Материалдар / Ашық сабақ "Күн тәртібі қандай болу керек?"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Күн тәртібі қандай болу керек?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұнына сәйкес қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1615
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: дүниетану Мұғалімнің аты-жөні:

Мектеп: Қатысқандар саны:

Күні: Қатыспағандар саны:

Сынып: 1


Сабақ тақырыбы:



Оқушының күн тәртібі қандай болу керек?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.2.4 күн тәртібін сақтаудың маңызын түсіндіру және күн тәртібін құрастыру;
1.1.2.5 тәулік уақыты мен апта күндерінің атауларын қолдану;

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: күн тәртібін сақтау маңызын түсіну және күн тәртібін құру.

Көптеген оқушылар: тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын білу.

Кейбір оқушылар: Демалыс күнін алдын ала жоспарлап көрсету.

Бағалау критерийлері

Күн тәртібін сақтаудың қажеттілігі туралы әңгімелейді.

Өзінің күн тәртібін құрастырады.



Тілдік мақсаттар:


Тірек сөз: күн тәртібі, тәулік

Диалог үшін берілген тілдік бірліктер:

Сендер күнде ұйқыдан қай уақытта тұрасыңдар?

Ұйқыдан тұрған соң әдетте не істейсіңдер? Сабаққа қай кезде келесің?

Сабақтан қайтқан кезде қай кез болады?

Аптасына неше күн оқимыз?

Аптасына неше күн демаламыз?

Апта күндерінің ретін білесің бе?

Құндылықтарға баулу


Денсаулық сақтау мен нығайту шарттарының бірі – мүлтіксіз орындалатын күн тәртібі. Күн тәртібін сақтау кез келген жұмысты анағұрлым жеңілдетеді, денсаулықты сақтау үшін адам ағзасының барлық мүмкіндіктерін қолдануға болады. Күн тәртібі- бұл бір тәулікке іс әрекет пен демалыстың барлық түрлерін тиімді бөлу. Күн тәртібін сақтайтын адамдар көбірек іс тындырып, аз шаршайды. Адамды ұқыптылыққа, тәртіптілікке, жауапкершілікке үйретеді. Күн тәртібін құра отырып, уақыттың өлшемі бар екендігін, уақытты тиімді, пайдалы өткізу құндылықтарын дамыту

Пәнаралық байланыстар


Жаратылыстану «Кеңес бер» тапсырмасы Адам тарауымен байланысты.

Математика Жұмыс дәптеріндегі «Менің бір күнім» тапсырмасында оқушылар іс- әрекеттерді уақытқа сәйкестендіреді.

АКТ қолдану дағдылары

(мультфильм) көрсетілім

Алдыңғы білім


Тәуліктің жалпы өлшемі таңертең, күндіз, кешке деген ұғымды біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу

түрлері


Ресурстар


Сабақтың басы:


Ширату жаттығуы (Ұ)

Сабақ басын «Тосын сыйдан » бастау қорапта жасырылған сағатты жұмбақтың жауабын шешу арқылы табады.

Жұмбақ жасыру

Қораптағы сағатты салып шығып,

Бұл не үшін керек деп ойлайсыздар?

Сағаттың көмегімен нені өлшейді?

ҚБ Жарайсың! Тамаша!

«Сағат бойынша достар»

Мақсаты:бір-бірімен достасу

«Түрлі-түсті тастар»

Мақсаты: топқа бөлу

«Көршіңмен сырлас» (Ж)

Өздерінің таңертең, күндіз,кешке не істейтіндіктері туралы айтып берулерін сұраймын.

Сендер күнде ұйқыдан қай уақытта тұрасыңдар?

Ұйқыдан тұрған соң әдетте не істейсіңдер?

Өз уақыттарының қалай өткізетіндіктері (М .К) туралы әңгімелейтіндіктері ескертемін.

Күн тәртібі кестесі толықтырылады. Толық кестені тақтаға іліп, білім алушылардың жұмысымен салыстырылады.

ҚБ Көршіңізге айтыңыз

Қорап, сағат











Сабақтың ортасы


«Әңгіме құрастыр» (Ұ)

Оқушыларға бұдан әрі барлық іске үлгеру үшін уақытты бағалай біліп, уақыт құпиясын түсіну маңызды екенін хабарлаймын.

«Уақыттың негізгі құпиясын білгілерің келе ме?» деп сұрап Сынып қабырғасында «Т, Ә, Р, Т, І, Б, І, » әріптері , тақтада «КҮН» сөзі ілініп тұр Оқушылардың сөзді жинап , хормен оқытамын. Күн тәртібі туралы не білетіндіктерін сұраймын. (Ұ)

«Аустралиядағы жаңбыр»

Мақсаты: сергіту

Оқулықпен жұмыс 12 беті Оқулықтағы мәтінді оқимын. Оқушылар оқулықтың «Әңгіме құрастыр »тапсырмасындағы суреттерге қарап және Асланның күн тәртібі туралы әңгімелеп беретіндігіне сұрақтар қойып толықтырып өту.

ҚБ Смайликтер

С «Кеңес бер!» Суретке назар аударуды ұсынамын.Сұрақтарын оқимын. Осындай жағдай кімнің басында болғандығын сұраймын. Мұндай жағдай болмас үшін қандай кеңес ойлап табар едіңіз? 1-2 жұптың жауаптарын тыңдап олардың жауаптарын «келісемін», «келіспеймін» деп жасыл, сары сигналдық белгілерін көтеру арқылы көрсетеді.

Сен білесің бе? (Ж)

Оқушыларға «Ұйқы не үшін керек?» деген сұраққа жұпта диалог құруды ұсынамын . Барлық оқушылар ойын айтқаннан кейін , оқулықтағы рубрикадағы мәтінді оқуды ұсынамын. ҚБ

Сергіту (Ұ)

Сағаттың тіліндей
Иіліп оңға бір,
Сағаттың тіліндей
Иіліп солға бір,
Оң аяқ, сол аяқ
Жаттығу оңай-ақ.

Дәптермен жұмыс (Ө)

«Сәйкестендіру» әдісі

Оқушылар тәулік мезгілдерімен сол уақытта жасалатын іс- әрекеттің суретін сәйкестендіреді.Суретші таңертең , кешке жасалатын істерді шатастырып алды.

Оларды ретімен сызық арқылы қосып шық.

ҚБ Сыныптастарды бағалау

Ойлан!» «Микрофон» әдісі

Сен демалыс күніңді қалай өткізесіз?

Бұл күні кімдермен бірге өткізуді жоспарлайсыз?

Демалыс күнінің қызықты болып өту үшін нені дұрыс ұйымдастыруыңыз керек деп ойлайсыз?

«Қызықты демалыс күні»

Оқушылар сызықтың көмегімен балалар қайда бара жатқанын анықтайды. Оқушылар өздерінің демалыс күндерін қалай өткізетіні туралы әңгімелейді.

ҚБ Әңгімелесетін әріптестер



Қима әріптер















Күн тәртібі кестесі









Жасыл, сары сигнал таяқшалары






Жұмыс дәптері

6 бет







Сабақтың соңы

ҚБ жаттығулары Суреттерге мұқият қараңыз. Тәулік бөліктерінің атауын немесе оның бірінші әрпін атаңыз.

(Ж) тәуліктің әр бөлігінде немен айналысатыныңыз туралы әңгімелеңіз.

ҚБ Көрсет және әңгімеле

тәулік бөліктерін анықтайды және атауын атайды;

тәуліктің әр бөлігіндегі әрекеттері туралы әңгімелейді.

(Ө) Бір аптада неше күн бар? Апта күндерінің ретін анықтап, цифрлармен атаңыз. Бос орынға соңғы күннің атауын атаңыз

ҚБ 1 жұлдыз, 1 тілек

бір аптадағы тәуліктің санын айтады; апта күндерінің ретін анықтайды және цифрмен атайды;

аптаның соңғы күнін анықтап айтады.

Мультфильмнен үзінді көрсетілім

Кейіпкердің ұнататын істері туралы не айта аласыңдар?

ҚБ Жұмыс үлгісі

Рефлексия.





































АКТ (мультфилм) көрсетілім






Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



А деңгейлі «Ұйқының пайдасы» «Ұйқы не үшін керек?» қызықты деректерді ғаламтордан іздейді.

В деңгейлі

күн тәртібін сақтау маңызын түсінеді және күн тәртібін құрады.Өзінің күн тәртібін құрастырады

С деңгейлі

тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын біледі.


Оқушылар;

Күн тәртібі туралы айта алады;

Жұмыс және демалыс уақытын дұрыс жоспарлай алады.

Күн тәртібін құрастыруды үйренеді;

Күн тәртібінің маңыздылығын түсінеді.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақталу сергіту сәтін орындау барысында қарастырылады.

Жаттығуларды орындауға арналған денсаулықты сақтау технологияларын сақтауды ескеру

Сергіту жаттығуларын орындау дене мүшелернің дамуын басшылыққа алу

Осы сабақта қауіпсіздік ережелерін сақтауды қадағалау

Сабақ бойынша рефлексия



Жалпы баға


Сабақта ең жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!