Ы.Алтынсарин атындағы гимназия

Тақырыбы: «Теңдеулерді шешу»
Пән мұғалімі: Мырзалиева
Ж.Б
Сынып: 8 «Ә»
2022-2023 оқу жылы
-
Бөлім:
8.2А Квадрат теңдеулер
Мұғалімнің аты-жөні:
Мырзалиева Жүзікжамал Бекенқызы
Күні:
14.12.2022
Сынып: 7 Б
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Теңдеулерді шешу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
8.2.2.5

түріндегі теңдеулерді
шешу;Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:

түріндегі
теңдеулерді ажыратып, мысалдар
келтіреді.

түріндегі
теңдеулерге есептер
шығарады.Бағалау критерийі
-

түріндегі
теңдеулерді ажырата
алады-

түріндегі
теңдеулерді шығара
аладыОйлау дағдыларының деңгейлері
Білу және түсіну, қолдану
Құндылықтарға баулу
Отансүйгіштік, Адалдық
16 желтоқсан Тәуелсіздіктің 31 жылдығы
А.Байтұрсыновқа 150 жыл
Арқалық қаласына 65 жал
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
5 мин
Ұйымдастыру кезеңі.
- оқушылармен амандасу (видео);
- сыныпты түгендеу;
- оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
-
Завод ашу
-
Сиыр, бие, түйе сатып алу
-
Жем сатып алу
-
Апарат сатып алу
-
Дайын өнімді сатылымға шығару
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Видеодағы қимылдар арқылы бір – бірімен амандасады. Сабаққа қажетті оқу құралдарын әзірлейді.
1 балл - 1000$
https://youtu.be/_WmfH5EDGTk Оқулық
Тақта
Топқа бөлу «Малекула» ойыны
Бағалау
1 балл - 1000$
Жалпы балл:
15 балл - 150000$
Үй жұмысын тексеру
Завод ашу
Әр топқа 3 сұрақтан қойылады
-
Квадрат теңдеу анықтамасы
-
Келтірілген квадрат теңдеу
-
Толымсыз квадрат теңдеу
-
Дискриминант дегеніміз не? (D>0, D=0, D<0)
-
Виет теоремасы дегеніміз не?
-
Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын жаз
-
түріндегі теңдеуді қалай
шешеді? -
түріндегі теңдеуді қалай
шешеді? -
Қандай теңдеулер биквадрат теңдеу деп аталады?
«Малекула» ойыны арқылы топқа бөлінеді. Топ басшыларын сайлайды. Топ атауын таңдайды.



Тақтадан кезекпен сұрақтарға жауап береді.

«Мадақтау» әдісі
«Жарайсың»
«Тамаша!», «Керемет!», «Талпын!»

Әр дұрыс жауапқа
1 балл -1000$ беріледі
С
лайд1000$
Сабақтың ортасы
10 мин
7 мин
5 мин
7 мин
Топтық жұмыс
Математикалық сауаттық тапсырмалары
Сиыр, бие, түйе сатып алу
№1 тапсырма Дайындалған мал азығы 75 сиырға 184 күнге жетеді. Егер сиырлар саны 40 сиырға өссе, осы дайындалған мал азығы неше күнге жетер еді?
Жауабы:120 күнге
№2 тапсырма
Барлық жылқының үштен бірі және екеуі бөлініп алынды. Бұдан соң қалған жылқының жартысы айдалып кетті. Сонда өрісте 9 жылқы қалды. Басында неше жылқы болды?
Жауабы: 30 жылқы
№3 тапсырма
Әділ 7 түйені 15 күн жемдеуге 21 қап кебек жұмсайды. Ол 4 айда (120 күн) 20 түйені жемдеуге жоспарлап жем қорын әзірлемек болды. Әділ ең кем дегенде қанша қап кебек әзірлеуі керек?
Жауабы: 480 қап
Оқушылар назары интербелсенді тақтада. Математикалық сауаттық тапсырмаларын орындайды.
Тө
рт-түлікке байланысты мақал – мәтел
жазу№1
70+40=115
75×184:115=120
№2

«Мадақтау» әдісі
«Жарайсың»
«Тамаша!», «Керемет!», «Талпын!»

Әр тапсырмаға 3 балл – 3000$ беріледі
А3
Қима қағаздар
интернет
Жеке жұмыс
Оқулықпен жұмыс
Жем сатып алу
№2,119 есеп 85 бет
1,2,3 есептері
Оқушылар тақтаға есептер шығарады



«Мадақтау» әдісі
«Жарайсың»
«Тамаша!», «Керемет!», «Талпын!»

Әр есепке 5 балл - 5000$ беріледі
Тақта оқулық
Сергіту сәті
Апарат сатып алу
Әр топ 10 санынан кіші сандарды кезектесіп айтып қосып отырады. Кім бірінші 31
Жүктеу
ЖИ арқылы жасауЖИ арқылы жасауБөлісу1 - айлықМатериал тарифі-96% жеңілдік000500ҚМЖАшық сабақТәрбие сағатыПрезентацияБЖБ, ТЖБ тесттерКөрнекіліктерБалабақшаға арнарлған құжаттарМақала, ЭссеДидактикалық ойындаржәне тағы басқа 400 000 материалБарлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз1 990 ₸ 49 000₸1 айға қосылуМатериалға шағымдануБұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:Мырзалиева Жүзікжамал Бекенқызы03 Сәуір 2024
394
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңізАшық сабақ Квадрат теңдеулер 8 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылдыАшық сабақ Квадрат теңдеулер 8 сынып
Материал туралы қысқаша түсінікБөлім: 8.2А Квадрат теңдеулер Мұғалімнің аты-жөні: Мырзалиева Жүзікжамал Бекенқызы Күні: 14.12.2022 Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Теңдеулерді шешу Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.2.2.5 |ax^2+bx|+c=0; ax^2+b|x|+c=0 түріндегі теңдеулерді шешу; Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: |ax^2+bx|+c=0; ax^2+b|x|+c=0 түріндегі теңдеулерді ажыратып, мысалдар келтіреді. |ax^2+bx|+c=0; ax^2+b|x|+c=0 түріндегі теңдеулерге есептер шығарады. Бағалау критерийі - |ax^2+bx|+c=0; ax^2+b|x|+c=0 түріндегі теңдеулерді ажырата алады - |ax^2+bx|+c=0; ax^2+b|x|+c=0 түріндегі теңдеулерді шығара алады Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу және түсіну, қолдану Құндылықтарға баулуМатериалдың қысқаша нұсқасыЫ.Алтынсарин атындағы гимназия

Тақырыбы: «Теңдеулерді шешу»
Пән мұғалімі: Мырзалиева Ж.Б
Сынып: 8 «Ә»2022-2023 оқу жылы
-
Бөлім:
8.2А Квадрат теңдеулер
Мұғалімнің аты-жөні:
Мырзалиева Жүзікжамал Бекенқызы
Күні:
14.12.2022
Сынып: 7 Б
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Теңдеулерді шешу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
8.2.2.5

түріндегі теңдеулерді
шешу;Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:

түріндегі
теңдеулерді ажыратып, мысалдар
келтіреді.

түріндегі
теңдеулерге есептер
шығарады.Бағалау критерийі
-

түріндегі
теңдеулерді ажырата
алады-

түріндегі
теңдеулерді шығара
аладыОйлау дағдыларының деңгейлері
Білу және түсіну, қолдану
Құндылықтарға баулу
Отансүйгіштік, Адалдық
16 желтоқсан Тәуелсіздіктің 31 жылдығы
А.Байтұрсыновқа 150 жыл
Арқалық қаласына 65 жал
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
5 мин
Ұйымдастыру кезеңі.
- оқушылармен амандасу (видео);
- сыныпты түгендеу;
- оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
-
Завод ашу
-
Сиыр, бие, түйе сатып алу
-
Жем сатып алу
-
Апарат сатып алу
-
Дайын өнімді сатылымға шығару
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Видеодағы қимылдар арқылы бір – бірімен амандасады. Сабаққа қажетті оқу құралдарын әзірлейді.
1 балл - 1000$
https://youtu.be/_WmfH5EDGTk Оқулық
Тақта
Топқа бөлу «Малекула» ойыны
Бағалау
1 балл - 1000$
Жалпы балл:
15 балл - 150000$
Үй жұмысын тексеру
Завод ашу
Әр топқа 3 сұрақтан қойылады
-
Квадрат теңдеу анықтамасы
-
Келтірілген квадрат теңдеу
-
Толымсыз квадрат теңдеу
-
Дискриминант дегеніміз не? (D>0, D=0, D<0)
-
Виет теоремасы дегеніміз не?
-
Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын жаз
-
түріндегі теңдеуді қалай
шешеді? -
түріндегі теңдеуді қалай
шешеді? -
Қандай теңдеулер биквадрат теңдеу деп аталады?
«Малекула» ойыны арқылы топқа бөлінеді. Топ басшыларын сайлайды. Топ атауын таңдайды.



Тақтадан кезекпен сұрақтарға жауап береді.

«Мадақтау» әдісі
«Жарайсың»
«Тамаша!», «Керемет!», «Талпын!»

Әр дұрыс жауапқа
1 балл -1000$ беріледі
С
лайд1000$
Сабақтың ортасы
10 мин
7 мин
5 мин
7 мин
Топтық жұмыс
Математикалық сауаттық тапсырмалары
Сиыр, бие, түйе сатып алу
№1 тапсырма Дайындалған мал азығы 75 сиырға 184 күнге жетеді. Егер сиырлар саны 40 сиырға өссе, осы дайындалған мал азығы неше күнге жетер еді?
Жауабы:120 күнге
№2 тапсырма
Барлық жылқының үштен бірі және екеуі бөлініп алынды. Бұдан соң қалған жылқының жартысы айдалып кетті. Сонда өрісте 9 жылқы қалды. Басында неше жылқы болды?
Жауабы: 30 жылқы
№3 тапсырма
Әділ 7 түйені 15 күн жемдеуге 21 қап кебек жұмсайды. Ол 4 айда (120 күн) 20 түйені жемдеуге жоспарлап жем қорын әзірлемек болды. Әділ ең кем дегенде қанша қап кебек әзірлеуі керек?
Жауабы: 480 қап
Оқушылар назары интербелсенді тақтада. Математикалық сауаттық тапсырмаларын орындайды.
Тө
рт-түлікке байланысты мақал – мәтел
жазу№1
70+40=115
75×184:115=120
№2

«Мадақтау» әдісі
«Жарайсың»
«Тамаша!», «Керемет!», «Талпын!»

Әр тапсырмаға 3 балл – 3000$ беріледі
А3
Қима қағаздар
интернет
Жеке жұмыс
Оқулықпен жұмыс
Жем сатып алу
№2,119 есеп 85 бет
1,2,3 есептері
Оқушылар тақтаға есептер шығарады



«Мадақтау» әдісі
«Жарайсың»
«Тамаша!», «Керемет!», «Талпын!»

Әр есепке 5 балл - 5000$ беріледі
Тақта оқулық
Сергіту сәті
Апарат сатып алу
Әр топ 10 санынан кіші сандарды кезектесіп айтып қосып отырады. Кім бірінші 31
Жүктеу
БөлісуЖИ арқылы жасауФайл форматы:docx03.04.2024394Жүктеу
ЖИ арқылы жасауЖариялаған:Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласызҚазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеуСіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласызСайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі -
-











