Ашық сабақ "Күн мен Ай" 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Күн мен Ай" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа қазақ тілі пәнінен өткізілген "Күн мен Ай" тақырыбындағы ашық сабақ жоспары жаңартылған білім беру мазмұны аясында қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне, әсіресе жас мамандарға сабақ жоспарлауда әдістемелік көмек ретінде ұсынылып отыр.
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ:

Мектеп: Ақсуат ЖОББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Рамазанова Гулден Саматовна

СЫНЫП: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

9-бөлім: Аспан әлемінің құпиялары


Сабақтың тақырыбы:

Ай және Күн

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру (5.Ж3);

Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау (5.Ж6)


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Берілген тірек сөздерді қолданып, сурет бойынша әңгіме құрастырады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтіндегі орфографиялық қателерді тауып, сөздіктерге сүйеніп түзетеді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Мәтіндегі орфографиялық қателерді редакциялап, ІІІ жақта жазады.

Бағалау критерийі

1.Мәтіндегі тірек сөздер мен суреттерді қолданып, сурет бойынша әңгіме құрастырады

2.Орфографиялық нормаға сәйкес мәтінді түзетіп, редакциялайды

Тілдік мақсат

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Талқылауға арналған сұрақтар:


Не себепті …. деп ойлайсыз?



Көрнекі құралдар

АКТ, көрсетілім (презентация), суреттер

Пәнаралық байланыс


Алдыңғы оқу:

Тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды

Жоспар

Уақыты

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы



7 минут


І.Ұйымдастыру:

ІІ.Қызығушылығын ояту:

Оқушыларды бір –екіге санатып, екі топқа бөлеміз. Екі топқа екі түрлі «Құпия сурет» беріледі. «Құпия сурет» арқылы топтың аты анықталады. Қарсы топтың атын сұрақ қою арқылы табады.

1-топ – «Ай»

2-топ – «Күн»

Мұғалім сөзі: -Ендеше, біз бүгін «Ай және Күн» тақырыбымен танысамыз. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастырамыз және мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзетіп, редакциялаймыз.




Ортасы



3 минут















10 минут






5 минут














7 минут


















5 минут









Жазылым алдындағы тапсырма:

Берілген суреттерге ортақ тірек сөздер табыңыздар.




Жазылым тапсырмасы.

Ж. Тірек сөздерді қолданып, сурет бойынша әңгіме құрастырыңыздар.

Тірек сөздер: аспан, жұлдыздар, ғарыш, күн, жылу, жер, глобус, жер серігі, арман, қиялда, капитан, ғарыш әлемінде, аспан денесі.


Бағалау критерийі:

  • Тірек сөздерді қолданып, сурет бойынша әңгіме құрастырады.

Дескриптор:

  • Тірек сөздерді орынды қолданады;

  • Әңгімеге ат қояды;

  • 10-12 сөйлемнен аспау қажет;

Оқушылар жазған әңгімелерін топта оқиды. Екі топтан үздік шыққан екі оқушының әңгімелері «Автор орындығында» оқылады.

ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы топтар бағалайды.


Жазылымнан кейінгі тапсырма.




ЖЖ. Тапсырма:

Өздеріңіз жазған мәтіннің қателерін тауып, түзетіңіздер.

Өзара редакциялауды бақылау парағы бойынша тексереді.


Бақылау парағының тармақтары

Белгі қою

+_

Түсініктемелер мен ұсыныстар

Пунктуация

  • Азат жолдар сақталған.

  • Тыныс белгілері сәйкес қойылған.



Стилистика

  • Тақырып ашылған.



Грамматика




Орфография






Екі топ бір-бірін критерий бойынша тексереді.

ҚБ. «Смайликтер» арқылы бағалайды.


Интерактивті тақтадан төмендегі суреттер көрсетіледі.















Оқушылар сурет бойынша интерактивті тақтаға тірек сөздерді жазады.


























мәтін










Соңы

3 минут






Кері байланыс

5 минут

«5-5-1» әдісі арқылы сабақ қорытындыланады.

«5-5-1» әдісі. Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендері жайлы бес сөйлем жазады. Одан кейін сол бес сөйлемді бес сөзге дейін қысқартады. Соңында бес сөзді бір сөзге қысқартады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі.


Рефлексия.

Күннің суретіне Білімімді толықтырған мәліметтер

Айдың суретіне Сабақтың мен үшін қызықты тұстары

Жердің суретіне Сабақта не қиын болды?



Қосымша мәлімет:

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?


Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Тірек сөздер табу, сурет бойынша әңгіме құрастыру.


Берілген мәтінді редакциялау


Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



Пәнаралық байланыс. Денсаулық жəне қауіпсіздік,

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс

(тəрбие элементі).






Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті? Қандай деңгейде?


Жалпы бағалау:

Ең жақсы өткен екі нәрсе :

- «» әдісі арқылы сабақ бойынша қорытынды жасады.



Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалың тигізер еді?



Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
2661
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі