Ұйымдастырылған оқу қызметі
Тобы: Екінші кіші «Б» «Балдырған»тобы
Тәрбиеші :Ахамбаева Гүлмира Зиятаевна
Білім беру саласы:Коммуникация
Бөлімі:Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Торғай»
Мақсаты: Торғай туралы түсініктерін кеңейту
Міндеттері:
1.Торғай олардың өздеріне тән ерекшеліктерін атай білуге үйрету
2. Торғай туралы түсінік қалыптастыру
3. Торғайға қамқор болуға тәрбиелеу
Әдіс-тәсілі:Түсіндіру,көрсету,әңгімелеу,ойын,музыка,сұрақ-жауап,
Қажетті- құрал жабдықтар,көрнекіліктер: мнемотаблица,суреттер,маска,музыка, фланелеграф.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Кіріспе бөлім Негізгі бөлім Қортынды бөлім |
Шаттық шеңбері:Тәрбиеші балаларды топқа бір қатармен кіргізіп, шеңбер құрады. - Балалар қараңдаршы, бізге көптеген қонақтар келген екен, қане шаттық шеңберін құрып, келген қонақтармен амандасайықшы. Біздер жақсы баламыз, Өсті ақыл санамыз. Қонақтармен ең алғаш, Амандасып аламыз.. - Балалар айналаға қараңызшы, тобымыз бүгін ерекше безендірілген - Балалар қазір жылдың қай мезгілі? - Қыста ауа–райы қандай болады? -Неге қыс деп ойлайсыңдар? Ал енді жақынрақ келіп көрейікші,ағашта нелер қонып отыр.Дұрыс құстар. Атап береді. Олар балалар қыстап қалатын құстар,себебі олар суықтан қорықпайды,сонымен қатар суықтан қорқатын құстар бар.Олар жылы жаққа ұшып кетеді. Құстар адамға дос. Балалар қараңдарңдар сандық.Ішінде не бар қөрейік кәне. Балалар торғай туралы тақпақ екен балалар, енді орындарымызға отырайық. (Өлең оқып отырып суреттерді фланелеграфқа қойып отыру,қойылған суреттерден мнетаблица арқылы тағы қайталап айтып беру.)3-4 баладан сұрау Торғай: Мен торғаймын, торғаймын, Суықтан да тоңбаймын. Құрт - құмырсқа шіркейден, Бау – бақшаны қорғаймын. Жем шашамын, жегейсің Үйшік жасап берейін. Сөздік жұмы:Құрт - құмырсқа шіркейден, Бау – бақшаны Билингвалдық компонент: торғай-воробей Жем-зернышки Сұрақтар қою. Өлең не туралы? Құсты атап беріңдерші? Немен қоректенеді? Қыста қалай тамақтанады? Қандай көмек беру керек? Ол қандай құс? Сергіту сәті : Кәне балалар құстарды тауып алыңдаршы,маскасын киіп Қимылды ойын: «Жылы,суық» -Ал енді балалар қазір ойын ойнайық. «Жылы ,суық».Мен жылы-дегенде ұшасыңдар,жем жейсіңдер,ал «суық»дегенде отыра қаласыңдар. (музыка қою). Енді балалар мына жерге тұра қалайық Стол басына шақыру. Дид. Ойын: 1. Ойын : «Не артық?». Мақсаты:суреттерді салыстыру арқылы ойлау қабілетін дамыту. Шарты:Суреттері бар бетшелерді ұсынады.Әр қатардағы бейнеленген заттарды сипатына қарай мұқият қарап ,басқаларынан өзгеше біреуін табуын өтінеді.Осылайша әр қатардағы заттардан бала артығын табады. 2. Ойын «Суретті құрастыр». Мақсаты: Баланы бірнеше бөліктерден тұратын, бір тұтас суретті құрастыра білуге үйрету, төзімділікке, бастаған істі аяқтауға тәрбиелеу. Шарты: Сурет бөліктерін таңдағанда қателеспеу, кім тез өз суретін құрастырып, дұрыс атайды. Ойын іс-әрекеті:Тұтас суретті құрастыру үшін тиісті бөлшектерін іздестіру. 3.Ойын: «Жұбын тап». Мақсаты:Суреттің жұбтарын бірінің астына бірін қойып отырады. Содан соң балалардан қалған суреттердің жұбтары н табуды сұрайды. Шарты:. Балаларға жоғарғы қатардан сурет таңдап төменгі қатардан сол суреттің жұбын тауып топтастыру керек . Ментальный карта арқылы сабақты қортындылау. Біз бүгін торғай туралы өлең оқыдық. Балалар сендер торғай туралы не айта аласыңдар: Балалар қараңдаршы мынау жем салғыш,кәне балалар оған шемішке дәнін шашып қояйық далаға шыққанда құстарды тамақтандырамыз. Сабақ ұнадыма? Сандықтың ішінене тәтті сыйлық беру . Біз балдырған тобымыз Доспыз бәріміз Құстай қанат қағамыз Биікке біз самғаймыз. Келгендеріңізге рахмет Сау болыңыздар! Қонақтармен қоштасу. |
Бірге қайталайды. Сәлеметсіздерме Здравствуйте Балалар жауабы Құстар Қарға ,сауысқан,торғай,көгершін. Мнемотаблица арқылы балаларға айтқызу қайталату Сау болыңыздар до свидания |
Күтілетін
нәтиже:
Қабылдау: Торғай туралы
өлеңді
Түсінеді:
Балаларды
«біздің кішкентай достарымызға» жанашырлық
танытуды
Қолданады: Құстарды ажырата
білуде
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Көркем әдебиет" 2-ші кіші топ
Ашық сабақ "Көркем әдебиет" 2-ші кіші топ
Ұйымдастырылған оқу қызметі
Тобы: Екінші кіші «Б» «Балдырған»тобы
Тәрбиеші :Ахамбаева Гүлмира Зиятаевна
Білім беру саласы:Коммуникация
Бөлімі:Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Торғай»
Мақсаты: Торғай туралы түсініктерін кеңейту
Міндеттері:
1.Торғай олардың өздеріне тән ерекшеліктерін атай білуге үйрету
2. Торғай туралы түсінік қалыптастыру
3. Торғайға қамқор болуға тәрбиелеу
Әдіс-тәсілі:Түсіндіру,көрсету,әңгімелеу,ойын,музыка,сұрақ-жауап,
Қажетті- құрал жабдықтар,көрнекіліктер: мнемотаблица,суреттер,маска,музыка, фланелеграф.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Кіріспе бөлім Негізгі бөлім Қортынды бөлім |
Шаттық шеңбері:Тәрбиеші балаларды топқа бір қатармен кіргізіп, шеңбер құрады. - Балалар қараңдаршы, бізге көптеген қонақтар келген екен, қане шаттық шеңберін құрып, келген қонақтармен амандасайықшы. Біздер жақсы баламыз, Өсті ақыл санамыз. Қонақтармен ең алғаш, Амандасып аламыз.. - Балалар айналаға қараңызшы, тобымыз бүгін ерекше безендірілген - Балалар қазір жылдың қай мезгілі? - Қыста ауа–райы қандай болады? -Неге қыс деп ойлайсыңдар? Ал енді жақынрақ келіп көрейікші,ағашта нелер қонып отыр.Дұрыс құстар. Атап береді. Олар балалар қыстап қалатын құстар,себебі олар суықтан қорықпайды,сонымен қатар суықтан қорқатын құстар бар.Олар жылы жаққа ұшып кетеді. Құстар адамға дос. Балалар қараңдарңдар сандық.Ішінде не бар қөрейік кәне. Балалар торғай туралы тақпақ екен балалар, енді орындарымызға отырайық. (Өлең оқып отырып суреттерді фланелеграфқа қойып отыру,қойылған суреттерден мнетаблица арқылы тағы қайталап айтып беру.)3-4 баладан сұрау Торғай: Мен торғаймын, торғаймын, Суықтан да тоңбаймын. Құрт - құмырсқа шіркейден, Бау – бақшаны қорғаймын. Жем шашамын, жегейсің Үйшік жасап берейін. Сөздік жұмы:Құрт - құмырсқа шіркейден, Бау – бақшаны Билингвалдық компонент: торғай-воробей Жем-зернышки Сұрақтар қою. Өлең не туралы? Құсты атап беріңдерші? Немен қоректенеді? Қыста қалай тамақтанады? Қандай көмек беру керек? Ол қандай құс? Сергіту сәті : Кәне балалар құстарды тауып алыңдаршы,маскасын киіп Қимылды ойын: «Жылы,суық» -Ал енді балалар қазір ойын ойнайық. «Жылы ,суық».Мен жылы-дегенде ұшасыңдар,жем жейсіңдер,ал «суық»дегенде отыра қаласыңдар. (музыка қою). Енді балалар мына жерге тұра қалайық Стол басына шақыру. Дид. Ойын: 1. Ойын : «Не артық?». Мақсаты:суреттерді салыстыру арқылы ойлау қабілетін дамыту. Шарты:Суреттері бар бетшелерді ұсынады.Әр қатардағы бейнеленген заттарды сипатына қарай мұқият қарап ,басқаларынан өзгеше біреуін табуын өтінеді.Осылайша әр қатардағы заттардан бала артығын табады. 2. Ойын «Суретті құрастыр». Мақсаты: Баланы бірнеше бөліктерден тұратын, бір тұтас суретті құрастыра білуге үйрету, төзімділікке, бастаған істі аяқтауға тәрбиелеу. Шарты: Сурет бөліктерін таңдағанда қателеспеу, кім тез өз суретін құрастырып, дұрыс атайды. Ойын іс-әрекеті:Тұтас суретті құрастыру үшін тиісті бөлшектерін іздестіру. 3.Ойын: «Жұбын тап». Мақсаты:Суреттің жұбтарын бірінің астына бірін қойып отырады. Содан соң балалардан қалған суреттердің жұбтары н табуды сұрайды. Шарты:. Балаларға жоғарғы қатардан сурет таңдап төменгі қатардан сол суреттің жұбын тауып топтастыру керек . Ментальный карта арқылы сабақты қортындылау. Біз бүгін торғай туралы өлең оқыдық. Балалар сендер торғай туралы не айта аласыңдар: Балалар қараңдаршы мынау жем салғыш,кәне балалар оған шемішке дәнін шашып қояйық далаға шыққанда құстарды тамақтандырамыз. Сабақ ұнадыма? Сандықтың ішінене тәтті сыйлық беру . Біз балдырған тобымыз Доспыз бәріміз Құстай қанат қағамыз Биікке біз самғаймыз. Келгендеріңізге рахмет Сау болыңыздар! Қонақтармен қоштасу. |
Бірге қайталайды. Сәлеметсіздерме Здравствуйте Балалар жауабы Құстар Қарға ,сауысқан,торғай,көгершін. Мнемотаблица арқылы балаларға айтқызу қайталату Сау болыңыздар до свидания |
Күтілетін
нәтиже:
Қабылдау: Торғай туралы
өлеңді
Түсінеді:
Балаларды
«біздің кішкентай достарымызға» жанашырлық
танытуды
Қолданады: Құстарды ажырата
білуде
шағым қалдыра аласыз













