Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, ынтымақтастық
атмосферасын орнату;
Оқушы назарын шоғырландыру;
Оқушылардың қарқындылығын
анықтау үшін саралаудың жіктеу тәсілін пайдаланып 1, 2, 3, 4 санау
арқылы сыныпты 4 топқа бөлемін
Үй
тапсырмасын пысықтау үшін және оқушылардың
жылдамдық, шапшандық дағдысын дамыту үшін
«
Сөйлемді
жалғастыр!»
БОӘ
пайдаланамын
-
Квадрат теңдеу деп ....
-
ax2+bx+c
өрнегі
.....
-
Егер а =1 болса,
....
-
D=b2
– 4ac
саны
.....
-
Дискриминанттың таңбасы арқылы
....
-
Келтірілген
x2+px+q = 0 квадрат
теңдеуінің...
-
Егер
u+v=-p,
u·v=q болса,
....
-
Егер
ax2+bx+c=0 квадрат теңдеуі үшін
a+b+c=0 теңдігі орындалса, .....
-
Егер
ax2+bx+c=0 квадрат теңдеуі үшін
a-b+c=0 теңдігі орындалса, ....
Миға
шабуыл (СТО)
:
Жаңа тақырыпты ашу мақсатында
оқулықтан тапсырма беремін. Берілген дерексөздерге сүйене отырып
қасиеттер бойынша ауызша есептер
орындатамын:
Виет теоремасы пайдаланып,
келтірілген квадрат теңдеудің түбірлердің қосындысы мен
көбейтіндісін атаңдар (ауызша).
1)х2+2х-3 0 2)
х2-7х+12 0
3) х2-6х+5=0
4)х2+5х-6 0
5)х2-8х+15 6)
х2+7х-8
Бағалау
критерийі
:
-
Виет
теоремасын біледі.
-
Виет теоремасын қолданып,
түбірлерінің қосындысын табады.
-
Виет теоремасын қолданып,
түбірлерінің көбейтіндісін табады.
Тапсырма. Келесі түбірлері бойынша
квадрат теңдеу құрыңыз. 3 пен -5
Жұптық
жұмыс. Виет теоремасын қолданып,
түбірлері және болатын квадрат теңдеуді
құрастырыңдар.
Бағалау
критерийі
:
-
Виет теоремасын қолданып,
түбірлерінің қосындысын табады.
-
Виет теоремасын қолданып,
түбірлерінің көбейтіндісін табады.
-квадрат теңдеуді құрады.
Дескриптор: Білім алушы
- Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің
түбірлерінің қосындысын табады;
- Виет теоремасының көмегімен
квадрат теңдеудің түбірлерінің көбейтіндісін
табады.
-квадрат теңдеуді құрады.
Диалог және қолдау көрсету
тәсілі бойынша оқулықпен топтық жұмыс
жасайды.
Ойлан, бірік,
бөліс! № 2.69,№2.70, №2.71 есептердің
тақтарын топпен орындайды.
Бағалау
критерийі
:
-
Виет теоремасын қолданып,
түбірлерінің қосындысын табады.
-
Виет теоремасын қолданып,
түбірлерінің көбейтіндісін табады.
-квадрат теңдеуді құрады.
Дескриптор: Білім алушы
- Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің
түбірлерінің қосындысын табады;
- Виет теоремасының көмегімен
квадрат теңдеудің түбірлерінің көбейтіндісін
табады.
- квадрат теңдеуді құрады.
Сергіту
сәті.Теңдеулерді ажыратады,
квадрат теңдеу айтылғанда қолдарын жоғары көтереді, келтірілген
квадрат теңдеу айтылғанда қолдарын төмен
түсіреді.
|