Ашық сабақ Квадрат теңдеу түрлері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Квадрат теңдеу түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Тексерілді:

САБАҚ: алгебра

Мектеп: №77 Асанбай Асқаров атындағы мектеп-лицейі

Күні: 07.11.2018ж.

Мұғалім: Саметова Роза

СЫНЫП: 8 «г» сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Тақырыбы:

Квадрат теңдеу түрлері

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

8.2.2.2

квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Квадрат теңдеу коэффициенттерін көрсету

Оқушылардың басым бөлігі: Квадрат теңдеу түрлерін анықтау

Кейбір оқушылар: Квадрат теңдеуге түрлендіру

Бағалау критерийлері:

- Квадрат теңдеу коэффициенттерін көрсете алады;

- Квадрат теңдеу түрлерін анықта алады;

- Квадрат теңдеуге түрлендіре алады.

Дескриптор:

- Квадрат теңдеу коэффициенттерін көрсетеді;


- Квадрат теңдеу түрлерін анықтайды;


- Квадрат теңдеуге түрлендіреді.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер

квадрат түбір,нақты сандар, квадрат теңдеу, коэфициент, толымсыз квадрат теңдеу


Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. 1) Теңдеу деген не?

  2. 2) сызықтық теңдеу деген не?

  3. 3) Мәндес теңдеулер дегенді қалай түсінесіңдер?

  4. 4) Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері, оларды түрлендіру.

  5. 5) Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты.

Жазылым бойынша: Квадрат теңдеулерге берілген есептерді шешеді

Осыған дейінгі меңгерген білім

функциясы және оның қасиеттері мен графигі

Құндылықтарды дарыту: оқушыларды нақтылыққа, жылдамдыққа дағдыландыру

Жоспарланған уақыт


Басталуы

2 минут



3 минут







(8мин)







Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)


а) Сәлемдесу (оқушыларды түгелдеу)

ә) Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар берілген тапсырманы қалай және қандай формуланы пайдалану арқылы шығарғанын сұрау бойынша білімдерін анықтау. Мұндағы мақсатым: оқушылардың білімдерін тексеру.

б) Топқа біріктіру. Оқушыларды квадрат түбір жұбы бойынша топқа біріктіремін. Мұндағы мақсатым: жұптық топ құру арқылы жылдам есептеуге дағдыландыру.

«Ой қозғау» әдісі. Оқушыларға коэффициенттер беру арқылы квадрат теңдеу құрудағы білімдерін кеңейту.

1 1) а=3, b=-7, с=4; 3)а=2, b=0, с=-2 ;

2) а=1, b= , с=3; 4) а=-5, b=7, с=0

коэффициенттерi мен бос мүшелерi берiлген квадрат теңдеулердi жазыңдар.

Ресурстар



Ортасы


(15мин)















(7мин)

«Серіктес сағат» әдісі бойынша бөлінген жұптар алғашқы тапсырманы орындайды, алмасады

1-тапсырма: Есеп шығарады.

2.  1) 4х2+6х=9х2-14х; 5) х(х-12)=3(108-5 х);

    2) 12 х2 -5 х=9 х2 +8х; 6) 44- х(2 х+3)=2(16-3 х)-61;

    3) 12 х+7х2 =4х2 +8 х; 7) (х-7)(х+3)+ (х-1)(х+5)=102;

    4) 4,5 х-3х2=2,5 х+2х2

теңдеулердiах2++с=0 түрiндежазыңдарa, b, c –дыанықтаңдар.

2-Тапсырма:


Қосымша тапсырмалар











Аяқталуы

(5мин)


Кері байланыс:

Бүгінгі сабақта не меңгеріп нені түсінбегенін, оқушылардың жұмыстарына талдау жасаймын, мадақтау арқылы өз ұсынысымды айтып, үйге №2.13 есептер беремін.



Қосымша ақпарат


Саралау – Көбірек қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?

Анағұрлым қабілетті

оқушыларға

жаттығуларды

күрделендіруді қалай

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?


Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКT байланыстары

Құндылықтардағы

байланыс


Сабақта оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдерді қолданудажоспарлаған әдіс-тәсілдерді тиімсіз жақтарын қайта жоспарлап, бағалау арқылы әр-бір оқушының қабылдау деңгейіне қарай өзгерістер енгіземін.


98 есеп беріледі

105 есеп беріледі.

Жетістік критерийлеріне сәйкес тапсырманы орындатып мақсатқа жету үшін не сәтті, не сәтсіз болды бағалау арқылы немесе оқушылардың кабылдау деңгейіне қарай бағалаймын.


Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесі-мен таныстырып отыруды жос-парлаймын.


Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?

Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынға

жазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың

арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ соңында бағандағы сұрақтарға жауап жазыңыз

Қорытынды бағамдау Сабақ соңында бағандағы сұрақтарға жауап жазыңыз

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.01.2019
532
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі