Сабақтың
басы
Ұжымдық
жұмыс.
5
мин.
Ұжымдық
жұмыс.
3
мин.
|
а) Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесіп,түгелдеп,жылы
лебізімді білдіремін.
Zoom платформасындағы
«сессионый зал» арқылы оқушыларды топқа
бөлемін.
І-топ
ІІ-топ
ІІІ-топ
Үй
тапсырмасы
«Бір- бірімен алмасу» әдісі
арқылы үй жұмысын тексеремін.
№16.3 есеп (Үй
жұмысы)
-
-
-
-
Өткенді қайталау
:
Сұрақ
-жауап. «Quizizz» сайд арқылы
сұрау
-
С тұрақты санның
туындысы нешеге тең?
-
туындысы нешеге
тең?
-
Бөліндінің туындысын
есептеу формуласы?
-
туындысы қалай жазылады?
-
функциясын құрайтын және
функцияларын
анықтаңдар?
|
Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
Оқушылар өздеріне
шақырту алған «сессинный зал» арқылы топқа
бөлінеді.
Оқушылар бір-бірінің
дәптерлерін алып тексереді және
бағалайды.
-
2)
3)
«Quizizz» сайд арқылы келген
сұраққа оқушылар сұраққа жауап
береді.
Жауабы:
-
= 0-ге
тең
-
=6
-
-
-
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
айтады.
Бағалау үшін қуаттау парағын
әр оқушыға ұсынамын.
ҚБ
Әр тапсырма 1
балл
ҚБ:
Әрбір дұрыс жауапка
1 балл қойылады
|
Түрлі түсті қима
қағаздар
Экран ,ұялы
телефон
10 сынып «Мектеп»
2019
https://quizizz.com/join?gc=890531
|
Сабақтың
ортасы
Топтық
жұмыс
15мин
|
Топтық
жұмыс
Әр топқа қима қағазға жазылған есептер беріледі
.
(1-есеп
үшбұрыш.
2-есеп
тұртбұрыш,
3- есеп
бесбұрыш)
Бұрыштар
әдісі
І-топ
1)
2) күрделі функцияларын жазыңдар.
3)
ІІ-топ
1)
2) күрделі функцияларын жазыңдар.
3)
ІІІ-топ
1)
2) күрделі функцияларын жазыңдар.
3)
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын»
тәсілі көрініс
табады.
Ерекше білімді
қажет ететін оқушыларға көмек
көрсету.
|
Әр топтан оқушы шығып есепті
тақтаға жазып қорғайды.Қате дұрыстығын келесі топ
тексеріп,бірін-бірі бағалайды.
І
топ
1)
3) = =
ІІ-топ
1)
3)
ІІІ-топ
1)
2)
3)
|
ҚБ:
Әрбір дұрыс жауапка
1(1-2балл) балл қойылады
Дескриптор:
-формуланы
тұжырымдайды;
-туындысын
табады
|
ДК
экраны
Сұрақтар
топтамасы.
Оқулық10-сынып.Қима
қағаздар
|