Материалдар / Ашық сабақ "Күн тәртібі" 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Күн тәртібі" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
658
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Дүниетану Мектеп: Лебяжі жалпы орта білім беру

мектебі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1А бөлім: Өзім туралы

Тақырып: Күн

тәртібі

Тоқсан:1 Мұғалімнің аты-жөні: Бекужа Айгерим

Ахметоллаевна

Сынып:1 Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Күн тәртібі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.2.4 Күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру

1.1.2.5 Тәулік бөліктері мен апта күндерінінің атауларын қолдану

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Күн тәртібі не екенін түсіндіре алады; тәулік бөліктерін атай алады

Көптеген оқушылар: күн тәртібін сақтау маңызын айта алады, тәулік бөліктерін ажырата алады; апта күндерін атап бере алады;

Кейбір оқушылар: күн тәртібін сақтаудың маңызын дәлелдей алады, тәулік бөліктерінің ерекшеліктерін айта алады, апта күндерінің ретін біледі.

Бағалау критерийлері:

- Күн тәртібі не екенін түсінеді; тәулік бөліктерін атайды;

- Күн тәртібін сақтау маңызын айтады, тәулік бөліктерін ажыратады; апта күндерін атайды;

- Күн тәртібін сақтаудың маңызын дәлелдейді, тәулік бөліктерінің ерекшеліктерін атайды, апта күндерінің ретін біледі.

Тілдік мақсаттар:

Күн тәртібі, уақыт, сағат, апта күндері, таң ату, таңертең, тал түс, күн, кеш, түн.

Уақыт-время-time; күн-день – day; түн-ночь – night.

Құндылықтарды дарыту:

Сабақ кезінде оқушылардың бір-бірін тыңдау, көмектесу, жұптасып тапсырма орындау, диалогтық сөйлесу мәденитін қалыптастыру. Татулық, достық сезімдерін қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар:

Тірек сөздерді қолдану арқылы орыс тілі, ағылшын тілі пәндерімен,

уақыт өлшемдерін үйрету кезінде математика, тәулік бөліктері арқылы дүниетану пәнімен байланыс орнайды.

АКТ қолдану:

Интербелсенді тақтада тапсырма орындайды, бейнеролик көреді


Бастапқы білім:

Оқушылар күнделікті өмірге керекті заттармен, оқу құралдарын біледі.



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Оқушылар бір-бірімен қолмен, аяқпен, баспен, мұрынмен амандасады.

Оқушыларды топқа бөлу: оқушыларға күн, ай, сағаттың суреттері таратылады. Суреттер бойынша топтасып отырады.

Күн, ай жәнен сағаттың суреттері

Сабақтың ортасы:

4-5 минут


Тыңдалым


Айтылым

















Айтылым

5 минут

















Айтылым

4 минут











3 минут














4 минут



















3 минут






Жазылым

5 минут







5 минут

Оқушылар өздеріне тиісті суреттер(күн, ай, сағат) бойынша білгендерін талқылайды да, ортаға шығарады.

Одан кейін оқушылар мұғалімнің көмегімен үш ұғымның арасындағы байланысты анықтайды. Сабақ тақырыбын шығарады.

Тақырыптың тірек сөздерін 3 тілде үйрету.

Уақыт-время-time;

күн-день – day;

түн-ночь – night.

Қалыптастырушы бағалау: «Допты лақтыру» әдісі арқылы жүзеге асырылады. Яғни оқушылар допты бір –біріне лақтырып сөзді атайды, допты ұстап алған оқушы сөзді орысша, келесі оқушы ағылшынша айтады.

1-тапсырма.

Оқулықпен жұмыс: Оқулықтағы суреттер бойынша Асланның күн тәртібі туралы әңгімелейді, топпен талқылайды.

Дескриптор:

1. Суреттердің мазмұнын түсінеді;

2. Сурет бойынша әңгіме құрастырады;

3. Күн тәртібінің ретін сақтайды.

Қалыптастырушы бағалау:

Бармақпен бағалау


2-тапсырма:

Оқушылар «Фуршет» әдісі арқылы өз күн тәртіптері жайлы өзара сұхбаттасады.

Дескриптор: оқушылар өз күн тәртіптері жайлы әңгімелейді.

- Сен таңертең нешеде оянасың?

-Нешеде ұйықтайсың?

-Таңертең тұрғанда не істейсің?

-Күндіз немен айналысасың?

Қалыптастырушы бағалау:

Мадақтау

3- тапсырма орындау: әр топқа сағаттың суреті беріледі. Күн тәртібіндегі іс-әрекеттер суреті салынған қиынды қағаздары таратылады. Оқушылар күн тәртібін дұрыс ретпен сағат шеңберіне орналастыру қажет.

Дескриптор:

-суреттерді дұрыс ретпен орналастырады;

-Суреттерді уақыт өлшемдерімен дұрыс сәйкестендіреді;

-Жұмыстарын дәлелдей алады.

Қалыптастырушы бағалау: фейерверк әдісі арқылы мадақтау

4-тапсырма:

Апта күндерін үйрету. Оқушыларды 1-2-3 санатып, №1 оқушылар ортаға шығады. Әр қайсысына апта күндері жазылған тәждер беріледі.

Оқушылармен бірнеше тапсырмалар орындалады.

1)Оқушылар көздерін жұмып, рет-ретімен дұрыс тұруы қажет.

Көздерін ашқанда, қай жерде қателік кеткендерін табады. Бірнеше рет қайталайды.

2) Бастарындағы тәждерін шешіп, тез рет-ретімен тұра қалуы керек.

Дескриптор: апта күндерін ретімен орналастыру;

Қалыптастырушы бағалау: 3 рет қол шапалақтау

Сергіту сәті: Ломбада биі. Оқушылар апта күндері жазылған жолақшаларды таңдап алады. Музыка басталғанда «дүйсенбі»-«сейсенбі» - тб билейді.

Тапсырма:

Мұғалім күн тәртібі шаблонын таратып, әр оқушы өзінің күн тәртібін жобалап жасайды.

Ал үйде өздері құрастырған күн тәртібін қатаң сақтап, шағын зерттеу жұмысын жүргізуді тапсырады.


Интербелсенді тақтадан «Күн тәртібі» тақырыбында «Балапан және оның достары» мультфильмін тамашалау.












Оқулық

Үш тілде жазылған үлестірме қағаз
































Сағаттың суреті, қиынды қағаздар











Апта күндері атаулары жазылған тәждер
















Апта күндері жазылған

Жолақшалар, музыка



Түрлі түсті шаблон







YouTube порталы арқылы оқушыларға бейне материал көрсету

Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия «Білім ағашы» әдісі арқылы жүргізіледі.

Сабақты жақсы түсінген оқушылар стикерлерін ағаш басына, толық түсінбегендері дініне , мүлде түсінбегендер тамырына жапсырады.

Ағаш салынған постер, стикерлер

Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілеті жоғары оқушылар күн тәртібін сақтаудың маңызын дәлелдей алады, апта күндерінің ретін біледі

Берілген тапсырмалар арқылы әрбір оқушының сабақ тақырыбын қаншалықты меңгерілгенін бақылаймын.


Сергіту сәттерін өткізу, санитарлық талаптардың орындалуын қадағалау







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!