Материалдар / ашық сабақ, Квадрат теңдеулерді шешу, 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ, Квадрат теңдеулерді шешу, 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңдеулерді Виет теоремасын қолдана отырып шешеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2019
719
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Келісемін Бекітемін

Мектеп директорының Мектеп директоры

оқу жұмысы жөніндегі М.Б.Сахова

орынбасары

Б.Н.Абдуллаева





60 жалпы орта білім беретін мектеп





Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу

8 «Ә» сынып

Математика пәнінің мұғалімі: Сыдыкова Г















2018 - 2019 оқу жылы

Тексерілді: ДОЖЖО

Күні: 23.11.2018ж

Сынып: 8 ә

Пәні:алгебра

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8.2А Квадрат теңдеулер (23 сағ)

Мектеп:№60 жоббм

Мұғалімнің аты-жөні: Сыдыкова Г.Н.

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңдеулерді шешу

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

Ойлау деңгейі: түсіну, қолдану

8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Виет теоремасын және оған қарсы теореманы біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: квадрат теңдеулерді шешу үшін Виет теоремасын колданып есеп шығарады.

Кейбір оқушылар: қосымша шарттары бар есептерді шешу үшін Виет теоремасын қолдана алады.

Жетістік критерийі

- Виет теоремасын және оған қарсы теореманы біледі.

- квадрат теңдеулерді шешу үшін Виет теоремасын колданып есеп шығарады.

- қосымша шарттары бар есептерді шешу үшін Виет теоремасын қолдана алады .

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: Виет теоремасына (оған кері теоремаға) сүйеніп, квадрат теңдеудің түбірлері туралы талқылау жүргізеді.

Пәнге тән лексика мен терминология:

- келтірілген квадрат теңдеу;

- бірінші немесе басты коэффициент, екінші коэффициент немесе х-тің коэффициенті, бос мүше;

- дискриминант;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

- берілген квадрат теңдеудің... (түбірлер саны) түбірі бар,өйткені ...;

- кез келген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін ... арқылы өрнектеуге болады;

- берілген квадрат теңдеудің түбірлерінің таңбасы бірдей,өйткені...;

- берілген квадрат теңдеудің түбірлерінің таңбасы әр түрлі, өйткені ... ;

Құндылықтарды дарыту

Құндылықтарды дарыту жеке жұмыс, өз ойын қорыту, пікірін көпшілік алдында дәлелдей білу, диалог кезінде өз ойын түсіндірумен қатар басқалардың да пікірін тыңдап, құрметтеу, өзара көмек көрсету сияқты әрекеттер арқылы іске асады.

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар

Пәнаралық байланыс

Геометрия, тұрмыста қолдану

Алдыңғы білім

Оқушылар келесі түсініктерді біледі- квадрат теңдеу, келтірілген квадрат теңдеу ұғымдарын және осы теңдеулерді шешу біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы: 10 минут

(Ұйымдастыру)




















Сабақтың ортасы

17 минут

( Жаңа сабақ)


Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, ынтымақтастық атмосферасын орнату;

Оқушы назарын шоғырландыру;

Оқушылардың қарқындылығын анықтау үшін саралаудың жіктеу тәсілін пайдаланып 1, 2, 3, 4 санау арқылы сыныпты 4 топқа бөлемін

Үй тапсырмасын пысықтау үшін және оқушылардың жылдамдық, шапшандық дағдысын дамыту үшін « Сөйлемді жалғастыр БОӘ пайдаланамын

  • Квадрат теңдеу деп ....

  • ax2+bx+c өрнегі .....

  • Егер а =1 болса, ....

  • D=b2 – 4ac саны .....

  • Дискриминанттың таңбасы арқылы ....

  • Келтірілген x2+px+q = 0 квадрат теңдеуінің...

  • Егер u+v=-p, u·v=q болса, ....

  • Егер ax2+bx+c=0 квадрат теңдеуі үшін a+b+c=0 теңдігі орындалса, .....

  • Егер ax2+bx+c=0 квадрат теңдеуі үшін a-b+c=0 теңдігі орындалса, ....

Миға шабуыл (СТО) :

Жаңа тақырыпты ашу мақсатында оқулықтан тапсырма беремін. Берілген дерексөздерге сүйене отырып қасиеттер бойынша ауызша есептер орындатамын:

Виет теоремасы пайдаланып, келтірілген квадрат теңдеудің түбірлердің қосындысы мен көбейтіндісін атаңдар (ауызша).

1)х2+2х-3 0 2) х2-7х+12 0 3) х2-6х+5=0 4)х2+5х-6 0 5)х2-8х+15 6) х2+7х-8

Бағалау критерийі :

- Виет теоремасын біледі.

- Виет теоремасын қолданып, түбірлерінің қосындысын табады.

- Виет теоремасын қолданып, түбірлерінің көбейтіндісін табады.


Тапсырма. Келесі түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңыз. 3 пен -5

Жұптық жұмыс. Виет теоремасын қолданып, түбірлері және болатын квадрат теңдеуді құрастырыңдар.

Бағалау критерийі :

- Виет теоремасын қолданып, түбірлерінің қосындысын табады.

- Виет теоремасын қолданып, түбірлерінің көбейтіндісін табады.

-квадрат теңдеуді құрады.


Дескриптор: Білім алушы

- Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысын табады;

- Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің көбейтіндісін табады.

-квадрат теңдеуді құрады.

Диалог және қолдау көрсету тәсілі бойынша оқулықпен топтық жұмыс жасайды.

Ойлан, бірік, бөліс! № 2.69,№2.70, №2.71 есептердің тақтарын топпен орындайды.

Бағалау критерийі :

- Виет теоремасын қолданып, түбірлерінің қосындысын табады.

- Виет теоремасын қолданып, түбірлерінің көбейтіндісін табады.

-квадрат теңдеуді құрады.


Дескриптор: Білім алушы

- Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысын табады;

- Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің көбейтіндісін табады.

- квадрат теңдеуді құрады.

Сергіту сәті.Теңдеулерді ажыратады, квадрат теңдеу айтылғанда қолдарын жоғары көтереді, келтірілген квадрат теңдеу айтылғанда қолдарын төмен түсіреді.


































«Квадрат теңдеудің түбірлері»

8-сынып

Сабақтың соңы

(Бекіту)

8 минут


5 минут

Қорытынды:

Жаңа сабақты қаншалықты меңгергенін анықтау мақсатында «Кім жылдам?» БОӘ пайдаланамын.

Оқушылар есеппен мақал – мәтелдердің арасындағы сәйкестікті тауып, жасырын сөзді анықтайды.

1)Алтау ала болса ауыздағы кетеді, төртеу түгел болса төбедегі жетеді. (Б)

2)Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім ал. (І)

3)Білімді мыңды жығады, білекті бірді жығады. (Л)

4)Ұлға отыз үйден, қызға қырық үйден тыю. (І)

5)Бір тал кессең, он тал ек (М)

І

х2 -14х + 49 = 0

М

х2 -11х + 10 = 0

І

х2 -70х + 1200 = 0

Б

х2 -10х +24 = 0

Л

х2 -1001х +1000 = 0

Бағалау критерийі :

- Виет теоремасын қолданып, түбірлерінің қосындысын табады.

- Виет теоремасын қолданып, түбірлерінің көбейтіндісін табады.

-квадрат теңдеудің түбірлерін табады .

- түбірлерді мақал - мәтелмен сәйкестендіреді.


Дескриптор: Білім алушы

- Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысын табады;

- Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің көбейтіндісін табады.

-квадрат теңдеудің түбірлерін табады .

- түбірлерді мақал - мәтелмен сәйкестендіреді.


Кері байланыс:

бүгінгі сабақтан білгендерім...”;

бүгінгі сабақтан үйренгенім...”

бүгінгі сабақта танысқаным...”

бүгінгі сабақта келесі анықтамалар мен тақырыптарды түсіндім...

Үйге тапсырма:

1)Теорияны қайталау( ережелер) 2) № 2.69- № 2.71 жұптары, №2.72 есеп


Қосымша ақпарат: http://www.youtube.com/watch?v=DWNqFr-zXYA

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Деңгейлік тапсырма. Оқушы қарқындылығына қарай қосымша тапсырма беремін

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

Әр тапсырма сайын кері байланыс беріледі

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?


Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.

2.









Жұптық жұмыс. Виет теоремасын қолданып, түбірлері және болатын квадрат теңдеуді құрастырыңдар.


Жұптық жұмыс. Виет теоремасын қолданып, түбірлері және болатын квадрат теңдеуді құрастырыңдар.



Жұптық жұмыс. Виет теоремасын қолданып, түбірлері және болатын квадрат теңдеуді құрастырыңдар.



Жұптық жұмыс. Виет теоремасын қолданып, түбірлері және болатын квадрат теңдеуді құрастырыңдар.




































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!