Ашық сабақ "Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы 5 сынып бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары жаңартылған білім мазмұның аясында әзірленген , ҚМЖ құруда мұғалімнің тәжірибесіне .кәсіби деңгейіне өзгеріс еңгізуіне бағыт береді деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.2А

Ежелгі көшпелілер өмірі (үшінші сағат)


Мектеп:

Алтыншоқы орта мектеп бақшасы

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Д.Т.Темирбаев


Сынып: 5


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

  • Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?


  • Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?


Сабақтың түрі

Жаңа білімді игеру сабағы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу

Сабақтың мақсаты


Көшпелі мал шаруашылығын саралай келе

Барлық оқушылар орындай алады:

Көшпелі мал шаруашылығы - шаруашылықтың негізгі түрі деп біледі, Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы туралы түсінеді 


Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы туралы, жайлау, күзеу, қыстау, көктеу жайылымдарын сипаттай алады, сүрет кесте бойынша мазмұндайды.


Кейбір оқушылар орындай алады: Көшпелі мал шаруашылығының тиімділігін дәлелдейді

Бағалау критерийлері



Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы туралы біледі

Көшпелі мал шаруашылығының тиімділігін дәлелдейді

Пәнаралық байланыс

География, дүние тарихы.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика мен терминология:

Көшпелі мал шаруашылығы, отырықшылық, егіншілік, тебіндеу, жайлау, күзеу, қыстау, көктеу, киіз басу, арқан есу, жіп иіру, ауыздық, ер тоқым, үзеңгі.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Мен келесі өзгерістерді байқадым....

Көшпелі мал шаруашылығы адам өмірін өзгертті/өзгертпеді себебі....

Төрт түлік малдарға жатады.....

Біздің топтың ойынша....


Құндылықтарды дарыту

Басқа өркениеттер мен құндылықтарға құрмет қалыптастырылады;

Қазақстан тарихы мен дүние тарихын байланыстыра отырып қарастыру арқылы ұлттық мәдениетке құрмет қалыптастырылады

АКТ қолдану дағдылары

Сабақ кезінде оқушыларға тақырыпқа байланысты бейнеролик , презентациялық бағдарлама қолданылады

Бастапқы білім

Темір өндірудің адам өміріне әкелген өзгерістерін біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың

Жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту кезеңі

Алдыңғы білім

10-мин

Оқушылармен сәлемдесу, топқа бөлу 1-2 -3 -4 ретімен,психологиялық ахуал.

Жазбаша дөнгелек үстел(раундробин) тәсілі: топтағы әр оқушы 30 сек.уақытта өткен тақырыптар бойынша білгендерін жазып оң жаққа ығыстырады, ол оқушы парақшаны толықтырады. Парақша алғашқы иесіне келгенде қорытынды жасап ауызша тұжырымдайды. О - өзін өзі бағалайды. (Жетістік баспалдағы)



Сабақтың ортасы

7 мин

М Ал енді бүгінгі сабағымызға көшу үшін тақтаға назар аударайық. Тақтада берілген суреттерге назар аударыңдар.

Б Сіздер қазір, төрт топ төрт сурет бойынша дәптерлерінізге осы суреттерге байланысты 10 сөз жазыңыздар.

Енді, жазғандарынызды топта талқылап, бір ортақ пікірге келініздер.

Балалар мына суреттерден нені көруге болады?

Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін?

Сұрақ қойып, оқушылардың жауаптары арқылы сабақ тақырыбына шығу.

М Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстырады.


Біздің бүгінгі сабағымыздың зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негзігі түріне айналды?



1-слайд

https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E






5-мин











5-мин













5-мин












5- мин





5-мин





















5-мин













Диалог құру

Мәтінмен жұмыс

Тапсырма 1 (топтық жұмыс). 1 қадам

М Мәтінді оқып, топта талқылап төменде берілген сұрақтарға жауап беріңіздер:

1. Көшпелі мал шаруашылығының дамуы адамдарға қандай мүмкіндіктер бергенін анықтаныздар.

2. Осы кезеңде егіншілік қалай дамыды?

О-өзара бағалау (Смайликтермен бағалайды)

.

Тапсырма 2. 2 қадам

Төменде берілген кестені сәйкестендіріңіздер

Көп күтімді қажет етпейді, кермек суды іше береді, тіпті су жоқ болса, қар жейді. Олар суық пен ыстыққа төзімді.

Сиыр

Тебіндеп жайылуға икемсіз, сондықтан оларға жем - шөп әзірлеуді қажет етеді.

Жылқы

Жүк көлігі ретінде пайдаланады, жылдам қозғалады, ауыр жүк көтере алады. Олар сусыз және қорексіз ұзақ күнге шыдайды.

Қой.

Суыққа төзімді, тебіндеп жайылады, керек азығын қар астынан тұяғымен аршып алады.

Түйе



Сергіту сәті « Таңда да таста» стратегиясы қолданылады.

Оқушылар қағазға бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты сөздерді жазып, умаждап бір-біріне лақтырып ойнайды.Содан кейін бір қағазды таңдап алып ішіндегі сөзді оқиды.Сол сөз бүгінгі сабақтың тақырыбына сәйкес келетіндігін анықтайды, мағынасы ашады.



Тапсырма 3:

«Диктоглосс әдісі»

М Оқушыларға бейнематериал ұсынып, төмендегі сұрақтар қойылады.

  1. Бейнематериалдағы көрініс не туралы?.

  2. Қандай оқиға желісі баяндалған?


Тапсырма 4: «Қазақстандағы ежелгі тұрғындардың ерте темір дәуірінде көшпелі мал шаруашылығына өту себептері» сызбасын толтырыңыздар.Сызбанын негізінде, көшпелі мал шаруашылығының тиімділігін дәлелденіздер






Кері байланыс:«Сұрақ қорытынды» стратегиясы


1.Бүгінгі сабақтағы басты оқиға?

2.Не қызықты болды?

3.Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер, қандай жаңалық алдыңыздар?

(1-сұраққа бірнеше оқушы жауап бере алады)

Мұғалім оқушыларды бағалайды.


Кері байланыс «Желкенді қайық» стикерлер жапсырады.

Қызыл – түсінбедім.

Сары - түсіндім,алайда көмек керек.

Жасыл - бәрін түсіндім.

Рефлексия



2-слайд









https://www.youtube.com/watch?v=2kmPE0sz-gc

0:58-07-12


3-слайд












4-слайд











https://www.youtube.com/watch?v=DML

1MwqeH0E

5- слайд
















6-слайд













Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақтың мазмұнын жеңілдету жолдарын қарастыру. Мысалы, оқушыларға өз ойларын тірек-кесте түрінде, графикалық органайзер түрлерін қолданады. Топтық жұмыс кезінде мұғалім әрбір оқушыға немесе топқа қолдау көресету мүмкіндігі бар. Топтық жұмыс кезінде әлді оқушылар әлсіз оқушыларға қолдау көрсетеді


Жоғарыда тізбектелген барлық әрекеттер қалыптастырушы бағалау мүмкіндіктерін береді, өйткені мұғалім әрбір оқушы және топты қолдауға мүмкіндігі бар.

Тең бағалау мүмкіндіктері бар, алдына берілген немесе сыныппен ортақ талқылау негізінде құрастырылған критерийлер негізінде оқушыларға бір-бірін бағалау мүмкіндіктері бар ,оқушылар өзін-өзі бағалайды

Қауіпсіздік ережелерін сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
603
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі