Ашық сабақ. Күнделікті өмірдегі есептеулер.Өзіндік жұмыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Күнделікті өмірдегі есептеулер.Өзіндік жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні бойынша ашық сабақ.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Күнделікті өмірдегі есептеулер.

Мектеп:

262 мектеп-гимназиясы

Күні: 11.04.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні:Сейітова Венера Мұратқызы

СЫНЫП:1 сынып

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Өзіндік жұмыс.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.5.2.5 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг, 50 тг, 100 теңгелік монеталармен әртүрлі амалдар орындайды.

Алған білімді оқушылар өмірде қолданады.

Деректерді жинақтау, жүйелеу және толықтыру.



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Монеталарды таниды.

Оқушылардың басым бөлігі:

Өлшем бірліктерді қолданып, бір-бірімен салыстырады.

Кейбір оқушылар:

Монеталардың құрамын түсіндіріп, дәлелдейді.

Бағалау критерийі

Монеталарды өмірде қолданып, есептейді.

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар:

Теңге, баға, сома, құн ,салыстыра алады

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Ақша. Теңге. Монета.

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Ең сомасы жоғары монетаны ата

Төменгі монетаны ата.

10теңгелік 1 монета ... неше 5 теңгелік монетаға тең?

Құндылықтарға баулу

Өз бетінше топта ынтымақтастықта, бірлесе жұмыс жасауға, сыйластыққа, жауапкершілікті сезінуге қалыптасады.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану,дүниетану, сауат ашу


Алдыңғы оқу


Монета туралы ұғым бар.

Сабақтың барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар



Сабақтың басы:


2 мин











3мин

Ұйымдастыру кезеңі Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Шеңбер құру.

Математика керек әр күнге,

Математика қажет өмірге.

Математиканы оқимыз,

Миымызға тоқимыз.

Топқа бөлу.

Оқушыларға түрлі монеталарды таңдауды ұсыну. Ұқсастықтары бойынша бірігеді. Сол бойынша топқа бөлінеді.

1 – топ

2 – топ

3 – топ

4- топ

Ширату:

«Ауадағы диалогтер» әдісі

- Ең үлкен монетаны ата ?

- Ең кішісі қайсы?

- 100 теңге неше ондыққа тең?

- Монетаның сыртқы пішініне мән беру және қандай материалдан жасалған?


Балалар біз бүгінгі сабақта ақша, теңге, монета туралы пысықтап, күнделікті өмірде қажеттелігі туралы білеміз.






Топ ережесін құру:



Сабақтың ортасы

мин

6 мин









1 мин




5 мин















2 мин





7 мин









4 мин





1 мин








7 мин












Ұжымдық жұмыс.

«Кім жылдам?» әдісі.

Балалар белгілі бір соманы әртүрлі монеталар арқылы бірнеше тәсілмен жинаймыз.

  • Қой топтың монеталар сомасы көп?

  • Қайсысы аз?

К.Б Сұрақ - жауап

Б. Мадақтау сөздері арқылы


Топтық жұмыс:

«Ойланайық шапшаңырақ»әдісі

Топтарға әр – түрлі тапсырма беріледі.

1 – топ. Заңдылықтарды сақтап, монеталарды орналастыр.

2 – топ Монеталарды салыстыр.

3- топ Әр заттың бағасын анықта

4 – топ Жиналған ақшалар. Салыстыру

Б:Топтар бір-бірін бағалайды.

К.Б: сұрақ- жауап.


Сергіту сәті:

«Көңілді күн»



Жас ізденімпаздар әдісі

Нан дастарханға қалай келеді?

  1. топ Жер жырту, егінші еңбегі

  2. топ Жайқалған бидай,өнім жинау

  3. топ Диірменге апару, ұн өнімі

  4. топ Наубайханада.


«Біздің дүкен» Рөлдерге ену

Бағасы 70 тг тұратын нан сатып алу.

Әр түрлі монета төлеу.


  • К.Б Сұрақ – жауап

  • Б: Монеталар тарату.


Б.Көңілді сақина




Жеке жұмыс. Қ.Б

«Жүйріктер алаңы

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Монеталарды санайды, жұмсай алады.






Өрнекке айналдырады.

Шешуін табады.





45 теңге=

45 теңге=

Постер қорғайды





DrawObject4 DrawObject3 DrawObject2 DrawObject1


« <, >, = »



Дене іс-қимыл қозғалыспен орындау.







Сабақтың соңы



2мин







Рефлексия

Табыс баспалдағы
















Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақтың өн бойында балалардың қауіпсіздігін қадағалаймын.


1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.

2.Барлық оқушыларға тақырыпқа байланысты тапсырмалар,мысал келтіру, оларды анықтау себептерін білу тапсырмалары беріледі. Әр түрлі тапсырма ұсыну арқылы олардың білімдерін кеңейту.

«Сұрақ – жауап »әдісі


«Өзара бағалау»

жетістік баспалдағы


Мұғалімнің бағалауы




Сергіту сәті


Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?







































































































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
14.01.2019
690
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі