Күні: 22.11.2017
ж.
|
Мектеп: Т.Г.Шевченко атындағы №13 орта
мектеп
|
Пәні:
Алгебра
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Қаниев Нұрсұлтан
Сабырұлы.
|
Сынып: 8
«В»
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар:
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Квадрат теңдеу. Есептер
шығару
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
Бөлімдері бірдей
бөлшектерді қосу және азайтуды
орындау;
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді
қосу және азайтуды орындау;
Бөлімдері бірдей
бөлшектерді қосу және азайтуды
орындау;
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді
қосу және азайтуды орындау;
|
Толымсыз квадрат
теңдеу түрлерін ажырата алады.
|
Оқушылардың басым бөлігі:
|
Толымсыз квадрат теңдеу шеше
алады.
|
Кейбір оқушылар:
|
Өрнекті түрлендіру арқылы
квадрат теңдеу түріне келтіре алады.
|
Бағалау
критерийлері
|
Өрнекті ықшамдап, квадрат
теңдеу түріне келтіреді.
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар: Квадрат теңдеуді шешу үшін
қолданылатын қатынастарды сипаттап, тұжырым жасай
алады;
|
Негізгі сөздер мен тіркестер:
|
Квадрат, толымсыз,
коэффициент, түбір, квадрат үшмүше т,б,
|
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Квадрат теңдеу шешу үшін
қолданылатын қатынастарды қалай тиімді
қолдамыз?
|
Құндылықтарға
баулу
|
Шығармашылық және сын
тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау, айналасындағыларға құрметпен
қарау құндылығын бойларына сіңіру.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Математика.
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Білу, түсіну, қолдану,
талдау
|
Алдыңғы оқу
|
Квадрат теңдеуге анықтама бере
алады, Толымсыз квадрат теңдеулерді шеше алады. Квадрат теңдеу
коэффициеттерін анықтай алады.
|
Сабақ
барысы
|
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
|
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
7 мин
|
Күнделікті
шаралар:
(2
мин)
Ширату
жаттығу
лары:
(4
мин)
Бағалау
(1
мин)
|
1.Интегративті тәсіл
Сәлемдесу, сыныпты «Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу.
« »,
« »,
« »,
« ». Есептерді шығара
отырып, өз топтарын табады.
Жүйелі әрекеттік
тәсіл
«Лездеме» әдісі. Өткен сабақ
материалын қайталау.
Ауызша «Ашық микрафон» әдісі арқылы
бір-біріне кері байланыс
жүргізеді.
|
Карточкалар
фломастер, А3
қағазы
Микрафон
|
Сабақтың
ортасы
26
мин
|
Тақырыпты
ашу.
|
«Филворд » әдісі арқылы тақырыпты
табады.
|
|
Тапсырма. ( 8
мин)
Бағалау
(1
мин)
|
Коммуникативтік тәсіл. «Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі бойынша әр топ оқулықтағы тапсырманы есептейді. Потер арқылы
оқушылар түсіндіру жұмысын
жүргізеді.
(оқылым, жазылым, айтылым,
тыңдалым)
Әр топқа
№237
« Екі жұлдыз, бір
ұсыныс»
|
Оқулық
Интерактивті тақтамен
жұмыс
АКТ
қолдану
фломастер, А3
қағазы
|
|
Тапсырма
(5
мин)
|
Сергіту
сәті.
Логикалық
есептер.
1 1 1 1 1
=100
3 3 3 3
3=100
5 5 5 5 5
=100
(араларына таңба қойып, немесе
жақша қойып 100 санын шығару).
|
А4 форматта
қағаз.
|
Тапсырма
(6
мин)
|
Шығармашылық
есеп.
Мәтін есепті квадрат теңдеу
түрынде келтіру.
|
А3 форматта қағаз,
фломастер.
|
Сабақтың
соңы
7
мин
|
Қорытындылау (5
мин)
Рефлексия және
бағамдау
(2
мин)
|
Толықтыру
тесті.
Үйге тапсырма:
№2
Рефлексия
|
|