Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі (үшінші сағат) |
Мектеп: Алтыншоқы орта мектеп бақшасы |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Д.Т.Темирбаев
|
||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||
|
Сабақ тақырыбы:
|
|
||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу |
||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көшпелі мал шаруашылығын саралай келе |
||||||||||
|
Барлық оқушылар орындай алады: Көшпелі мал шаруашылығы - шаруашылықтың негізгі түрі деп біледі, Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы туралы түсінеді |
|||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы туралы, жайлау, күзеу, қыстау, көктеу жайылымдарын сипаттай алады, сүрет кесте бойынша мазмұндайды. |
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Көшпелі мал шаруашылығының тиімділігін дәлелдейді |
|||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы туралы біледі Көшпелі мал шаруашылығының тиімділігін дәлелдейді |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География, дүние тарихы. |
||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: Көшпелі мал шаруашылығы, отырықшылық, егіншілік, тебіндеу, жайлау, күзеу, қыстау, көктеу, киіз басу, арқан есу, жіп иіру, ауыздық, ер тоқым, үзеңгі. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Мен келесі өзгерістерді байқадым.... Көшпелі мал шаруашылығы адам өмірін өзгертті/өзгертпеді себебі.... Төрт түлік малдарға жатады..... Біздің топтың ойынша.... |
||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Басқа өркениеттер мен құндылықтарға құрмет қалыптастырылады; Қазақстан тарихы мен дүние тарихын байланыстыра отырып қарастыру арқылы ұлттық мәдениетке құрмет қалыптастырылады |
||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Сабақ кезінде оқушыларға тақырыпқа байланысты бейнеролик , презентациялық бағдарлама қолданылады |
||||||||||
|
Бастапқы білім |
Темір өндірудің адам өміріне әкелген өзгерістерін біледі. |
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||
|
Сабақтың Жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту кезеңі Алдыңғы білім 10-мин |
Оқушылармен сәлемдесу, топқа бөлу 1-2 -3 -4 ретімен,психологиялық ахуал. Жазбаша дөнгелек үстел(раундробин) тәсілі: топтағы әр оқушы 30 сек.уақытта өткен тақырыптар бойынша білгендерін жазып оң жаққа ығыстырады, ол оқушы парақшаны толықтырады. Парақша алғашқы иесіне келгенде қорытынды жасап ауызша тұжырымдайды. О - өзін өзі бағалайды. (Жетістік баспалдағы) |
|
|||||||||
|
Сабақтың ортасы 7 мин |
М Ал енді бүгінгі сабағымызға көшу үшін тақтаға назар аударайық. Тақтада берілген суреттерге назар аударыңдар. Б Сіздер қазір, төрт топ төрт сурет бойынша дәптерлерінізге осы суреттерге байланысты 10 сөз жазыңыздар. Енді, жазғандарынызды топта талқылап, бір ортақ пікірге келініздер. Балалар мына суреттерден нені көруге болады? Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін? Сұрақ қойып, оқушылардың жауаптары арқылы сабақ тақырыбына шығу. М Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстырады. Біздің бүгінгі сабағымыздың зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негзігі түріне айналды?
|
1-слайд |
|||||||||
|
5-мин 5-мин 5-мин
5- мин
5-мин 5-мин |
Диалог құру Мәтінмен жұмыс Тапсырма 1 (топтық жұмыс). 1 қадам М Мәтінді оқып, топта талқылап төменде берілген сұрақтарға жауап беріңіздер: 1. Көшпелі мал шаруашылығының дамуы адамдарға қандай мүмкіндіктер бергенін анықтаныздар. 2. Осы кезеңде егіншілік қалай дамыды? О-өзара бағалау (Смайликтермен бағалайды) . Тапсырма 2. 2 қадам Төменде берілген кестені сәйкестендіріңіздер
Сергіту сәті « Таңда да таста» стратегиясы қолданылады. Оқушылар қағазға бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты сөздерді жазып, умаждап бір-біріне лақтырып ойнайды.Содан кейін бір қағазды таңдап алып ішіндегі сөзді оқиды.Сол сөз бүгінгі сабақтың тақырыбына сәйкес келетіндігін анықтайды, мағынасы ашады. Тапсырма 3: «Диктоглосс әдісі» М Оқушыларға бейнематериал ұсынып, төмендегі сұрақтар қойылады.
Тапсырма 4: «Қазақстандағы ежелгі тұрғындардың ерте темір дәуірінде көшпелі мал шаруашылығына өту себептері» сызбасын толтырыңыздар.Сызбанын негізінде, көшпелі мал шаруашылығының тиімділігін дәлелденіздер Кері байланыс:«Сұрақ қорытынды» стратегиясы 1.Бүгінгі сабақтағы басты оқиға? 2.Не қызықты болды? 3.Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер, қандай жаңалық алдыңыздар? (1-сұраққа бірнеше оқушы жауап бере алады) Мұғалім оқушыларды бағалайды.
Кері байланыс «Желкенді қайық» стикерлер жапсырады. Қызыл – түсінбедім. Сары - түсіндім,алайда көмек керек. Жасыл - бәрін түсіндім. Рефлексия |
2-слайд https://www.youtube.com/watch?v=2kmPE0sz-gc 0:58-07-12 3-слайд 4-слайд https://www.youtube.com/watch?v=DML 1MwqeH0E 5- слайд 6-слайд
|
|||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|||||||||
|
Сабақтың мазмұнын жеңілдету жолдарын қарастыру. Мысалы, оқушыларға өз ойларын тірек-кесте түрінде, графикалық органайзер түрлерін қолданады. Топтық жұмыс кезінде мұғалім әрбір оқушыға немесе топқа қолдау көресету мүмкіндігі бар. Топтық жұмыс кезінде әлді оқушылар әлсіз оқушыларға қолдау көрсетеді |
Жоғарыда тізбектелген барлық әрекеттер қалыптастырушы бағалау мүмкіндіктерін береді, өйткені мұғалім әрбір оқушы және топты қолдауға мүмкіндігі бар. Тең бағалау мүмкіндіктері бар, алдына берілген немесе сыныппен ортақ талқылау негізінде құрастырылған критерийлер негізінде оқушыларға бір-бірін бағалау мүмкіндіктері бар ,оқушылар өзін-өзі бағалайды |
Қауіпсіздік ережелерін сақтау |
|||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?"
Ашық сабақ "Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?"
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі (үшінші сағат) |
Мектеп: Алтыншоқы орта мектеп бақшасы |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Д.Т.Темирбаев
|
||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||
|
Сабақ тақырыбы:
|
|
||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу |
||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көшпелі мал шаруашылығын саралай келе |
||||||||||
|
Барлық оқушылар орындай алады: Көшпелі мал шаруашылығы - шаруашылықтың негізгі түрі деп біледі, Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы туралы түсінеді |
|||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы туралы, жайлау, күзеу, қыстау, көктеу жайылымдарын сипаттай алады, сүрет кесте бойынша мазмұндайды. |
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Көшпелі мал шаруашылығының тиімділігін дәлелдейді |
|||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы туралы біледі Көшпелі мал шаруашылығының тиімділігін дәлелдейді |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География, дүние тарихы. |
||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: Көшпелі мал шаруашылығы, отырықшылық, егіншілік, тебіндеу, жайлау, күзеу, қыстау, көктеу, киіз басу, арқан есу, жіп иіру, ауыздық, ер тоқым, үзеңгі. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Мен келесі өзгерістерді байқадым.... Көшпелі мал шаруашылығы адам өмірін өзгертті/өзгертпеді себебі.... Төрт түлік малдарға жатады..... Біздің топтың ойынша.... |
||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Басқа өркениеттер мен құндылықтарға құрмет қалыптастырылады; Қазақстан тарихы мен дүние тарихын байланыстыра отырып қарастыру арқылы ұлттық мәдениетке құрмет қалыптастырылады |
||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Сабақ кезінде оқушыларға тақырыпқа байланысты бейнеролик , презентациялық бағдарлама қолданылады |
||||||||||
|
Бастапқы білім |
Темір өндірудің адам өміріне әкелген өзгерістерін біледі. |
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||
|
Сабақтың Жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту кезеңі Алдыңғы білім 10-мин |
Оқушылармен сәлемдесу, топқа бөлу 1-2 -3 -4 ретімен,психологиялық ахуал. Жазбаша дөнгелек үстел(раундробин) тәсілі: топтағы әр оқушы 30 сек.уақытта өткен тақырыптар бойынша білгендерін жазып оң жаққа ығыстырады, ол оқушы парақшаны толықтырады. Парақша алғашқы иесіне келгенде қорытынды жасап ауызша тұжырымдайды. О - өзін өзі бағалайды. (Жетістік баспалдағы) |
|
|||||||||
|
Сабақтың ортасы 7 мин |
М Ал енді бүгінгі сабағымызға көшу үшін тақтаға назар аударайық. Тақтада берілген суреттерге назар аударыңдар. Б Сіздер қазір, төрт топ төрт сурет бойынша дәптерлерінізге осы суреттерге байланысты 10 сөз жазыңыздар. Енді, жазғандарынызды топта талқылап, бір ортақ пікірге келініздер. Балалар мына суреттерден нені көруге болады? Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін? Сұрақ қойып, оқушылардың жауаптары арқылы сабақ тақырыбына шығу. М Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстырады. Біздің бүгінгі сабағымыздың зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негзігі түріне айналды?
|
1-слайд |
|||||||||
|
5-мин 5-мин 5-мин
5- мин
5-мин 5-мин |
Диалог құру Мәтінмен жұмыс Тапсырма 1 (топтық жұмыс). 1 қадам М Мәтінді оқып, топта талқылап төменде берілген сұрақтарға жауап беріңіздер: 1. Көшпелі мал шаруашылығының дамуы адамдарға қандай мүмкіндіктер бергенін анықтаныздар. 2. Осы кезеңде егіншілік қалай дамыды? О-өзара бағалау (Смайликтермен бағалайды) . Тапсырма 2. 2 қадам Төменде берілген кестені сәйкестендіріңіздер
Сергіту сәті « Таңда да таста» стратегиясы қолданылады. Оқушылар қағазға бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты сөздерді жазып, умаждап бір-біріне лақтырып ойнайды.Содан кейін бір қағазды таңдап алып ішіндегі сөзді оқиды.Сол сөз бүгінгі сабақтың тақырыбына сәйкес келетіндігін анықтайды, мағынасы ашады. Тапсырма 3: «Диктоглосс әдісі» М Оқушыларға бейнематериал ұсынып, төмендегі сұрақтар қойылады.
Тапсырма 4: «Қазақстандағы ежелгі тұрғындардың ерте темір дәуірінде көшпелі мал шаруашылығына өту себептері» сызбасын толтырыңыздар.Сызбанын негізінде, көшпелі мал шаруашылығының тиімділігін дәлелденіздер Кері байланыс:«Сұрақ қорытынды» стратегиясы 1.Бүгінгі сабақтағы басты оқиға? 2.Не қызықты болды? 3.Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер, қандай жаңалық алдыңыздар? (1-сұраққа бірнеше оқушы жауап бере алады) Мұғалім оқушыларды бағалайды.
Кері байланыс «Желкенді қайық» стикерлер жапсырады. Қызыл – түсінбедім. Сары - түсіндім,алайда көмек керек. Жасыл - бәрін түсіндім. Рефлексия |
2-слайд https://www.youtube.com/watch?v=2kmPE0sz-gc 0:58-07-12 3-слайд 4-слайд https://www.youtube.com/watch?v=DML 1MwqeH0E 5- слайд 6-слайд
|
|||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|||||||||
|
Сабақтың мазмұнын жеңілдету жолдарын қарастыру. Мысалы, оқушыларға өз ойларын тірек-кесте түрінде, графикалық органайзер түрлерін қолданады. Топтық жұмыс кезінде мұғалім әрбір оқушыға немесе топқа қолдау көресету мүмкіндігі бар. Топтық жұмыс кезінде әлді оқушылар әлсіз оқушыларға қолдау көрсетеді |
Жоғарыда тізбектелген барлық әрекеттер қалыптастырушы бағалау мүмкіндіктерін береді, өйткені мұғалім әрбір оқушы және топты қолдауға мүмкіндігі бар. Тең бағалау мүмкіндіктері бар, алдына берілген немесе сыныппен ортақ талқылау негізінде құрастырылған критерийлер негізінде оқушыларға бір-бірін бағалау мүмкіндіктері бар ,оқушылар өзін-өзі бағалайды |
Қауіпсіздік ережелерін сақтау |
|||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз















