Сабақтың басталуы 5минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Оқушылармен
амандасу.
Шаттық
шеңбері.
Түрлі түсті лента арқылы топқа
бөлу. Үй тапсырмасын тексеру
«Менен сұрақ, сізден жауап»
әдісі
Үй тапсырмасын не жаңа сабақты
бекіту мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылып, жауабы тыңдалады.
Оқушы сұрақтарға нақты жауап беру керек.
|
Шар, «Менен сұрақ, сізден
жауап» әдісі
|
5 минут
|
«Қожаның қиялы» видеоролигін
көріп, сұрақтарға жауап береді.
Бағалау
критерийлері:
1)видеоны мұқият қарап,
тыңдау;
2)сұрақтарға толық жауап
беру.
Берілетін
сұрақтар:
1. Берілген үзіндіден Қожаның
қандай өзіндік әлемі байқалады?
2. Қожа не себепті атақты,
танымал тұлғаға айналғысы келеді?
3. Қожа батыр болуды
армандағанда тек қана атын шығаруды мақсат ете
ме?
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалау.
|
Видеоролик, «Бас бармақ»
әдісі
|
Сабақтың ортасы 5
минут
|
Жауап берген сұрақтар бойынша
«Адасқан сөздер»әдісін қолданады. Конверттерде берілген сөздерді
рет-ретімен орналастырады.
1-топ:
1)Ахметов/
келеді./
директоры/
қасыма/
топ/
Мектеп/
мұғалім/
бастаған/
бір/
2)жатырмын/
атанып,/
Мен/
келе/
армиядан/
орден/
батыр/
тағып/
2-топ:
1)бір-бірімізге/
Аңсап/
Қозы/
көріскен/
мен/
құшақ/
ұмтыламыз./
Баяндай/
жая/
2)ішінен/
басылып,/
Солардың/
кетеді./
Жанар/
оттай/
ұшырай/
көзіме/
3-топ:
1)алмай,/
Майқанова/
келе/
таман/
шетке/
маған/
тұрады./
батып/
бір/
ыңғайсызданып/
2)саған/
бермегенімді/
лагеріне/
Баяғыда/
ұмытпаған/
жолдама/
боларсың./
пионер/
Гүл шоқтары арқылы өздерін
бағалайды.
«Гүл
шоқтары»
|
«Гүл шоқтары»
әдісі
|
10
минут
|
Грамматикалық тақырыпты
түсіндіру.
Көптік жалғау дегеніміз
не?
Қазақ тілінде төрт түрлі
жалғау бар: көптік, тәуелдік, септік, жіктік жалғаулары. Көптік
жалғау зат атауларына жалғанып, заттың көптігін білдіретін жалғау.
Көптік жалғауы (-лар, -лер, -дар, -дер, тар, -тер) сөздерге
үндестік заңдылығына сәйкес жалғанады. Мысалы: бала-лар, үй-лер,
қаз-дар, із-дер, кітап-тар, көлік-тер.
Бағалау
критерийлері:
1.Тапсырманы дұрыс және толық
орындайды.
2.Ұқыпты, таза
жазады.
3.Креативті
рәсімдейді.
Көптік жалғауына байланысты
тапсырмаларды орындайды.
1-топ: Төмендегі сөздерге
көптік жалғауын жалғап, сөйлем жазыңдар. Бала, мектеп, облыс,
аудан, пионер, кітап, газет, қала, ауыл,
сөз.
2-топ: –тар жалғауы жалғанатын
төрт сөз, -лар жалғауы жалғанатын төрт сөз, -дар, -дер жалғауы
жалғанатын төрт сөз ойлап жазыңдар.
3-топ: Төменде берілген
сөйлемдерден зат есімнің жекеше түрінің бір бағанға, көпше түрін
бір бағанға жазыңдар.
Балалар түрлі құстарды біледі.
Құстар адамға көп пайда келтіреді. Қыста балалар құстарға қамқоршы
болады. Күн суытқанда құстар жылы жақа ұшып
кетеді.
«Стикермен бағалау»
әдісі
«Стикермен» әдісі. Ұнаған
постерге немесе кластерге стикер
жабыстырады.
|
Оқулық, сиқырлы қорап,
«Стикермен бағалау» әдісі, А3
|
3
минут
|
«Адасқан әріптер»
ойыны
Ойын шарта: Берілген
әріптердің орнын ауыстыра отырып, сөз
құрау.
Директор, Ахметов,
мұғалім
Қожатай, мектеп,
орден
Ержүректік, Жанар,
жұрт
|
«Адасқан
әріптер»
|