|
Көркем еңбек |
Мектеп: Ахмет Байтұрсынов атындағы №50 мектеп-гимназиясы |
|||||
|
Күні: 03.03.2025ж |
Оқытушының аты-жөні: Уалихан Диас Сембекұлы |
|||||
|
Сынып: 9 «Г» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйымды әзірлеу. Әрлеу |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.2.2.1 материалдарды өңдеуге арналған заманауи технологиялық машиналарды өз бетінше таңдап, анықтау және қолдану; 9.2.3.1 бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау, таңдау мен қолдану; 9.2.3.2 сенімділік пен дербестігін көрсете, әртүрлі техникаларды, конструкция түрлері мен заманауи материалдарды қолдана отырып, ерекше күрделі бұйым жасау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істеуге дағдыланған: Бұйым дайындау барысында материалдарды өндеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау және таңдау Оқушылардың көпшілігі істей алады: Бұйым жасау кезінде жаңа технологияларды қолдану Кейбір оқушылар істеуге қабілетті: Күрделі бұйымдарды өз шығармашылық идеясымен жасау |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин
|
Сабаққа қойылған мақсаттармен және тапсырмалармен оқушыларды таныстыру |
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптас тырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау |
Танысты-рылым, оқу жоспары |
||
|
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
Аяқталуы 5 мин |
Өткен сабақты қайталау Миға шабуыл «Көгершіннен хат»
Қайшымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері:
Қағазбен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері:
Желіммен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері:
Топтық жұмыс
П Оқушылар суретте көрсетілген қағаз қиындылары арқылы парта құрастырып шығады.
Қажетті құрал-жабдықтар
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. (Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен орындалған жұмыстарды талқылау Кері байланыс Арнайы қиынды қағазға кері байланыс жазады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Қауіпсіздік ережесімен танысады
Оқушылар суретте көрсетілген қағаз қиындылары арқылы парта құрастырып шығады.
Жұмысты көрмеге ұсынады.
Оқушылар кері байланыс жазады. |
ҚБ Ауызша бағалау ҚБ Ауызша бағалау
ҚБ Ауызша бағалау |
Ақпараттық ресурстар
Көркем еңбек кітабы 9-сынып Картоннан жасалған жиhаздар https://roomester.ru/dekor/mebel/mebel-iz-kartona.html |
||

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Көркем еңбек сабағы 9 сынып "Бұйымды әзірлеу. Әрлеу"
Ашық сабақ Көркем еңбек сабағы 9 сынып "Бұйымды әзірлеу. Әрлеу"
|
Көркем еңбек |
Мектеп: Ахмет Байтұрсынов атындағы №50 мектеп-гимназиясы |
|||||
|
Күні: 03.03.2025ж |
Оқытушының аты-жөні: Уалихан Диас Сембекұлы |
|||||
|
Сынып: 9 «Г» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйымды әзірлеу. Әрлеу |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.2.2.1 материалдарды өңдеуге арналған заманауи технологиялық машиналарды өз бетінше таңдап, анықтау және қолдану; 9.2.3.1 бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау, таңдау мен қолдану; 9.2.3.2 сенімділік пен дербестігін көрсете, әртүрлі техникаларды, конструкция түрлері мен заманауи материалдарды қолдана отырып, ерекше күрделі бұйым жасау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істеуге дағдыланған: Бұйым дайындау барысында материалдарды өндеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау және таңдау Оқушылардың көпшілігі істей алады: Бұйым жасау кезінде жаңа технологияларды қолдану Кейбір оқушылар істеуге қабілетті: Күрделі бұйымдарды өз шығармашылық идеясымен жасау |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин
|
Сабаққа қойылған мақсаттармен және тапсырмалармен оқушыларды таныстыру |
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптас тырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау |
Танысты-рылым, оқу жоспары |
||
|
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
Аяқталуы 5 мин |
Өткен сабақты қайталау Миға шабуыл «Көгершіннен хат»
Қайшымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері:
Қағазбен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері:
Желіммен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері:
Топтық жұмыс
П Оқушылар суретте көрсетілген қағаз қиындылары арқылы парта құрастырып шығады.
Қажетті құрал-жабдықтар
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. (Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен орындалған жұмыстарды талқылау Кері байланыс Арнайы қиынды қағазға кері байланыс жазады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Қауіпсіздік ережесімен танысады
Оқушылар суретте көрсетілген қағаз қиындылары арқылы парта құрастырып шығады.
Жұмысты көрмеге ұсынады.
Оқушылар кері байланыс жазады. |
ҚБ Ауызша бағалау ҚБ Ауызша бағалау
ҚБ Ауызша бағалау |
Ақпараттық ресурстар
Көркем еңбек кітабы 9-сынып Картоннан жасалған жиhаздар https://roomester.ru/dekor/mebel/mebel-iz-kartona.html |
||

шағым қалдыра аласыз













