушылар өздерін бағалайды.

Picture 1 Оқулық, жұмыс дәптері


10 мин


Бекіту тапсырмасы: Бомба викторинасы

Дескриптор:

  • Көпмүшелерді қосу ережесін қолданады;

  • Көпмүшелерді азайту ережесін қолданады;

  • Ұқсас мүшелерді біріктіреді;

  • Есептің жауабын табады;

  • Жауаптарын дұрыс табу арқылы жарылғышты залалсыздандырады.



Оқушылар есептерді шығару арқылы жарылғыш затты залалсыздандырады.




«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Picture 2





Бағалау сызғышы арқылы оқушылар өздерін бағалайды.





АКТ, Интерактивті панель


https://view.genial.ly/65300f1ccb816500111a4fb9/interactive-content-bomb-quiz

Соңы

5 минут

Сабақты қорытындылау

Кері байланыс

«Кері байланыс билеті»



Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Оқушылар сабақ бойынша өз-өздерін бағалайды.

Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!