2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер

Ашық сабақ Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер Сабақтың мақсаты: Логарифмдік теңсіздіктерді шеше алады Логарифмдік теңсіздік жүйелерін шеше алады Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.Сабаққа ынталандыру. Топқа бөлу: nismath.org сайты арқылы генератор көмегімен топқа бөлінеді
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер

Мектеп: 51 гимназия

Күні:11.05.2022

Мұғалімнің аты-жөні: Зейнуллаев Асхат

Сынып:11ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Логарифмдік теңсіздіктер.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11.2.2.11- логарифмдік теңсіздіктер және олардың жүйелерін шеше білу;

Сабақ мақсаттары

Логарифмдік теңсіздіктер және олардың жүйелерін шешеді


Бағалау критерийі

Логарифмдік теңсіздіктерді шеше алады

Логарифмдік теңсіздік жүйелерін шеше алады


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі.

Амандасу.Сабаққа ынталандыру.


Топқа бөлу:

nismath.org сайты арқылы генератор көмегімен топқа бөлінеді

Үй тапсырмасын тексеру.


Амандасу.

Жинақталу.

Оқулықтарын дайындау.



QR коды бар қағаздарды сканерлеу арқылы қайталау сұрақтарына жауап береді

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»





https://nismath.org/topka-bolu/

Сабақтың ортасы





Жаңа сабақты түсіндіру:

Логарифм (logos — қатынас және arіthmos — сан), N санының {\displaystyle a\neq 1}Прямоугольник 1 негізі бойынша логарифмі — N санын алу үшін а саны дәрежеленетін m дәреже көрсеткіші (Логарифм негізі), бұл logaN түрінде белгіленеді. Сонымен, егер am=N болса, m=logaN. а<0 болғанда шексіз көп оң сандардың нақты логарифмі болмас еді, сондықтан да a>0 деп алынады.




Топтық жұмыс















































Қалыптастырушы бағалау

















І топ

.


ІІ топ


ІІІ топ



дискриптор

балл

1.

Логарифмнің негін анықтау

1

2.

Негізіне сәйкес қасиетін жазу

1

3.

Логарифмдерді бірдей негізге келтіру

1

4.

Логарифмнің негізіне байланысты өспелі (кемімелі) екенін анықтау

1

5.

Алынған теңсіздікті шешіп, шешімін сан өсіне сызып көрсету

1

6.

Шешімін анықталу облысымен қиылыстырып жауабын алу

1










































































Тест нәтижесі бойынша формативті бағалау.







Слайд















https://www.wolframalpha.com/















QR коды бар қағаздар




































https://app.onlinetestpad.com/



Сабақтың соңы

Сабақты бекіту

Рефлексия «Padlet»

Үйге тапсырма:

625






20 Мамыр 2022
616
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі