Материалдар / Ашық сабақ .Күрделі функцияның туындысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ .Күрделі функцияның туындысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ.Күрделі функция туындысы.Қмж №472 бұйрық бойынша.Әртүрлі әдіс-тәсілдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2024
218
5 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Туынды

Мектеп:Т.Тәжібаев атындағы №47 мектеп-гимназия

Педагогтің аты-жөні:

Ойсылова Э.П

Күні:

2.02.2024ж

Сыныбы: 10 «г»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Күрделі функция туындысына есептер шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.3.1.14 күрделі функцияның анықтамасын білу және оның туындысын табу;

Сабақтың мақсаты:

- күрделі функцияның ережелерін біледі;

- күрделі функцияның туындысын тұжырымдайды;

- күрделі функцияның туындысын табады;

Құндылықтарды дамыту

Құндылықтар:Ұлттық мүдде,ар-ұят,талап

Бір-бірін тыңдау,кезекпен сөйлеу,өз ойын нақты жеткізу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұжымдық жұмыс.


5 мин.


























Ұжымдық жұмыс.

3 мин.


а) Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесіп,түгелдеп,жылы лебізімді білдіремін.

Zoom платформасындағы «сессионый зал» арқылы оқушыларды топқа бөлемін.

І-топ

ІІ-топ

ІІІ-топ




Үй тапсырмасы

«Бір- бірімен алмасу» әдісі арқылы үй жұмысын тексеремін.

16.3 есеп (Үй жұмысы)










Өткенді қайталау :

Сұрақ -жауап. «Quizizz» сайд арқылы сұрау

  1. С тұрақты санның туындысы нешеге тең?

  2. туындысы нешеге тең?

  3. Бөліндінің туындысын есептеу формуласы?

  4. туындысы қалай жазылады?

  5. функциясын құрайтын және функцияларын анықтаңдар?


Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқушылар өздеріне шақырту алған «сессинный зал» арқылы топқа бөлінеді.









Оқушылар бір-бірінің дәптерлерін алып тексереді және бағалайды.

2)

3)



«Quizizz» сайд арқылы келген сұраққа оқушылар сұраққа жауап береді.

Жауабы:

  1. = 0-ге тең

  2. =6


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» айтады.






Бағалау үшін қуаттау парағын әр оқушыға ұсынамын.

ҚБ

Әр тапсырма 1 балл













ҚБ:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



Түрлі түсті қима қағаздар

Экран ,ұялы телефон










10 сынып «Мектеп» 2019


















https://quizizz.com/join?gc=890531

Сабақтың ортасы




Топтық жұмыс

15мин

Топтық жұмыс

Әр топқа қима қағазға жазылған есептер беріледі .

(1-есеп үшбұрыш.

2-есеп тұртбұрыш,

3- есеп бесбұрыш)

Бұрыштар әдісі

І-топ

1)

2) күрделі функцияларын жазыңдар.

3)


ІІ-топ

1)

2) күрделі функцияларын жазыңдар.

3)


ІІІ-топ

1)

2) күрделі функцияларын жазыңдар.

3)


Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.



Әр топтан оқушы шығып есепті тақтаға жазып қорғайды.Қате дұрыстығын келесі топ тексеріп,бірін-бірі бағалайды.

І топ

1)

3) = =


ІІ-топ

1)

3)


ІІІ-топ

1)

2)

3)




ҚБ:

Әрбір дұрыс жауапка 1(1-2балл) балл қойылады



Дескриптор:

-формуланы тұжырымдайды;

-туындысын табады





















ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.

Оқулық10-сынып.Қима қағаздар






Shape1 Shape2


Жеке жұмыс.


7 мин.

















Жұптық жұмыс

5мин<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!