Топтық жұмыс “Топтас, ойлан,бөліс”
әдісі
Әр топқа тапсырма жазылған плакаттар
таратылады. Тапсырманы орындап болған сон тақтаға шығып
жауаптарымен бөліседі.
Тапсырма
№1
1-топ
Ортақ көбейткішті жақша сыртына
шығарыңдар.
1.
2xy-3xz+px=x(2y-3z+p)
2.
12a-24b=12(a-2b)
Теңдеуді
шешіңдер:
3. 1) x2-2x=0
x(x-2)=0
x=0, x-2=0
x=2 Жауабы: 0;
2
2-топ
1.
5mn2+4np=n(5mn+4p)
2.
10ab+5b-30bc=5b(2a+1-6c)
3. 1)
x2-3x=0
x(x-3)=0
x=0, x-3=0
x=3
Жауабы: 0;
3
3-топ
1.
5xy-2xz+px=x(5y-2z+p)
2.
2a-14b=2(a-7b)
3. 1)
x2+5x=0
x(x+5)=0
x=0,
x+5=0
x=-5
Жауабы: -5,
0
Дескриптор:
-ортақ көбейткішті жақша сыртына
шығарады;
ҚБ:
«Жұлдызша» әдісімен бағалаймын. Топтардың
алған бағалары жұлдызшаларының түсіне
байланысты.
“ Балық қаңқасы”
әдісі Балықтың бас жағына тапсырма
беріледі.
Тапсырма
№2:
1-топ
Х2
-5х+4=х2
–х-4х+4=(х2
-х)-(4х-4)=х(х-1)-4(х-1)=(х-1)(х-4)
2-топ
Х2
+7х+6=х2
+х+6х+6
=(х2
+х)+(6х+6)=х(х+1)+6(х+1)=(х+1)(х+6)
3-топ
Х2
-3х+2=х2
–х-2х+2=(х2
-х)-(2х-2)=х(х-1)-2(х-1)=(х-1)(х-2)

Дескриптор:
-Берілген үшмүшені төртмүшеге
түрлендіреді
-Көпмүшені
топтайды
-Ортақ көбейткішті жақша
сыртына шығарады
-Көбейткіштерге
жіктейді.
ҚБ:
«Жұлдызша» әдісімен
бағалаймын.
Тапсырма
№3
Оқулықпен жұмыc.
«Кім жылдам»
әдісі 2.106 1-топ (1,2 )
1)2a(x+y)+x+y=(x+y)(2a+1)
2)3b(x-y)+x-y=(x-y)(3b+1)
2-топ
(3,4)
3)4a(m-n)+m-n=(m-n)(4a+1)
4)x(p-q)+p-q=(p-q)(x+1)
3-топ
(5,6)
5)5a(x+y)-x-y=(x+y)(5a-1)
6)4a
(m-n)-m+n=(m-n)(4a-1)
2.107
1-топ
(1,2)
1)ax+ay+bx+by=(x+y)(a+b)
2)
ax-ay+bx-by= (x-y)(a+b)
2-топ
(3,4)
3)a2
+ab+ac+bc=(a+b)(a+c)
4)
ax+ay+6x+6y=(x+y)(a+6)
3-топ
(5,6)
5)1-bx-x+b=(1+b)(1-x)
6)
ab+2b-2a-4=(a+2)(b-2)
Дескриптор:
-Көпмүшені
топтайды,
-ортақ көбейткішті жақша сыртына
шығарады;
ҚБ:
«Жұлдызша» әдісімен
бағалаймын.
“Джигсо”
әдісі. Топтарға тапсырма беріледі.Тапсырма орындалып
болған соң әр топтан оқушылар 1 ден 6-ға дейін санап шығады.Мұғалім
кез- келген санды таңдап, сол санды айтқан әр топтың оқушысын
сарапшы етіп тағайындайды.Сарапшы басқа топтарға барып,өздерінің
орындаған тапсырмаларын
түсіндіреді.
Тапсырма
№4
Венн диаграммасы арқылы бірмүше
мен көпмүшені талдау.
Айырмашылығы
Айырмашылығы
Ұқсастығы

Дескриптор:
-Бірмүше мен көпмүшені ажырата
алады,
-Ұқсастықтарын
біледі.
ҚБ Басбармақ әдісі бойынша
бағалау.
|